Pereiti prie turinio

andr

Nariai
  • Pranešimai

    18
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    Patinka gamta ir įvairi su ja susijusi veikla, aktyviai lakstyti po pelkes varžybose neišeina, bet gal kada nors...Dar patinka MTB, burlentės (formulė, raceboard), baidarės, žiemos sportas ir pan.

andr's Achievements

0

Reputacija

  1. Sveiki, Nesenai pakeičiau visus OF sport stabdžių vamzdelius (važiuojant sprogo), kainavo viso 550 lt.(variniai), o be aukščio reguliatoriaus - blogai, galas greičiau čiuožia, plius priekiniams ratamas jau ir pagrindinio cilindro eigos trūksta.
  2. neatnaujino savo būsenos

  3. tokiu atveju gal galima butu ir sunkvezimio koki orginalu 500 ltr. baka susinstaliuoti ir laiks nuo laiko i baltarusija i nulekti
  4. Sveiki, Su savos gamybos baku kertant siena problemos labai galimos. ES viduje gali sustabdyti ir patikrinti bei nubausti uz degiu medziagu gabenimo pazeidimus ir/arba uz degalu vezima automobilio salone (galima vezti ne daugiau 40 ltr.). Kertant ES isorines sienas gali nubausti kaip specialiai perdaryta kontrabandini automobili (geriausiu atveju auto konfiskacija). Man siaip irgi reiketu papildomo bako, bet turbut vienintele iseitis orginalus papildomas bakas, nors pagal identifikacijos numerius galima ir tokius perdarimus issaiskinti.
  5. Gedimas likviduotas. Per ziopluma tepant kardano kryzmes is 11 tepimo tasku vienas buvo nesuteptas, buten tas kurio reikejo, galinio kardano priekyje yra tepimo taskas tarp kryzmiu, ten gumine detale kazkokia yra.
  6. siaip labai norint is TLC 90 ir kemperi galima pasidaryti
  7. patikrinau stabdzius, viskas ok., kaladeliu apie 7 mm, pertepiau kryzmes, patikrinau gumas: garsas liko :roll:
  8. Garsas ne variklio, isjungus laisva pavara riedant cypimas islieka, nuo variklio apsuku nepriklauso, nuo salcio irgi, prie pliusines temperaturos buvo tas pats. Sakyciau kaladeles, bet stabdant nedingsta. Reiks vakare ant duobes patikrint, kai lividuosiu - parasysiu.
  9. variklis sioje TLC yra D-4D, common rail, galingesnis ir ekonomiskesnis, bet labai brangus jei sugenda purkstukai, nemegsta blogesnio kuro.
  10. Sveiki, Priekyje vaziuokleje girdisi garsas, labai panasus generetoriaus dirzelio cypima, dingsta tik davus apkrova (greitejant), stabdant nedingsta. Gal kam teko susidurti su sia problema? Aciu.
  11. tarpasine jungiasi automatiskai ijungus paletintoja arba 4h LSD galiniam tilte veikia automatiskai mechanine galiniam tilte salone pasukama rankenele, uzrasyta RR, panasiai kaip sviesu ijungimo, mazdaug toje vietoje (rodykle)
  12. TLC J9 gale blokiruotes buna LSD arba mechanines (galiniam reduktoriuje el. varikliukas uzblokuoja, valdymas is salono)
  13. Sveikas, Pirmas dirzelio keitimas buna po 150.000, uzsidega lempute. Siaip as keiciau dirzeli ir guoli autotojoj, apie 800 lt. su garantija 100.000 km. ir orginaliom detalem. Keiciant garaziukuose butu zymiai pigiau. Tepalai ir filtrai pagal katalogus.
  14. Standarte TLC 90-99 max. 32'', susukus ratus didesni jau lies plastmases. 33" jau reikia lift'o. Daugiau info http://www.arctictrucks.com/
  15. Kiek teko isbandyti, minimalios dyzelio sanaudos (vaziuojant labai ramiai) uzmiestis 90 km/h 8,5 miestas 10-11 Turint "sunkesne" koja sanaudos auga
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.