Pereiti prie turinio

Opel frontera 2,5 ltr 85 kw nebesiveda


Rekomenduojami pranešimai

Sunkiai vedėsi jau nuo pat pirkimo (kokie 4 metai). Bet kuo toliau tuo blogiau ir galų gale nebesikuria net prie 0. Man panašiausia į kuro nepadavimą. Kai užsivesdavo, tai išmesdavo baltų dūmų kamuolį, ir viskas, po to jau dūmo nemeta, viskas normalu. Pakeista trys kairinimo žvakės, viena pradėjo braškėt ir "meistras" nebesuko toliau, paliko neišsuktą, aišku patikrint neišsuktos nesugebėjo :). Bet užsivedimui jokios įtakos net ir tos trys nepadarė. Kuro filtras pakeistas. Rankine pompa užsipompuoja, bet vistiek nesikuria. Savininkas nori patikrinti kompresiją, bet mano nuomone čia kompresija ne prie ko. Man, atrodo, kad kuro tiesiog nepaduoda. Tepalo neėda, tepalo karteryje nedaugėja, šlangų nepučia, viskas atrodo normalu, bet nesikuria, trauka, kol važiuodavo, lyg ir normali buvo , bet niekas ten jos neplėšė per jėgą.

Pakartosiu: automobilis opel fronterea 96 metų 2,5 ltr 85 kw su intercooleriu.

Klausimas , ką tikrinti? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Galbut kazkur ora gaudo.Siurbli uzmaitink nuo bakelio su saliarka.Kuro padavimo ir abratkes slangus sukisi i bakeli ir uzkurk trumpam varikli.Palieki nakciai,tik bakeli pastatyk taip,kad jis butu auksciau siurblio.Jei is ryto uzsikurs is kart - reiskias kazkur kuro sistemoj nesandarumas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Gedimas aiškus. Nusėda kuras. Nusėda labai greitai ie labai stipriai. Rankinė pompa, kur yra  ant kuro filtro nebeužpompuoja. Užvedus eteriu dirba kuo puikiausiai. Viena ausim girdėjau, kad fronteros turi elektrinę kuro pompą, greičiausiai čia ji parėjus ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebežinau... padaviau kurą per piltuvėlį tiesiai į siurblį, nesikuria. Jei užkuri su eteriu, tada jau kuriasi visą dieną normaliai, po nakties nesikuria nors tu ką. Noro kišti pinigus į remontus nėra , nematau ir prasmės, laužas jau ta frontera, kur nedursi, ten bėda

Čia jau labiau sportinis interesas išsiaiškinti, kame reikalas? Kaip galiu nustatyti kokia čia gali būti bėda? Jei būtų kuro siurblys, tai normaliai nevažiuotų net su eteriu užkūrus, ar važiuoja normaliai po eterio? Šito nežinau? Varyti į diagnostiką net neverta, nes jei siurblys-neremontuosiu, jei purkštukas - neremontuosiu, nebent savo jėgom rasčiau gedimą, tai dar pavažinėčiau, kol tech apžiūra galioja. O kaip savo jėgom nustatyt, ar čia siurblys, ar vis tik kuro nepaduoda? Kai suku starteriu kuras piltuvėlyje mažėja, bet gal jis ten per abratkę į baką nubėga? Bandysiu atsukt kuro padavimo vamzdelį nuo purkštuko, oj ne, gi pirmiau reikia pažiūrėt, gal per abratkę nuo purkštuko kuras pareinia, reiškia kuro siurblys kurą paduoda, taip? Bet gal slėgio neužtenka? Ką turėčiau pamatyt atsukęs vamzdelį nuo purkštuko? Gal išsukinėt visą purkštuką ir pažiūrėt kaip purškia? Išsukus visą  purkštuką matyčiau ar purškia apskritai?  Kas ten tam siurbliui atsitinka? visur parašyta, kad išmanusis siurblys, kad blogas dėl savo elektrinės dalies, bet kas ten toj elektroj negerai ? Kas ten tokio yra, kad pataisyt negalima? Pagrindinis kompas grybauja, ar tame siurblyje yra nuosavos smegenys? Jei mechanikškai sugestų siurblys, tai būtų drožlių filtre, taip? Jei kuro siurblys pagedęs, tai nesikurtų karštas? O dabar nesikuria tik iš ryto, kol šaltas. O gal paprasčiausiai kompresijos nėra ? Per kur matuojama kompresija? per purkštuko skylę, ar per žvakės? Jei per purkštuką, tai nušaunu du zuikius- pamatuojam kompresiją ir pažiūrim, ar purkštukas purškia?  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką įtartumėt pagal išorinius simptomus?:

Su eteriu užsikuria ir po to dirba normaliai

Nei juodo nei mėlyno nei balto dūmo nemeta, dirba lygiai gražiai tiek ant laisvų tiek ant aukštų apsukų, gazą priima normaliai, galios nedaug, bet normalu

Per tepalo užpylimo kamštį pučia stiprokai, matosi dūmelis, dūmelis matosi ir iš tepalo matuoklės

Oro padavimo sistema pilna tepalo

kaitinimo žvakės naujos, nesikuria ir prie +1

Tepalo mažėja per 10 k km kokiu 1 litru, bet varva ant žemės neblogai

Jokių pašalinių garsų iš variklio skyriaus negirdėt

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal diagnostiką "iš akies" linkstu link vožtuvų nesandarumo. kadangi tepalo nedaugėja ir dūmų mėlynų nemeta, žiedų susidėvėjimą atmetu. Bet stipriai pučia per matuoklę ir tepalo užpylimo kamštį, dėl to įtariu vožtuvų problemą. Kol kas tokios mintys, nes nusėdo akumas bebandant. Kurą lyg paduoda per vamzdelį (atsukau nuo purkštuko), per gryžtamus, kažkiek irgi spjaudo. Su eteriu net nebeužsivedė, bet jau silpnas sukimas buvo.

Bet reikia gryžti prie pakaitinimo žvakių :)

Redagavo Navanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei "pučia" per matuoklę, tai per žiedus dalis kompresijos nueina į karterį.

 

taip pat naudojant eterį variklis užvedimo metu įsukamas iki gal 1000 aps/min, su starteriu tik gal 200 apsukų per  minutę, tai ir kuro siurblys tada jei sausas kuro nepumpuoja

 

o šiaip tokius gedimus meistrai servise tvarko  :mellow:  bent aš taip darau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va dar naujiena, kad pakaitinimo žvakės visai neveikia. Nors, buvusio savininko patikinta, kad žvakės naujos ir tikrai veikia.

         Istorija tokia:  senos žvakės pakeistros naujomis, nes visos nedirbo ?????? Po to paaiškėjo, kad neateidavo srovė išvis, bet padarytas jungiklis "tiesiogiai" ir dabar jau veikia, bet iš tikro, tai srovė neateina - nulis apskritas. Tas " buvęs savininkas", tai mano tėtis, ir remontuodavo jis fronterą pas " meistrus". Tie meistrai vietoje to, kad pakeisti rėlę, padarė pakaitinima "tiesiogiai" Tas " tiesiogiai" kažką susvilino, tikiuosi saugiklį, tikrinsiu, imsiu schemas ir žiūrėsiu kur ten ką pajungė. Tie patys "meistrai" ir žvakes pakeitė net nepatikrinę jų pačių, paprašysiu aš tų senų žvakių, panašu kad problema ne žvakės buvo. Čia jei temą apie meistrus plėsti

        Galima būtų tikrinti ir daryti servisuose, bet ten išvis grabas, kur nedursi pirštu, ten trūkumas, čia labiau savišvietai projektas, todėl investicijos bus artimos 0, tikslas pačiam tobulėti, įdomu man pačiam, tai labai kas nepykit, kad pas jus nevarysiu remontui, čia projektas "savomis jėgomis", jei pats nepadarysiu, tai automobilis bus perleistas  kam nors kas nori, o blogiausiu atveju ant metalo laužo. Investicijos gali būti tik minimalios,  pakaitinimą patobulinsiu, įsitikinsiu, kad kuriasi ir  tik tada  įdėsiu atbulinį vožtuvą, bet ir tai tik tada, kai įsitikinsiu, kad su piltuvėliu kuriasi kitaip net to vožtuvo nedėsiu, čia tik tam , kad užsivestų normaliai. Jei pavyks- sekantis etapas žiedų keitimas, bet tik tokiu atveju, jei užvedimas pagerės, tada kompresijos matavimas, tepalo pylimas į cilindrą vėl kompresijos matavimas ir tik tada tada žiedų keitimas. Ir puikiai suprantu, kad tokiam grabui keisti žiedus jau per didelė prabanga, bet noriu įsitikinti, kad galiu (vienam automobiliui  jau pakeičiau) Nors pagal simptomus panašu į kompresinių žiedų nusidėvėjimą, bet tikrint reikia.

        Šiam momentui kritinis gedimas yra pakaitinimo žvakių nekaitimas, kuro nusėdimas, greičiausiai, irgi aktualus, bet pirma pakaitinimas, paskui iš eilės.....

Nors akivaizdu, kad galima keisti viską ir labai neapsiriksi, bet aš linkęs šalinti tik kritinius gedimus, tas variantas keisti viską aplinkui, nepriimtinas, šiuo keliu jau nuėjo mūsų "meistrai". Aš noriu pataikyti 100 % ir iškarto, o ne šaudyti aplinkui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai kad yra noro ir laiko ir automobilis ne darbinis kuris turi važiuoti nuo ryto. Ateityje pravers įgytas patyrimas. 

 

Žvakes galima ir rankiniu būdu jungti 15 - 20 sekundžių, kai kuriuose modeliuose kol variklis pašyla dar paduodama pusė įtampos, kituose periodiškai vis įjungiamas kaitinimas .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasirodo neveikia pats mygtukas ,kur atvestas rankiniam pašildymui. O pakaitinimo rėlė neveikia, necaksi.

Kaip patikrint ar negera pati rėlė ar iki rėlės neateina kokia įtampa? Rėlės vidus atrodo gerai, kai užtrumpinu kontaktus atsuktuvu, žvakės kaista, reiškia už rėlės viskas gerai.

Rėlė   bosch 90464742

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blet puikus postas, o kaip patrikrint, kur ten pliusas turi ateit? Jei nenori sakyt, tai nieko nerašyk geriau, ar man čia tardyti reikia kiekvieną skiemenį atskirai?

 A ko, kolega, stresuoji per visus forumus paeiliui? Nestresuok, kad neprirakintų account'o kokiai savaitei netyčia :) Ir šiaip, keiktis be reikalo negražu :P

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip receptu knygoj neraso prie kiekvieno recepto kokio turio puoda pasiimt, taip ir cia niekas neraso elementariu dalyku. jei tamstai truksta tokiu ziniu reikia arba paguglint netinget arba traukt po skiemeni nesinervuojant...tau sprest ka daryt

Trūksta man žinių, tai todėl turbūt ir rašau, ar ne ? Per daug kontaktų man ten. 3 žinau kam reikalingi, likę keturi neaiškūs man. Pagooglinus nerandu, o traukti po skiemenį, tai kiek laiko gi užims ..... Nežinot, nepezėkit be reikalo, žinot pasakykit ir viskas, o  žaist princeses ant stiklo kalno, tai neturiu nei noro nei laiko, nei nuotaikos

Laikas primint anekdotą:

Amerikonų forume užduodi klausimą sužinai atsakymą, lietuvių forume užduodi klausimą-sužinai koks durnas esi :D :D :D

Nieko baisaus, aš uaziką ruošiuosi prikėlinėt , va ten tai bus ..... ten dar elementariau viskas :D :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Laikas primint anekdotą:

Amerikonų forume užduodi klausimą sužinai atsakymą, lietuvių forume užduodi klausimą-sužinai koks durnas esi :D :D :D

Šiaip tai laikas būtų ne anekdotą prisimint o liaudies išmintį , va kad ir tokią patarlę ; "ką pasėsi tą ir pjausi" arba "kaip šauksi taip ir atsilieps"  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.