Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Ne tik iki 3 begio dirba. Viskas dar idomiau.

Jeigu pas tave dėžė 545rfe, joje yra 6 bėgiai (ne 5!!!). Realiai žmogus jaučia 5 begius bet yra du antri.

Liaudiškai kalbant, kai stipriai spaudi akseleratoriu tai isijungia pazemintas antras bėgis.

Paspaudus O/D (OverDrive OFF), dėžė neįjungia ketvirto ir penkto bėgio ir veikia pažemintas antras bėgis.

Taip pat išlaikomos didesnes apsukos (begiai persijungia prie didesniu apsuku).

 

Pas mane 5 bėgiu. Kitaip tariant ta naujesnė. Klausimas ar tikrai naudinga naudoti ta funkcija. nes ir be jos tempia neblogai. teko evakuoti zj sugedusį tai per smėlynus ir kalnus jautėsi kad sunkiai tempia, bet ir taip aukštesnio bėgio nejungia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Ne tik iki 3 begio dirba. Viskas dar idomiau.

Jeigu pas tave dėžė 545rfe, joje yra 6 bėgiai (ne 5!!!). Realiai žmogus jaučia 5 begius bet yra du antri.

Liaudiškai kalbant, kai stipriai spaudi akseleratoriu tai isijungia pazemintas antras bėgis.

Paspaudus O/D (OverDrive OFF), dėžė neįjungia ketvirto ir penkto bėgio ir veikia pažemintas antras bėgis.

Taip pat išlaikomos didesnes apsukos (begiai persijungia prie didesniu apsuku).

 

Pas mane 5 bėgiu. Kitaip tariant ta naujesnė. Klausimas ar tikrai naudinga naudoti ta funkcija. nes ir be jos tempia neblogai. teko evakuoti zj sugedusį tai per smėlynus ir kalnus jautėsi kad sunkiai tempia, bet ir taip aukštesnio bėgio nejungia.

 

Dazniausiai zmones galvoja, kad kazkas pasikeicia mechaniskai, paspaudus O/D mygtuka :-)

 

"Overdrive" tai begis (bent jau anksciau buvo) kai vienas alkuninio veleno apsisukimas lygus vienam greidzio dezes apsisukimui. Taip taupomas kuras vaziuojant greitkeliais ir cia visi tai supranta (nekalbu apie naujas dezes su 7, 8, 9 ir daugiau begiu)

 

Paspaudus mygtuka O/D (uzsidega "O/D off"), "isjungiami" aukstesti begiai (pas WJ 4 ir 5 begiai).

Ideja buvo tokia, kad tempiant sunku krovini, isjungiami aukstesni begiai ("O/D off") ir taip yra saugoma greicio deze.

Saugoma yra taip:

Isivaizduok tempi kazka tikrai sunkaus (ne tuscia priekaba :-) ) neisjungiant O/D lygiu keliu. Isibegeji iki penkto begio ir vaziuoji. Vos mazas kalniukas ar is leto paspaudi pedala ir deze persimeta i zemesni begi nes varykliui neuztenka momento. Vos isibegeja ir vel permeta i aukstesni ir taip nuolat. Tam ir buvo sugalvota taip, kad isjungi O/D, turi 3 begius. Isibegeji, apsukos aukstesnes ir nepersimeta nuolat i aukstesni/zemesni ir atvirksciai. DEZES SAUGOJIMAS IR YRA - KUO MAZIAU KARTU PERJUNGINETI BEGIUS.

 

Pabandyk (jeigu bus proga) tempti kazka sunkaus lygiu keliu ir paeksperementuoti.Tada geriausiai suprasi. Vazinejant bekeleje/lietai "O/D off" neaktualus. Ar kaip sakei ZJ tempei per kalnus ir smelynus.... "O/D off" irgi neaktualus. :-)

 

P.S. Kartais O/D isjungia kai leidziasi nuo kalno su kroviniu (pristabdo), kartais mieste vazinejant net sugeba kura taupyti (momentas aukstas, galios daugiau). :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dazniausiai zmones galvoja, kad kazkas pasikeicia mechaniskai, paspaudus O/D mygtuka :-)

 

"Overdrive" tai begis (bent jau anksciau buvo) kai vienas alkuninio veleno apsisukimas lygus vienam greidzio dezes apsisukimui. Taip taupomas kuras vaziuojant greitkeliais ir cia visi tai supranta (nekalbu apie naujas dezes su 7, 8, 9 ir daugiau begiu)

 

Paspaudus mygtuka O/D (uzsidega "O/D off"), "isjungiami" aukstesti begiai (pas WJ 4 ir 5 begiai).

Ideja buvo tokia, kad tempiant sunku krovini, isjungiami aukstesni begiai ("O/D off") ir taip yra saugoma greicio deze.

Saugoma yra taip:

Isivaizduok tempi kazka tikrai sunkaus (ne tuscia priekaba :-) ) neisjungiant O/D lygiu keliu. Isibegeji iki penkto begio ir vaziuoji. Vos mazas kalniukas ar is leto paspaudi pedala ir deze persimeta i zemesni begi nes varykliui neuztenka momento. Vos isibegeja ir vel permeta i aukstesni ir taip nuolat. Tam ir buvo sugalvota taip, kad isjungi O/D, turi 3 begius. Isibegeji, apsukos aukstesnes ir nepersimeta nuolat i aukstesni/zemesni ir atvirksciai. DEZES SAUGOJIMAS IR YRA - KUO MAZIAU KARTU PERJUNGINETI BEGIUS.

 

Pabandyk (jeigu bus proga) tempti kazka sunkaus lygiu keliu ir paeksperementuoti.Tada geriausiai suprasi. Vazinejant bekeleje/lietai "O/D off" neaktualus. Ar kaip sakei ZJ tempei per kalnus ir smelynus.... "O/D off" irgi neaktualus. :-)

 

P.S. Kartais O/D isjungia kai leidziasi nuo kalno su kroviniu (pristabdo), kartais mieste vazinejant net sugeba kura taupyti (momentas aukstas, galios daugiau). :-)

LIKE

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinot puslapį kur būtų galima gauti radijos kodą? Kažkodėl randu vien mokamus ;) Ar galit kažkur kitur pažiūrėt? Jeep KJ mago nr: TC1AA3433K6298

Krasta auto Kaunas paskambink ir pasakys nemokamai kodą. Vilniaus Krasta prašė 20 lt atrodo. Tik gali būti, kad reik gražiai paprašyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. 

Turiu tokią będa Grand Cherokee 3,1D 1999m važiuojant lygiu keliu kartais ir nelygiu užeina ir pradeda mašina kratytis kai sustoji tada nustoja. Purtosi į šonus. Tikrai ne padangos, Važiuoklei nieko nerado. Ir purtosi nestabdant tai tikrai ne diskai. Dežei ir reduktoriuose tepalų netrūksta. Nebežinau kas dar gali būti, gal kam buvo taip?

Dėkui už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.