Pereiti prie turinio

termostatas


gynte

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 102
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Teko su keliais peciais susidurt kad buvo visiškai švarus bet nešilde, ten viduj spirales sudetos kad pristabdytu skyscio pratekejima,kai juos pradeda irti tai jau plauk neploves. Buvo kelios mašinos pas mane keistis peciu atvazeve, po visu plovimu vistiek nešilde ir peciai buvo neuzsikiše, kai prapjoviau juos tai ir paciam neramu buvo ar pades keitimas, bet su nauju buvo jau taškentas.

taip ten būna plastikinės spiralės,nežinau ar visuose ,bet mondės buvo

ir dar kai pirkau fronteroj buvo ka tik pakeistas pečius visiškas kitaicas aliuminis keletas vamzdeliū nepristabdo skysčio abi šlangos karštos o salone žiema,pasirodo jis nix.ja neatiduoda šilumos  .pakeičiau šrotiniu ir važinėjau visą jos likusi gyvenimą šiltai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

klausimas  atsirado,uzvedus salta varikli ir pradejus po truputi silt ausinimo skysciui mazdaug apie 60 laipsniu pradeda po truputi silt stora virsutine slanga kuri eina i radiatoriu,as manau kad ji turetu pradet silt kai ausinimo skystis pasiekia 90 laipsniu.Kaip is tikro turi buti?Kokiu kas turi minciu?Kalba eina apie šarana 1,9tdi 66kw

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu reiks patebėt kaip pas mane,bet jai per anksti atsidaro termostatas tai gali būti to šilimo priežastis

o tai ar keitei termostata?

keiciau ir dar priedo atjungiau galini peciu,bet variklis nesyla iki 90 laipsniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Problema tame, kad ten stovi 2 termostatai, vienas pagrindinis, plastikiniame korpuse, o kitas ant ausinimo zarnos, kuris keiciamas tik su metaliniu korpusu, kuris uzsakomas tik originalus, nes alternatyvos kitos nera.

vw 1,9tdi 1996m,66kw du termostatai???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zino kuris daviklis yra atsakingas uz tai, kiek laiko syla pakaitinimo zvakes?beda tame kad atsalus orams zvakes labai trumpai syla, pvz.ryte prie 15salcio kokias 5-7sekundes ir issijungia,cia saranui tdi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zino kuris daviklis yra atsakingas uz tai, kiek laiko syla pakaitinimo zvakes?beda tame kad atsalus orams zvakes labai trumpai syla, pvz.ryte prie 15salcio kokias 5-7sekundes ir issijungia,cia saranui tdi

 

 Aušinimo skysčio temperatūros daviklis turėtų būt.

 Ar žvakės iš tikrųjų trumpai šyla, ar kaitinimo indikatorius trumpai dega? Nes tai visiškai skirtingi dalykai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad lemputė skydelyje gęsta, nereiškia, kad pakaitinimas išsijungia ;)

 

Mane kaimynai taksistai buvo pagydę - jei akumas ne pats stipriausias, įjungus degimą palaukti kol išgirsi tylų spragtelėjimą - reiškia išsijungė pakaitinimo žvakių relė. Tada pasukus iš pusės apsisukimo užsiveda. Kai vesdavau iš karto užgesus lemputei skydelyje ne visada užsivesdavo iš pirmo karto, o antram sukimui akumui sveikatos nebeužtekdavo. Buvau net pasidaręs papildomą lemputę, kuri indikuodavo, kada iš tikro žvakės baigė kaitinti, kad nereikėtų klausytis tyloje ar skaičiuoti sekundžių - pakaitinimo procesas trunka apie 25-30 sekundžių, nors gamyklinė lemputė užgęsta po 7-10 sekundžių.

 

Kam sunkiau vedasi mašina, siūlau pabandyti šį taksistų metodą ir parašyti čia kaip sekėsi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Aušinimo skysčio temperatūros daviklis turėtų būt.

 Ar žvakės iš tikrųjų trumpai šyla, ar kaitinimo indikatorius trumpai dega? Nes tai visiškai skirtingi dalykai.

ausinimo skyscio davikliai yra du,vienas stovi prie galvos plastmasiniam antgalyje, o kitas stovi ant slangos virsutnes, einancios i radiatoriu,klausimas kuris?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad lemputė skydelyje gęsta, nereiškia, kad pakaitinimas išsijungia ;)

 

Mane kaimynai taksistai buvo pagydę - jei akumas ne pats stipriausias, įjungus degimą palaukti kol išgirsi tylų spragtelėjimą - reiškia išsijungė pakaitinimo žvakių relė. Tada pasukus iš pusės apsisukimo užsiveda. Kai vesdavau iš karto užgesus lemputei skydelyje ne visada užsivesdavo iš pirmo karto, o antram sukimui akumui sveikatos nebeužtekdavo. Buvau net pasidaręs papildomą lemputę, kuri indikuodavo, kada iš tikro žvakės baigė kaitinti, kad nereikėtų klausytis tyloje ar skaičiuoti sekundžių - pakaitinimo procesas trunka apie 25-30 sekundžių, nors gamyklinė lemputė užgęsta po 7-10 sekundžių.

 

Kam sunkiau vedasi mašina, siūlau pabandyti šį taksistų metodą ir parašyti čia kaip sekėsi ;)

pas mane pakaitinus zvakes du kartus vedasi is puses apsukimo,o pakaitinus viena karta reikia pasukt kad uzsivest, nes kiek ziurejau internete vaizdeliu tai maciau kad ten lempute skydelyje uzgesta mazdaug po 17-23sekundziu ir tada vedasi variklis iskart.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ausinimo skyscio davikliai yra du,vienas stovi prie galvos plastmasiniam antgalyje, o kitas stovi ant slangos virsutnes, einancios i radiatoriu,klausimas kuris?

 

 Manyčiau, signalą duoda galvutėj esantis, kitas turėtų būti skirtas ventiliatoriaus įjungimui.

 Galima paprasčiausiai pabandyt atjungt vieną ar kitą ir stebėt, kaip keičiasi žvakių kaitinimo laikas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Reik nusikelt panele visa,mazdaug diena darbo,galiu pakeist jai reikia.

o  pakonsultuot nenoretum apie darbu eiga?ir ka daryt su pecium pirkt nauja, idomu kiek kainuoja,ar det naudota?

Redagavo gynte
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.