Pereiti prie turinio

termostatas


gynte

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 102
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O tai pas kokias kitas auto stovi tokie varikliai,  ar būtent tik pas sharanus termostattas atsidaro prie 87, o pas pasatus ir prie tiek?Nes pas uošvį alhambra tai ir tas pats važiuoji kaip šaldytuve.

pas pasata,pas audi a4,a6,vw golf visur 87laipsniai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei 87 laipsniai, tai prie tokios temperatūros termostatas atsidarinėja ir nuleidinėja šilumą į radiatorių.

 

tokiu atveju kyla klausimas, kodėl pečiukas, gaudamas tokios temperatūros anifrizą nešildo salono ?

 

cirkuliacija bloga ?  pečiukas užsikimšes ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei 87 laipsniai, tai prie tokios temperatūros termostatas atsidarinėja ir nuleidinėja šilumą į radiatorių.

 

tokiu atveju kyla klausimas, kodėl pečiukas, gaudamas tokios temperatūros anifrizą nešildo salono ?

 

cirkuliacija bloga ?  pečiukas užsikimšes ?

man atrodo kad ausinimo sistemos mazajam rate gaunasi daug ausinimo skyscio ir jo variklis nesugeba sušildyt todel variklis nepasiekia darbines temperaturos o tuo paciu ir nešildo apšildymo pečius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei 87 laipsniai, tai prie tokios temperatūros termostatas atsidarinėja ir nuleidinėja šilumą į radiatorių.

 

tokiu atveju kyla klausimas, kodėl pečiukas, gaudamas tokios temperatūros anifrizą nešildo salono ?

 

cirkuliacija bloga ?  pečiukas užsikimšes ?

va butent manau cirkuliacija bloga.temperatūros kaip ir pakaktų iki termostato atsidarymo tai tikrai ,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

po kapotu matomi dažnai vamzdeliai įeinantys į saloną - pečiuką ir grįžtantys.

 

su nebrangiu lazeriniu termometru galima pamatuoti kokios temperatūros skystis ten patenka ir kokios temperatūros grįžta.

 

gal tai padėtų surasti problemą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va butent manau cirkuliacija bloga.temperatūros kaip ir pakaktų iki termostato atsidarymo tai tikrai ,

as kaip pas save šarane ziurejau tai uzvedus masina pirmiausia pradeda silt slangos kuriom skystis eina i galini peciu ir tik daug veliau pradeda silt priekinis pecius 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkaip buvo man mintis uzsipajniojus smegenyse, o kodel gi nepanaudojus koki elektrini krana vietoj termostato? kurio valdyma nesunkiai galima padaryt ar su termo rele ar net reguliuojama. apturejau ir as problemu su naujais "originaliais" termostatais. tai jei kam reikia pabandymams turiu 6 ar 7 vienetus naujus. skirtingu gamintoju ir temperaturu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as kaip pas save šarane ziurejau tai uzvedus masina pirmiausia pradeda silt slangos kuriom skystis eina i galini peciu ir tik daug veliau pradeda silt priekinis pecius 

tai va ir gaunas žopa,kol iš galinio ateina i priekį skystis jau gerokai pravėses būna,gal papildomas cirkuliacinis padėtų

o va tas galinis ventiliatorius kada jungiasi tai xer suprasi 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vistiek nesuprantu jusu logikos. Gamintojas idejo autonomini variklio pasildytuva, butent tam, kad tokiu bejeriu nebutu. Nes variklis labai geras ir turi labai maza silumini nuostoli. O cia petras viska isdrasko, net vietoj termostato krana nori statyt.. O po to i toki drakona paziuret baisu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Čia daugumos bent kiek modernesnių dyzelių problema, žiemą be papildomo šildytuvo-nė iš vietos :rolleyes: O jei dar koks vienatūris su didelės apimties salonu, tai išvis nieko gero.

 Teko kažkada važinėt su VW T3, dyzeliniu šiknaburzgiu, ir nepasakyčiau, kad jautėsi šilumos trūkumas jame, o ten aušinimo trąsa irgi per visą mašinos ilgį eina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vistiek nesuprantu jusu logikos. Gamintojas idejo autonomini variklio pasildytuva, butent tam, kad tokiu bejeriu nebutu. Nes variklis labai geras ir turi labai maza silumini nuostoli. O cia petras viska isdrasko, net vietoj termostato krana nori statyt.. O po to i toki drakona paziuret baisu.

logika tokia-eberspesheris veikia kaip papildomas šilumos šaltinis kada nepakanka variklio išskiriamos šilumos,ir suprantama kad prie -20 jis reikalingas .bet jai lauke pliusine temperatūra o salone kaip lauke ,tada prie ko čia autonomkė?

 turėjau T-4 variklis 1,9d,salone karšta o būda tikrai ne sharano,ir ne multivanas ,ne caravelė plikas t-4

 Aišku teisingiausia prikel autonomkę.tik  sveiką ,nesupuvusią rast be šansų,vat ir buriam vat ir logika

beja rades kada tai kaip rusai šia problemą sprendžia tai jie ir pačia autonomkę ir vamzdžius šiltina,tai va pasirodo kad ir veikiančios autonomkės nepakanka

Redagavo dielavas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

logika tokia-eberspesheris veikia kaip papildomas šilumos šaltinis kada nepakanka variklio išskiriamos šilumos,ir suprantama kad prie -20 jis reikalingas .bet jai lauke pliusine temperatūra o salone kaip lauke ,tada prie ko čia autonomkė?

 turėjau T-4 variklis 1,9d,salone karšta o būda tikrai ne sharano,ir ne multivanas ,ne caravelė plikas t-4

 Aišku teisingiausia prikel autonomkę.tik  sveiką ,nesupuvusią rast be šansų,vat ir buriam vat ir logika

beja rades kada tai kaip rusai šia problemą sprendžia tai jie ir pačia autonomkę ir vamzdžius šiltina,tai va pasirodo kad ir veikiančios autonomkės nepakanka

 

 Na šiaip jau, kiek teko susidurt su naujesnėm mašinom, tai papildomas šildytuvas įsijungia automatiškai, užvedus variklį  ir net esant (žemai) teigiamai temperatūrai lauke, kad variklis greičiau "išeitų" iki darbinės temperatūros.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano sharanas 2002 su klimato kontrole, tai webasta jungiasi jau nuo +10, bet reikia kad galinio pečiuko temperatūra butų nustatyta max.

šiap tai jo jungiasi dar pliusinej temperatūroj

beje norint patikrint ar veikia autonomkė nereikia kad atvestų,po kapotu kaireje pusėje kazkur netoli valytuvo yra davikliukas ji išimi ir užtrumpini kontaktus tada autonomkė isijungs ir prie +30

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.