Pereiti prie turinio

Reikia nivai priekinio reduktoriaus 2106


Rekomenduojami pranešimai

Bilduk, na sublokavus tarpašinį diferencialą ant asfalto būtų idomu pažiūrėti kiek toli nuvažiuosi, nes perdavimas būna priekis-galas 50/50 o ratai sukasi skirtingu apsisukimo skaičiumi, taip kad apie kažkokį skirtumo nepajutmą pirmus 10 metrų gal ir nepajusi, paskui jei pusašiai atlaikys tai ratus prasuks. Nereikia net skirtingų porų, uždėk skirtingus dydžio ratus ant skirtingų ašių ir ant kietos dangos pamatysi kas dedasi. Šiaip siūlyčiau nebandysti, nebent esi mazochistas remontuoti lygioje vietoje. O dėl nesublokuotų tarp ašinio diferencialo perdavimo Aravis teisus 40/60 perduodama jėga galinio tilto naudai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bilduk, na sublokavus tarpašinį diferencialą ant asfalto būtų idomu pažiūrėti kiek toli nuvažiuosi, nes perdavimas būna priekis-galas 50/50 o ratai sukasi skirtingu apsisukimo skaičiumi, taip kad apie kažkokį skirtumo nepajutmą pirmus 10 metrų gal ir nepajusi, paskui jei pusašiai atlaikys tai ratus prasuks. Nereikia net skirtingų porų, uždėk skirtingus dydžio ratus ant skirtingų ašių ir ant kietos dangos pamatysi kas dedasi. Šiaip siūlyčiau nebandysti, nebent esi mazochistas remontuoti lygioje vietoje. O dėl nesublokuotų tarp ašinio diferencialo perdavimo Aravis teisus 40/60 perduodama jėga galinio tilto naudai.

mikas123 gal ko nesuprantu,bet paaiškink kaip gali nesublokuotas centrinis difas perduot 40/60 o sublokuotas 50/50.iš kur gaunas tas skirtumas? kas tai sąlygoja ?

mano galva visada 50/50

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paaiškininimas labai paprastai primityvus, dėl auto svorio (priekio galo) galinis ratas prasisuks lengviau nei prikinis, todėl jėgos perdavimas santykinai ir skiriasi. O sublokavus tarpašinį diferianciala nepriklausomai nuo svorio priekis- galas suksis vienodai. Bet čia forsuojant ir visiems ratams identiškomis sukibimo sąlygoms, o važiuojant įprastai 50/50 gaunasi. Kažkas panašaus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolegos,

PIRMA visi mechaniniai full time`ai yra 50x50, kitaip būt negali.

ANTRA, nieks neblokuoja diferencialų ant kieto paviršiaus. Diferencialai (nesvarbu ar tarpašiniai ar tarp ratiniai) tik purve, kkai ŽOPA :D  Užblokavus bet kokį diferencialą ant asfalto ir užsimušt galima...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolegos,

PIRMA visi mechaniniai full time`ai yra 50x50, kitaip būt negali.

ANTRA, nieks neblokuoja diferencialų ant kieto paviršiaus. Diferencialai (nesvarbu ar tarpašiniai ar tarp ratiniai) tik purve, kkai ŽOPA :D  Užblokavus bet kokį diferencialą ant asfalto ir užsimušt galima...

Šiaip tai jei nežinai kaip ten iš tikro tai bent nebalumutink žmonių pakol pats neišsiaiškinai  :D

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mielas Klevai,

 

aš beveik nieko neišmanau apie variklius, todėl niekad nedrįsčiau ginčytis kas pirma eina-kompresinis žiedas ar tepalo nuėmimo žiedas ant stūmoklio..

 

Bet apie NIVAS aš žinau VISKA, tad keista, kad net tokie guru kaip tu klįsta ir dar abejoja mano žiniomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mielas Klevai,

 

aš beveik nieko neišmanau apie variklius, todėl niekad nedrįsčiau ginčytis kas pirma eina-kompresinis žiedas ar tepalo nuėmimo žiedas ant stūmoklio..

 

Bet apie NIVAS aš žinau VISKA, tad keista, kad net tokie guru kaip tu klįsta ir dar abejoja mano žiniomis.

Bilduk, šiaip dėl pokalbio palaikymo, teigi kad apie Nivas žinai viską, bet pirmoje teksto dalyje teigi kad beveik apie variklius nieko neišmanai. Tad klausimas: Ar Niva neturi variklio? Ar vis tik ne viską žinai apie Niva? Vieno iš klausimų galimas atsakymas yra teisingas, bet kuris? :)

Nuo to atsakymo priklausys tolimesnė diskusija :)

P.s. Kol kas neabejoju tavo žiniomis, bet po galimo atsakymo, tam pagrindo gali ir atsirasti. :)

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Bet apie NIVAS aš žinau VISKA, tad keista, kad net tokie guru kaip tu klįsta ir dar abejoja mano žiniomis.

Na kaip neabejot tavo žiniom jei vien šitas teiginys "PIRMA visi mechaniniai full time`ai yra 50x50, kitaip būt negali." jau sukelia daug klausimų - net prie idealaus visų ratų sukibimo tokio santykio pasiekt neįmanoma ba dar be sukibimo yra ir ašies apkrova.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip neabejot tavo žiniom jei vien šitas teiginys "PIRMA visi mechaniniai full time`ai yra 50x50, kitaip būt negali." jau sukelia daug klausimų - net prie idealaus visų ratų sukibimo tokio santykio pasiekt neįmanoma ba dar be sukibimo yra ir ašies apkrova.

 

 

Kolega, aš tikrai neskaičiavau trinties, padangų nevienodo pripūtimo ir dulkių kiekio ant kelio, kad tiksliai apskaičiuot perdaduomos jėgos kiekį kievienam rataui :D

 

MIKAS123, man nereikia žinoti variklio sandaros, man užtenkla žinoti, kad į Nivą buvo statomi 5 tipų varikliai, tiksliau dviejų variklių variacijos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pataisyk mane jei klystu:

1. 1.6

2. 1.7i

a. Mono GM

b. Mono Январь

c. Mono Boch

d. Pilnas ipurškimas

3. 1.9 dyzelis (Pegeut-Citroen)

Kaip ir gaunasi trys tipai variklių ne du kaip teigi, ar tu prancuziško variklio neskaičiuoji?

Redagavo Mikas123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pataisyk mane jei klystu:

1. 1.6

2. 1.7i

a. Mono GM

b. Mono Январь

c. Mono Boch

d. Pilnas ipurškimas

3. 1.9 dyzelis (Pegeut-Citroen)

Kaip ir gaunasi trys tipai variklių ne du kaip teigi, ar tu prancuziško variklio neskaičiuoji?

Kolega atleisk, neskirsčiau varfiklių pagal maitinimą, tik pagal litražą:

1. 1,3 ltr "trečiuko"

2. 1.6 ltr šeštuko"

3. 1,7 ltr tas patobulintas" šeštuko

4. 1,8 ltr dar labiiau "patobulintas" šeštuko.

5. 1,9 dyzelis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega atleisk, neskirsčiau varfiklių pagal maitinimą, tik pagal litražą:

1. 1,3 ltr "trečiuko"

2. 1.6 ltr šeštuko"

3. 1,7 ltr tas patobulintas" šeštuko

4. 1,8 ltr dar labiiau "patobulintas" šeštuko.

5. 1,9 dyzelis.

pataisysiu ,,treciuko,, ltr yra 1,5,o 1,3 yra ,,vienuoliktuko,,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.