Pereiti prie turinio

WJ priekinis kardanas


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 806
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tai vat "bendrabedziai" . pusasis ir ko parase kad granatos perdarimas i dviguba kryzme gaunasi apie 160€. Vat tai tokios naujausios ir gan manau geros zinios.randasi jie kaune

Www.kardanai.lt jei kas jau susigunde skambinkites.

Redagavo mafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat "bendrabedziai" . pusasis ir ko parase kad granatos perdarimas i dviguba kryzme gaunasi apie 160€. Vat tai tokios naujausios ir gan manau geros zinios.randasi jie kaune

Www.kardanai.lt jei kas jau susigunde skambinkites.

Ko tai neatidaro puslapio . Matyt ne tą įkėlei. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

y pusasi as buvau uzvaziaves praita sav, tai nebuvo ten to kesto (sefas gal?) bet trise jie man sustoje aiskino kad kryzmes atgyvenes reikalas, nieks taip nedaro, granata kurkas tobulesnis sprendimas ir kad neieskociau slieku asfalte...

Susiradau orginalia audi granata, isidejau, dar uzmoviau viena extra guma ant virsaus ir rytoj ukmergej matysim kas gavosi...  :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat "bendrabedziai" . pusasis ir ko parase kad granatos perdarimas i dviguba kryzme gaunasi apie 160€. Vat tai tokios naujausios ir gan manau geros zinios.randasi jie kaune

Www.kardanai.lt jei kas jau susigunde skambinkites.

 

WWW.KARDANAI.COM - čia tikslus linkas.

Už 160€ tai aš susigundyčiau pas juos pasidaryt kai (jei) man subyrės granata. Bet ar tik nebus čia iš serijos "nuo 160€... " ir kai pradės daryt, paaiškės kad kokie 460€.. Kai ten aiškino dėl atgyvenusios kryžmės, tai manau šiuo atveju jie neteisūs - visi WJ savininkai pajuto tą achilo kulną. Jei ta granata būtų padaryta iš medžiagų kaip NASA erdvėlaivis, tai gal ir laikytų, bet kryžmės - nors ir atgyvenęs reikalas - jau daug metų senas, geras, tvirtas ir patikimas daiktas. Kažkodėl ant visų rimtesnių visureigių būna kryžmės, o ne granatos. (beje jei pastebėjot, WJ galinis kardanas su kryžmėm, nes ten varantysis kardanas, jis turi būt patikimas).

Geras yra angliškas posakis - "If it ain't broke, don't fix it."

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiktų rimčiau išsiklausinėt, kiek kainuoja tik dvigubos kryžmės restauravimas ar pakeitimas nauja(jei negalima restauruoti) ir kiek kainuotų naujos kryžmės įvirinimas į kardaną, kuris buvo su granata.

 

Kžkada rašiau:

 

post-10770-0-69830500-1423492188_thumb.j

Dabar reikia tik pajungimo movos, kur statosi ant razdatkės. 

http://s1103.photobu...l8lqn7.jpg.html

tipo va tokio. Arba reiks būrti kaip viršutiniam paveikslėlyje.

 Viskas labai fainai aprašyta Čia:

http://www.jeepforum...ersion-2993345/

 

Paveiksliuko viršuje kardanas perdarytas iš kardano su granata. Ant dvigubos kryžmės galo dėtas flanšas, kad nereiktų nuiminėt galo nuo razdatkės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WWW.KARDANAI.COM - čia tikslus linkas.

Už 160€ tai aš susigundyčiau pas juos pasidaryt kai (jei) man subyrės granata. Bet ar tik nebus čia iš serijos "nuo 160€... " ir kai pradės daryt, paaiškės kad kokie 460€.. Kai ten aiškino dėl atgyvenusios kryžmės, tai manau šiuo atveju jie neteisūs - visi WJ savininkai pajuto tą achilo kulną. Jei ta granata būtų padaryta iš medžiagų kaip NASA erdvėlaivis, tai gal ir laikytų, bet kryžmės - nors ir atgyvenęs reikalas - jau daug metų senas, geras, tvirtas ir patikimas daiktas. Kažkodėl ant visų rimtesnių visureigių būna kryžmės, o ne granatos. (beje jei pastebėjot, WJ galinis kardanas su kryžmėm, nes ten varantysis kardanas, jis turi būt patikimas).

Geras yra angliškas posakis - "If it ain't broke, don't fix it."

Domai, granatos buvo pasirinktos ne todėl, kad visureigis nerimtas, tiesiog jis sutvertas važiuoti šiek tiek greičiau, nei tie "rimti" dusuliai. Atitinkamai kryžmės sunkiau susitvarko su kampiniai greičiais ir didesnė vibracijų tikimybė.

Antras dalykas - nepamirškite, kad šios granatos puikiai atlaikė jūsų visureigiuose dešimtmetį. Kol nesugalvojote iškraipyti gamintojo numatytus kampus - liftas tikrai ne prailgina granatų gyvenimo.

Trečias dalykas - kiek pinigų skiriate naujai detalei, tiek ir tikėtis iš jos galite. Buvo kelis kartus įvardinta naujos originalios dalies kaina, bet visi tikisi apgauti fizikos dėsnius ir tikisi stebuklo pirkdami kiniškas dalis, pagamintas iš metalo laužo ir plastilino lydinio, už keliasdešimt eurų. Naivu.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domai, granatos buvo pasirinktos ne todėl, kad visureigis nerimtas, tiesiog jis sutvertas važiuoti šiek tiek greičiau, nei tie "rimti" dusuliai. Atitinkamai kryžmės sunkiau susitvarko su kampiniai greičiais ir didesnė vibracijų tikimybė.

Antras dalykas - nepamirškite, kad šios granatos puikiai atlaikė jūsų visureigiuose dešimtmetį. Kol nesugalvojote iškraipyti gamintojo numatytus kampus - liftas tikrai ne prailgina granatų gyvenimo.

Trečias dalykas - kiek pinigų skiriate naujai detalei, tiek ir tikėtis iš jos galite. Buvo kelis kartus įvardinta naujos originalios dalies kaina, bet visi tikisi apgauti fizikos dėsnius ir tikisi stebuklo pirkdami kiniškas dalis, pagamintas iš metalo laužo ir plastilino lydinio, už keliasdešimt eurų. Naivu.

:liux:  visiska tiesa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesutinku.. jei kryzme tepama, o vairuotojas ne tinginys, tai 100 metu... jos nepakeis jokios granatos , visi rimti agregatai stovi ant kryzmiu... cia kalba ejo apie kitka, apie gamykliniu parametru pakeitima,ir va cia va granatos parodo savo bevertiskuma.. nu gi tokios pacios problemos ir su pusasiu granatom kai liftuojama.. ar ne taip, kolegos? :) tik tiek kad pusasis sukasi leciau nei kardanas ir gal ilgiau atlaiko nesubyrejes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domai, granatos buvo pasirinktos ne todėl, kad visureigis nerimtas, tiesiog jis sutvertas važiuoti šiek tiek greičiau, nei tie "rimti" dusuliai. Atitinkamai kryžmės sunkiau susitvarko su kampiniai greičiais ir didesnė vibracijų tikimybė.

Antras dalykas - nepamirškite, kad šios granatos puikiai atlaikė jūsų visureigiuose dešimtmetį. Kol nesugalvojote iškraipyti gamintojo numatytus kampus - liftas tikrai ne prailgina granatų gyvenimo.

Trečias dalykas - kiek pinigų skiriate naujai detalei, tiek ir tikėtis iš jos galite. Buvo kelis kartus įvardinta naujos originalios dalies kaina, bet visi tikisi apgauti fizikos dėsnius ir tikisi stebuklo pirkdami kiniškas dalis, pagamintas iš metalo laužo ir plastilino lydinio, už keliasdešimt eurų. Naivu.

 

Rašiau tą postą, po poros bokalų, tai gal kiek persūdžiau, atsiprašau..  :blush:

Normaliai neišsireiškiau, bet omenyje turėjau būtent daugelio čia esančių JGC situaciją - liftuotus džipus. Dėl padidėjusio kampo, su granatom (net ir originaliomis) problematiška, o va dviguba kryžmė tą problemą išsprendžia. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesutinku.. jei kryzme tepama, o vairuotojas ne tinginys, tai 100 metu... jos nepakeis jokios granatos , visi rimti agregatai stovi ant kryzmiu... cia kalba ejo apie kitka, apie gamykliniu parametru pakeitima,ir va cia va granatos parodo savo bevertiskuma.. nu gi tokios pacios problemos ir su pusasiu granatom kai liftuojama.. ar ne taip, kolegos? :) tik tiek kad pusasis sukasi leciau nei kardanas ir gal ilgiau atlaiko nesubyrejes :)

Sutinku dėl tinginių, turiu ir tepalo pompa bet kai pajaučiu kad vibruoja- tada prisimenu kad netepiau :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.