Pereiti prie turinio

WJ priekinis kardanas


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 806
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

:) Pradesiu nuo to, kad vietoje granatinio kardano standartinio WJ 4.7L (DANA30 ir NV247) idejau kryzmini kardana nuo WJ 4.7 ir viskas puikiai tiko.Ismatavau pries tai ir del to galiu drasiai sakyti, kad tinka.

Veliau pakeiciau NV247 i NV242hd nekeiciant kardano tik flansa kryzmini nuemau nuo NV247 ir idejau i NV242hd nes buvo granatinis. Flansai vienuodi, puikiai tinka nuo vienos razdatkes kitai.

Del to galiu is patirties pasakyti, kad nieko burti tikrai nereikia kas liecia keiciant viena standarta i kita.

WJ'to DANA 30 spicer visi flansai vienuodi, taip pat razdatkiu flansai 242, 247 ir 249 vienuodi (WJ, ZJ pagal ilgi ir kryzmiu tipa). ZJ specialiai paziurejau dabar.

Pagal tavo nuotrauka jeigu is desines i kaire: antras (granatinis flansas) ir trecias (kryzminis flancas) yra nuo razdatkes (242, 247, 249) puses ir jie venuodo ilgio. poros milimetru neskaiciuokime. Salia stovi ir gerai matosi (turiu omenyje ne visa ilgi o vietas, kuriose  "prisispaudzia" kardanai). Pirmas ir ketvirtas yra nuo tilto puses cia ilgis skyriasi kazkiek bet negaliu pasakyti kiek vienas ir kiek kitas "ilenda" i tilta. Galesiu vakare palysti po masina ir tiksliau pasakyti :-)

 

Tęsiant temą į temą: to miroslavasr - viskas ok, jei stovi standartiniai SPICER flanšai, bet mano praktikoj pasitaikė ir tokių "tuninginių" (foto nr 5 ir 6, kurių tamsta nepaminėjot ;) - jie skiriasi ilgiu (apie 1-2 cm), nors stovėjo ant WJ Dana 30). Taigi darant tuningą reikia matuot realų ilgį ir žiurėt kas gaunasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekazka bent jau is situ pirkti:

 

STARTING MARCH 20, 2017 we NO LONGER ship orders outside the USA

 

čia turėjau omeniu ne konkretų pirkimą, o tą konkretų Spicer 2-86-418 Rubber Boot, dėl kurio susidėvėjimo byra vidinis adatinis guoliukas, o tos gumytės, kurios kaina keli JAV dol. ant Lietuvos neradau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tęsiant temą į temą: to miroslavasr - viskas ok, jei stovi standartiniai SPICER flanšai, bet mano praktikoj pasitaikė ir tokių "tuninginių" (foto nr 5 ir 6, kurių tamsta nepaminėjot ;) - jie skiriasi ilgiu (apie 1-2 cm), nors stovėjo ant WJ Dana 30). Taigi darant tuningą reikia matuot realų ilgį ir žiurėt kas gaunasi.

Nr. 5 ilgis vienodas o 6 is DANA 30 bet ne WJ (kas liecia standarta) :-) del to ir nepaminejau :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai klausimo autorius neparaso ko nori. Ar standartas ir liks ar kazka rimciau galvos. Todel mes visi is esmes teisus :-) Be to kaip visi iprato automatiskai galvoti, kad masina pakelta, tiltai pastumti del ratu didzio :-D

Jooo. Tik Pakelta :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...
  • 1 metų...

Sveiki. Na isigijau kardana su dvigubom kryzmem nuo 4.7 wj ir bandziau idet i 2.7. Tai trumpas, sudejus flansus viena kardano gala prisukus kitam truksta apie 1.5cm, o kur dar laisva eiga? Mano wj 2.7 granatinis masinoje(darbineje padetyje) nuo dezes iki tilto 98cm, o 4.7 kryzminis istemptas tik 96.5cm(laisvos eigos jau nulis) . Kas kokiu patarimu?gal man ne nuo 4.7 o nuo 4.0 įkišo. Kas turit kryzminius kardanus 4.7 ir 4.0 pameruokit nuo dezes iki tilto. Ačiū

Redagavo okagersma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Na isigijau kardana su dvigubom kryzmem nuo 4.7 wj ir bandziau idet i 2.7. Tai trumpas, sudejus flansus viena kardano gala prisukus kitam truksta apie 1.5cm, o kur dar laisva eiga? Mano wj 2.7 granatinis masinoje(darbineje padetyje) nuo dezes iki tilto 98cm, o 4.7 kryzminis istemptas tik 96.5cm(laisvos eigos jau nulis) . Kas kokiu patarimu?gal man ne nuo 4.7 o nuo 4.0 įkišo. Kas turit kryzminius kardanus 4.7 ir 4.0 pameruokit nuo dezes iki tilto. Ačiū

Tau va būtent ir reikia nuo 4,0L :)  , nes variklis ilgesnis (6 cilindrai eilėje) nei 4,7 ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To pacio WJ'to 4.7L yra dus kirtingi variantai (ir part number skirtingi). Vienas ~1.5" ilgesnis uz kita (kalbant tiek apie  krizmini tiek apie granatu pagrindu). 

Mano priekis iskeltas ~5,5" ir tiltas pastumtas i prieki ~5cm, uzdetas vienas is standartiniu WJ'to dviguvos kryzmes kardanas. Ant jo dabar nerasiu numerio. Laisvos eigos uztenka. Pries dedant patikrinau.

 

Viena to priezastis tai buvo WJ'to opcija su 2" iskelimu is gamyklos.

 

Tinka kardanai nuo WJ'to 4.0L bet irgi skirtingu ilgiu yra kaip Mive tik parase. tinka nuo ZJ'to, kurie irgi su skirtingai ilgiai yra.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.