Pereiti prie turinio

WJ priekinis kardanas


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

 

Net "Motul" Tech grease 300 (sintetinis !) max atlaiko tik 200 laipsniu celsijaus. Gal sumaisei su farenheito (usa) temperaturos matavimo sistema ? Nes ten aiskiai matosi, kad tepalas mineralinis, atlaikantis tik zema temperatura, kylant jai, tampantis vandeneliu, praktiskai be tepimo.

Roosas teisus. Pats mačiau Vurte šį tepalą. Taip, kad eilinį kartą Laukelis neteisinga informacija išmeta.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 806
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Idėjus audi granatą pastebėjau kad nuo 110 atsiranda vibracija, guma dar lyg ir gyva, granata nekaito  prie 140 maksimaliai stipri vibracija, dreba visa mašina, su sena nuo audukės taip nebuvo. Vienu žodžiu kaukia , dreba, kita savaite keičiu priekinį tiltą , dėsiu seną granatą tik reikia išspresti problemą iš kur gauti gera guma su plačiu sijonu overland

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik reikia išspresti problemą iš kur gauti gera guma su plačiu sijonu overland

 

Tai pala, prieš porą savaičių pats rašei, kad Overlandinę platėjančią gumą galima nusipirkt va čia už 11 eur:

http://www.1551.lt/pusasis-k-bartuseviciaus-firma-31566/?tab=zemelapis

 

Pas mane nuo ~100 km/h irgi kaukimas atsiranda - beveik 100% esu tikras kad pasidėvėjęs Diff'as, bet kaukia dar ne taip siaubingai ir be vibracijos, tai kenčiu... Jei pas tave vibracija - gal kartais nukritęs kardano balansavimo geležiukas? (aš vieną kartą netyčia nudaužiau vos užkliudęs, tai vibracija pasijuto, paskui atgal prilipdžiau su "šalta svarke" ir vibracija dingo).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje - jei pas tave kardano/granatos šlicų laisvumas yra (nors menkiausias klibėjimas) - jei nebijai - patepk šlicus šalta svarke ir užmauk granatą, palik parai kad sustingtų - Man kaukimas sumažėjo vos ne dvigubai (darau išvadą kad šlicų laisvumas irgi kelia trukšmą).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pala, prieš porą savaičių pats rašei, kad Overlandinę platėjančią gumą galima nusipirkt va čia už 11 eur:

http://www.1551.lt/pusasis-k-bartuseviciaus-firma-31566/?tab=zemelapis

 

Nepirkau pas juos nes nuo audi tiko tik kad siauras sijonas, turiu dar antra kardana reiks gal guma pakeitus uzsimesti, pirmadienį pradedu ardyti priekini tiltą
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Xado padeda variklui (galiu paliudyt kad man padėjo)(

o kas butent buvo varikliui kad xado pylei.

 

Dar galiu del lifto ir gumu pasakyti kad gal ir vertas originalas savo kainos. Nes nusipirkus WJ paemiau pas meri saibas pakeliau,amortikai standartas ir be prailginimu ir jau metai kaip malu ir nei ta guma plysta nei ka, nors jau turiu atsargine. Tik jauciu kad salnyrus gerai pamale 32 ratukai. Ir jau greitu laiku reiks juos keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi kiek aš be reikalo pinigų sukišau, kai galėjau iš kart Xado supilt... :(
Buvo pas mane toks karts nuo karto atsirandantis kalimo/caksėjimo garsas variklyje ir tepalo slėgis mažokas. Nuvariau pas variklistą, sako pradėčiau nuo turbinos restauravimo, nes tipo dėl išsidėvėjusio guolio nesukyla tepalo slėgis ar kažkas panašaus, dabar jau nebepamenu, nu žodžiu biškį nesamonė, bet patikėjau ir restauravau - nepadėjo. Tada pas kitą dyzelistą variau, sako greičiausiai purkštukai susidėvėję caksi, važiuok žiūrėk; Ištraukinėjau visus purkštukus, keičiau visus antgalius naujais - tikrai buvo jau ne kokios būklės (rodė senus), blogai purškė - bet tas caksėjimas vis tiek nedingo. Nu galvoju, toliau greičiausiai vožtuvus reikia išiminėt, ar blogiausiu aveju kala alkūninis - nusispjoviau, tokiam remontui nebuvau pasiryžęs ir tiesiog nusprendžiau važinėt su tuo kalimu - kiek laikys, tiek (tame etape už remonto išlaidas jau buvo galima kitą variklį nupirkt). Pagalvojau - ar taip ar taip nėra ko prarast - supyliau Xado, bet pirkau tą nepigų, mokėjau tada 70 eur (va šitas). Supyliau kartu su naujais tepalais, iškart nepasijautė jokio skirtumo, kalimas liko. Pavažinėjau kelis šimtus km ir pastebėjau, kad kalimas mažėja, o dar po kažkiek km iš vis dingo ir šiek tiek pakilo tepalo slėgis. Ir jau ~1.5 metų kaip caksėjimo nei kvapo.
 
Jokiu būdu nereklamuoju Xado ar panašių "marmalų", nes aš į juos pats labai skeptiškai žiūriu, bet mano atveju, nepasiginčysi, padėjo - faktas kaip blynas. Dar prie progos pakalbėjau su keliais meistriukais, sakė tas xado kartais tikrai padeda, ypač jei varikliui dar ne amen. Mano atveju sakė greičiausiai buvo taip - buvo išdilęs cilindras ir stūmoklio kraštas kartais prisiliesdavo prie cilindro sienelės (angliškai vadinasi "Piston slap").

 

Kadangi toks stebuklas su varikliu įvyko, tai pabandžiau dėl įdomumo ir į ūžiantį tiltą supilt  :D. Nežinau ar "Placebo" efektas, ar tikrai šiek tiek pritilo (bet nesmarkiai) - o gal tiesiog man taip pasirodė...

 

 

Moralas - nepilkit tokio Š kaip Xado, nebent variklį jau "peržegnojot"  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar galiu del lifto ir gumu pasakyti kad gal ir vertas originalas savo kainos. Nes nusipirkus WJ paemiau pas meri saibas pakeliau,amortikai standartas ir be prailginimu ir jau metai kaip malu ir nei ta guma plysta nei ka, nors jau turiu atsargine. Tik jauciu kad salnyrus gerai pamale 32 ratukai. Ir jau greitu laiku reiks juos keisti.

 

O kiek mokėjai už originalą? Aš pirkau komplektą "Overlandinės" granaos su platėjančia guma, tai mokėjau ~65 eur (bet ten ne originalas). Tai irgi laiko ta platėjanti guma iki šiol. O kad amortikai pas tave be prailginimų ir nieko nesijaučia, tai man keista - pas mane net per nedideles duobes amortikai iki gali išsitraukdavo ir girdėdavosi kad "kala" gale. Na bet pas mane 3" liftas, gal dėl to.. O ratai pas tave 31.6" o ne 32", nesigirk taip  :D

Dėl šarnyrų, tai šiandien į servisą variau mašiną suvedimui, tai paskambino, sako apatiniai šarnyrai kliba - susimąsčiau, ar čia nuo didesnių ratų, ar šiaip senatvė... Kiekvienais metais tai nesinorėtų tų šarnyrų keist...  :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Dėl šarnyrų, tai šiandien į servisą variau mašiną suvedimui, tai paskambino, sako apatiniai šarnyrai kliba - susimąsčiau, ar čia nuo didesnių ratų, ar šiaip senatvė... Kiekvienais metais tai nesinorėtų tų šarnyrų keist...  :scratch:

kokiam servise taip pasake, gal kartais detalitoje?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, Detalitoj, o ką ten makaronus kabina? (prieš porą metų ten dariau suvedimą tai nieko apie tuos šarnyrus nesakė..)
Beje, dar sakė kliba priekinių apatinių šlaunų priekiniai sailentblokai ir galinio "bumerango" sailentblokai. Žodžiu nieko nedarė, pasiėmiau mašiną atgal, kadangi visus sailentblokus turiu nusipirkęs ir žadu pats keist, o šarnyrus ko gero varysiu restauruot (nes girdėjau kad restauruoti originalai laiko geriau nei parduotuviniai..)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten atsargiai su jais tuo klausimu. Kai pasikeiciau priekini tilta, veziau daryti suvedima, irgi sake, kad sarnyrai kliba, nors realiai tiltas  buvo vaziaves 120 tukst km ir dar vokietijoje... Pareiske, kad su tokiais sarnyrais suvedima padaryti neimanoma. Po pusantru metu variau technikine apziura ir sarnyrai buvo geri, nors dabar tas vietas ispurto tikrai gerai ir labai kabinejasi. Siaip apie detalita labai blogo neturiu ka pasakyti, kitus automobilius tvarko gan neblogai, nors kai pries tai turetai masinai stabdzius ten tvarkiausi, apziura praejo tik is penkto karto. Ir dar man nepatiko vienas dalykas, kai variau daryti suvedima, specialiai uzklausiau, ar zino uz kurios vietos galima kelti granda (is patirties zinau, kad servisuose kelia uz belekur, sulanksto ir t.t.), priemejas patikino, kad tikrai zino, ivaziaves prie keltuvo specialiai uzklausiau ar zino pats meistas, tas sako "zinau", as jam sakau, "tai va, nebandyk uz slenksciu kelti", tai tas man  "o tai kaip ji kelti?". Supratau, kad jeepai pas juos reti sveciai ir meistrai apie juos nei velnio nieko nezino, todel turedamas salygas stengiuosi viska tvarkytis pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar kai pasakei apie tuos šarnyrus - nuėjau pats pažiūrėt, pabandžiau patikrint va tokiu būdu - nu nekliba man jie visai...

EDIT: Pasirodo per silpnai judinau - vaikšto aukštyn/žemyn kaip tame video, gal tik kiek mažiau... Ir vaikšto visi keturi (viršutiniai ir apatiniai), nors servise sakė, kad tik apatiniai... Nusimato visų keturių restauravimas arba keitimas...  :( 
 
Aš irgi stengiuosi pats ką galiu tvarkytis, bet suvedimo pats nepasidarysi. Tai kaip baigėsi - prašei kad vis tiek Detalita darytų suvedimą, ar kitur darei ir nieko apie šarnyrus nesakė? :)
 
Dėl kėlimo, tai kažkaip nelabai kreipdavau dėmesio, bet atrodo visada man servisuose kelia už tų vietų kur šlaunys jungiasi su kėbulu (per sailentbloko tašką) - o už kur priklauso kelt? Pats garaže tai keliu ne per sailentbloko tašką, o šiek tiek už jo, kur yra kėbulo "balkis" - pasidedu lentutę per visą balkio plotį ir keliu. Pirmą kartą kai kėliau, žiūrėjau labai atsargiai ar keliant nelinksta.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Dėl kėlimo, tai kažkaip nelabai kreipdavau dėmesio, bet atrodo visada man servisuose kelia už tų vietų kur šlaunys jungiasi su kėbulu (per sailentbloko tašką) - o už kur priklauso kelt? Pats garaže tai keliu ne per sailentbloko tašką, o šiek tiek už jo, kur yra kėbulo "balkis" - pasidedu lentutę per visą balkio plotį ir keliu. Pirmą kartą kai kėliau, žiūrėjau labai atsargiai ar keliant nelinksta.

pagal instrukcija granda priklauso kelti uz tilto (prie kiekvieno rato) arba uz remo. Remas yra is storos dvigubos skardos  ir jis nelinksta. O uz slaunies ausu ji kelti kaip ir negalima, nes tai nera numatyta kelimo vieta. Vat ta ir sakau, kad servisuose balamutai net nesigilina, atvaziuoji pvz amortikus pakeisti, jis juos pakeicia, o kad keldamas slenkscius  ar dar ka sulanksto, tai jau tipo jo nekaso...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.