Pereiti prie turinio

WJ priekinis kardanas


shelsmas

Rekomenduojami pranešimai

Ok, reiks bandyt.

Beje, gal kas keitėtės priekinio tilto pusašių riebokšlius? Kaip suprantu jie keičiasi iš vidaus, reikia išimt visą dantračių mechanizmą?

 

Taip, issiima pusasiai, tada reduktorius atsukus soninius guoliu laikiklius. Ardymo yra, bet viskas paprasta ir reguliuot nieko po to nereikia. Keist is karto abu riebokslius (ir patariu atsargoj turet dar bent viena) ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 806
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Dar girdėjau, kad galima įdėt visą reduktorių į šaldiklį, tada labai lengvai atgal įsideda :) Kai labai neturėsiu ką veikt, gal reikės pasikeist. Bet, kad tas tiltas ūžia, dar lyg kliba kažkas, kažin ar nusipelno jis tų naujų salnykų.. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia dėti reduktoriaus į šaldiklį, nes įdėjus šaltą į tiltą, turėsite kondensato tilte. Keičiant riebokšlius, pusašius ištraukite tik tiek, kiek reikia, jokiu būdu neištraukite daug - kadangi riebokšliai prie reduktoriaus, tilto "vamzdžiuose" būna smėlio, purvo, kurį, sukišdami atgal pusašius susibersite į reduktorių, bei galite pažeisti naujus riebokšlius.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia dėti reduktoriaus į šaldiklį, nes įdėjus šaltą į tiltą, turėsite kondensato tilte. Keičiant riebokšlius, pusašius ištraukite tik tiek, kiek reikia, jokiu būdu neištraukite daug - kadangi riebokšliai prie reduktoriaus, tilto "vamzdžiuose" būna smėlio, purvo, kurį, sukišdami atgal pusašius susibersite į reduktorių, bei galite pažeisti naujus riebokšlius.

 

Na galima po to ir nudžiovint.., bet į šaldiklį kraštutiniu atveju :), Juozas sako, kad ir taip lengvai išsiima. O dėl purvo tilto vamzdžiuose - ar ne puiki proga būtų išėmus pusašius, tuos vamzdžius išvalyt? Galima gi kokiu valikliu ar WD prapurkšt ir skuduriuką prastumdyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Salnikus wj reikia dėti iš reduktoriaus pusės, nes kiek pamenu, yra jiems vietos išfrezuotos.

Išplauti tuos vamzdžius gal ir įmanoma, bet žaidimas nevertas žvakių, turint omeny, kiek tai truks, lyginant su salnikų keitimo trukme ;)

Gal būtų prasmė juos plauti, jei gautumėte ir išorinius "dangtelius" vamzdžiams nuo purvo (yra afternarket). Kitu atveju neapsimoka.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

ar ne kažkas is Jūsų minėjo kad istato ar tai veiloko gabal išpjovę kaip šaiba ir sutepe kažkokiu vašku...

jo jo, minejo atsimenu, bet cia is fantastikos srities.. kaip gi padarysi kad vailokas visa laika isliktu savo vietoje, vaskuosi kiekviena diena besitrinancius pavirsius?  :D

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kodėl fantastinės taip jau? pusašis tai ne lenktas, neišplak skylės, aišku ne tiesiogine prasme vašku o tiesiog ikišus pritepti kokiu spec tepaliuku ir uždėjus atgal ta apsaugėle plasmasine, gal super duper nebus bet manau kas pedantiškas... geriau atsilieptu kas tai teigė ir kiek plačiau apie tai papasakos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Taip gavosi netyčia kad priekiniuose ratuose liko 1,7 slėgio o galiniuose 2,2 nuleidau priekinius kad miško keliais važiuojant pilnai pakrautu nesidaužytų važiuoklė- važiuojant pastebėjau kad visiškai tylu, tiltas nebekaukia stipriai pagazavus kaž kiek girdisi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, ar man "Placebo efektas" ar tik pasirodė, bet anksčiau važinėjau su 1.8bar priekyje ir gale, o paskui prisipūčiau iki 2bar (yra tokia formulė pagal kurią galima paskaičiuot individualiai pagal padangas/mašinos masę) - tai irgi kažkaip lyg mažiau ūžia... (su padangų ūžimu tikrai nepainioju).
 
Ta formulė tokia (čia naudoju savo padangų ir WJ duomenis):
 
Padangų apkrova po 1450 kg kiekvienai
Taigi, maksimali apkrova: 4 x 1450 = 5800 kg
Maksimali apkrova 5800 kg / 2200 kg (mašinos masė duotuoju momentu) = 2.64 (unikalus koeficientas)
Maksimalus padangos slėgis 5.5 bar / 2.64 = 2.08 bar
Taigi, optimalus slėgis padangose turėtų būt 2.0~2.1 bar
 
Na čia tokia yra rekomendacija, bet turbūt ne vienintelė, tai kiekvienas sprendžia pagal save, bet man tai su 2 bar pats tas (kalbu apie važinėjimą asfaltuotais keliais).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i originalias padangas gamintojas rekomenduoja pusti po 2.3 bar i visas. O del uzimo, kai pas mane buvo kaukiantis priekinis tiltas, pastebejau, kad gerai pakrovus bagazine užimas dingdavo. Galedavau spausti kaip noriu, stabdyti varikliu, jokio uzimo nebudavo, taip kad visai realu pazaidus su slegiu padangose gauti  ta pati

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

i originalias padangas gamintojas rekomenduoja pusti po 2.3 bar i visas. O del uzimo, kai pas mane buvo kaukiantis priekinis tiltas, pastebejau, kad gerai pakrovus bagazine užimas dingdavo. Galedavau spausti kaip noriu, stabdyti varikliu, jokio uzimo nebudavo, taip kad visai realu pazaidus su slegiu padangose gauti  ta pati

Pas mane kažkodėl atvirkščiai, daug pakrovus galą kaukia stipriau, audi kardano granatos guma dar laiko, o granata jau vibruoja, o ramybės būsenoje toks kardano kampas  normalu?

3b997710e1b6.jpg

5704f49235f9.jpg

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kampas normalus šitam WJ (pas mane dar didesnis, nes džipas keltas), dėl to kampo buvimo čia ir gaunasi tos mūsų problemos su granata/guma - būtų tiesiai, tai ir laikytų ilgiau :)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam kad galetum sudet Ratus.. O tie 2-3 cm nieko baisaus kad paleisi, bet kardanams uztai atgaiva.

Tai sakau yvores sudek, nes saibukiek tu ten prigrusi..

As nepamenu bet lygtai kazkokias dvi yvores per puse perpjoviau nerzaveikines storasienes ir liuks..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.