JuozasG Atrašyta Birželio 8, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 8, 2016 Ok, reiks bandyt.Beje, gal kas keitėtės priekinio tilto pusašių riebokšlius? Kaip suprantu jie keičiasi iš vidaus, reikia išimt visą dantračių mechanizmą? Taip, issiima pusasiai, tada reduktorius atsukus soninius guoliu laikiklius. Ardymo yra, bet viskas paprasta ir reguliuot nieko po to nereikia. Keist is karto abu riebokslius (ir patariu atsargoj turet dar bent viena) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 8, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 8, 2016 Dar girdėjau, kad galima įdėt visą reduktorių į šaldiklį, tada labai lengvai atgal įsideda Kai labai neturėsiu ką veikt, gal reikės pasikeist. Bet, kad tas tiltas ūžia, dar lyg kliba kažkas, kažin ar nusipelno jis tų naujų salnykų.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Birželio 8, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 8, 2016 Man problemu isimt idet nebuvo jokiu. O kad tiltas uzia, tai bus proga ji gerai apziuret, gal koks guolis nusibaiges, gal chvastavykas ar reduktorius kliba, ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 9, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2016 (redaguota) Nereikia dėti reduktoriaus į šaldiklį, nes įdėjus šaltą į tiltą, turėsite kondensato tilte. Keičiant riebokšlius, pusašius ištraukite tik tiek, kiek reikia, jokiu būdu neištraukite daug - kadangi riebokšliai prie reduktoriaus, tilto "vamzdžiuose" būna smėlio, purvo, kurį, sukišdami atgal pusašius susibersite į reduktorių, bei galite pažeisti naujus riebokšlius. Redagavo Birželio 9, 2016 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 9, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2016 Nereikia dėti reduktoriaus į šaldiklį, nes įdėjus šaltą į tiltą, turėsite kondensato tilte. Keičiant riebokšlius, pusašius ištraukite tik tiek, kiek reikia, jokiu būdu neištraukite daug - kadangi riebokšliai prie reduktoriaus, tilto "vamzdžiuose" būna smėlio, purvo, kurį, sukišdami atgal pusašius susibersite į reduktorių, bei galite pažeisti naujus riebokšlius. Na galima po to ir nudžiovint.., bet į šaldiklį kraštutiniu atveju , Juozas sako, kad ir taip lengvai išsiima. O dėl purvo tilto vamzdžiuose - ar ne puiki proga būtų išėmus pusašius, tuos vamzdžius išvalyt? Galima gi kokiu valikliu ar WD prapurkšt ir skuduriuką prastumdyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JuozasG Atrašyta Birželio 9, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2016 As irgi siulau pusasius pilnai isimt, tada ir senus salnykus patogiau iskalt su kokiu ilgu strypu is ratu puses, ir vamzdzius tuo paciu isvalyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Birželio 9, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 9, 2016 (redaguota) Salnikus wj reikia dėti iš reduktoriaus pusės, nes kiek pamenu, yra jiems vietos išfrezuotos. Išplauti tuos vamzdžius gal ir įmanoma, bet žaidimas nevertas žvakių, turint omeny, kiek tai truks, lyginant su salnikų keitimo trukme Gal būtų prasmė juos plauti, jei gautumėte ir išorinius "dangtelius" vamzdžiams nuo purvo (yra afternarket). Kitu atveju neapsimoka. Redagavo Birželio 9, 2016 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Birželio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2016 Denk nedenges is galu vistiek bus pilna rudziu ir purvo.. Tie dangteliai tik nuo didesniu akmenu apsaugo kad neprigrustu ir nesugadintu salniku.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Birželio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2016 ar ne kažkas is Jūsų minėjo kad istato ar tai veiloko gabal išpjovę kaip šaiba ir sutepe kažkokiu vašku... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Birželio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2016 (redaguota) ar ne kažkas is Jūsų minėjo kad istato ar tai veiloko gabal išpjovę kaip šaiba ir sutepe kažkokiu vašku...jo jo, minejo atsimenu, bet cia is fantastikos srities.. kaip gi padarysi kad vailokas visa laika isliktu savo vietoje, vaskuosi kiekviena diena besitrinancius pavirsius? Redagavo Birželio 22, 2016 shirokas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Birželio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2016 kodėl fantastinės taip jau? pusašis tai ne lenktas, neišplak skylės, aišku ne tiesiogine prasme vašku o tiesiog ikišus pritepti kokiu spec tepaliuku ir uždėjus atgal ta apsaugėle plasmasine, gal super duper nebus bet manau kas pedantiškas... geriau atsilieptu kas tai teigė ir kiek plačiau apie tai papasakos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Birželio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2016 prie sutepto veltinio lips dulkes smelis.. kas liks po tokio abrazyvo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Birželio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2016 Nereik isradinet dviracio.. Yra tu plastmasiniu dangteliu pirkti, prisukai prie pusasio ir vsio. Kiek reikes tiek apsaugos.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
roosas Atrašyta Liepos 4, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 4, 2016 Taip gavosi netyčia kad priekiniuose ratuose liko 1,7 slėgio o galiniuose 2,2 nuleidau priekinius kad miško keliais važiuojant pilnai pakrautu nesidaužytų važiuoklė- važiuojant pastebėjau kad visiškai tylu, tiltas nebekaukia stipriai pagazavus kaž kiek girdisi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Liepos 4, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 4, 2016 Kažin kokia teorija tai būtų galima paaiškint..? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
roosas Atrašyta Liepos 4, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 4, 2016 Pabandom pas ka irgi yra kaukimas priekiniame tilte, man atrodo keičiasi rato aukštis ir apkrova didesne gauna galas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Liepos 4, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 4, 2016 (redaguota) Nežinau, ar man "Placebo efektas" ar tik pasirodė, bet anksčiau važinėjau su 1.8bar priekyje ir gale, o paskui prisipūčiau iki 2bar (yra tokia formulė pagal kurią galima paskaičiuot individualiai pagal padangas/mašinos masę) - tai irgi kažkaip lyg mažiau ūžia... (su padangų ūžimu tikrai nepainioju). Ta formulė tokia (čia naudoju savo padangų ir WJ duomenis): Padangų apkrova po 1450 kg kiekvienaiTaigi, maksimali apkrova: 4 x 1450 = 5800 kgMaksimali apkrova 5800 kg / 2200 kg (mašinos masė duotuoju momentu) = 2.64 (unikalus koeficientas)Maksimalus padangos slėgis 5.5 bar / 2.64 = 2.08 barTaigi, optimalus slėgis padangose turėtų būt 2.0~2.1 bar Na čia tokia yra rekomendacija, bet turbūt ne vienintelė, tai kiekvienas sprendžia pagal save, bet man tai su 2 bar pats tas (kalbu apie važinėjimą asfaltuotais keliais). Redagavo Liepos 4, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Liepos 7, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 7, 2016 i originalias padangas gamintojas rekomenduoja pusti po 2.3 bar i visas. O del uzimo, kai pas mane buvo kaukiantis priekinis tiltas, pastebejau, kad gerai pakrovus bagazine užimas dingdavo. Galedavau spausti kaip noriu, stabdyti varikliu, jokio uzimo nebudavo, taip kad visai realu pazaidus su slegiu padangose gauti ta pati Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
roosas Atrašyta Liepos 8, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2016 (redaguota) i originalias padangas gamintojas rekomenduoja pusti po 2.3 bar i visas. O del uzimo, kai pas mane buvo kaukiantis priekinis tiltas, pastebejau, kad gerai pakrovus bagazine užimas dingdavo. Galedavau spausti kaip noriu, stabdyti varikliu, jokio uzimo nebudavo, taip kad visai realu pazaidus su slegiu padangose gauti ta patiPas mane kažkodėl atvirkščiai, daug pakrovus galą kaukia stipriau, audi kardano granatos guma dar laiko, o granata jau vibruoja, o ramybės būsenoje toks kardano kampas normalu? Redagavo Liepos 8, 2016 Roosas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Liepos 8, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 8, 2016 (redaguota) Kampas normalus šitam WJ (pas mane dar didesnis, nes džipas keltas), dėl to kampo buvimo čia ir gaunasi tos mūsų problemos su granata/guma - būtų tiesiai, tai ir laikytų ilgiau Redagavo Liepos 8, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Liepos 9, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2016 O tai razdatkiu niekas neleidziat zemyn?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Liepos 9, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2016 o tai kaip ja leisti, jei ji prisukta prie greiciu dezes? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Liepos 9, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2016 Nu taip sakosi " leist razdatke" zinoma su deze .. Po balkiu yvores labai padeda, aisku su protu , 2-3 cm pilnumoj padeda. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Liepos 9, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2016 Kiti girdėjau leidžia, kiša šaibas ar pan. Greičių dėžė gal kažkiek pasiduoda. Bet kokia prasmė tada liftuot jei razdatkę leidi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Liepos 9, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 9, 2016 Tam kad galetum sudet Ratus.. O tie 2-3 cm nieko baisaus kad paleisi, bet kardanams uztai atgaiva.Tai sakau yvores sudek, nes saibukiek tu ten prigrusi..As nepamenu bet lygtai kazkokias dvi yvores per puse perpjoviau nerzaveikines storasienes ir liuks.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar