Pereiti prie turinio

NP GR ir XADO


Giedrioks

Rekomenduojami pranešimai

Nu susipyliau ir as xado i galinį tiltą ūžė bet taip visada daug maž vienodai ir su apkrova ir be galvojau kad padangos pasiketus padangas garsas neišnyko susipylęs kažkur po 500 km. pasidarė išvis neįmanoma važiuoti kaip lėktuve ir ka jus galvojat pravažiavus dar 500 km viskas užtilo ir dabar važiuoju ir kaifuoju nuo spengiančio tylos iš galinio tilto,tai va dabar laukiu sekančio etapo dar po 500 km nu turėtų subyrėti tiltas :lol: aš šiaip ir gi skeptiškos nuomonės apie priedus ai galvoju šiaip ar taip ūžia tai 40 lt. už tiubiką negaila a mažu mažiau ūž. nu man bent jau laikinai tai padėjo žiūrėsim kaip toliau bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 103
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

pades iki sekancio tepalo keitimo :?

na po tepalo pakeitimo butent xado lieka mazguose.siaip mes ji su draugais pradejom naudot pries sesis metus ir galiu pasakyt kad kiek pylem jo i motorus tai jei motoras ne visai nu*istas

tai rezultatai buvo teigiami.ji mums veza tiesiai is ukrainos taigi perkant lietuvoje ypac turguje gali gauti xren ka.siap juo prekiauti pradejo Delada taigi reik tiketis kad ten sudo tikrai nebus.

iki jo atsiradimo as ir buvau pries xemija taciau dabar :liux::liux::liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daugelis apsigauna xado ar rvs pildami i jau kalancius ar uzmustus agregatus ir mano kad pades... siaip rvs ar xado reikia pilt i dar normaliai savo funkcijas atliekancius agregatus tada buna efektas kuris pasiteisina nes kol detales sveikos neisdilusios geriausiai pasidengia ar tai teflonu ar keramika uzpildomi visi mikroniniai ibrezimai padilimai ir pan tada pailgeja ir palengveja agregatu darbas o jei ibrezimai ar padilimai buna po kelis milimetrus tada jau niekas nepades tik gal prates agregatu darba kelioms valandoms... Mano pazystamas turi supyles RVS i visus NP GR 2.8td dar normaliai funkciuonuojancius agregatus ir tai padare pries varzybas (taurage eurochampion cup) ir buvo pastebeta kad variklis esant didelems apkrovoms nekaito visalaik islaike normalia temp. geriau traukia staigiau priimdavo apsukas kitaip sakant pasijuto kad variklis dirba lengviau ir tolygiau... dar turi supyles priedus i vairo ir kuro siurblius bet pasikeitimu nepastebeta tik kad viskas dar puikiai dirba... jeigu zadama daryt variklio kapitalini remonta tai geriau priedo nepilt o supilt ji po remonto... nes pvz priedas su rvs padengia variklio gilzes keramika tai norint jas pragilziouot tenka tekintojui vietoj 1 peilio panaudot 10 peiliu o kiti is vis atsisako remuontuot tai jau ir tai irodo kad detales padengiamos trinciai atsparesnia medziaga... tai va sirdele reikia gydyt ir priziuret kol laikas nes po infarkto gali but jau per velu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dovi sakai teisingai nes girdejau ir as baikes kaip xebra supyle net 6 tiubikus xado i bmw matara dar sugebejo prakist i bulbandija tai kai tas seimininkas isrinko variaka ir nuvilko alkunini pas tekintojus tai tie po 5 suvaryto peilio pasiunte ji laaaaaaaaabai toli

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dovi sakai teisingai nes girdejau ir as baikes kaip xebra supyle net 6 tiubikus xado i bmw matara dar sugebejo prakist i bulbandija tai kai tas seimininkas isrinko variaka ir nuvilko alkunini pas tekintojus tai tie po 5 suvaryto peilio pasiunte ji laaaaaaaaabai toli

Esmė ta, kad nuo kiekio virš normos, XADO poveikis nedidėja. O šiaip, aš irgi esu jau ne vienam visureigyje išbandęs šiuos priedus, po šiai dienai dar neteko pajusti neigiamo poveikio, o tik teigiamus. Šiaip stengiuosi agregatus apdirbti su XADO kol dar jie nesugedę, bet įpylus į greičių dežę senukui NP, kur iš aukštesnės pavaros į žemesnę jau praktiškai nesijungdavo, neužilgo pradėjo sklandžiai junginėtis, ir taip pravažinėjau metus laiko, kol pardaviau. Kuro sistemai taip pat labai padėjo, supylus tutele į kuro baką, padidėjo kuro spaudimas, ko pasekoje ir trauka. Prie didelių šalčių kūrėsi puikiai... Tai tiek, iš asmeninės praktikos :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daugelis apsigauna xado ar rvs pildami i jau kalancius ar uzmustus agregatus ir mano kad pades... siaip rvs ar xado reikia pilt i dar normaliai savo funkcijas atliekancius agregatus tada buna efektas kuris pasiteisina nes kol detales sveikos neisdilusios geriausiai pasidengia ar tai teflonu ar keramika uzpildomi visi mikroniniai ibrezimai padilimai ir pan tada pailgeja ir palengveja agregatu darbas o jei ibrezimai ar padilimai buna po kelis milimetrus tada jau niekas nepades tik gal prates agregatu darba kelioms valandoms... Mano pazystamas turi supyles RVS i visus NP GR 2.8td dar normaliai funkciuonuojancius agregatus ir tai padare pries varzybas (taurage eurochampion cup) ir buvo pastebeta kad variklis esant didelems apkrovoms nekaito visalaik islaike normalia temp. geriau traukia staigiau priimdavo apsukas kitaip sakant pasijuto kad variklis dirba lengviau ir tolygiau... dar turi supyles priedus i vairo ir kuro siurblius bet pasikeitimu nepastebeta tik kad viskas dar puikiai dirba... jeigu zadama daryt variklio kapitalini remonta tai geriau priedo nepilt o supilt ji po remonto... nes pvz priedas su rvs padengia variklio gilzes keramika tai norint jas pragilziouot tenka tekintojui vietoj 1 peilio panaudot 10 peiliu o kiti is vis atsisako remuontuot tai jau ir tai irodo kad detales padengiamos trinciai atsparesnia medziaga... tai va sirdele reikia gydyt ir priziuret kol laikas nes po infarkto gali but jau per velu...

 

i normalaus stovio agregatus uztenka pilti kokybiska tepala ir zinoma laiku ji keisti, taip bus zymiai pigiau nei pilti kokius "stebuklingus" priedus.

Bet viltis visada mirsta paskutine...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar butu ydomu suzinoti cia pasisakiusiu uz ir pries xado stebukla zmoniu isilavinima :)

Bandau speti.. Stebuklingas priedas padejo poetu, muzikantu ir tris klases baigusiu automobiliams.

Kita nuomone bus inzinieriu, fiziku, chemiku ir net dailininku, su salyga, kad jie baige auksta moksla.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nesu specialistas, bet supylus rvs i gaz69 variklis pradejo tyliau dirbt, maksimalus greitis padidejo nuo 80km iki 95. kazkada supylus to daikto i uaz buvo paguldytas spidometras ir stumuokliai kaukstelejo per voztuvus. Taigi mano nuomone yra naudos pilant i jau siek tiek pavargusius variklius, tik kazin kokios pasekmes toliau buna. I gera auto nesiryzciau pilt, bet i visureigi naudojama ekstremaliom salygom supilt apsimoka. Ka dar pastebejau tai kad variklis ne taip greit uzkaista.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

magistrai nepilsto xado i matarus. jie tiesiog nuvaziuoja servisan tepalo ir kaladziu pakeisti, o ten padaro kapitalke pribure, kad to reikejo. tada magistrai ramiai uz visa tai susimoka ir toliau varo savo moksliniu veikalu rasineti :D:D:D

 

nea magistras(ypac transporto) tik iesko keliu iseiciu.apskambina servizus tada paskambina kokiam pazystamam ir susirenka bei susistemina visa surinkta medziaga,susistemines imasi delioti prioritetus,atsirinkes prioritetus jis bando ju0os laboratoriniais bandymais ir skaiciavimais,atlikes skaiciavimus jis vel sistemina gautus duomenis ir analizuoja gautus rezultatus........................o tada uzsip*ses susinervina ir nuvares masina i serviza buna vel razviolintas ant kruvos slamanciu.moralas-patenkintas servizistas kad uzdirbo is asilo.magistras patenkintas kad nereikia vazineti viesuoju transportu.taip ir vystosi pasauline ekonomika

 

EKONOMIKOS AUKSTASIS 2 KURSO FIZIKAS (PAEMES AKADEMINES) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar butu ydomu suzinoti cia pasisakiusiu uz ir pries xado stebukla zmoniu isilavinima :)

Bandau speti.. Stebuklingas priedas padejo poetu, muzikantu ir tris klases baigusiu automobiliams.

Kita nuomone bus inzinieriu, fiziku, chemiku ir net dailininku, su salyga, kad jie baige auksta moksla.

 

nesupratau ka cia su tuo issilavinimu norejai pasakyt turbut pats esi jau koks fizikos profesorius...

 

mano issilavinimas teisinis bakalauras dar studijuoju magistra... o hobis nuo pat vaikystes technika: motociklai dzipai ir pan... auto i servisa varau kai itin neturiu laiko arba kai reikia sumuontuot padangas o varikli vaziuokle ir el. dali pasitvarkau pats...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir jokiu budu tie priedai nestebuklingi kvaila butu tiketi kad i suluzusi agregata ipylus skyscio jis pats susitvarkys... priedas tik apsaugo detales nuo trinties poveikio detales pasidaro atsparesnes trinciai ir ju salycio taskai geriau slysta ko pasekoje detales ilgiau tarnauja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie ko cia vyrai issilavinimas?

 

Mano ekonomikos ir bankininkystes magistras leido man senuka patruli savo rankom isardyti, suvirinti, nusveisti rudis, nudazyti ir surinkti atgal. Seimos automobiliu remontas - kaladeles, tepalai ir visas kitas lengvas remontas atliekamas mano rankomis, jei reikia kazka rimciau arba jei labai laiko nera (o jo nera dazniau nei yra) varau i servisa kuri gerai pazystu ir kuris kelniu man uz dyka nemauna..... Plius dar savo kolhoznikams savo bendruoju inzinieriniu (nediplomuotu :) ) supratimu padedu tiuninti zemes ukio technika ir ukio padargus (o jie zarazos luzta daznai)....

Taigis neissilavinimas cia vaidina role, o supratimas ir orientacija gyvenime... arba techninis suvokimas buna kraujyje... mano abudu sunus irgi technikos megejai... daba is lego kaladziu dzipus ir traktorius konstruoja, kas bus veliau matysim... nors vienas ziuredamas reportaza apie dzipus ir matydamas kaip beviltiskai ant pilvo sededamas dzipas buksuoja - visa gerkle pradejo rekti - libiotke kabink, libiotke kabink :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Waw, kokia aktuali tema :)

Ne visai teisingai kai kas suprato. Issilavinimas tai nebutinai reiskia diplomo turejima, zvelkit placiau ir nesiparinkit. Aukstas mokslas tik padeda gudriam ir kenkia durnam.

O variklis tyliau veikia ir tepala nigrolu praskiedus, paklauski gariuniniu auto pardaveju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Waw, kokia aktuali tema :)

Ne visai teisingai kai kas suprato. Issilavinimas tai nebutinai reiskia diplomo turejima, zvelkit placiau ir nesiparinkit. Aukstas mokslas tik padeda gudriam ir kenkia durnam.

O variklis tyliau veikia ir tepala nigrolu praskiedus, paklauski gariuniniu auto pardaveju.

 

Noreciau paziuret kaip tu taip nigrolu nutildes dezes kaukima prie -15 salcio begi ijungtum

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.