Pereiti prie turinio

Klausimai JGC 2.7 CRD savininkams


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Perskaičiau nemažai temų apie JGC, bet vistiek keletas dalykų neaišku, taigi norėčiau išgirsti atsiliepimus iš pačių Grand Cherokee 2.7 CRD savininkų.

Žodžiu, sudomino mane šis variantas, apskritai tai būtų pirmas mano 4x4 automobilis, todėl nelabai ką apie juos išmanau..

 

Mane labiausiai domina šie klausimai:

 

1. Kiek išsiaiškinau, patikimiausias variantas pradėjo eiti nuo 2003 metų, nuo kada tiksliai reikėtų žiūrėti?

2. Už kiek realiai Lt galima paimt nesudrožtą variantą? Kiek Jūs mokėjot? Ar įmanoma tilpti į 15,000 - 16,000 Lt biudžetą?

3. Kokios realios vidutinės kuro sąnaudos? Ar variklis jautrus prastesniam rusiškam/baltarusiškam kurui?

4. Kokių turėjote gedimų, ar brangiai kainavo jų tvarkymas?

5. Kaip reikalai su korozija?

6. Ar yra kokie nors skirtingi 4x4 sistemų paketai/galimybės, ir kuris jų patikimiausias. Važinėčiau daugiausia asfaltu, bet mėgstu pažvejoti, tai tenka retkarčiais pravažiuot žvyrkeliais, "tešlynais", ir užpustytais keliais. Šiaip jokių extreem'ų nesiruošiu daryti, tiesiog man patiko Grand Cherokee savo dizainu ir pakankamai ekonomišku (kiek girdėjau) varikliu. Dabar važinėju su Volvo S40 2.0 benzu, tai patys suprantat... :)

 

Iš anksto labai dėkui.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 168
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Perskaičiau nemažai temų apie JGC, bet vistiek keletas dalykų neaišku, taigi norėčiau išgirsti atsiliepimus iš pačių Grand Cherokee 2.7 CRD savininkų.

Žodžiu, sudomino mane šis variantas, apskritai tai būtų pirmas mano 4x4 automobilis, todėl nelabai ką apie juos išmanau..

 

Mane labiausiai domina šie klausimai:

 

1. Kiek išsiaiškinau, patikimiausias variantas pradėjo eiti nuo 2003 metų, nuo kada tiksliai reikėtų žiūrėti?

2. Už kiek realiai Lt galima paimt nesudrožtą variantą? Kiek Jūs mokėjot? Ar įmanoma tilpti į 15,000 - 16,000 Lt biudžetą?

3. Kokios realios vidutinės kuro sąnaudos? Ar variklis jautrus prastesniam rusiškam/baltarusiškam kurui?

4. Kokių turėjote gedimų, ar brangiai kainavo jų tvarkymas?

5. Kaip reikalai su korozija?

6. Ar yra kokie nors skirtingi 4x4 sistemų paketai/galimybės, ir kuris jų patikimiausias. Važinėčiau daugiausia asfaltu, bet mėgstu pažvejoti, tai tenka retkarčiais pravažiuot žvyrkeliais, "tešlynais", ir užpustytais keliais. Šiaip jokių extreem'ų nesiruošiu daryti, tiesiog man patiko Grand Cherokee savo dizainu ir pakankamai ekonomišku (kiek girdėjau) varikliu. Dabar važinėju su Volvo S40 2.0 benzu, tai patys suprantat... :)/>

 

Iš anksto labai dėkui.

mane ir domina butent toks variantas,bet kuo daugiau duomiuosiu apie juos ,tuo labiau norisi senesnes toyotos :) cia tik mano nuomone ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mane ir domina butent toks variantas,bet kuo daugiau duomiuosiu apie juos ,tuo labiau norisi senesnes toyotos :)/> cia tik mano nuomone ;)/>

Na matai, man tai to pravažumo didelio nereikia, praktiškai man užtektų universalo kokio nors, tik kad man universalai iš principo negražūs, o JGC šitas modelis tai visai nieko :) Sakei domėjaisi apie JGC 2.7, gal žinai kokių pliusų/minusų?, kaip suprantu daugiau minusų, kad norisi toyotos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas su juo gerai, jei nebeges 500tkm :)

pabandysiu atsakyt i klausimus

 

1. Jei su 2.7CRD tai jie nuo 2002 eina, o kad kas skirtusi 2002 ir 2003 tai nezinau...

2. Jei atsiranda skelbime uz ~17-18 ir jei dar overland, tai nelieka uz keliu valandu. O siaip, va kolega iesko jau koki 3men, kol kas nesiseka. Jei mokesi kokius ~22-25 manau rasi nesunkiai.

3. As pilu raudona saliarka, jokiu problemu. Aisku, supilu priedus ir maisau su kolonkes ~50:50. Realios sanaudos, jei pencininko rezimu tai ~10.5, jei megsti paspausti mieste neriba ir 12. Man per salcius su pasildymu ir paspaudimu pedalo, su pusnu musimu vidurkis buvo 16. Autostradoj vaziuojant 120 - 8.7 vidurkis.

4. Gedimai buvo leidzianti kuro slangute - 150 originali. Bandziau vargti su chamutais tai bergzdzias reikalas. Pakaitinimo originaliu zvakiu keitimas su darbu 700Lt pas atstova su 2m garantija. Daugiau nesusidures.

5. Nerudija, ypac jei lyginsi su toyota, nissanu, mitsubishi ir panasiai.

6. Buna laredo komplektacija su 5 padeciu razdatke, bet be varilocku tiltuose. Imk Limited arba overlanda, su 3 padeciu razdatke ir dziaugsies. Pravazumu mane nustebino, siemet nesugebejau padet ant pusnu dar kol kas. Buvo pora kartu kada tikrai jauciu jog ex patrulis butu manes neistempes vien del to, kad pas ji tik gale blokiruote kuri atsijungia prie 30km/h, kas yra praktiskai nulis, nes priesingu atveju ratu nespeji isukti ir sedi :) Jau nekalbu apie konforta, trauka, ekonomija. O siaip, uzsuk i darba, paziuresi mano, papasakosiu placiau kur ka tikrinti ir atkreipti demesi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas, kaip tik pries kaledas ir as isigyjau JGC 2.7crd overland 04 metu galo. Kolkas esu labai patenkintas :)

 

Kuro sanaudos misriu rezimu 11.4l/100km, rodo kompas. Zurnalai raso mieste 12l, forumai 14l/100km. Ziurint kaip minkysi pedala.

 

Siaip mano biudzetas buvo apie 15-20k lt uz jgc, apziurejau visokiu ir prastesniu ir geresniu, bet visdelto pasirinkau biski brangesni varianta...

 

Nes buvo sunku lyginti jeepa uz 14k ir uz 24k, + pasitaike geresne komplektacija. Jeep`as parveztas is italijos, salonas kaip naujas, nesupuves, tik dureles apibraizytos, bamperiai matyt dazyti, nes italijoje visos masinos buna aptarkuotais kampais. Servise keiciau tik tepalus ir oro filtrus, daugiau nerado prie ko prisikabinti.

 

Kiek domejausi, pakabos remontas nera brangus.

 

Pas situos JGC stovi merso variklis ir deze, o tai jau yra gerai.

 

Kiek buvau apziuret grandu, tai dazniausiai problemos buna su purkstukais (apsisisioja per sona). Bet ir juos patvarkyti nera sudetinga.

 

Del komplektacijos, tai OVERLAND skaitosi geriausia komplektacija + man asmeniskai labiau patiko salonas, sviesesnes sedynes su zamshu.

 

Is gedimu puses, tai dingo priekinis tiltas, ant pazemintos pavaros viskas veikia, bet ant paauskintos neveikia (varo tik galas), kiek domejausi reik pabandyt pakeisti tepalus paskirstymo dezeje, nes ten pylasi spec. su lubrikantais (speju tepalai nebuvo nei karto keisti) "uzsirasiau i eile servise". ziuresim ar pades, pranesiu.

 

Na jeepas ne lengvoji, svoris jauciasi, valdymas kitoks, jauciamas lingavimas/plaukiojimas (kuo pakaba labiau ispersta, tuo labiau plaukioja), kitiems tai labai nepatinka... (as jau pripratau)

 

Bet nuvaziavus nuo kelio i bekele, tai toks kaifas, vaziuoji kaip PONAS :D

 

Tiek, tikiuosi nors kiek padejau apsisprendziant :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai susidariau įspūdį, kad už 15-16k nelabai paimsi, nebent užmuštą...

Ar paprasčiausia komplektacija tai Laredo ir Overland 3-jų padėčių? Ar yra dar kažkokia paprastesnė? Kaip suprantu, kuo paprastesnė, tuo mažiau galimų gedimų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Komplektaciju tebuvo dvi su puse Laredo (pusplike) ir Limited (pilna), dar buvo ta pusele tai Overland - limitedas su papildomais bajeriukais, bet is principo, tai Limitedas. Del gedimu, tai neturi skirtumo komplektacija, nes tas kas skiriasi tarp komplektaciju negenda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JGC yra labai geras kokybės ir kainos santykis. Nes teko keleta meteliu pavžinėt Patrol gr 2,8, paskui pajero 3,2 did, tai paskutini pusmetį valdau JGC 2,7. Nėr ka lyginti su japaškėm, visų pirma kad jeep nedraugauja su rūdimis, puikiai važiuoja plentu ir bekelia, 2,7 matarukas pakankamai turi galios, su hidrauline blokiruote nereikia sukt galvos giliuose snegynuose, kuro sąnaudos vasara nuo kokiu 9 iki 12 ltr. žiema buna net iki 16 ltr kompas rodo.

Turėjau keleta bėdelių juk automobilis jau 10 metuku. Keičiau termostata, nes atvėsus orams pradėjo nešilti iki darbinės temp, kainavo 150 lt ir pusvalandis garaže ir viskas eina. kuro filtras brangokas, geras MAN filtras apie 100 lt , ne mažiau.

Dar va neveikia vairuotojo sėdynės pašildymas, forumuose aptikau kad ju šildymo kilimėliai ne ilgaamžiai.

Sunkiai pripratau po pajero prie JGC galinio vaizdo veidrodėlių, manau kaip visureigiui jie per mažoki, lietingu oru sunkokai nupučia priekinius šoninius langus.

O su tuo svyravimu ir bangavimu tai pripranti, plius uždėjau žiemai 17x70x285 ir pradėjo kur kas stabiliau laikytis an kelio, tai manau dali to svyravimo suteikia ir padangos.

Na po eilės metų kratymosi su japaškėm, neatsidžiaugiu JGC važiuoklės minkštumu.

Tai tiek atsiliepimu apie šita modeliuka,

geros dienos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už draugiškus atsiliepimus (aišku ir tolesni atsiliepimai nepakenks :)), pradedu susidaryt vaizdą kad tikrai neblogas automobilis :)

 

Ar įmanoma perkant kokiais nors "liaudiškais" būdais patikrinti 4x4 sistemos (reduktorių ir pan.) būklę, kad patikrinti ar dar nesusidėvėję mirtinai...

 

Beje, kaip su padangom, žinau, kad visureigiams jos brangokos, žiemai tai neišvengiamai reikia atskiro komplekto, o kaip vasarai, ar yra variantų tarkim kad tiktų ir asfaltui ir "labai lengvai bekelei"? Ar visgi neverta tokių dėti, padidėja kuro sanaudos, triukšmas, sumažėja sukibimas ant asfalto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Razdatkes grandines patikrinimas (ar neissitampiusi): ijungti 4Lo padeti ant razdatkes, ijungti D ant pavaru dezes, kaire koja spausti stabdi, o desine ne per greitai spausti gaza max iki 1500-2000 RPM, jei jauciasi kaip masina isireze, stabdziai vos benulaiko, bet masina nejuda ir niekas netrata razdatkej, reiskia grandine gyva. Eksperimento nerekomenduoju kartoti daug kartu, kad nenutrauktumet sveikos grandines.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JGC yra labai geras kokybės ir kainos santykis. Nes teko keleta meteliu pavžinėt Patrol gr 2,8, paskui pajero 3,2 did, tai paskutini pusmetį valdau JGC 2,7. Nėr ka lyginti su japaškėm, visų pirma kad jeep nedraugauja su rūdimis, puikiai važiuoja plentu ir bekelia, 2,7 matarukas pakankamai turi galios, su hidrauline blokiruote nereikia sukt galvos giliuose snegynuose, kuro sąnaudos vasara nuo kokiu 9 iki 12 ltr. žiema buna net iki 16 ltr kompas rodo.

Turėjau keleta bėdelių juk automobilis jau 10 metuku. Keičiau termostata, nes atvėsus orams pradėjo nešilti iki darbinės temp, kainavo 150 lt ir pusvalandis garaže ir viskas eina. kuro filtras brangokas, geras MAN filtras apie 100 lt , ne mažiau.

Dar va neveikia vairuotojo sėdynės pašildymas, forumuose aptikau kad ju šildymo kilimėliai ne ilgaamžiai.

Sunkiai pripratau po pajero prie JGC galinio vaizdo veidrodėlių, manau kaip visureigiui jie per mažoki, lietingu oru sunkokai nupučia priekinius šoninius langus.

O su tuo svyravimu ir bangavimu tai pripranti, plius uždėjau žiemai 17x70x285 ir pradėjo kur kas stabiliau laikytis an kelio, tai manau dali to svyravimo suteikia ir padangos.

Na po eilės metų kratymosi su japaškėm, neatsidžiaugiu JGC važiuoklės minkštumu.

Tai tiek atsiliepimu apie šita modeliuka,

geros dienos

 

Toks klausimas ne visai i tema, gal autorius nesupyks ir paciam bus i nauda :)/>

 

Atvesus orui atrodo, kad ir pas mane termostatas blogai veikia, kiek turi rodyti temperaturos pilnai susilus varikliui? 80-90C?

 

Prisegu nuotrauka, ka rodo mano pilnai susilus varikliui. Uz miesto, buna nukrenta rodykle dar siek tiek zemiau apie 70 (ir salone pasidaro vesoka)... miske pasimalus, pakyla lygiai su padala 85C.

 

Ar cia norma grandam, ar reik bandyt keist termostata? Nes ir kuro sanaudos autostradoje nekrenta maziau 11l... (buvau nunulines pries pat autostrada, lekiau iki vievio ir atgal).

post-37-13572147273085_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks klausimas ne visai i tema, gal autorius nesupyks ir paciam bus i nauda :)/>/>

 

Atvesus orui atrodo, kad ir pas mane termostatas blogai veikia, kiek turi rodyti temperaturos pilnai susilus varikliui? 80-90C?

 

Prisegu nuotrauka, ka rodo mano pilnai susilus varikliui. Uz miesto, buna nukrenta rodykle dar siek tiek zemiau apie 70 (ir salone pasidaro vesoka)... miske pasimalus, pakyla lygiai su padala 85C.

 

Ar cia norma grandam, ar reik bandyt keist termostata? Nes ir kuro sanaudos autostradoje nekrenta maziau 11l... (buvau nunulines pries pat autostrada, lekiau iki vievio ir atgal).

Kaip tik apie identišką atvejį skaičiau kažkuriam anglų ar amerikiečių formume. Žmogui irgi iki 70* temperatūra nepakildavo, pabandė pasikeist termostatą, tai minėjo, kad pakilo teperatūra šiek tiek (nepamenu kiek, bet lyg ir panašiai, apie 85*), ir pasak jo variklis šiek tiek "pagyvėjo". Apie sanaudas nepamenu ką rašė.. Dabar nepavyksta rasti tos temos, jei surasiu, pranešiu ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks klausimas ne visai i tema, gal autorius nesupyks ir paciam bus i nauda smile.gif/>

 

Atvesus orui atrodo, kad ir pas mane termostatas blogai veikia, kiek turi rodyti temperaturos pilnai susilus varikliui? 80-90C?

 

Prisegu nuotrauka, ka rodo mano pilnai susilus varikliui. Uz miesto, buna nukrenta rodykle dar siek tiek zemiau apie 70 (ir salone pasidaro vesoka)... miske pasimalus, pakyla lygiai su padala 85C.

 

Ar cia norma grandam, ar reik bandyt keist termostata? Nes ir kuro sanaudos autostradoje nekrenta maziau 11l... (buvau nunulines pries pat autostrada, lekiau iki vievio ir atgal).

 

Pas mane ties 90 stovi kaip ikaltas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JGC yra labai geras kokybės ir kainos santykis. Nes teko keleta meteliu pavžinėt Patrol gr 2,8, paskui pajero 3,2 did, tai paskutini pusmetį valdau JGC 2,7. Nėr ka lyginti su japaškėm, visų pirma kad jeep nedraugauja su rūdimis, puikiai važiuoja plentu ir bekelia, 2,7 matarukas pakankamai turi galios, su hidrauline blokiruote nereikia sukt galvos giliuose snegynuose, kuro sąnaudos vasara nuo kokiu 9 iki 12 ltr. žiema buna net iki 16 ltr kompas rodo.

Turėjau keleta bėdelių juk automobilis jau 10 metuku. Keičiau termostata, nes atvėsus orams pradėjo nešilti iki darbinės temp, kainavo 150 lt ir pusvalandis garaže ir viskas eina. kuro filtras brangokas, geras MAN filtras apie 100 lt , ne mažiau.

Dar va neveikia vairuotojo sėdynės pašildymas, forumuose aptikau kad ju šildymo kilimėliai ne ilgaamžiai.

Sunkiai pripratau po pajero prie JGC galinio vaizdo veidrodėlių, manau kaip visureigiui jie per mažoki, lietingu oru sunkokai nupučia priekinius šoninius langus.

O su tuo svyravimu ir bangavimu tai pripranti, plius uždėjau žiemai 17x70x285 ir pradėjo kur kas stabiliau laikytis an kelio, tai manau dali to svyravimo suteikia ir padangos.

Na po eilės metų kratymosi su japaškėm, neatsidžiaugiu JGC važiuoklės minkštumu.

Tai tiek atsiliepimu apie šita modeliuka,

geros dienos

 

Nuvaryk i autobrava ir pagal vin koda tegu patikrina ar visi padaryti gamintojo atsaukimai, buvo del sildomu sedyniu du atsaukimai. Reziume, pvz pas mane buvo padarytas tik vienas, tai dabar laukia kol atvaziuos rem komplektas ir pakeis sildymo elementus NEMOKAMAI, o situ darbu + detaliu kaina siaip kainuotu beveik 2000Lt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu amerikieciu forume kazin ar apie dyzelius skaitei :)

 

Chrysler/Jeep dyzeliniuose automobiliuose budavo gamykliskai sumontuota autonomke, skirta tik antifrizo pasildymui uzvedus salta varikli ir dasildymui jei vaziuojant temperature krenta zemiau x laipsniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuvaryk i autobrava ir pagal vin koda tegu patikrina ar visi padaryti gamintojo atsaukimai, buvo del sildomu sedyniu du atsaukimai. Reziume, pvz pas mane buvo padarytas tik vienas, tai dabar laukia kol atvaziuos rem komplektas ir pakeis sildymo elementus NEMOKAMAI, o situ darbu + detaliu kaina siaip kainuotu beveik 2000Lt :)src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/smile.gif">

 

 

Kokio senumo masinoms galioja recall'as?Pas mane irgi feliuoja vairuotojo sedynes sildymas - matyt nutrukes sildymo elementas.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokio senumo masinoms galioja recall'as?Pas mane irgi feliuoja vairuotojo sedynes sildymas - matyt nutrukes sildymo elementas.

 

Galioja kiek suprantu visoms, kurioms tai nebuvo padaryta. Mano 2003 ir nei puses zodzio nepasake apie galioja ar ne :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toks klausimas ne visai i tema, gal autorius nesupyks ir paciam bus i nauda :)/>/>

 

Atvesus orui atrodo, kad ir pas mane termostatas blogai veikia, kiek turi rodyti temperaturos pilnai susilus varikliui? 80-90C?

 

Prisegu nuotrauka, ka rodo mano pilnai susilus varikliui. Uz miesto, buna nukrenta rodykle dar siek tiek zemiau apie 70 (ir salone pasidaro vesoka)... miske pasimalus, pakyla lygiai su padala 85C.

 

Ar cia norma grandam, ar reik bandyt keist termostata? Nes ir kuro sanaudos autostradoje nekrenta maziau 11l... (buvau nunulines pries pat autostrada, lekiau iki vievio ir atgal).

 

 

Buvo pas mane ta bėda, ir suzuki grand vitara 2,0 td ir grand cherokee 2,7 kad temp nekildavo iki reikiamos darbinės, tai abejais atvėjais pagydžiau pakeisdamas termostatus. JGC termostatas kainavo 150 lt, nes jis eina su visu aliumuniu korpusu ir temperatūros davikliu komplekte.

post-2153-13572230368695_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui, žiauriai naudingi patarimai, tikrai nežinojau tokių būdų.

Dar noriu pasitikslinti:

 

 

Razdatkes grandines patikrinimas (ar neissitampiusi): ijungti 4Lo padeti ant razdatkes, ijungti D ant pavaru dezes, kaire koja spausti stabdi, o desine ne per greitai spausti gaza max iki 1500-2000 RPM, jei jauciasi kaip masina isireze, stabdziai vos benulaiko, bet masina nejuda ir niekas netrata razdatkej, reiskia grandine gyva. Eksperimento nerekomenduoju kartoti daug kartu, kad nenutrauktumet sveikos grandines.

O jei stabdžiai lengvai laiko, ir įtempimo nesijaučia, tai grandinei jau kaput? Jei taip, ar brangus remontas?

 

 

Varilokus gali patikrinti pakeles masina ant keltuvo: reikia pasukti kelis apsisukimus viena bet kuri rata, turi pradeti suktis visi keturi ratai i ta pacia puse.

Kaip suprantu pavarų dėžė turi būti ant D padėties?

 

 

Dar pastebėjau, kad yra keli razdatkių variantai (QUADRA-DRIVE, QUADRA-TRAC II, ir SELEC-TRAC).

QUADRA-TRAC II ir QUADRA-DRIVE atrodo vienodai, o SELEC-TRAC kaip suprantu sudėtingiausia, kadangi turi daugiausia režimų - kaip su jų patikimumu, ar nėra taip kad kuo daugiau režimų, tuo didesnė tikimybė kam nors sugesti, ar visos jos vienodai patikimos?

 

 

SELEC-TRAC:

st_shifter.jpg

 

QUADRA-TRAC II:

5372750006_large.jpg

 

QUADRA-DRIVE:

qd_shifter2.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.