Pereiti prie turinio

eirimas

Nariai
  • Pranešimai

    20
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    eirimas1

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    4x4, foto

eirimas's Achievements

0

Reputacija

  1. Pasitikrink laidus, gal kur prasitrynę, po akumuliatorium yra dvi didelės pynės laidų jos laikui bėgant prasitrina į vairo ašį, tai išėmus akumą ir akumo tvirtinimą tai matosi.
  2. Čia pirmoj fotkėj palyginimui kas buvo sena o ką atsiuntė.
  3. Pas mane upeliu pradėjo iš kolonkės bėgt, užsisakiau iš USKO, Kaune, rem komplektą, šiandie surinkau, bandysiu šiom dienom įkišt į vietą ir žiūrėsim, bėga ar ne. Kainavo 70 lietuviškų, va įmetu foto kaip atrodo
  4. Išbandžiau kaip šitam filmuke rodo, veikia.
  5. Pas 2,7 JGC nerodo an spidiko klaidų, tik pas tikra amerikona galima klaidas pažėt be jokių irankiu, šitam europiniam galima tik klimos klaidas pasitikrint be papildomos įrangos..
  6. Jeigu Vitara su HDI varikliu tai termostatas lengvai pasikeičia, reikia tik interkuleri nuimt ir lengvai paskui prieinama, pakeiti ir baigiasi bėdos. prieš pora žiemų tai dariau. dabar ok, šyla
  7. Audi a6 saliuros filtras ir kriašė saliuros užpumpavimui. pliusai tokie , kad pigesnis filtras negu MB, lengviau nuorint, mažesnė tikimybė kad ora gaudys. O traukoj ir dinamikoj pakitimu nepastebėjau šitaip pabūres:rolleyes:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif">
  8. Nu ir meistrai, supjaustė panelę, ir dar tokius litus nulupo? tai tokiems meistrams su giljotina rankas nukapot už automobilio subjaurojimą!
  9. Šią vasarą turėjau tokią laimę :rolleyes:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif">. Kad išimt penktą purkštuka reikia varikli paleist žemyn. Pirma: pakabint matara an telferio, kairėj pusėj pagalvės varžtą ištraukt, dešinėj visą variklio ausį tasukt nuo bloko, nusukt kronšteiną nuo turbinos kur prie ausies tvirtinasi, pasikišus domkratą ir atsukt traversą kur po razdatke. Ir paskui viska tolygiai paleist žemyn. ir 4,5 purkštukai išsiima.... nieko baisaus kaip ir nėr.
  10. tai drėgmės daviklio išvis nepajungiau nes nėra išvis tokio dalyko to modelio audi filtruose, o pralaidumas kaip ir tinka, nes ten 12 mm paprasti vamzdeliai su hamutais užsimauna. tai skylė ganausi didesnė negu originalaus MB filtro. jei ka tai galečiau vakare foto imest kaip tai atrodo .
  11. turėjau bėdau nesikūrimu 2,7 JGC. bėda buvo kad purkštukai į gryžtamajį nupildavo, o patikrinimas paprastas, reikia numauti gyžtamuosius ir pasukt an starterio stebint kuris purkštukas pila. Pas mane 2 ir 5 srove pylė, juos pakeitus kitai šita bėda dingo. tik 4 ir 5 kad išimt purkštukus reikia varikli nuleis. o dėl kuro filtro yra pigesnis sprendimas: išmest ta MB filtra ir y jo vietą įkomponuot audi A6 2,5 kuro filtra, dingsta bėda su oro gaudymu ir kaina filtro tris kartu mažesnė negu orginalo MB. visai tai atlikes savo oporatui esu, tai jei ka domina klauskit:rolleyes:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif">
  12. eirimas

    Vari-Lok

    Ne visuose Limited komplektacijos rasi buvo Vari lock, nes Limited komplektacijoj tiltuose šitie dalykai yra ON DEMAND. ty pagal kliento pageidavimus, jei nori tiltų su vari lock ieškok nuo Overland ten tikrai jie bus. pas mane grandas 2,7 limited ir nėra tiltuose vari lock:(src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/sad.gif">
  13. tai amerikoniški vin kodai idomiai rašomi, nes jei auto pagaminta antroj metų pusej jau vin kode bus parašyta metukais jaunesnis modelis jei tavo aparatas pagamintas 98 nuo liepos mėn ir vėliau tai pagal vin koda bus 99 , joa dažnai mūsų meistrelių intelektas pažysta tik VW ir Audi markes o toliau jiems neištirti plotai
  14. JEEP grand cheeroke 2,7 crd

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.