Pereiti prie turinio

Ford variklis su UAZ pavarų dėže


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal galėtų kas patarti kaip perdaryti ford sankabą, kad tiktų uazo pavarų dėžės velenėlis. Ar reikia perdirbinėti fordo sankabos diską ar derinti uozinį sankabos diską? Gal galima perdaryti uozo pavarų dėžės velenėlį, kad tiktų fordinis sankabos diskas. Dėkoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano pazystamas tai paliko uazo diska,tik sumazino jo diametra kad tiktu i fordo smagrati.As prie Nissano Bluebirdo variklio prisukiau uazo deze,sankabos diskas kaip tik tiko nuo gaz69,kiek pamenu ir i forda taip pat tiks gaz69 diskas,jis mazesnis nej uazo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Idėjau sieros matara 2,3d. Uazo sankabos diską aptekinau(sumažinau diametrą)Sieros smagratyje esantį guoliuką pirminiam velenėliui iškaliau ir ištekinau įvore, kad ji tiktų į tokią išpjovą smagratyje o į tą įvorę įdėjau ar tai 203 ar 303 guolį. Tada lieka tik švelniai uazo pirminį velenėlį apšveisti nes ten tokia užkarpa yra ir neleidžia prisiglausti dežei prie kožuko. Kožuke pragrežiau skyles padal uazo dežes prisukimo skyles ir viskas. apie tris metus jau taip sugimdyta naudoju ir laiko. Tiesa sankabos diskatoriui labai nedaug reikejo patrumpinti plunksneles nes uazo pirminis velenėlis sieke. Reikejo apgrežti sankabos cilindriuka nes sieros buvo su trosu atvirkščiai veike :D. Jei kam konkrečiau įdomu pasukit i alio :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Gal kam įdomu bus pažiūrėt kaip uaze ford 2,5Td variklis įdėtas. Blogai, kad aprašymo nėra.

 

http://drifter-69.io.ua/album452024

Dėkite truputi kitaip. Jei kam ydomu kad problemų nebūtų, nes man jų visiškai nebuvo.

Vakar aš savo UAZ 469 preejau ekspertize. šiandien persiregistravu (dabar dokumentuose turis-2,498 variklio galia KW-68, Degalai-Dyzelinas ir preėjau tech apžiūrą, ir visa tai be "kyšių"

1. yra transporto perdirbimo taisyklės (MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ IR JŲ PRIEKABŲ GAMYBOS IR PERDIRBIMO BEI MOTORINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ, PRIEKABŲ, KURIOMS UŽDRAUSTA DALYVAUTI VIEŠAJAME EISME, REMONTO IR TECHNINĖS EKSPERTIZĖS REIKALAVIMAI IR ATLIKIMO TVARKA) (patvirtintos įsakymu Nr. 2B-515), kuriomis vadovaujantis ekspertai tikrina jūsų perdirbtą transporto priemonę, aišku jei norite ją priregistruoti turite jomis ir vadovautis perdirbant transporto priemonę.

2. turite turėti visus tvarkingus dokumentus, t.y. perdirbamo automobilio, variklio pirkimo dokumentas kuriame butų įrašytas variklio Nr., arba visos mašinos iš kurios imsite variklį pirkimą patvirtinantis dokumentas taip pat su variklio Nr., arba jei užsiregistravę automobilį kurį ardysite esate ant savęs, ir vėl dokumentuose butinai turi bųti variklio Nr.

3. būtinai variklis turi būti uždėtas ant originalių rėme esančių variklio tvirtinimo vietų, jų nupjauti ir pervirinti į kita vietą pagal tais taisykles negalima.

4. pasidaryti perdirbimo projektėlį su aiškinamuoju raštu ir visais mazgų brėžiniais kur pas jus kas pakeista (perdirbta) Pvz: variklio tvirtinimo ausys, variklio tvirtinimo, pajungimo variklio prie pavarų dėžės, sankabos cilindriuko laikiklis, pirminis velenėlis, ir tt.

5. perdirbtas automobilis turi būti techniškai tvarkingas, nes jį per ekspertizę dar labiau nei per tech apžiūrą krato ir visko ieško, aišku ir perdirbimas turi atitikti jūsų perdirbimo projektą.

Sudedat viską į krūvą ir pasiimat 350 Lt ir lekiat praeiti ekspertizę. po to perregistruojat ir praeinat tech apžiūrą ir vsio.

 

Mano mašina jau buvo perdirbta. o visa kita ką čia aprašiau atlikau per savaitę. taigi nėra joks ten BAUBAS ta ekspertizė tiesiog perdirbant reikia galvoti ką darai.

Taigi šitoje nuorodoje blogai tas kad jis nupjovė ir pervirino originalias ausis rėmo. o scorpo motoras labai puikiai pasisodina su savo originaliomis pagalvėmis ant originalių vietų. tiesiog pagaminant labai paprastas variklio tvirtinimo ausis ir tvirtinant jas prie variklio truputį į priekį dviem M8 varžtais.

Va čia:

http://imageshack.us/photo/my-images/208/variklioausys.jpg/

sėkmės jei ka skambinkit. 861118371 Robertas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Statysiu uazo isminama guoli. Jau siandien nupirkau abojma kur isistato isminamas guolis, spyruoklyte. Reiks tik biski prapjauti didesne skyle fordo lopelej. Ir tada gal tiks. Arunai laukiam pirmadienio siuntinelio is taves. Gal koki treciadieni jau bus pas mane ir konstruosiu. O siandien perinkinejau greiciu deze pakeiciau pirmo ir atbulinio begio dantracius nes mete o trecio neturiu reiks vilniui lekti pirkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiks. As tai dejau tiesiai ant remo, nupjoviau isvis tuos buvusius kronsteinus, nes pasidare nereikalingi. Scorpo variklio kronsteinai plociu kaip tik gaunasi kaip UAZ remas, tai ir padejau ant originaliu Scorpo padusku. Bet visa tai dariau del to, kad pakeliau kebula nuo remo apie 7cm. O tada jau reikejo ir deze su razdatke kelt, ir kardanus pailgint... :rolleyes: Bet viskas dabar ok. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau tikrai geriau laikys nei orgonalus aliuminiai,ar diuraliuminiai laikikliai...as i sama dedu sieros 2,3motora tai dariau is 6mm laksto,tai nemanau kad nelaikys,gan agresyviai atrodo kronsteinas

Nu man tie originalus aliumininiai ne kaip atrodo. Ir as jau padariau ziuresim kaip bus. Jei ka darysim storesnius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu man tie originalus aliumininiai ne kaip atrodo. Ir as jau padariau ziuresim kaip bus. Jei ka darysim storesnius.

JEI PATYS BANDOT KONSTRUOTI IR NETURIT SUPRATIMO, TAI PASKAITYKIT KNYGAS, KAS, KUR, KAIP, KADA. PAPRASTAS VINYS IKALTAS, IS MAZESNIU, LAIKO 3 TONAS SVORIO.JEI SAVIMI NEPASITIKITE, MOKEKITE PINIGUS. BET ISTIKRUJU JUS NERANDATE TIKRU MEISTRU ARBA RIMTU IR NEATITINKANCIU SAVO KVALIFIKACIJOS, TIKSLIAU SAKANT SAVO KAINOS, TAI CIA DISKUOTI GALIMA MENESIU MENESIAIS. MAN I UAZA VARIKLI IDEJO UZ 350 LT. CIA AS ATVARIAU IR ISSIVARIAU. BET ZMOGUS MANO IRANKIAIS NAUDOJOSI DAUGIAU NEGU 4 METAI. DABAR SERVISA ATSIDARE, AS PATS NEBESUSISNEKU. TAI IR NORIU PASAKYTI, KAD KIEKVIENAM SAVO SALYGOS, IR KIEKVIENAM SAVO PRIVALUMAI

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JEI PATYS BANDOT KONSTRUOTI IR NETURIT SUPRATIMO, TAI PASKAITYKIT KNYGAS, KAS, KUR, KAIP, KADA. PAPRASTAS VINYS IKALTAS, IS MAZESNIU, LAIKO 3 TONAS SVORIO.JEI SAVIMI NEPASITIKITE, MOKEKITE PINIGUS. BET ISTIKRUJU JUS NERANDATE TIKRU MEISTRU ARBA RIMTU IR NEATITINKANCIU SAVO KVALIFIKACIJOS, TIKSLIAU SAKANT SAVO KAINOS, TAI CIA DISKUOTI GALIMA MENESIU MENESIAIS. MAN I UAZA VARIKLI IDEJO UZ 350 LT. CIA AS ATVARIAU IR ISSIVARIAU. BET ZMOGUS MANO IRANKIAIS NAUDOJOSI DAUGIAU NEGU 4 METAI. DABAR SERVISA ATSIDARE, AS PATS NEBESUSISNEKU. TAI IR NORIU PASAKYTI, KAD KIEKVIENAM SAVO SALYGOS, IR KIEKVIENAM SAVO PRIVALUMAI

kaip pasakius prota i kompota nervus i koncervus,tam ir yra forumas ,kad rasyt.jai apie technika supratimo nera tai nieko nepadarys,gali rasyt nerases ,bet jai kas turi supratima tam tik tereik uzvedimo ant kelio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

JEI PATYS BANDOT KONSTRUOTI IR NETURIT SUPRATIMO, TAI PASKAITYKIT KNYGAS, KAS, KUR, KAIP, KADA. PAPRASTAS VINYS IKALTAS, IS MAZESNIU, LAIKO 3 TONAS SVORIO.JEI SAVIMI NEPASITIKITE, MOKEKITE PINIGUS. BET ISTIKRUJU JUS NERANDATE TIKRU MEISTRU ARBA RIMTU IR NEATITINKANCIU SAVO KVALIFIKACIJOS, TIKSLIAU SAKANT SAVO KAINOS, TAI CIA DISKUOTI GALIMA MENESIU MENESIAIS. MAN I UAZA VARIKLI IDEJO UZ 350 LT. CIA AS ATVARIAU IR ISSIVARIAU. BET ZMOGUS MANO IRANKIAIS NAUDOJOSI DAUGIAU NEGU 4 METAI. DABAR SERVISA ATSIDARE, AS PATS NEBESUSISNEKU. TAI IR NORIU PASAKYTI, KAD KIEKVIENAM SAVO SALYGOS, IR KIEKVIENAM SAVO PRIVALUMAI

caps lock off

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.