Pereiti prie turinio

aurimas1981

Nariai
  • Pranešimai

    22
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Panevezys

aurimas1981's Achievements

0

Reputacija

  1. Dėkoju, bet liko dar vienas neaiškumas. Dvi plonos žarnos iš termostato korpuso ir viršutinės žarnos grįžta į plėtimosi bakelį, o kur jungiasi žarna iš plėtimosi bakelio per kurę pasiduoda aušinimo skystis.
  2. Sveiki įdėjau į UAZĄ 2,5 skoripo variklį gal kas gali patarti kaip teisingiau sujungti aušinimo skysčio žarnas. Radijatorius UAZO kokį rekomenduotumėt plėtimosi bakelį nes aušinimo sistemos žarnų ir bakelio nuo fordo neturiu. Nelabai aišku iš kurios vietos jungiamos žarnos į plėtimosi bakelį. Kaip sujugta aušinimo sisttema Fordui nesu matęs. Dėkoju.
  3. Tai kaip suprantu perjungimo velenėliai tai razdatkei kaip ji pasistato stovi apačioje dėžės.
  4. Vieną UAZ 469 kai pirkau tai sutikrinant kėbulo nr Regitroje patikrino lentelę ir kur iškalta ant kėbulo numeriai nesutapo. Bandė regitros specialistai pretenzijas reikšt puolė keli tyrinėt, tipo perkniedyta lentelė nuo kitos auto, bet savininkas uazą buvo nupirkęs aukciono būdu iš valstybinės įstaigos ir perrašymas vyko su senu tos įstaigos tech pasu. Anie nieko nepešė. Tai man ant dokumentų užrašė (kėbulo numeris lentelėje) Jei pamesčiau butų šakės. Dar vieną tokį UAZ 469 pirkau su pamestai dok. ir ne iš tikrojo savininko. Suradau tikrąjį savininką nuvarėm išimti dokumentų lentelės nebuvo patikrino kėbulo numerį ir pasirodo Kaune tokiu kėbulo numeriu yra registruota kažkokia mašina nieko nepešiau teko paleist dalim gerai,kad pigiai paėmiau. Veiksmas vyko Panevėžyje gal kitur tie darbininkai žmoniškesni Regitroje. Uazam po kapitalinio retai sako atitekdavo taspats kėbulas anais laikais, o nr perkaldavo arba ne. Tai mano patarimas pasitikrink ar tikrai kėbulo numeris atitinka dokumentuose esantį. Jei ne tai išsikalk tokį koks priklauso. O dė važiuoklės numerio tai gal pasidaryk tą lentelę nes neaišku ant kokio spesialisto techninėje užšoksi.
  5. Tai, kad klasikinis Uaz tai neturi tokios kainos, kad apsipirkus galva labai skaudėtų. Va tie aparatai kur motorai turbinos tūstančiais kainuoja ten tai gyvos kylos ne tik bėdos.
  6. O, tai kaip techninę praeiti su stiprintuvu nuo kitos mašinos?
  7. Tai kaip supratau razdatkė statosi perjungimo svirtim į apačią???
  8. Maniškė 13 numeris schemoje..... tai dešinioji.
  9. Kolega teisus skorpas penkebėgis, o gazikas :?: paskirstymo dėžė tai ant kardano jungesi, dedant ford variklį kartu su pavarų dėže daug problemų atsimeta.
  10. Sveiki kolegos gal kas žino kaip BTR paskirstymo dėžės būna sumontuotos(ar prisuktos tiesiai ar paverstos stovi). Maniškė su atboru nežinau kairioji ar dešinioji. Kokiu kampu paverstą ją galima sumontuoti, kad išlaikyti tepalų normą jie nevarvėtų ir išsaugoti maksimalų tepimą. Ant kokių paduškų geriausia ją montuoti.
  11. Na ir pajudėjom iš akligatvio kolega įrodė GAZ 63 atmetam
  12. Tai kaip suprantu nekurius kolegas GAZ sunkvežimių pavarų dėžių ir paskirstymo dėžių darbiniai atborai taip išeina vienodi? GAZ 51,52,53 sutikit paskirstymo dėžių neturi, atboras sukasi prie pavaru dėžės. Dažniausiai dėžutė hidro siurbliui sukti. Tai lieka GAZ 63 ir 66. Jos turi paskirstymo dėžes. Joms atborai sukasi prie paskirstymo dėžių ir pavarų dėžių. Tai kolegos ar tikrai tas atboras yra vienas tinkakantis, pavarų ir paskirstymo dėžėms??????? Sutikim, kad jos visos panašios, bet ar tikrai identiškos?????? Nebesigilinant į bronitransportiorus.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.