Pereiti prie turinio

Problema, reikia pagalbos


RICISM

Rekomenduojami pranešimai

Esu perrinkes apie 400 tokiu varikliu, is pasakojimo sunku suprasti. Pabandyk issukes visas zvakes prasukti su ranka, turetu laisvai suktis. Gali pusziedziai buti iskrite, bet garso nebutu. Panasu kad gali buti sv. indeklas. Reikia lupt karteri ir su ranka tikrint kiekvieno svaistiklio kakliuka [spalva gali buti ir nepasikeitus] Ir kuo greiciau tuo geriau, nes gali tekt keisti velena. Itariu velenai dabar nebrangus gal geriau kita , negu slifuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 96
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

aciu uz patarimus, atsiradus laisvam laikui issiardysiu varikli ir ziuresiu kur beda. Pakeitus indeklus kiek zinau reikia apkatke daryt, o kiek km reik prasukt, kad padaryt ja?

 

 

"apkatkė" - apie 2000 km neviršyjant 80 km/val. Bet kiti į tai spajauna, svarbu variklio neišsukinėt iki maksimalių apsukų.

 

taip pat noriu paklaust jusu patarimo, gal prie to pacio, kad jau issiardysiu varikli tai ir ziedus pasikeist?

 

starterio varztai tai isukti tie patys kurie buvo ir pries tai, o kaip jie gali smagrati liest juk ten 3 varztai kurie prisuka starteri per dezes kozucha ir yra tikrai toliau nuo smagracio, nebent kazka neta isivaizduoju :)

 

Varžtai NE VIENODO ILGIO. Vienas turi būt trumpesnis. Tik neatsimenu kuris: ar viršutinis, ar apatinis. Beje, nieks trim varžtais starterio nebetrvirtina po pirmo nuėmimo, nes prie vieno varžto9 prieit praktiškai neįmanoma, ypač jei prireikia jį nuimt vidury miškų. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pabandysiu paziuret, o del to trecio varzto tai dekui, zinosiu, nesuksiu (siaip paprastai stengiuos prisukt visas dalis su visais jai skirtais varztais nes esu jau pasimokes kas buna kai prisuki ne tiek kiek reikia :D ), nes tiek knisdavaus kaskart kai ji prisukt reikedavo...

 

Tai va issiardziau varikli, ilgai ieskot bedos nereikejo, vieno svaistiklio indeklas aiskiai buvo prasisukes, o dabar jau ir suestas stipriai, paciam svaistikliui ir velenui lygtai nieko, kiek is akies paziurejau, dar veleno neissiemiau tai atidziai neapziurejau.

 

Taip pat, tas pats stumoklis labai susibraizes, tepalinis ziedas istriges, ir cilindras siek tiek subraizytas, dar nesusiduriau su tokiu atveju tai patarkit - ka daryt su cilindru? lyg slifuot galima vest kazkur? o gal geriau iskart kito bloko ieskot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma reikia pamatuoti cilindra. Pries daug metu dirbau autoservise , slifavau cilindru blokus. Jei siaip cilindrai nedaug isdile, tai gal ta subraizyta cilindra reiktu tik prahoninguoti, ta prasme nekeisti ismieros. Jei gali nebrangiai gauti bloka pirk bloka. Bet jei ir nenaujas reiktu matuoti. Jei butum is Kauno pamatuociau tau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va issiemiau velena, tai cilindras pats lyg nera daug pazeistas, ten ne ibrezimai o iskilimai, stumoklio liekanos. Tai gal va kaip ir sakai reikia prahoninguoti ir bus gerai, ar geriau butu pamatuot cilindra pries tai? Galeciau kada atsivest bloka nes gan daznai bunu Kaune.

 

O ce kaip stumoklis atrodo, ar galejo jis taip pasizeist del prasukto indeklo?

011f90164495560.jpg d6054c164495822.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia labai klynyta, retas dalykas. Reikia pries renkant isimti alkuninio zagluskes , isvalyti velena. Velena pamatuoti. Svaistikliui tai aisku chana. Cilindra matuoti. Pagal stumokli tai ten 82mm. Variklis 1.7? Tokie stumakai eidavo mano laikais i vasmiorkes.

Nelabai ir retas toks dalykas - gerai perkaitink ir turėsi tokių vaizdų. Kartais tokius vaizdus padaro indėklo atplaišos pakliuvusios tarp stūmoklių ir gilzės (kaip ten anuos sugeba palyst po šiai dienai nesuprantu).

Bet kokiu atveju matuot netik gilzes bet ir stūmuoklius - jei gerai gavę temperatūros tai gali būt ir kiti susimėtę.

 

O su zagluškių iškalinėjimu ir veleno vidaus valymu nėr ko skubėt, pirmiausiai reiktų nuspręst ką su jo daryt - remontuot ar mest jau į metalo laužą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As taip ir rasiau , matuoti velena. Jei galima gauti nebrangiai gal neapsimoka slifuoti. Jei velenas perkaista, susimeto nuslifavus pagr.kakliukus galas veleno neturi torco, nepastatysi pusziedziu. Kad kiti stumokliai butu pakeite ismiera nemanau, vistik ausinimas vyko. O tas pazeistas tai ir tepimo negavo per svaistiklio skylute. Zodziu reikia pradzioj viska matuot, ka i metala ka palikt tolimesniam naudojimui. Variantas dar vienas. Gal galima visa varikli nebrangiai nupirkt, nereikes tusintis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labiausiai nervas ir ima todel, kad ce ir buvo perkamas variklis pakankamai pigiai, o kas is jo isejo tai va matot :D

Kiti stumokliai nebuvo pazeisti, bet jei jau keisiu tai visus pakeisiu.

Kaip ir aisku viskas tada, vesiu matuot ziuresiu ka daryt ce su juo, aciu uz patarimus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stumoklius visus nebutinai keisti. Kauno turguje yra du personazai kurie prekiauja rusiskom detalem, vienam is ju ir as daug esu pardaves [ negalvojau kad ziguli turesiu, o isejo kitaip ] Reikia tau svaistiklio ir ziedu geru. Kai dirbau servise sau variklius rinkdavom tik is senu detaliu [geru] ir vargo nezinojom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Na va susiremontavau savo niva, idetas 1,7 variklis po pilnos kapitalkes (tik prie galvos nekisau nagu), skirtumas tai labai didelis lyginant su 1,6, nors buves 1,6 buvo labai pavarges, gal delto ir jauciasi toks skirtumas. Pirma syki pajauciau kad truksta 5 begio, bent asfaltu vaziuojant... Dabar apkatke laukia, iki pavasario tikiuosi padaryt, o tada i purva.

 

Na ir visvien klausimeli turiu, ko nepadariau su stabdziais - tai nepakeiciau to stiprintuvo, visa kita pakeista, slangutes, pompa, cilindriukai (va pries keleta dienu pakeiciau priekinius galvojau juose problema, nes buvo vienas is triju cilindriuku uzrudijes keleivio pusej), bet deje, kaip nestabdo taip nestabdo :D reikia kokius 4-5 sykius papompuot kad pradetu stabdyt. Noriu sutvarkyt, nes ziema tai tikrai pavojinga, skyscio niekur neleidzia, orinau kazin kiek kartu jau, gal kas ka patartu, nes jau uzkniso mane jie? :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va susiremontavau savo niva, idetas 1,7 variklis po pilnos kapitalkes (tik prie galvos nekisau nagu), skirtumas tai labai didelis lyginant su 1,6, nors buves 1,6 buvo labai pavarges, gal delto ir jauciasi toks skirtumas. Pirma syki pajauciau kad truksta 5 begio, bent asfaltu vaziuojant... Dabar apkatke laukia, iki pavasario tikiuosi padaryt, o tada i purva.

 

Na ir visvien klausimeli turiu, ko nepadariau su stabdziais - tai nepakeiciau to stiprintuvo, visa kita pakeista, slangutes, pompa, cilindriukai (va pries keleta dienu pakeiciau priekinius galvojau juose problema, nes buvo vienas is triju cilindriuku uzrudijes keleivio pusej), bet deje, kaip nestabdo taip nestabdo :D reikia kokius 4-5 sykius papompuot kad pradetu stabdyt. Noriu sutvarkyt, nes ziema tai tikrai pavojinga, skyscio niekur neleidzia, orinau kazin kiek kartu jau, gal kas ka patartu, nes jau uzkniso mane jie? :rolleyes:

gale masinos ziurek slegio reguliatoriu gal jis dreksta gal per ji ora gaudo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Taip ir padarysiu, bet kai baigsis salciai :D

 

Pradejo tepalo mazet variklyje, is pradziu lyg ir viskas gerai buvo, va atsukes dangteli radau tokia ch**nia

8e7196172807167.jpg

nezinau kas cia yra, tepalas baltas kazkoks, ir prabraukus po dekeliu pirstu ten jo nemazas sluoksnis yra, ka patartumet daryt? tepalus keist? nekokybiski kokie gal buvo sitie?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.