Pereiti prie turinio

Jusu nuomone apie frontera


Rekomenduojami pranešimai

na nezinau, ieskosiu su 2,3 ar 2,8... bent apie ta 2,5 suzinojau kad begt reikia nuo jo... kiek kainuoja 2,3 variklio turbina gal kas zino?? ar restauravo ir kiek mokejo?

Nei bėk nuo to 2,5 VM , nei gąsdinkis - normalus variklis kaip ir visi kiti, užlenkt aną lygiai taip pat užleksi kaip ir bet kurį kitą jei balvoniškai pradėsi su juo elgtis . Ir mažiau klausykis radijo stoties "Žinovų balsas" ;)

 

P.s. 2,3 opelio plaktukas turi žymiai daugiau ligų nei VM

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip tai ce kaip visada, kiek zmoniu tiek ir nuomoniu :rolleyes: bet net nezinau dabar ka daryt, nes kainos daugmaz panasios su visais trim varikliais, tai su kuriuo rimciau ziureti net nezinau... kas dar koki nuomoniu turi issakyti? koky varikly rinktumetes ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi nieks nesakė, kad 2,8 blogas, tai ir klausyk :) O dar geriau imk OM 3,1TD (iš esmės ten tas pats 2,8). Turėjau abejus, problemų turėjau tik su 2.8 turbina, bet čia bet kuriam turbininiui gali būti su laiku... Kuro dėl kubatūros nepritaupysi galutiniam rezultate, o didesniam agregatui vis gyvent lengviau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip tai ce kaip visada, kiek zmoniu tiek ir nuomoniu :rolleyes: bet net nezinau dabar ka daryt, nes kainos daugmaz panasios su visais trim varikliais, tai su kuriuo rimciau ziureti net nezinau... kas dar koki nuomoniu turi issakyti? koky varikly rinktumetes ?

Tai ir jieskok neuzmusto VM 2.5.. Jis is situ triju gyviausias. O ir ekonomiskas. As,asmeniskai,tai daugiau tokio nepirkciau. Vaziuot malonu,bet kai remontuot reik.... Na,bet cia tik mano nuomone. O dar geriau,tai jieskodamas, turi su visais trim pavaziuot,tada ir pats nuspresi,kuris tau labiau tiks.

P.s. Amzinas variklis dar nesukurtas,taip kad jie visi genda,ir juos visus remontuot reik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As asmeniskai ziureciau i 2,8 varikli,kaip geriausiai tinkanti Fronterai sukti MT ratus purve.2,3 variklis skaitau per silpnas Fronterai,

aisku ant plento su 29 ratais to galingumo kaip ir uztenka ;) .Kas liecia remonta,tai jie visi turi savu problemu,net ir atrodo

paprastas kaip 3 kapeikos 2,3 variklis ir tas turi keistu konstrukciniu sprendimu,plius kai kuriu variklio detaliu jam nebegamina.

2,5 variklio detaliu kainos didesnes,del jo savotiskos konstrukcijos,jo remontas automatiskai 15 procentu brangesnis,negu kitu,plius,

kad ji normaliai atremontuoti,reikalingas meistras su aukstesne negu vidutine kvalifikacija.2,8 variklio remontas del savu konstrukciniu

savybiu nera is pigiuju ir paprastas.Jei reiktu srote ieskot kuri is situ varikliu,tai 2,5 daugiausia sansu rast.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As asmeniskai ziureciau i 2,8 varikli,kaip geriausiai tinkanti Fronterai sukti MT ratus purve.2,3 variklis skaitau per silpnas Fronterai,

aisku ant plento su 29 ratais to galingumo kaip ir uztenka ;) .Kas liecia remonta,tai jie visi turi savu problemu,net ir atrodo

paprastas kaip 3 kapeikos 2,3 variklis ir tas turi keistu konstrukciniu sprendimu,plius kai kuriu variklio detaliu jam nebegamina.

2,5 variklio detaliu kainos didesnes,del jo savotiskos konstrukcijos,jo remontas automatiskai 15 procentu brangesnis,negu kitu,plius,

kad ji normaliai atremontuoti,reikalingas meistras su aukstesne negu vidutine kvalifikacija.2,8 variklio remontas del savu konstrukciniu

savybiu nera is pigiuju ir paprastas.Jei reiktu srote ieskot kuri is situ varikliu,tai 2,5 daugiausia sansu rast.

Zmogus jiesko tevui dzipuko prie ukio. Nemanau,kad jis des 33cius ar 35tus mudus,liftuos,ir apkarstys gaudytuvais halogenais, gervem,ir ners i pelke iki langu. Taip,kad tokiu atveju, pats optimaliausias varijantas butu standartine 4 duru fronte,su 2.3. Pats vazineju,tai galiu pasakyt,kad variklis nelepus,traukos uztenka, vaziuoja maloniai tiek asfaltu ( 100km/h - 2500 aps/min ), tiek zvyrkeliais,tiek miskais,nebarskutis, i 10 l pilnai telpu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai taip ieskau tevui, ir dzipo reikia daugiausia ziema kaip kelia uzpusto o su lengva masina nepravaziuojam,jo o y pelkes turbut irgi nelysim, tai ir svarstau dabar kad mum tas variklio galingumas nera toks didelis rodiklis,ir iesku optimaliausio varianto, tevas nelabai megsta y masinas pinigus kisti, bet aisku neremontuosi nevaziuosi :) tai ir klausineju del to variklio... taip to 2,3 traukos man irgi uztenka, o nesu bandes vaziuoti su 2,8 bet reiks pabandyti :) bet vistiek manau ziuresiu arba 2,3 arba 2,8... nes tas 2,5 tds tai taspats kaip BMW jai neklystu??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai taip ieskau tevui, ir dzipo reikia daugiausia ziema kaip kelia uzpusto o su lengva masina nepravaziuojam,jo o y pelkes turbut irgi nelysim, tai ir svarstau dabar kad mum tas variklio galingumas nera toks didelis rodiklis,ir iesku optimaliausio varianto, tevas nelabai megsta y masinas pinigus kisti, bet aisku neremontuosi nevaziuosi :) tai ir klausineju del to variklio... taip to 2,3 traukos man irgi uztenka, o nesu bandes vaziuoti su 2,8 bet reiks pabandyti :) bet vistiek manau ziuresiu arba 2,3 arba 2,8... nes tas 2,5 tds tai taspats kaip BMW jai neklystu??

tas 2,5tds tai kaip fiato ar alfos nu dar pas cryslery voyageri nu vienu zodziu italas( nes daugiau nezinau kas dasiprotetu gaminti lengvu automobiliu variklius su atskira galvute kiekvienam cilindrui) o tai reiskiasi s...das.Pernai ziema teko vazinetis su frontera butent 2,5tds per sniegynus tai vaziuoji max 2 begu lygioj vietoj ant paletintojo ir laikai nemaziau 3000 apsisukimu nes kitaip dusta + pas frontera reikia perdaryti karterio apsauga nes jinai taip zemai nuleista kad per ja pasikabina visas dzipas(bent jau sniege)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o pas frontera 2,5 tai tas pats VM kaip ir pas jeep Cherokee 2,5?? nes ziuriu ir y sita modely... kaip jums cherokee?

Taip tas pats,jei galingumo nereikia gali imti su 2,3 varikliu,konstrukcija jo paprasta,nesunkiai remontuojamas,kazkokiu ypatingu ydu neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o pas frontera 2,5 tai tas pats VM kaip ir pas jeep Cherokee 2,5?? nes ziuriu ir y sita modely... kaip jums cherokee?

Alfa Romeo , Vojadžeris , Ford Scorpio , Cherokis , Italijos rinkai skirtuose Toyotose

 

To x-ray Pirmas VM tipo variklis svietą išvydo 1979 metais ir buvo gaminamas iki 2001 m. . Kažin jei tai tikrai būtų toks š... variklis tai ar būtų jį tiek laiko gaminę :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o pas frontera 2,5 tai tas pats VM kaip ir pas jeep Cherokee 2,5?? nes ziuriu ir y sita modely... kaip jums cherokee?

Ir cheeroke, ir alfoj,ir craisleryj ir net skorpe. Kad butu fiate-nezinau,negirdejau. Ir teatleidzia man JeeP gerbejai- frontera patogesne ir erdvesne. O ir gale patogiau sedet,nereik barzdos tarp kelieniu kist :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su frontera butent 2,5tds per sniegynus tai vaziuoji max 2 begu lygioj vietoj ant paletintojo ir laikai nemaziau 3000 apsisukimu nes kitaip dusta + pas frontera reikia perdaryti karterio apsauga nes jinai taip zemai nuleista kad per ja pasikabina visas dzipas(bent jau sniege)

o cia jau pasigincinciau. Butent tik 2.5 tds turi toki sukimo momenta,kuris kaip tik leidzia masinai vaziuot aukstesne pavara ir mazesniais sukiais. Taigi,neisivaizduoju,kokiu garsu ten turejo viskas kriokt,jei 3000 laikei 2 pavara ir dar su paletintoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo daugiause fronteru yra ir parduodamu ir ardomu srotuose su 2,5 vrarikliais, o noriu paklaust kiek 2,3 fronteros variklis kainuoja? nes galbut jaigu susiderinsiu kaina tai imsiu fronte su 2,3 varikliu bet variklio defektas(variklis kala), ir ka patariat tokiu atveju daryt ar kita ieskot varikly ar kaip?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O negi nera su nekalanciais motorais? :blink: na,bet jei butent ta masiniuke nusiziurejai,tai buvau rades viena omega,autogide. Uz 800 atidavineja. Bet vel gi,-motoriukas jau bus vargelio mates. Geriausia,aisku, ta kalanti tvarkyt, tada zinotum,kad pasidarei sau. Bet vel gi, ar tai apsimoka litine israiska. Ir is vis,klausimas tada, uz kiek tu tos frontes jieskai,ir kiek pasiruoses dar i ja idet. Is patirties galiu parasyt,kad as kai sitos jieskojau,tai beveik per visus skelbimus vaziavau. Biudzetas buvo ribotas. Masinos metai reiksmes neturejo, bet po ilgu ieskojimu,nusprendziau,kad vistik reik pradet ziuret i modelius bent nuo 6000 kurie prasideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taiva mes galim skirti apie 8000 lt,as net neziuriu y tuos kur iki 7000 lt nes ten tik laika svaistyt juos vaziuot ziuret, nes jai stovis normalus tai ir kaina bus ne 6000 lt... ir as ziurineju leeksplotuotas lt, kazkaip nesu turejas masinos jau eksplotuotos lt :) bet..... va ce kaip is dangaus nukrito variantas ta fronte su variklio defektu,lietuvoje kelis metus vazinejo pagyvenes zmogus, 96 m juodas,dar neblogos padangos tikrai, nesurudyjus, nesenai praeita TA, lankai viskas kas priklauso... . tai ir dabar nezinau, jeigu pasiimsiu kaip reiks daryt su ja, kiek gali kainuoti 2,3 motoras srote ? ir kiek kainuotu ta kalanty prikelt mazdaug?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazkada kai ieskojau Fronteros situacija buvo tokia,arba visa jau pavargusi,arba beveik visa ideali,bet variklis bagazineja :D .

Galu gale buvo rasta Frontera,su idealiu kuzovu ir vaziuokle,bet su nestipriai kalanciu varikliu ant karsto(ant salto kalimo nesigirdejo),

uz realia kaina.Taip pravazinejau apie 50tuks. vis atideliodamas variklio tvarkyma,pakol nusibodo problemos su uzkurimu kai temperatura

nukrisdavo zemiau -10.Kai ismatavus kompresija parode 23,buvo nuspresta ieskoti kito variklio,ejo 2006m.Paskambinus pagal skelbimus,

pasakydavo,kad variklis budavo pirmas dalykas,ka iskart nupirkdavo.Tuo metu 2,3 varikliu kaina buvo apie 3500lt.Radau koki trejeta

varikliu,bet jie buvo panasaus stovio kaip ir maniskis.Tada buvo nuspresta skersti savaji.Defektavus buvo padaryti darbai,veleno

slifavimas,galvos tikrinimas slifavimas,cilindru honingavimas,paskirstymo velenelio keitimas,grandines,basmaku keitimas,stumokliu

komplektas MAHLE firmos,tarpines,salnikai,viso 3000lt.Beje Fronte is Vokietijos,kurias ziurejau jau Lietuvoj vazinetas,tos visos

buvo realiai numucintos uz nerealia kaina :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau kad uz 8stk litu tikrai galima rast varianta,kur bent varikliui nieko daryt nereik. Saviske irgi "nelietuviska" jamem, is turgaus, bet tai tik todel,kad kaina gera papuole,ir turginis i panika buvo puoles,kad nieks ja nesidomejo. Is tikruju,neturiu nieko pries "lietuviskas"auto,nes tikrai yra ir priziuretu. Kaip sakoma- sedi ir vaziuoji. Su saviske metus isvazinejom nieko neinvestave. Nu neskaitant is kart po pirkimo tepalu ir visu filtru keitimas. A dabar jau pradejo lyst tai tas,tai anas. Smulkmenos,aisku,bet ikyrios. Taigi,net savotiskai idomu- visada yra ka veikt :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.