Pereiti prie turinio

Jusu nuomone apie frontera


Rekomenduojami pranešimai

turiu Of 1995m 2.3 pirkau praeita gruodi,kaimynas turintis toki lygiai modeli patarinejo nepirk,nepaklausiau.pirkau.per sniegynus aiskiai truksta galios,nors motoras neatrodo sudroztas,prie sios ziemos salciu kuresi be problemu,tepalo spaudimas normalus tai irgi sako kad lyg ir gerai,plentu aisku pakanka ir galios ir minksta pakankamai,beda buvo sankaba,bet ja pats pusnyne susvilinau,nieko blogo neturiu pries 2.3varikli.bet jei pirkciau kita tai tik su 2.8,seip nera supuvus ,bent taip galvojau kol nenuemiau priekinio sparno arkos plasmases......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu Of 1995m 2.3 pirkau praeita gruodi,kaimynas turintis toki lygiai modeli patarinejo nepirk,nepaklausiau.pirkau.per sniegynus aiskiai truksta galios,nors motoras neatrodo sudroztas,prie sios ziemos salciu kuresi be problemu,tepalo spaudimas normalus tai irgi sako kad lyg ir gerai,plentu aisku pakanka ir galios ir minksta pakankamai,beda buvo sankaba,bet ja pats pusnyne susvilinau,nieko blogo neturiu pries 2.3varikli.bet jei pirkciau kita tai tik su 2.8,seip nera supuvus ,bent taip galvojau kol nenuemiau priekinio sparno arkos plasmases......

Tai gal tau tik atrodo , kad variklis "gal ir nesudrožtas" , o arkliai jau po laukus laksto . Pas mane iš Belgų jau su pakeistu varikliu parėjo . Variklis DY , be turbinos , 54 KW , bet nepasakyčiau , kad labai jau jo ten mažai . Jokių problemų su spaudimais , kompresijom ir užkūrimais . Nenoriu dar šito variklio užvaikyt , tai bandysiu paieškot su turbina (DTR ) ir patvarkęs ( jeigu reikės) palygint ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To dielavas : Sakai,nuemes arka radai rudziu? Stebuklas! Bet didesnis pokstas butu,jei pavyzdziui nuo terano, ar mitsubisio, tokiu metu, nuemes plastmasine apdaila, is vis ar arka rastum! :lol: Reik tik dziaugtis,kad sie apeliuku taip mazai rudija. Ir jau jei kitu modeliu sunku rast su sveiku remu, tai opel atvirksciai- sunku rast supuvusiu. O tas, liaudyje sklandantis mitas, kad visi opeliai rudija, tai ko gero tik sitam opeliukui negalioja. O jei ten viena kita rudele ir yra,tai juk pataisoma, be to, turetu nuramint paziurejus i pagaminimo metus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To dielavas : Sakai,nuemes arka radai rudziu? Stebuklas! Bet didesnis pokstas butu,jei pavyzdziui nuo terano, ar mitsubisio, tokiu metu, nuemes plastmasine apdaila, is vis ar arka rastum! :lol: Reik tik dziaugtis,kad sie apeliuku taip mazai rudija. Ir jau jei kitu modeliu sunku rast su sveiku remu, tai opel atvirksciai- sunku rast supuvusiu. O tas, liaudyje sklandantis mitas, kad visi opeliai rudija, tai ko gero tik sitam opeliukui negalioja. O jei ten viena kita rudele ir yra,tai juk pataisoma, be to, turetu nuramint paziurejus i pagaminimo metus :)

tiesa sakant gal ne taip parasiau ne rudziu o viso arkos borto kiek po plasmase nera,bet seip tai tikrai nera supuvus pries pirkdamas esu apziureja ne viena NT, maveri,nu jo ten sveika rema surast sunku ,radau viena maveri sveiku remu tai ten tik remas sveikas ir buvo:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to VAIDAS P.nematavau komresijos bet reiktu tai padaryt,keistoka vistik kad starteris suka labai jau lengvai,dar matyt degimas velyvokas,bet va ankstyt jau nera kur siublys remes,reik perstayt nezinau kaip tai daros,turbut reikia pakelt siurbli ir perstatyt an slicu.va kaimyno tokiu pat varikliu dar prasciau traukia butu idomu palygint su tikrai nesudroztu motoru

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Ivairus varikliai su ivairiais siurbliais skirtingai reguoja. Pvz maniskei 2.3 tai tai pilk ka nori. Tada tik sanaudos skiriasi.. O seip,tai 9-11 l ivairiais rezimais. Jau teko ne is vieno girdet,kad sis motoriukas apetitu ir isrankumu nepasizymi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is tatosklevo komentaru esu susidares nuomone, kad Jums belekoks motoras ne sudu teptas, ir is kiekvieno galima suregzti kazka panasaus i sirdi. Jei taip yra ir gyvenime tai barstaus galva pelenais, ir giliais paklonais tolstu tolyn... gerbiu zmones, kurie ismano tai ka daro iki panagiu,koks Jumi man ir atrodote

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyriokai , blogų mašinų nebūna - būna tik bloga jų priežiūra ir per dideli reikalavimai :)

 

Bet kurį variklį galima užlenkt - tiek itin patikimą , tiek visų keikiamą. Kartais bloga šlovė padaroma vien dėl to kad nesugebam ar nežinom kaip su tuo daiktu elgtis , o ir naudojimo instrukcijos skaitomos dažniausiai tada kai jau daiktas būna sugadintas. Dažnai būna taip kad jei daiktas neatlaikė brutalaus ar neraštingo elgesio su jo tai kaltas būna tas daiktas o ne tas kuris jį sugadino ar nesugebėjo pataisyt. Va taip ir gimsta legendos apie blogus variklius , mašinas ir garsiausiai, kas nekeisčiausiai, rėkia tie kurie net nėra savom rankom čiupinėja to daikto.

 

Kas liečia būtent VM tai variklis lygiai toks pat kaip ir visi kiti , tik kad reikalaujantis remonto atžvilgiu truputį daugiau tech. raštingumo ir kropštumo nei kad ir kokio golpelio. Beje , šiai dienai ir golpeliuose Dieve padėk motoriukai kad aplinkui tik ir girdi - GAIDYS kažkoks o ne VARIKLIS. Lygiai tokius pačius atsiliepimus girdžiu iš žmonių ir apie visus kitus remonto atžvilgiu technologiškai sudėtingesnius, tuo pačiu ir brangesnius, variklius.

 

Keletas pavyzdžių iš mūsų pačių elgesio su motorais:

Perkaito , išvarė vandenį - nu kas gi lauks pakol variklis atauš, nugi reikia važiuot. Viedrą šalto vandes pilam ir pirmyn - kažkodėl nei viena šeimininkė nepila karšto vandens į šaltą stiklainį arba šaltą vandenį į karštą stiklainį ba anas sutrūksta. O su varikliu mes sau leidžiam tokia prabangą ir jei po tokio veiksmo trūko galvos tai jau variklis gaidys.

Kiekviena gamykla nurodo kokios specifikacijos reikalingi tepalai bet mes gi lietuviai, esam žmonės taupūs ir pilam bele ką kad tik pigiau ir po to norim kad tarnautų ilgai ir nuobodžiai. Bet taip dažniausiai nebūna - ir vėl variklis gaidys.

Sugedo variklis - ieškom meistro, radom kuris rimtai gaudosi tame reikale bet brangininkas. Netinka - ieškom pigaus ir randam, o kad anas tik sulinkusius cvekus sugeba tik aplygint tai čia dalykas antraeilis. Mums gi svarbu kad daug nekainuotų o ne kad būtų padaryta viskas teisingai. Rezultatas tas pats - variklis gaidys ba suremontuot nesigavo.

Perkam detales - geros detalės brangios. Nu nelietuviškai čia gaunas - reik ieškot ko nors iš gamintojų "sunkuičiai" serijos. Randam, dedam ir tikimės kad tarnaus ilgai ilgai. Nu nebūna taip deja - ir vėl variklis gaidys ba jam bele ko nepakiši.

 

O gal aš esu neteisus taip sakydamas :?: Jei neteisus tai barstausi galvą pelenais , imu lazdą ir terbą į rankas , ir einu per svietą atgailaudamas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyriokai , blogų mašinų nebūna - būna tik bloga jų priežiūra ir per dideli reikalavimai :)

 

Bet kurį variklį galima užlenkt - tiek itin patikimą , tiek visų keikiamą. Kartais bloga šlovė padaroma vien dėl to kad nesugebam ar nežinom kaip su tuo daiktu elgtis , o ir naudojimo instrukcijos skaitomos dažniausiai tada kai jau daiktas būna sugadintas. Dažnai būna taip kad jei daiktas neatlaikė brutalaus ar neraštingo elgesio su jo tai kaltas būna tas daiktas o ne tas kuris jį sugadino ar nesugebėjo pataisyt. Va taip ir gimsta legendos apie blogus variklius , mašinas ir garsiausiai, kas nekeisčiausiai, rėkia tie kurie net nėra savom rankom čiupinėja to daikto.

 

Kas liečia būtent VM tai variklis lygiai toks pat kaip ir visi kiti , tik kad reikalaujantis remonto atžvilgiu truputį daugiau tech. raštingumo ir kropštumo nei kad ir kokio golpelio. Beje , šiai dienai ir golpeliuose Dieve padėk motoriukai kad aplinkui tik ir girdi - GAIDYS kažkoks o ne VARIKLIS. Lygiai tokius pačius atsiliepimus girdžiu iš žmonių ir apie visus kitus remonto atžvilgiu technologiškai sudėtingesnius, tuo pačiu ir brangesnius, variklius.

 

Keletas pavyzdžių iš mūsų pačių elgesio su motorais:

Perkaito , išvarė vandenį - nu kas gi lauks pakol variklis atauš, nugi reikia važiuot. Viedrą šalto vandes pilam ir pirmyn - kažkodėl nei viena šeimininkė nepila karšto vandens į šaltą stiklainį arba šaltą vandenį į karštą stiklainį ba anas sutrūksta. O su varikliu mes sau leidžiam tokia prabangą ir jei po tokio veiksmo trūko galvos tai jau variklis gaidys.

Kiekviena gamykla nurodo kokios specifikacijos reikalingi tepalai bet mes gi lietuviai, esam žmonės taupūs ir pilam bele ką kad tik pigiau ir po to norim kad tarnautų ilgai ir nuobodžiai. Bet taip dažniausiai nebūna - ir vėl variklis gaidys.

Sugedo variklis - ieškom meistro, radom kuris rimtai gaudosi tame reikale bet brangininkas. Netinka - ieškom pigaus ir randam, o kad anas tik sulinkusius cvekus sugeba tik aplygint tai čia dalykas antraeilis. Mums gi svarbu kad daug nekainuotų o ne kad būtų padaryta viskas teisingai. Rezultatas tas pats - variklis gaidys ba suremontuot nesigavo.

Perkam detales - geros detalės brangios. Nu nelietuviškai čia gaunas - reik ieškot ko nors iš gamintojų "sunkuičiai" serijos. Randam, dedam ir tikimės kad tarnaus ilgai ilgai. Nu nebūna taip deja - ir vėl variklis gaidys ba jam bele ko nepakiši.

 

O gal aš esu neteisus taip sakydamas :?: Jei neteisus tai barstausi galvą pelenais , imu lazdą ir terbą į rankas , ir einu per svietą atgailaudamas :)

 

 

:liux: :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.