Pereiti prie turinio

Dizelio grižtamas.


zero

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. nejučia man kilo klausimas, ar turi reikšmės kuro sanaudoms grižtamas vamzdelis, kokio storio turėtų būti, pas mane dabar į baką nuvesta tokia šlangutė kaip stovi tarp cilindrų, gal kam teko susidurti su šiuo klausimėliu :unsure: ar neper plona ji?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. nejučia man kilo klausimas, ar turi reikšmės kuro sanaudoms grižtamas vamzdelis, kokio storio turėtų būti, pas mane dabar į baką nuvesta tokia šlangutė kaip stovi tarp cilindrų, gal kam teko susidurti su šiuo klausimėliu :unsure: ar neper plona ji?

Pas mane normali slangute,bet visai nebega per gristamaji,ir buvau uzdawes klausima bet irgi liko neissprestas nors pasisakymu buvo daug

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. nejučia man kilo klausimas, ar turi reikšmės kuro sanaudoms grižtamas vamzdelis, kokio storio turėtų būti, pas mane dabar į baką nuvesta tokia šlangutė kaip stovi tarp cilindrų, gal kam teko susidurti su šiuo klausimėliu :unsure: ar neper plona ji?

 

o per ta slangute ar didele srovele bega, ant laisvos eigos ir kai duodi gazo?

 

p.s. o kai pakeitei ta slangute, kuro snaudos nepadidejo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kuro į baką grižta nemažai, o dėl šlangutės keitimo tai dar tik bandysiu dėt didesnę,

nes uaze buvo benzininis motoras o pas jį kaip žinai grižtamo nėra,o kuro sanaudos palyginus nemažos, todėl ir kilo šita mintis, nes prieš tai šis motoras originaliuos rėmos kuro naudojo visiškai normaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip tai per abratke dyzelis grizta atgal i baka, kuris nepraeina pro purkstukus. Nera ten ir didelio slegio, jei paprastos gumines slangutes tarp purkstuku sujungtos nenusimauna (ne pas visus auto jos buna metelines ir kartu ardant nusiima pvz NT 2,7 td). Tai prie ko cia kuro sanaudos? Juk kuro spaudima sukelia siurblys, o kiek jo reikia praleidzia purkstikai. Likes keliauja sau namo...bakan. Del sanaudu kita kalba. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyrai kalbat apie nieka.Nei variklio markes,nei ratu dyzio nezinom,o kalbam,kad daug kuro eda :)

Variklis ir pavarų dėžė su razdatke fronteros 2.3 td, automobilis uaz, tiltai kariški, ratai standartiniai uazo, kuro sanaudos nuo 17~ litrų geru keliu, todėl ir kilo mintis dėl grižtamo, variklis geras, vedas be problemu ir dabar prie -17 laipsnių , tepalų nevalgo, uazas rieda normaliai stabdžiai sureguliuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip tai per abratke dyzelis grizta atgal i baka, kuris nepraeina pro purkstukus. Nera ten ir didelio slegio, jei paprastos gumines slangutes tarp purkstuku sujungtos nenusimauna (ne pas visus auto jos buna metelines ir kartu ardant nusiima pvz NT 2,7 td). Tai prie ko cia kuro sanaudos? Juk kuro spaudima sukelia siurblys, o kiek jo reikia praleidzia purkstikai. Likes keliauja sau namo...bakan. Del sanaudu kita kalba. :D

teisingai pastebeta kolega, del mazesnes abratkes tikrai apetitas nedideja. Itariu zmogus dejosi dyzeli manydamas, kad ekonomiskiau vaziuos, bet pasirodo ne velnio. Kaip sakant iesko ko nepasideje. Kartoju- ekonomija skaiciuojam ant kelio, o baloj tik suteikta malonuma. P.s. jei mindami ant gazo galvosite kiek dabar saliarkos srebia- vaziavimo malonumas ryskiai sumazes. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai pastebeta kolega, del mazesnes abratkes tikrai apetitas nedideja. Itariu zmogus dejosi dyzeli manydamas, kad ekonomiskiau vaziuos, bet pasirodo ne velnio. Kaip sakant iesko ko nepasideje. Kartoju- ekonomija skaiciuojam ant kelio, o baloj tik suteikta malonuma. P.s. jei mindami ant gazo galvosite kiek dabar saliarkos srebia- vaziavimo malonumas ryskiai sumazes. :D

Ka aš maniau ir dėl ko dėjau dyzelį gerb. nerijau čia jau mano reikalas.

Nesu dyzeliu specialistas todėl ir klausiu kaip?kas? kur? Jei tamsta neturi nieko protingo pasakyt tai gal geriause patylėt.O šiaip tai ko gero problema ne gryžtamame vamzdelyje, taigi tema galima baigti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau,kad pas tamsta viskas gerai.Vasara toks varykliukas valgo apie 10/100,o dabar sujungus 4x4 gaunas beveik dvigubai,o kartais ir daugiau nei dvigubai.

Cia kaip pvz.Samukas 1.3l vasara iki 10/100,o dabar 16/100 ir tai tik po miesta,o jei uzpustytais keliukais pavaziuosi tai...ner ko skaiciuot,malonumo nebejausi(citata) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grįžtant prie kuro sanaudų :

plonas oro paėmimo vamzdis - papildomos sąnaudos

plonas išmetimo vamzdis - irgi tas pats

Su išmetimo vamzdžiu tai viskas OK. O paėmimo vamzdis tai irgi originalus tik mano akims tai plonokas,galas kur maunas prie turbinos tai pakankamai storas, o vėliau tiksliai nematavau, bet suplonėja gal iki kokių 50-60 mm. Ir dar ar visose fronterose su tokiu varikliu stovi interkuleriai, autodetaliu parduotuvėje man aiškino, kad tūri būti su interkuleriu, atseit duoda tik tokį variantą.Gal kai su interkuleriu kitaip turi jungtis oro paėmimas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

teisingai pastebeta kolega, del mazesnes abratkes tikrai apetitas nedideja. Itariu zmogus dejosi dyzeli manydamas, kad ekonomiskiau vaziuos, bet pasirodo ne velnio. Kaip sakant iesko ko nepasideje. Kartoju- ekonomija skaiciuojam ant kelio, o baloj tik suteikta malonuma. P.s. jei mindami ant gazo galvosite kiek dabar saliarkos srebia- vaziavimo malonumas ryskiai sumazes. :D

pas mane 2.4 MB dyzelis su originalia UAZ deze ir razdatke asfaltu ir vienu tiltu ima 8ltr dyzelio,bekele kuro sanaudos padideja iki kokiu 12-15 ltr.Nereik parint perdirbeju,visi iesko ko nepasidejo ir del to visi konstruoja kazka kas butu geriau ir pigiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Turas -

Viskas pas ten tave teisingai, interkolerio nebuvimas kuro sąnaudų 1/3 tikrai nepakels - ypač esant tokiam šaltam orui. Jis labiau veiksmingas vasarą.

Kitas dalykas kas per tepalai supilti į dėžę , tiltus - jei pigūs tai ir jų stingimo temperatūra prasideda prie mažesnio šalčio.

Dar vienas dalykas - OF atjungiant priekį atsijungia ir tilto reduktorius kuo pasekoje nereikia papildomos jėgos jį sukt. Nemanau kad kiekvieną kartą atjunginėji habus važiuodamas geru keliu .

Šitie dalykai irgi duoda papildomą apetitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka aš maniau ir dėl ko dėjau dyzelį gerb. nerijau čia jau mano reikalas.

Nesu dyzeliu specialistas todėl ir klausiu kaip?kas? kur? Jei tamsta neturi nieko protingo pasakyt tai gal geriause patylėt.O šiaip tai ko gero problema ne gryžtamame vamzdelyje, taigi tema galima baigti.

Tikrai ne mano reikalas del ko montavai dyzeli, bet tokiu pamastymu, kad nespejus i baka grizti saliarka subega i cilindrus dar nesu girdejes. Jei butum klauses kokio storio turi but abratke butum ir gaves konkretu atsakyma. Pats turiu merso trilitri isidejes ir kaip ir visiem galetu ir maziau ryti saliarkos, bet yra kaip yra. Kaip padidinti ekonomija galima privardint visa kruva budu, bet tikrai neidedant didesnio diametro abratke. P.s. Be pykcio ir pasaipu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne ten jeskot gerbiamieji broblemos gryztamas ne prie ko paprasciausiai pasiskaiciuok perdavimus! Frontes agregatas su UAZ tiltais ir zinosi kur salerka garuoja.

Fronteros su 2,3TD varikliu tilto perdavimas 4,88 ,o UAZo karisku 5,38 ,manau ne tiltuose esme,ar nebus kaltininkas kuro siurblys,purkstukai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandom viską sudėt į vieną vietą :

Lėtesni tilto perdavimai - variklio sūkiai prie to pačio a/m greičio didesni.

Už lango žiema- užkūrus mašiną variklis šildomas o mašina tai stovi bet kuras tai dega

Oro temperatūra minusinė - tepalai dėžėj, tiltuose sustingę ir trukdo lengvai suktis dantračiams

Neatjungti priekinio tilto ratai nuo reduktoriaus - naudojamas galingumas sukt reduktorų

Sunkios kelio sąlygos - riedėt švariu asfaltu žymiai lengviau nei iš po ratų išstumdinėt sniegą

Daugiau apkrauta elektros sistema- čia gi vėl dega papildomas kuras

Ta gal vyrai prieš skleidžiant motorą šriubais reiktų ir visą tai įvertint - nu ne be reikalo tarybiniais laikais buvo vasarinės ir žieminės (didesnės) kuro normos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.