Pereiti prie turinio

Nivose ideti varikliai


nunu4545

Rekomenduojami pranešimai

Citroen XM , Pegout 605 , su turbina 109AG, be turbinos - 82 AG , 12 vožtovų :)

 

tai kaip suprantu turetu but XUD 11

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_Xantia

 

Model - 2.1 Turbo D12

Years - 1995–1999

Engine and code - I4 12V XUD11 BTE (P8C)

Displ - 2088 cc

Power 80 kW (109 PS; 107 hp) @ 4300 rpm

Torque 250 N·m (180 lb·ft) @ 2000 rpm

 

Aisku maza tikimybe kad cia uzsuks zmogus kuris zino kontaktus ar pats turi toki varikli i niva isidejes bet kaip sakoma viltis... :) Na reikes gyvai kur apziuret ta varikli pasimatuot ir mastyt toliau :)

 

laukiam tolimesniu pamastymu ir diskusiju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus buvo vardu "Nivazas", rašė ir į šį forumą, gal kur archyve išliko žinių. Variklis buvo lyg ir ne turbo, Nivazo žodžiais, pagal dydį labai panašus į pežo XUD9, jie ten garaže greta turėjo ir Niva su originaliai įdėtu XUD9, bet jos nepardavinėjo.

 

A.

 

 

Labai geras variklis, smagus ir ekonomiškas, tik šiek tiek didokas.

Įdomu būtų sužinoti, koks tos mašinos likimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry braliukas ale imkis proto - tas variklis vos vos patį eskortą veža :D

tada reikia konstruoti i senaji 1.6 turba nuo 1.8,ir manau pakaktu visko!galios,svorio ir traukos,tuo paciu pigumu ir patikimumu lenktu ne viena dizelyni varikli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie 1,6 fordo būrt turbiną neapsimoka - paprasčiau, pigiau ir patikimiau būtų 1,8Td nes vien turbiną užkabinus nieko doro nebus. Su ford sieros dėže tik kad negerumai - labai jau ana ilga, čia labiau tiktų nuo senučio tranzo dėžė.

Jei kabant apie VW 1,6 tai tik turbininį , 1,9 td nors ir galingesnis bet niekam tikęs variklis - trūkinėja gilzės. Šiaip tai pamastyt verta būtų apie opelio 1,7td (turiu galvoj būtent opelinį variklį) .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet tie 1.7td opelinei nekokie :blink: ,nei jie kuriasi nei vaziuja,beto labai turbinos nelaiko!galima bandyti opelio 1.7td isuzinio tipo,jis ir galingas ir gerai kuriasi ir pakankamai patikimas!o kaina uz komplekta panasei tokia pat,tik genera reikt konstruoti kita nes orginalus apie 300lt kainuoja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jei wv tik turbinini 1.6d, o del opeliu 1.7td tai is mano puses ziurint tai neverta, draugelis turi opel vektra 1.7td isuzu tipo, tai vaakuminio generatoriaus nespeja "Dage" tvarkyt, pirko kita- tas pat, ir siaip turba nekantri, gan didoka "lag" duoda,

bet cia tik mano asmenine nuomone,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Izudzu 1,7 pradeda eit kai sūkiai apie 2500 tai kad nelabai anas limpa , o ir rast neuždrožta gan sunku.

Kechas , lai tavo draugelis pasidaro apsaugą nuo purvo , vanddens ir kitokio brudo tyškančio nuo rato - ir baigsis ano biedos su generu :rolleyes:

P.S. O trumpint galinį kardaną tikrai nepatarčiau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sugalvosi pasikelt mašiną o trumpas kardanas gali neleist to padaryt. Aišku galima tiltą statyt paverstą bet tada trumpėja kardano gyvenimas, kartu trumpėja ir tų agregatų prie kurių anas prisuktas gyvenimas. Šiaip tai kardanų statymas turi savas taisykles.

Na tik nereikia čia stūmt ant opelio - kaip prižiūrimas variklis taip anas ir tarnauja. Mano darbinė patirtis rodo kad kuo pigesnė mašina tuo mažiau ana prižiūrima, tuo pigesni tepalai ir kitos detalės perkamos. Finale mašina lieka kalta kad greitai užsilenkia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

verta pagalvoti :rolleyes:

bet nuo vaikystes uzsiimineju masinu perdarimu, varikliu keitimu,

i galva ikalta kas ne Audi, Wv, BMW, Lada, UAZ, Subaru ir Mercedes tas nemasina :lol:(o visureigis yra visur- eigis).

o jei rimtai, tai vis labiau suku link WV 1.6D ar 1.6TD, paziurek, jug WV Golf2(inkilas) su 1.6D ar 1.6TD nelabai uzmusi(vazinejant su protu, o ne pirma pavara ir gazas dugnas), teko vairuot inkila "synchro" su 1.6TD, tai mazas zveriukas, lipa kol ant dugno nepakabini, ir apsukas kencia, o jug idejus i niva ju ir reikes daugiau, jei su turba tai laikysi nemaziau 2000aps/min kad turba pilnai pustu, nu aisku galima slegi reguliuot, kad nuo kokiu 1200- 1600aps/min ji pradetu pust ora(taip daro daugumai BMW su TD ar TDS sistema, kuriuos ruosia dragui ar driftui, bet tuo paciu ir salerkos daugiau ryja) :)

nu bet tik cia mano pamastymai,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tai seniai šiame forume Rojer pardavinėjo WV 1.6TD variklį su VAZ dėže. Jo nuomone, šį komplektą verta dėti tik į pakeltą Nivą (į standartinę reiktų gerokai perdirbti karterio "bliūdą").

 

A.

 

verta pagalvoti :rolleyes:

bet nuo vaikystes uzsiimineju masinu perdarimu, varikliu keitimu,

i galva ikalta kas ne Audi, Wv, BMW, Lada, UAZ, Subaru ir Mercedes tas nemasina :lol:(o visureigis yra visur- eigis).

o jei rimtai, tai vis labiau suku link WV 1.6D ar 1.6TD, paziurek, jug WV Golf2(inkilas) su 1.6D ar 1.6TD nelabai uzmusi(vazinejant su protu, o ne pirma pavara ir gazas dugnas), teko vairuot inkila "synchro" su 1.6TD, tai mazas zveriukas, lipa kol ant dugno nepakabini, ir apsukas kencia, o jug idejus i niva ju ir reikes daugiau, jei su turba tai laikysi nemaziau 2000aps/min kad turba pilnai pustu, nu aisku galima slegi reguliuot, kad nuo kokiu 1200- 1600aps/min ji pradetu pust ora(taip daro daugumai BMW su TD ar TDS sistema, kuriuos ruosia dragui ar driftui, bet tuo paciu ir salerkos daugiau ryja) :)

nu bet tik cia mano pamastymai,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tai seniai šiame forume Rojer pardavinėjo WV 1.6TD variklį su VAZ dėže. Jo nuomone, šį komplektą verta dėti tik į pakeltą Nivą (į standartinę reiktų gerokai perdirbti karterio "bliūdą").

 

A.

 

kazko nesupratau, koks skirtumas ar niva pakelta ar ne, juk traversos atzvilgiu variklio padetis nesikeicia, tik sakes isvirsta daugiau. Prie ko cia karteris ir nivos kelimas?

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazko nesupratau, koks skirtumas ar niva pakelta ar ne, juk traversos atzvilgiu variklio padetis nesikeicia, tik sakes isvirsta daugiau. Prie ko cia karteris ir nivos kelimas?

Keliant niva cia kalba eina ne apie sakiu vertima, o apie balkio leidima zemyn

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazko nesupratau, koks skirtumas ar niva pakelta ar ne, juk traversos atzvilgiu variklio padetis nesikeicia, tik sakes isvirsta daugiau. Prie ko cia karteris ir nivos kelimas?

Keliant niva cia kalba eina ne apie sakiu vertima, o apie balkio leidima zemyn

 

na toks kelimas naudos duoda nebent jei per gilu vandeni vaziuoji kad i salona nepribegtu, bet prarandi stabiluma, na dar kazkiek dugnas maziau kabinasi, bet per daug taip kelti neverta, nes vistiek tiltas ir sakes aria zeme. Kelk nekeles ta kebula tiltas vistiek pasikabins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na toks kelimas naudos duoda nebent jei per gilu vandeni vaziuoji kad i salona nepribegtu, bet prarandi stabiluma, na dar kazkiek dugnas maziau kabinasi, bet per daug taip kelti neverta, nes vistiek tiltas ir sakes aria zeme. Kelk nekeles ta kebula tiltas vistiek pasikabins.

Esi teisus ir ne. Teisus del to, kad tiltai lieka tame paciame ausktyje ir cia liftas daromas per padangas, o neteisus nes daug dazniau pakimbama ant pilvo nei ant tiltu, kol tiltu ari tol vaziuoji, o kai ant pilvo sedi ir ratai ore kybo, tada buna kapiec ir galu gale nafig tas stabilumas pelkej. Jei nori stabilumo- kebula leidi zemyn ir stabiliai vaziuoji asfaltu, jei nori pravazumo- keli aukstyn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.