Pereiti prie turinio

2 akumuliatoriai i Tojota


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

kaip ir galima buvo tiketis, mano tojos akumuliatoriai atsisake toliau atlikineti jiems priklausancias pareigas :) , o ju stovi 2 vnt.

 

dabar pasistojo toks klausimas, ar geriau deti 1vnt ir pamirst problemas su vienu ar kitu nedakrautu akumu , ar visgi deti 2vnt

kolkas niekur nerandu kokie priklauso stoveti originaliai, gal kas pasakytumet : TLC BJ73 3.4D

kaip kiti tobulinot ir suprastinot si reikala?

 

Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:) Sia vasara sprendziau ta pacia dilema.Apsistojau ties originaliu variantu.Vel sudejau du akumus.Nezinau kaip pas tave bet,maniskej stovi reversiniai akumai.Klemos kitoj pusej.Iskart neradau tokiu pirkt,tai teko uzsakinet.Kol laukiau,vazinejau su vienu akumuliatorium.Vedesi be problemu,bet suko ne taip smagiai kaip su dviem.Tai buvo vasara,o ziema nezinau ar taip lengvai kurtusi.Manau,jei yra numatyti du,tai gal geriau du ir kist.Akumuliatoristai aiskino (vilnius,akumu pardavimas seskineje),kad jei abudu akumai vienodo stovio,tai jie viens is kito elektros nevagia ir kraunasi vienodai.Jei vienas kuris pamires,tai sodina ir antra.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienareikšmiškai-reikalingi du vienodi akumai...Markė, amperažas, pagaminimo data.

Žiūrėk pagal akumo gabaritus, ką galima įdėt, bet manau, 80 arba 90 Ah turėtų pakakti su kaupu :wink:

Aš "sorokovkėn" įsidėjęs du nedidelius, viso labo 65 Ah akumus, jų man užtenka(el.gervės nėra). Bet-pas mane 24V sistema :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip iš tarptautinių žodžių žodyno :

revèrsas [lot. reversus – apgręžtas, pasuktas]: 1. antroji (atvirkščioji) medalio arba monetos pusė;

2. kapit. valstybių prek. teisėje – bet kuri prievolė, atsirandanti, įkeitus vertybes, procentinius popierius;

3. įsipareigojimas išpirkti įkeistą vekselį;

4. laivo kapitonui krovinio siuntėjo duodamas garantinis raštas, kuriuo jo davėjas prisiima visą riziką dėl galimų nuostolių;

5. mechanizmas, keičiantis mašinos arba jos dalių judesio kryptį priešinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane 73 toyota 3,4d, stovi du akumai po 12v, sistema 24v, tai vienas akumas net nesuka :D, ten tikrai butini abudu. Turiu 90 toyota, ten pagal dokunentus galima statyti 2 akumus, sistema 12v, net ir vieta numatyta antram, bet kiek zinau 2 naudojami tik saltom salygom, pas mus uz tenka 1

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keli pastebėjimai :)

- HDJ80 ir kitus su akumais ar be galima užkurti stumtelėjus-trūktelėjus džipą, nebent naujesniems elektronika neleidžia..

- jei numatyta antra neišnaudota vieta akumui, tai ne tik šalčiui, bet praverčia ir ekspediciniam variantui - papildomai el.įrangai maitinti, nenusodinant startinio pagrindinio akumo, tam praverčia IBS tipo valdymo priedai.

- gervei bet kokiu atveju du geriau nei vienas, nors ir mažai gervinantis - gervės variklis negaudamas kiek reikia srovės - kais ir svils relių kontaktai... nepamirškint, stipriai sodinamas paprastas akumas greičiau keliaus į šiukšlyną...

- turint du akumus, patartina bent kartą į mėnesį keisti juos vietomis, taip jie vienodai "dėvėsis" ir ilgiau tarnaus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o as dar pridursiu, kad jeigu gamintojas numate 2 akumus, tai ne del to kad neturejo ka veikt arba yra durni. reiskias taip reikia ir jie galvojo apie maitinima butent is 2 akumu. taupumo sumetimais aisku galima ir su vienu akumu ir su skiesta saliara, pigiais tepalais vazinet. bet skupas moka du kartus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

o as dar pridursiu, kad jeigu gamintojas numate 2 akumus, tai ne del to kad neturejo ka veikt arba yra durni. reiskias taip reikia ir jie galvojo apie maitinima butent is 2 akumu. taupumo sumetimais aisku galima ir su vienu akumu ir su skiesta saliara, pigiais tepalais vazinet. bet skupas moka du kartus.

seip jai nera vabastos tai tikrai uztenka vieno apie 80A,jai ten generatorius stovi stipresnis tai galima du det ,o jai standartinis man taip atrodo dvieju neuzkras,arba det du po kokia 50A

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

kaip ir galima buvo tiketis, mano tojos akumuliatoriai atsisake toliau atlikineti jiems priklausancias pareigas :) , o ju stovi 2 vnt.

 

dabar pasistojo toks klausimas, ar geriau deti 1vnt ir pamirst problemas su vienu ar kitu nedakrautu akumu , ar visgi deti 2vnt

kolkas niekur nerandu kokie priklauso stoveti originaliai, gal kas pasakytumet : TLC BJ73 3.4D

kaip kiti tobulinot ir suprastinot si reikala?

 

Aciu

imk du akumus ir bus rami galva. gamykloje meneseis galvoja kaip sumontuot smulkiausia detale, o mes norim is dveju viena sumastyt. tikrai kazkokiai detalei neuzteks vieno ir tas kazkas gali neatlaikyt. vienu zodziu, gamykla paylgina auto tarnavimo resursa o mes savo chemijom ji sumazinam, cia ne tik mano nuomone.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.