Pereiti prie turinio

Nuomonė apie Ford ir Peugeot


fronterapsakas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal kas galėtų apšviesti apie Ford Fokusą pirmos kartos ir Peugeot 206. Labiau domina dyzeliai. Paskaitinėjus internete, tai kaip ir apie kiekvieną auto 80 proc. atsiliepimų neigiamų. Mergaitė išlaikė teisės tai pradžioje ieškome būtent iš tokių markių auto, nes nori arba fordo, arba pežo ir iki 600-700 eur sumos.

1. Su kokiu dyzeliniu motoru geriau žiūrėti tiek viena aut, tiek kitą auto?

2. Į ką atkreipti dėmesį renkanti šiuos auto?

3. Kaip važiuoklės pas juos laiko?

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 66
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

 P206 turėjo viena mergaitė giminėj, visai smagi mašinėlė, pradedančiajam(-ai) pats tas :) Jei dyzelis, tai vienareikšmiškai 2.0HDi, puikus variklis. Važiuoklė kietoka, galinis torsioninis tiltas turi vieną bėdą- svirčių guoliai neilgaamžiai. Ir, be abejo, svarbu, kad visa elektra veiktų, kaip pridera. Šiaip pakankamai vykęs modelis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Peugeot motoras 2.0 HDI žmona važinėja jau 11 metų kasdien - viskas normoj - tik nepamirškit, kad šiam motorui reikia duoti apsukų, nors karts nuo karto - nes užsikiš katalizatoriai - ir turbinai bus kajuk - reikia normaliai "prapųsti" nors kartą į mėnesį

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirko kolegė dyzelinį fokusą už 1000€. Pavažinėjo mėnesį, Pakeitė purkštukus už 600€, pavažinėjo mėnesį, paketė turbą už 400€, pavažinėjo dar mėnesį ir pardavė už 800€. Bet dyzelio fordukas valgė tik 6 litrus, va kokia ekonomija

 Išvada-niekad nepirk dyzelinio Fordo :D Aš tik vieną gerą jų dyzelį pamenu- seną Escorto/Fiestos 1,6D...O prancūzai visada garsėjo būtent dyzeliniais varikliais, ko nepasakysi apie jų benzinus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei dyzelis , tai tik peugeot. Fordo dyzelių purkštukai  ir siurbliai nelaiko. Peugeoto galinis tiltas ant guolių, jie turi būti keičiami, kas kažkiek ten kilometrų, bet niekas jų nekeičia, tai tada suėda ir guoliavietes. restauravimas 100 eurų, su sąlyga, kad tiltą pats nusiimi ir užsidedi. Fordas didesnis už 206, bet labiau rūdija. 

Už tokią sumą tikrai siūlyčiau benziną ir  be dujų, tuo labiau, kad kilometražas greičiausiai didelis nebus. Pagal mano asmeninius įspūdžius citroen (=peugeot) patikimesnis automobilis nei fordas. Aš už peugeot, šiuo atveju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...Peugeoto galinis tiltas ant guolių, jie turi būti keičiami, kas kažkiek ten kilometrų, bet niekas jų nekeičia, tai tada suėda ir guoliavietes. restauravimas 100 eurų, su sąlyga, kad tiltą pats nusiimi ir užsidedi..

Restauruojant greži skylę ir įsuki tepimo tašką ir kas kiek laiko pertepi. Amžinas reikalas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O visdelto kiek lietuvoje optimistu ☺

Dyzelis uz 600 ir nelavonas. Su tokiais norais markiu ir modeliu nesirenkama o ieskoma masinos kuri buvo tvarkoma o ne tik vaziuojama. Tie kurie tvarkesi purkstukus arba kuro siurblius uz 600 neparduoda.

As zafiros ieskau uz 2000 nerandu trecias menuo, o jus kiek nusiteike ieskoti?

O gryztant prie noru tu paskaiciuotik tiksliai kiek kainuoja nuvaziuoti 10000km benzu ir dyzeliu. Tas skirtumas nera toks kosminis, o jei tektu dyzeliui tvarkyti tas populiarias vietas tu jau eini i minusa su tuo tvarkymu.

Bet itariu kad remonto kainos nera skaiciuojamos prie islaidu masinai, kad benza atmeti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi ne visų dyzelių remontas kainuoja vienodai brangiai :) aišku, jei yra tikslas į seną grabą sukraut naujas kuro sistemos dalis, tai čia kita šneka, tokie kliJĄntai-tikras servisų džiaugsmas :D beje, neseniai šrote pirkau vieną 2.0 HDi atsargai (turiu dvi darbines mašinas su tokiais varikliais), tai va-PILNAS motoras su visa kuro aparatūra, turbina, starteriu, generatorium ir t.t. kainavo apie 160 eurų su PVM...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalas, tas, kad su dyzeliais nebendrauju, pas mus šeimoje benzai/dujos, tai taip atvirai pasakius neraukiu, kas ten kaip, todėl paklausiau. Nes pas mus LT apart audi ir vw supratimo apie kitas egzistuojančias markes nėra. Vaikas pradžioje pasakė ko nori, o rasim ar ne jau bus matyti. Toliau jei norės kažko geriau, tai užsidirbs ir nusipirks. Tiesa nenukrypstam nuo temos.

O kas ten su elektra pas juos negerai?

Redagavo Frontis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas ten normaliai su ta elektra, jei nekolchozinta kokių kreivarankių, o šiaip rekomenduočiau prieš perkant pasitikrint diagnostine įranga. Jei nužiūrėtum kokį PeuPeu, galėsiu duot žmogaus kontaktus, jis jau nebe pirmi metai prancūzus krapšto.

su elektra blogai tas kad visa laika genda abs davikliai. Airbagai,nepagristai uzsidega filtru keitimui ir slegio dawiklis.galinis valituvas ir langu purskliu varikliukai. Kandicionerius ka nori ta daro.. posukiu rankeneles kainuoja kaip visa masina.( pati rodo posukius) bagazines rankina visai niekam tikus nuo elektronines knopkes.( tai atidaro tai neuzdaro) cia tik pawirsutiniskai paemuus o jau pakrapstitt gyliau tai ne vienas elektrikas neapsijims tu bedu sprest. Turejau pries 6 metus 4 peugeot.uzteko visam givenimui prisiminimu. Dabar zmona neticia paweldejo dar viena egzemplioriu.... visam pasaulije zinoma kad prancuzai nedraugauja su elektrika.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau as p206 2.0HDI, vaziavo ispudingai, bet kai nevaziavo tai irgi problema rast buvo sunku o ja pasalinus neilgam buvo viskas gerai. jei jau toks variklis, tai dyzelis tik is koloneles, nes pareina kuro slegio reguliatorius, kaina naujo apie 100eu, pasikeist apie puse valandos be jokios spec irangos, bet pavazinejus su garaziniu kuru vel atsiranda ta pati beda. kas liecia elektra tai kazkokiu budu sukirmyja visa reliu ir saugikliu deze po kapotu, tada prasideda linksmybes, pvz nedega vienos puses posukiai, ieskai gedimo kokia valanda, paskui nei is sio nei is to pradeda veikt, bet dingsta kitos puses posukiai, dar po kurio laiko atsiranda posukiai bet dingsta stop sviesos, poto faros ir t.t.as p....si savaite, spjoviau, poto sunus dare dar savaite, kazka pribure, pavazinejom savaite, ir vel prasidejo viskas is naujo. dar yra fokusas su spidometru ir taxometru, staiga nustoja rodyti - bet tai pataisoma - pora val darbo ir viskas. jei kam reiks info kur ieskot galu, klauskit i AZ arba tel,.866360590 paaiskinsiu kaip ta problema issprest, kas liecia tilta galini tai viena stupica su guoliais ( vienos puses, nauja) apie 80eu + darbas. sitoj masinoj yra vienintelis pliusas, tai kad gali lenktyniauti drasiai su 4ltr benzininiu dzipu, viskas, visa kita minusai.

kas liecia fordo dyzelius, nezinau, turejau trazita 2.5d, 52kw, traukos 0, bet vaziavo ir vaziavo ir kuresi prie -25 palyginus gerai, tik kad puva labai, taip kad kiek zmoniu tiek nuomoniu

Redagavo pika`sso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, aš turėjau 95m. Xantia 1.9TD, dabar 07m. C5 2.0HDi, plius darbiniai 02 m. Jumpy 2.0HDi ir tų pačių metų Expert su tokiu pačiu motoru, dar šiek tiek tekę yra važinėt su kažkokių gūdžių metų benzininiu ZX, ir galiu pasakyti, kad kažokių ypatingų problemų su elektrine dalimi nėra buvę. Šiaip žmonės kalba, kad net ir BulksVaginų elektra kartais pagenda...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau darbini Peugeot 405 su 1.9 paprastu dyzeliu.Sesis metus atgrudau ji pirsto neprikises apart uzklynijusi starteri ir prakiurusi salono radiatoriu.Radau parkinge su suvarytu sonu,tai draudimas i kapines siuntima israse.Dabar jau penktus metus bandau uzmust 1997m. 406 peza su 2,1 turbodyzeliu.Sunkiai sekasi.Taip pat keiciau starteri ir du kart buvo nutrukes generatoriaus dirzas.Viskas.Tai nesakyciau,kad blogi tie Pezai.Tikrai rinkciausi Peugeot.Dar turiu tokia egzotika Citroen XM 1995m.Vaziuot su juo malonumas,bet elektra siek tiek bando durniuot.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.