Pereiti prie turinio

Keli naujoko klausymai dėl Nivos


kurveloto

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 93
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Klirencas 22 cm.

 

DĖL STIKLO.

Kadangi stiklas neįklijuotas, o įstatytas ir laisvai juda tarp kėbulo ir gumos, neišviangiamai po guma patenka drėgmė. Kad ji netekėtų į saloną, yra padarytos dvi drenažinės kiaurymės link variklio skyriaus, apatinėje lango rėmo dalyje. Jas slepia guma. Vat, jei jos užsikimšo, tai vanduo neturi kur nubėgt, ir veikiamas Niutono dėsnio, bėga tavo keleiviai tarp kojų ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas galit nurodyt koky linka su schema kaip issiardo NIVOS apatine sake nuo traversos.

Ar apatines sakes asis eina vientisa kiaurai traversa ir jinai issikala ar issisuka? O gal yra atskiri varztai kiekvienai pusei?

Nes kolkas nezinau kokiu principu isiminet ta asy, ar galiu kalt ar reik kazkaip sukt ar ka kita daryt, bijau sugadint traversa betkaip baladodamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asis yra istisa, ji issikala, neseniai keiciau sulinkusia asi. Geriausia ja pjauti i gabalus, o tada iskalineti. Jei asis nei kiek nejuda, ja verta pjauti per reguliavimo poverzles, tik reikia pamatuoti, koks ju bendras storis. Pacia asi pirkau Justiniskiu 140a, vln, uz 15 Lt. Sekmes!

 

A.

 

Gal kas galit nurodyt koky linka su schema kaip issiardo NIVOS apatine sake nuo traversos.

Ar apatines sakes asis eina vientisa kiaurai traversa ir jinai issikala ar issisuka? O gal yra atskiri varztai kiekvienai pusei?

Nes kolkas nezinau kokiu principu isiminet ta asy, ar galiu kalt ar reik kazkaip sukt ar ka kita daryt, bijau sugadint traversa betkaip baladodamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Pavyko įsigyti visiškai NAUJĄ razdatkę nivai.Galbūt nauja mažiau už.

Paskaitinėjau ir supratau,kad vibracija atsiranda nivai iš sujungimo greičių dėžė-razdatkė,kažkaip subalansuot dar ten reikia http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... gnment.htm gal galit pakomentuoti?

Ir dar perdaro taip,ką manot? http://www.ladaniva.co.uk/baxter/resour ... lingLS.doc

Dar papildomai pakabina razdatkę ant papildomų pagalvių.Pavyzdžiui taip manau paprasčiausiai

Daugiau būdų sumažint vibracijai nerandu.Su šitais perdarymais vibraciją įmanoma sumažint iki paprasto žigulio lygio?

c5f045200fc2c29bab2e59b9b9da1bd084.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliuojasi paprastai: pakeli Nivą ant pakelėjo, atleidi razdatkės tvirtinimo varžtus, ir tegu kas nors gazuoja iki tokio greičio, kokį tu labiausiai mėgsti. razdatkė pati suranda sau optimalią padėtį, tau belieka priveržt varžtus.

 

Kolchoznas cia budas ir nepades jisai kai reikia saibas kisti po razdatkes pagalvem, nes nukrypimas nuo asies buna ne tik reguliavimo diapozone stumdant i sonus, kai atpalaiduoji varztus, bet ir aukstyn zemyn. Be to nepamirsk, kad kardanai razdatke irgi kilbasina kaip jiems patogiau, kas su greiciu dezes pozicija dazniausiai nesutampa. Todel geriau sita operacija daryt tiesiog isijungus neutralia padety razdatkeje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pas rusus skaičiau apie "lazerinį" būdą:

1. Nuimamas velenas tarp razd. ir greičių dėžės.

2. Prie razd. pirminio veleno plastilinu ar pan. priklijuojamas vaikiškas "lazeriukas".

3. Kraipant lazeriuką randama padėtis, kai sukiojant veleną šviesa eina į tą patį tašką.

4. Razd. pastumiama taip, kad šviesus taškas atsidurtų ant greičių dėžės išėjimo centro.

 

Ten, atrodo, buvo aprašyta su dviem lazeriukais, bet gal užtektų ir su vienu. Arba rimtam centravimui reiktų patikrinti ir priešinga kryptimi.

 

A.

 

Kolchoznas cia budas ir nepades jisai kai reikia saibas kisti po razdatkes pagalvem, nes nukrypimas nuo asies buna ne tik reguliavimo diapozone stumdant i sonus, kai atpalaiduoji varztus, bet ir aukstyn zemyn. Be to nepamirsk, kad kardanai razdatke irgi kilbasina kaip jiems patogiau, kas su greiciu dezes pozicija dazniausiai nesutampa. Todel geriau sita operacija daryt tiesiog isijungus neutralia padety razdatkeje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Proto bokstas Blem, sytas kalhozas aprasytas nivos manuale.

Ir dar , tu nieko pres neturi kad tiltas ir pavaru deze skirtigam auksti stovi? Ir pres rasydamas - pagalvok , kam gi israstos kardano pavaros aplamai.

 

Na ir kas kad manuale parasyta. Zinau as kam israstos kardano pavaros, ir kiek salutiniu jegu veikia razdatke sukant kardana. Ne viskas taip idealu realybeje. O del islygiavimo - jeigu galima padaryti tiksliau ir patogiau, tai kam minti tuos pacius senoliu takus? Please nesiputojam :) Jei manai, kad neteisus, tai parasyk tiesa, tam forumas ir skirtas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Proto bokstas Blem, sytas kalhozas aprasytas nivos manuale.

Da kokiam manuale...Nebent patys su Bilduku prie alaus sugalvojot :lol:

Parašyta štai kas(originale-rusų kalba):

-įsitikinti, kad variklio pagalvės stovi teisingai(pagalvių centruojančios šaibos turi įeiti į atitinkamas šoninių kronšteinų skyles);

-sumontuoti razdatkę automobilyje, pilnai neužveržiant razdatkės tvirtinimo kronšteinų veržlių;

-stumdant razdatkę skersai-išilgai kėbulo, o taip pat vertikalioje plokštumoje, surasti tokią jos padėtį, kai razdatkės varančiojo(viršutinio) veleno ir tarpinio kardano(tas, kuris nuo pavarų dėžės) flanšai yra viename lygyje, lygiagretūs ir tarpelis tarp jų minimalus;razdatkės velenai turi būti lygiagretūs kėbulo apačiai;

-sudėti metalinius reguliavimo tarpiklius po razdatkės kronšteinais ir pilnai užveržti varžtus;

-prijungti priekinį ir galinį kardanus.

Vot :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nivai reikia dar pasikeist guolius razdatkoi (ant tikslesnes klases, kad sumazetu garsai ir vibracijos) ir psio. :wink:

Tai nejaugi net ant visiškai naujos razdatkės kuri net niekada mašinoje nebuvo jau reikia prieš dedant į mašiną jau guolius keist :shock: .

Jai jau viskas gerai pakeitus tik guolius tai kodėl daro rusai papildomus tvirtinimus razdatkiai arba net padaro rėma atskirą greičių dėžei ir razdatkiai deda kardanus kitus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hebra, negaiskit laiko niekams :wink:

 

NIVA vibravo , vibruoja ir vibruos

smaukysites keleta dienu, siek tiek sumazinsit vibracijas ( pabreziu - tik siektiek) ... isvaziuosit i dumblus, uzvarysit ant kalniuko, paspausit is apacios dugna ... ir visi tie reguliavimai nueis nakum :lol:

 

spjoviau as i tuos reguliavimus ir 3 metus varinejau :lol:

vistiek greiciau 80-90 neleki su ja, o triuksmu ir vibraciju pilna NIVOj, todel tas rezultatas nevertas to ideto darbo

Apskritai jei rimtai, tie reguliavimai skirti tiems, kas vazineja standartine niva ir tik asfaltiniais keliais ir nelenda i jokia bekele.

 

pagarba NIVAi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha viskas labai tvarkoj su tuo prasukimu ant 3500rpm, ir dar manuale turbut buvo parasyta, kur nusipirkti asmeniny keltuva :shock: :D gaf gaf :evil: As gal ir isradineju triratuka, bet man nereikia jo nusipirkti :) Linelis gerai parase - o kas daryt jei dugnas netiesus ir gr deze ziuri i kaire, o razdatke i pietrycius? Pakelt ant keltuvo ir kilbasint ant 3000rpm kol dugnas issitiesins?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viską galima padaryt, net ir Nivos razdatkės triukšmą ir vibracijas sumažint iki minimumo-čia tik laiko ir šiokių tokių pinigų klausimas...

Maniškėj buvo padaryta tiek:razdatkė išcentruota pagal instrukciją, tarpinis velenas su gumine mova-balansuotas, razdatkės guoliai pakeisti, razdatkės svirtys sutrumpintos ir ant jų užmauta pavarų dėžės svirtys(su guminėm įvorėm viduj-triukšmą slopina puikiai), triukšmo izoliacija salone.Rezultatas, sakyčiau, buvo neblogas, net ir be jokių super duper porėmių ir papildomų atramų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hebra, negaiskit laiko niekams :wink:

 

NIVA vibravo , vibruoja ir vibruos

 

pagarba NIVAi :D

Va ka parase Linelis , o ne to ka pamate Moto :lol:

Kiek NIVA ne tiuuuuniiiiiingooook , vistek UAZ gausis :wink: Neverti demesio visi te zaidimai , vaziok ir gauk malonuma nuo bendravimo su masyna.Visa syta mes jau senai praejom ir nuosirdziai patariam o ne kritikojam . :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.