Pereiti prie turinio

Kelių erelis su Patrol


Suzukis

Rekomenduojami pranešimai

kai veinas debilas kelyje, tai padaro nesamone ir nuvaziuoja, kai susitinka du tokie patys debilai, tada jau problema. Nezinau kaip ten rusijoje, bet pas mus visiems sitiems debilams (ta prasme abiems pusems) atimtu teises uz chuliganiska vairavima.

Reikia buti pilietiskam,neuzsimerkti pries chamiskuma kelyje,duoti atkirti chamui

 

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • Atsakymus 189
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Cia ne teisiu atemime esme-esme yra vienas kito negerbime. As su savo senu kibiru nebijau ir porshui pamirkset jei mano greitis yra didesnis ir as matau kad antra juosta prie yra laisva. Savo ruoztu nepykstu jei man mirkteli,buna ir as uzsimirstu ir i veidrodeli nepaziuriu. Niekada nestabdau ir pasitraukiu jei kitas greiciau eina. To paties ir is kitu tikiuosi. Deja....

O apie furistus atskira sneka,visiskas naglumas ir kitu nepaisymas- eini 140 tau uz 100 m uz nosies vienas 89 o kitas 90 ir lenkia?kas cia ne chuliganizmas? Mes paprasti vairuotojai per veidrodzius turim artejancios mash.greiti paskaiciuot, o furistai juk profai? Ir ka toks lenkimas duoda? Greiciau nuvaziuota 1 km per valanda?

O kad su patruliais ereliai vazineja da negirdejau,kazkas naujo. Nu su x5,cajenais,q5 tai jo, o jei uz vairo da blondine su telefu ausy... O su senais tikrais dzipais vazineja specifiniu poreikiu zmones,pvz kaip mes,nu arba ukininkai kokie :)

Jei vienas debilas pamirksejo,nereiskia kad ir kiti tokie.

Redagavo augiuxt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O apie furistus atskira sneka,visiskas naglumas ir kitu nepaisymas- eini 140 tau uz 100 m uz nosies vienas 89 o kitas 90 ir lenkia?kas cia ne chuliganizmas? Mes paprasti vairuotojai per veidrodzius turim artejancios mash.greiti paskaiciuot, o furistai juk profai?

O taip ranką ant širdies padėjas atsakyk kiek kartų esi pats savanoriškai ir gerų ketinimų vedinas leidai furai persirikiuot intensyviam eisme , važiuodamas pagrindiniu užleidai kelią fūrai kad ana galėtų išvažiuot iš šalutinio kelio, kiemo ar pasukt į kairę , ar nebandei pats prašokt pro dešinę pusę kai fūra irgi daro dešinį posukį ir prieš atlikdama manevrą paima kairiau ir dar daug daug galėčiau pateikt tokių pvz kur reikalingas tarpusavio supratimas ir profesionalumas . Manau kad nelabai daug tų kartų bus. :)

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip viriokai kol patys neatsisedot uz furos vairo,ir nepaziurejot is ten auktai zemyn,tai tokias pievas cia paisot kd ojojoi,kau tau kapsi laikai uz kurios per 28d gali tave taip atserti eurais y minusa begai,kuru normos sefo sugalvotos,o furai tas 89ir90km h ziauriai dauk reiskia ziauria,pvz 90 eidamas iki estijos uosto pareinu nesiekdamas 9h vazevimo,85eidamas dar ir netelpu y 9h reik imt 10h jsu cia blogai papildoma pertrauka ir sugadintas laikas,tai reskia maziau e kupiuru ta sav uzdirbsi.taip kad niuansu dauk,o jei praleisi visus ant minimum 140kmh bame tai klapeda gali pasiekt ir neaplenkes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau kad didžiausia bėda "lenkimas su +1 km/h" yra ne tachografas o ribotuvas....

prie dabartinės elektronikos galimybių, galėtu leisti trumpus "nukrypimus" nuo greicio limito...bent jau iki +10 km/h ir baigtusi sitos nesmonės, kai vienas negali daugiau paspausti o kitas nenori pristabdyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tahografas kaip nors pateisina lenkima su greiciu +1 km, uzkimsant visa kelia?

Tahografas priverčia taip daryt kad per konkrečiai duodama laiką galėtum maksimalų atstumą praeit ir nereiktų stot nakvot nedavažiavus iki tikslo kokių kelių dešimčių kilometrų. Jeigu jūs manot kad sunkvežimiai važiuoja tokiu pat principu kaip kad čia daugelis besiputojančių tai labai klystat - jei jums dienos ilgio kelionė pusvalandžiu ilgiau kaip ir nieko nekeičia tai fūros vairuotojui labai keičia, ir jei jis nesilaikys laiko rėžimo tai mieli transporto inspektoriai su malonumu paplonins piniginę netik už šiuos dienos griekus bet ir už vakarykščios , užvakarykščios ar praeitos savaitės. Va dėl to ir mina visi kiek gali , ir lenkia vienas kita 1km/h greičio skirtumu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau kad didžiausia bėda "lenkimas su +1 km/h" yra ne tachografas o ribotuvas....

prie dabartinės elektronikos galimybių, galėtu leisti trumpus "nukrypimus" nuo greicio limito...bent jau iki +10 km/h ir baigtusi sitos nesmonės, kai vienas negali daugiau paspausti o kitas nenori pristabdyti.

Šiaip tai tahografas be savo pagrindinės funkcijos kontroliuot darbo rėžimus dar ir greitį fiksuoja  . . .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai tahografas be savo pagrindinės funkcijos kontroliuot darbo rėžimus dar ir greitį fiksuoja  . . .

tai ir sakau "galėtu leisti nukrypimus"  is kuriu matytusi kad vyko lEnkimas o ne lĖkimas  :D

nors aišku paprasciau uždrausti ir viskas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ir sakau "galėtu leisti nukrypimus"  is kuriu matytusi kad vyko lEnkimas o ne lĖkimas  :D

nors aišku paprasciau uždrausti ir viskas...

Mintis gera apie leistinus nukrypimus , bet . . . o pats pabandyk lenkt kitą mašiną viršydamas greitį kai tave fiksuoja radaras - va įdomu ar pavyks kontroliojantiems pareigūnams išaiškint kad tu nelėkei o tik viršijai leistiną greitį vedinas kilnaus tikslo kad galėtum greičiau užbaigt pavojingą manevrą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai tahografas be savo pagrindinės funkcijos kontroliuot darbo rėžimus dar ir greitį fiksuoja  . . .

Klevai, as turejau omeny kad nei tahografas, nei ribotuvas neatleidzia nuo galvojimo ne tik apie save , bet ir apie kytus eismo dalyvius.Ka mes paskutiniu metu su tais lenkimasi ir nematom is furistu puses.Ne, aisk yra ir geru dalyku is tu furu:)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai, as turejau omeny kad nei tahografas, nei ribotuvas neatleidzia nuo galvojimo ne tik apie save , bet ir apie kytus eismo dalyvius

O mes patys visą laiką galvojam apie kitus eismo dalyvius - jei galvotumėm tai nebūtų tų afigienų kamščių kurie susidaro ne dėl eismo intensyvumo ar kliūties ant kelio o dėl noro prasispraust į priekį bet kokia kaina ba kaip čia stovėsi vienoj krūvoj su visokiais žąsinais arba prasispraust į pro visus prisidengiant kilniu tikslu atlaisvint erdvę kad tik kitiems netrukdyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiktai aš jokiam fūristui neskolingas kad dar kelyje turėčiau galvot apie jo uždarbį, aš vairuoju kad kitiems netrukdyt ir to pačio tikiuosi iš aplinkinių

 

Šiaip anas tau irgi neskolingas tai kodėl jam turi skaudėt galvą dėl to kad tau norisi greičiau važiuot :)

:D  uzskaitau siuos atsakymus kaip viena

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienu žodžiu yra taip, jei kalba pakrypo apie fūras.Tai nei jūs Klevai ar Wiswis ar kiti forumiečiai, kas iš to darbo duona valgo, galit iki pamėlynavimo aiškint tiems kurie nėra to darbo dirbę. Jiem vistiek yra pofik ir vistiek jei verkšlens, kad jei lenkdami 1 km/h kamščius sudaro ir t.t. ir t.p. O lestini nukrypimai greičiui yra tik nuo pakalnės ir tik 40 sekundžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai cia taip  gali kiekvienas save teisint del planuojamu pajamu praradimu kiekvienoj situacijoj. kitas eilej prie maximos gali putotis 5 prekiu kasoj du vezimus atsistumes, kad mol kitoj eilej jei stoves nespes ten ir anen, tada prastova neplanuota, tada kamstis is maximos isvaziuot,  nezudirbti litai, ir trecias pasaulinis ant galu galo...

 bet kai  tarkim 120km/h kely dvi furos and 90km/h vaziuoja sau neaisku kiek laiko, arba buna kad net dvi furos lenkia trecia...tai cia tipo normalu. cia as dirbu man 1km/h svarbu. o gal as irgi dirbu, ir man is tos furos paskos vilktis neaisku kiek irgi pinigus kainuoja, gal man dar  800 km nuvaziuoti laukia iki nakties, tai cia tipo nerodiklis, nes pas mane nera tahografo ar saibos imontuotos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Čia kiekvienas iš savo varpinės kalba, ir visi savaip teisūs...Na bet fūristai irgi nešventi, keltuose ir aikštelėse prisigeria, su tachografų šaibom makliuoja (gal su skaitmena kitaip, nežinau), nuosavos mašinos 99% dyzelinės dėl savaime suprantamų priežasčių, da kokio kontraboso prie progos pavaro ir tiek žinių :D Šiaip, jei rimtai, keliuose daugiau pasitaikę sutikti normalių "vairų", nei chamų. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš kelis metus UK teisme buvo nagrinėjama tokia byla: rumunas fūristas A2 kelyje(po 2 juostas) link Doverio išėjo ant lenkimo ,užkirsdamas kelią antra juosta ateinančioms lengvuškems.Pirmasis staigiai užstabde,už jo važiuojanti moteris suvelavo,kirto jam šiknon ir buvo nusviesta į 1 juostą,tiesiai po ja vaziuojančiu džipu,tempiančiu priekabą su sportiniu žirgu.Pasekmes-moteris žuvo,žirgas nustipo.Furistas lyg niekur nieko nugazavo tolyn,tačiau po 3 valandų buvo sulaikytas uoste.Jį "išrišo" pirmoje lengvuškeje buvęs vaizdo registratorius.Ieškinys buvo nevaikiškas-virš £10 milijonų,mat žirgas buvo neeilinis,o savininkas "nepėsčias ",plius žuvusiosios draudimo polise £5mln.Teisme kaltu pripažintas fūristas.Traktuotas neatsakingas ,neatsargus vairavimas ,sukėlęs tragiškas pasekmes.Fūristą kažkiek patupdė ,o jo draudimas buvo "nuskausmintas ".Byla tęsėsi 2 metus.Žmona prisiekusiąja joje buvo,tai pasakojo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UK, žirgas neeilinis, savininkas nepėsčias......versus  kažkoks rumunas...

p.s. kad nuvažiavo tai žinoma "pyp"

O kodel neturejo nuvaziot? Jam gi ph...Jis gi diirbaaa. Apie ka as ir snekejau. Nesenai maciau lygiai tokia pati situacija Viln - Kaunas atkarpoja . tik be moteru ir zirgu, muset todel neks ir nenukentejo.Bet stabdimu su dumais , signalu ir keiksmazodziu buvo sociai.Tai gal kartais reik VISEMS galvot, kad esam nevieni kelye, kurie dirba ar skuba?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.