Pereiti prie turinio

TLC 90. Ar verta keisti rėmą ?


augis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 108
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Razdatkes ir tilto nejungineju cia ne pliusas. Po to pvz pas mane tokie kibirai atvazioja su uzstrigusiais varikliukais ir ryciagais,uzsrigusiu prekiniu kardanu, uzketejusiais hub ir etc.

Rodžeri, pas TLC 90 priekinis tiltas pajungtas pastoviai ir neatsijungia jokiu ryčiagu. Razdatkėj yra palėtinta eiga ir priekinio su galiniu tilto blokavimas.

Bet, "nenuvažiuojam į pievas", kalba eina apie džipo rėmą, jo keitimą ir kitas investicijas. Rašydamas, kad nejunginėju razdatkės, norėjau pasakyt, kad manoji 90-ta nedirba sunkių darbų, ta prasme, eksploatuoju aš ją saugodamas. Žinoma, kad pavažiuoju ir užblokuotu diferencialu ir palėtinta eiga, bet, tai darau daugiau profilaktiškai žiemą, kad neužkeptų, kaip tu sakai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai su vidine rėmo puse kaip ba korozija būtent ten gyvena ir dauginasi žymiai palankesnėm sąlygom palyginus su išorine rėmo puse.

 Rėmui reikia tinkamo drenažo, kad nesikauptų joks brudas, ir išsipurkšt kokiu skystu slenksčių konservantu, bei prasiplaut laikas nuo laiko iš vidaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Rėmui reikia tinkamo drenažo, kad nesikauptų joks brudas, ir išsipurkšt kokiu skystu slenksčių konservantu, bei prasiplaut laikas nuo laiko iš vidaus.

Yra tokios kišenės, kad ten niekaip neprieisi išplaut. Pvz., ant TLC 90 galinio tilto privirintos "ausys", prie kurių tvirtinasi išilginės traukės, tai tos ausys padarytos, kaip puodeliai - iš ten joks purvas nepasišalina, kol jos neprarūdija kiaurai. Kartais atrodo, kad konstruktoriai specialiai taip konstruoja, kad turėtum problemų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai aš bandau išsiaiškint kiek yra efektyvus rėmo apsaugojimas cinkavimu o ne ko ten vidun pripurkšt kad nerūdytų  ;)

 Tai atvažiuok ir pamatysi ;) 

 Aišku, aš žiemą nevažinėju su ta mašina, lygiai kaip ir prieš tai buvęs savininkas, todėl manau, kad rėmo užteks vaikams beigi anūkams :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rodžeri, pas TLC 90 priekinis tiltas pajungtas pastoviai ir neatsijungia jokiu ryčiagu. Razdatkėj yra palėtinta eiga ir priekinio su galiniu tilto blokavimas.

Bet, "nenuvažiuojam į pievas", kalba eina apie džipo rėmą, jo keitimą ir kitas investicijas. Rašydamas, kad nejunginėju razdatkės, norėjau pasakyt, kad manoji 90-ta nedirba sunkių darbų, ta prasme, eksploatuoju aš ją saugodamas. Žinoma, kad pavažiuoju ir užblokuotu diferencialu ir palėtinta eiga, bet, tai darau daugiau profilaktiškai žiemą, kad neužkeptų, kaip tu sakai.

Aciu kad apsvetetei apie tlc 90 konstrukcija:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepadeda jokie koncervantai ilgiau kaip metams,poto grazei prasiplauna jie,sneku is patirties,rema paruosti pries eu kainavo smelevimas be pazinciu 450lt cinkavimas be pvm 250lt patrolo remas jau cinkuotas svere 185 ar189kg,an cinko buvo dazyta ,bet po dvieju metu plovimo ir nardymo dazu nedauk liko,o voniu lt tokiu neturi veza y pl cinkuoti,na gal jau dabar ir turi.o cinkas savo vietoj stovi,su atsuktuvu iki metall nedabrezi pasidenge nemazai.as tik uz cinkavima,aitu kebula cinkuoti ir ta cinkuociau,tik kad istirps tokioj temp jis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepadeda jokie koncervantai ilgiau kaip metams,poto grazei prasiplauna jie,sneku is patirties,rema paruosti pries eu kainavo smelevimas be pazinciu 450lt cinkavimas be pvm 250lt patrolo remas jau cinkuotas svere 185 ar189kg,an cinko buvo dazyta ,bet po dvieju metu plovimo ir nardymo dazu nedauk liko,o voniu lt tokiu neturi veza y pl cinkuoti,na gal jau dabar ir turi.o cinkas savo vietoj stovi,su atsuktuvu iki metall nedabrezi pasidenge nemazai.as tik uz cinkavima,aitu kebula cinkuoti ir ta cinkuociau,tik kad istirps tokioj temp jis

Aš galvoju, kad ir cinkavimas cinkavimui nelygus, kaip ir dažymas - gali būti kokybiškas ir ne visai. Bet, matyt, cinkas yra tvirčiausia danga. Jeigu, manau, dengti rėmą kokiu gruntu ar antikorozine danga, tai vis viena po kurio laiko akmenukai pradaužo tą dangą ir toj vietoj prasideda korozija. Po to korozija plinta jau gylin po danga, danga truputi pasikelia, po ja prilenda šlapio purvo, kuris neišdžiūna ir nesivėdina, tada korozijos procesas dar sparčiau vyksta ir, kas blogiausia, yra nematomas, tik, po kurio laiko jau nukrenta lopas antikorozinės dangos kartu su išrūdijusiu metalo gabalu.

O, gal, jeigu rėmo necinkuot, tai, gal, geriausia visai niekuo nedengt, tada surūdijęs paviršius bus vėdinamas ir korozija taip greitai neplis, kaip po kokia danga prasidėjusi ? O, gal, parūdijusį vietomis rėmą apipilti kokia atrobotke, kad ji įsigertų į rūdis ir taip jas konservuotų kuriam laikui. Kai dirbau dažymo servise, seni dažytojai darydavo tokį bajeri : kai būdavo stipriai parūdijusi dalis kokios kėbulo detalės, pirma gerai nušveisdavo tą paviršių o, po to, praeidavo tepaluotu skuduru ir po to, prieš dažant nuriebalindavo. Esmė tame, kad giliose išrūdijusiose duobutėse tepalas išlikdavo ir, padengus glaistu ir gruntu, o, po to ir dažais, tepalas ten viduj ir likdavo, neleisdamas toliau plisti giluminei korozijai.

Tai, va, tokie mano pamąstymai žolinių proga. Visus su žolės diena, gerbiamieji, mąstykite blaiviai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepadeda jokie koncervantai ilgiau kaip metams,poto grazei prasiplauna jie,sneku is patirties,rema paruosti pries eu kainavo smelevimas be pazinciu 450lt cinkavimas be pvm 250lt patrolo remas jau cinkuotas svere 185 ar189kg,an cinko buvo dazyta ,bet po dvieju metu plovimo ir nardymo dazu nedauk liko,o voniu lt tokiu neturi veza y pl cinkuoti,na gal jau dabar ir turi.o cinkas savo vietoj stovi,su atsuktuvu iki metall nedabrezi pasidenge nemazai.as tik uz cinkavima,aitu kebula cinkuoti ir ta cinkuociau,tik kad istirps tokioj temp jis

Ukmerge. Vilnius turi tokias vonias

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas net nebando ginčytis kad cinkavimas tai eilinis mados klyksmas ir ne daugiau , lieka atviras klausimas ką daryt su tuom vietom kurias labiausiai pažeidžiamos korozijos jei rūdžių iš ten neiškrapštysi ba tokiu atveju cinkavimas nelabai tas vietas apsaugos ir korozija kaip griaužė be gailesčio tas vietas taip ir griauž.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprasta. Geriau cinkuota ar bent bandyta nei plikas ar uzdazytas metalas viduje? As isvis geriau nieko nedaryti???

Justai ;

Pirma; bandyt galima mergiotę veiksmui prišnekint o visą kitą reikia daryt išsiaiškinus visus niuansus, ir ypač tais atvejais kai yra pas ką pasiklaust.

Antra ; iš kur tokia mada žmogų,  kuris tai bando padaryt kad nekartot kitų klaidų, iškart įrašyt į liaudies priešų sąrašą nes anas mat stebūklais ir panacėjom nuo visų ligų nelabai tiki.

;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Justai ;

Pirma; bandyt galima mergiotę veiksmui prišnekint o visą kitą reikia daryt išsiaiškinus visus niuansus, ir ypač tais atvejais kai yra pas ką pasiklaust.

Antra ; iš kur tokia mada žmogų,  kuris tai bando padaryt kad nekartot kitų klaidų, iškart įrašyt į liaudies priešų sąrašą nes anas mat stebūklais ir panacėjom nuo visų ligų nelabai tiki.

;)

Pritariu Klevui. Manau, nereikia mums pykti, jeigu kuris nors kolega bando išsiaiškinti kažką nuodugniai ir iš pagrindų. Gi, tikroji tiesa gimsta, kai dalyvauja daug nuomonių ir patirčių. Aš, taipogi manau, kad jei pavojingiausios rūdijimo zonos rėmo konstrukcijoje nepasidengia cinku arba pasidengia neparuoštos atitinkamai, tai cinkavimas praranda savo esmę, tada cinkavimas, tai - tik emocija. Kaip automobilių dažytojai sako : pats detalės dažymas yra menkniekis, svarbiausia yra paruošimas prieš dažymą. Taip ir su cinko danga, jeigu metalo paviršius yra vietomis blogai paruoštas, arba ruošiamas nesilaikant technologijos, tai cinko danga toje vietoje ilgai nesilaikys ir, kas dar blogiau - padės vystytis korozijai. Bet, vėlgi, čia yra mano nuomonė ir ji nebūtinai turi būti teisinga.

Redagavo augis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vyrai mada ne mada du metai po pelkes rezume galit patys apziureti pas mane,jokios rudeles ar stipriu ibrezimu kaip ir anksciau kilo klausimu,dauk kam,pats snekejau kas per procesas,tai pirma dar karta jie plauna, nardinama y rugzti ten sake kokia bet nepamenu ir tik tada nardina y daug laipsniu karscio cinka,neatsimenu jau kiek kad grybo neprirasyti,nes net nonorejo imti nes sake gali kraipytis remas,jai bus silpnesnes vietos,bet kai pasakiau kad pretenziju neturesiu viskas ok buvo. Vidu ziurejom spiceliai su kameryti taip pat puikiai issicinkaves,tik po dauok darbo visas reikalingas skiles sriegti.manau rankiniu samapalnu budu vistiek nieko geriau nepridarysi o ir kaina gaunasi turbut pigesne nei visi,gruntai mondri dazai poto marmalai visokie y vidu ir pns.as asmeniskai antra kart tikrai tapaty daryciau nes rezultatas mane tenkina,o visi tie marmaliai kur y kebula privariau spiceliai skirtu skirtingu rusiu pabandymui tai nelabai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš cinkavimą merkia į fosforo rūgštį (fosfatuoja) - fosforo rūgštis nuėsdina oksidų (rūdžių) sluoksnį, paviršius pajuoduoja (kaip gipso kartono medvaržčiais) ir jau įgauna pradinį atsparumą oksidacijai, kad nespėtų oksiduotis iki pamerkiant į cinko vonią.

Jei atkreiptumėte dėmesį, visi rūdžių surišėjai (Buvanolis ir t.t.) yra pagaminti iš fosforo rūgšties ;)

 

P.S. Coca-Cola sudėtyje taip pat yra fosforo rūgšties, iš čia ir tas neva "stebuklas", kad Cola rūdis ėsdina. :)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Na bet kokiu atveju rėmą iš vidaus galima maksimaliai pasiruošt namie, išsiplaut su specialiu antgaliu, išstuksent plaktuku, kad nukristų tos sluoksninės rūdys, pagaliau pasidaryt kokį šampalą su storesniu trosu ir kiek įmanoma išsivalyt, o paviršines rūdis rūgšties vonioj turėtų nuėst. O skystas antikoras iš vidaus ir po cinkavimo nepamaišys, geriausia pašildyt prieš padengimą, kad įsiskverbtų į siūles. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.