Pereiti prie turinio

TLC 90. Ar verta keisti rėmą ?


augis

Rekomenduojami pranešimai

pasakysiu pora pastebėjimų šia tema,yra ka tik nucinkuotas TLC80 rėmas kiek matos plika akim ten kur buvo nusmėliuota padengta puikiai ,kalbu apie vidu ,kur nenuvalyta ten gerai nebus aš prie viso to dar pūsciau į visdų,anikorozinės makselerijos

 dar del kaitimo ir sumėtymo,lenkai neapsiėmė patrulio rėmo cinkuot sake per plona skarda .čia mūsų kolega patrol0808 vėžė i lenkyną ,jis galetū plačiau

  i sriegius geriausiai susukt varžtus arba kažkaip kitaip užsandarint nereikės paskui kruštis sriegiant  kokia nauda iš to sriegio padengimo jei visvien teks ji nusriegt

 dažymas po cinkavimo  manau skonio reikalas -blogiau nebus ,bet ir be dažymo cinkas pakankamai gerai laiko

 is vistik cinkavimas -gėris :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 108
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Prieš cinkavimą merkia į fosforo rūgštį (fosfatuoja) - fosforo rūgštis nuėsdina oksidų (rūdžių) sluoksnį, paviršius pajuoduoja (kaip gipso kartono medvaržčiais) ir jau įgauna pradinį atsparumą oksidacijai, kad nespėtų oksiduotis iki pamerkiant į cinko vonią.

Jei atkreiptumėte dėmesį, visi rūdžių surišėjai (Buvanolis ir t.t.) yra pagaminti iš fosforo rūgšties ;)

 

P.S. Coca-Cola sudėtyje taip pat yra fosforo rūgšties, iš čia ir tas neva "stebuklas", kad Cola rūdis ėsdina. :)

teko dirbt anais laikais prie cinkavimo,nuėsdinimui tada naudojo druskos +sieros rūgščių tirpalą,fosroro rūgštis buvo naudojama tik visai kitu tikslu,-pasyvacijai po cinkavimo,cinkuota detalė trumpam pamerkiama i nedidelės koncentracijos fosforo rūgšties tirpala tada gaunamas gelsvas blizgus atspalvis,kiek uždelsus cinką nuėsdavo :(

 neginčiju gal dabar kitos technologijos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dariau cinkavima ukmergeje priekinio lango remo. Ten kaip remas su vidaus ertmem. Deja pasiemus, pastebejau kad viduje matosi cinkas neuzsidejo vietomis. Per skyles eina pamatyti kad vietomis uzsidejo o vietomis plemai juodi... Panasu kad neveikia realiai tie rugsciu procesai, arba jie laiku nekeicia rugstis ar kitaip pazeidzia technologijas. Taigi toks pastebejimas. Nors kaina pas juos juokinga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau dengimo cinku yra keli būdai , įdomu kokį naudoja Ukmergiškiai ba, kiek suprantu, lenkai merkia į išlydytą cinką ba kitiems būdams aukšta temperatūra nereikalinga.

Žinau, kad yra karštas ir šaltas cinkavimai ir, žinau, kad karštas yra kokybiškesnis. Bet, jeigu merkiama į vonią, tai, logiška, kad visur turi pribėgti. Po automašinų dažymo esu dirbęs prie miltelinio dažymo, vat ten, tai, ne visur pripūsi miltelinių dažų. O, skystis, tai, gi, visur tori patekti. O, dėl rūgštinio apdorojimo vonių, tai teisybė - ten labai reikia laikytis sąlygų : turi būti visada atitinkama koncentracija ir temperatūra virš 40 laipsnių. Jei pažeidžiamos technologijos, labai nukenčia padengimo kokybė - greitai danga pradeda birėti. Taip, kad padengimo kokybė yra padengimą atliekančio darbuotojo rankose, net meistras ar priėmėjas gali nežinoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau dengimo cinku yra keli būdai , įdomu kokį naudoja Ukmergiškiai ba, kiek suprantu, lenkai merkia į išlydytą cinką ba kitiems būdams aukšta temperatūra nereikalinga.

tūrbūt taip ir yra,kad merkiama i išlydytą  cinką,beje ir Vilniuje dengia ar ne?mačiau autovežio platformą sumėtyta klaikiai sakė dengta Vln.dengiant elektrolize irgi truputi pašyla tik aišku ne tiek,ir neturėtų metyt,bet man tas murgdymas i išlydytą cinka rimčiau atrodo,ir dangos sluoksnis storesnis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jis lango rema saltuoju dare nes nieks nemerktu y 400 laips,karscio cinka istirptu tas remelis

kodel nemerktu, imerkiau :D  Gan rimtas jis, storokas, nusprendziau pabandyt. Tai truputi susuko, bet kai ji virinom prie stogo prispaudem ir privirinom :D Cinkavau Toyota  40 modeli, tai ten rimtesnes detales cinkavau karstu budu. O jau laibesnes cinkavau saltu budu. Taigi buvau labai nustebes kad kur cinkas yra tai toks rimtas sluoksnis. Bet ten kur liko juoda kaip rugsties apgriauzta ir neuzcinkuota. Matyt broka padare.Kai paklausiau numyke kad blogai nuimti dazai ar ka ten. Bet tai kaip tuos dazus as turejau nuimti viduje remo(siaip jis buvo nusmeliuotas kur galejom)? Ir ka tada daro tos rugstys jei senu dazu nenueme???

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent taip ir paaiškino man kolektyvas kuris gan nemažai gaminių veža cinkuot ; ir susikraipo , ir kad rūgštis neišėda rūdžių , ir kad cinkas prilimpa prie likusių rūdžių , ir kad prilipęs prilipęs prie rūdzių cinkas labai gražiai atrodo pakol nepajudini , ir kad gaminiai sprogsta jei yra uždaros ertmės - daug ten niuansų su tuom cinkavimo procesu . . .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš, paruoštą keitimui galinį tiltą, apdorojau taip : pirma, rūdžių surišėju nuo Wurth'o, jo nereikia nuplauti, o, po to ištepiau slenksčių konservantu.

Aš sumąsčiau, kad surišėjas neutralizuos rūdis, o slenksčių konservantas įsigers į tą kietą neutralizuotų rūdžių masę. Šiaip,sako, kad korozijos panaikinti neįmanoma, galima tik pristabdyti šį procesą ilgesniam ar trumpesniam laikui. Dar, žinau, kad geriau atviros rūdys, negu uždaros rūdys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš, paruoštą keitimui galinį tiltą, apdorojau taip : pirma, rūdžių surišėju nuo Wurth'o, jo nereikia nuplauti, o, po to ištepiau slenksčių konservantu.

Aš sumąsčiau, kad surišėjas neutralizuos rūdis, o slenksčių konservantas įsigers į tą kietą neutralizuotų rūdžių masę. Šiaip,sako, kad korozijos panaikinti neįmanoma, galima tik pristabdyti šį procesą ilgesniam ar trumpesniam laikui. Dar, žinau, kad geriau atviros rūdys, negu uždaros rūdys.

 Nebūčiau to daręs, geriau po surišėjo nugruntuot ir nudažyt kokiais nors antikoroziniais dažais (iš esmės nesvarbu, paprasti vienkomponenčiai ar dvikomponenčiai, svarbu, kad būtų suderinami su gruntu). Pirma, tiltas niekada neišdžius, ir jau jį dedant į mašiną bus gerokai terlionės tiesiogine to žodžio prasme :) antra, skysti konservantai skirti būtent uždaroms ertmėms, kur mechaninio poveikio praktiškai nėra, o išorėje-labai abejoju, ar kiek nors liks jo ant tilto jau po pirmos žiemos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš, paruoštą keitimui galinį tiltą, apdorojau taip : pirma, rūdžių surišėju nuo Wurth'o, jo nereikia nuplauti, o, po to ištepiau slenksčių konservantu.

Aš sumąsčiau, kad surišėjas neutralizuos rūdis, o slenksčių konservantas įsigers į tą kietą neutralizuotų rūdžių masę. Šiaip,sako, kad korozijos panaikinti neįmanoma, galima tik pristabdyti šį procesą ilgesniam ar trumpesniam laikui. Dar, žinau, kad geriau atviros rūdys, negu uždaros rūdys.

Jau geriau būtum bituminiu laku nutepęs ba iki pirmo lietaus tas konservantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau geriau būtum bituminiu laku nutepęs ba iki pirmo lietaus tas konservantas.

O, tai, jeigu dabar, nuvalius paviršinį konservanto sluoksnį vaitu, užpurkšti bituminio lako ? Konservantas liks tilto korpuso paviršiniuose mikro krateriuose ir bus išoriškai padengtas laku ?

Arba, ant viršaus užtepti kokio kaučiukinio (yra Wurth'e) konservanto ? Manau, kad galima dar kažkaip ištaisyti mano klaidą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, nežinau. Galvoju ir taip ir šiaip, sunku man bus surinkti greitai pinigus rėmo keitimui.

Matyt, pardavinėsiu savo 90-tą. Tur būt paprašysiu 3000 eurų pridedant kitą gerą rėmą ir galinį tiltą.

Šiai dienai - mintys tokios.

Kitą savaitę įkelsiu išsamų Toyotos pardavimo pasiūlymą į pardavimų skyrių.

Jei, kas turėsit kokių minčių - rašykit.

Ačiū visiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra dar ir toks variantas ; perki kokį lukštą už 300-400 pinigų (o jei pasiseks tai ir dar pigiau galima rast) su TA metams kad turėtum su kuom važinėt ir ramiai taupai pinigus didžiajai šventei. O paskui tą lukštą į metalo laužą arba vaikams mokintis palieki.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.