Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Vakar nupirkom dar viena jeepa 4,7 Kaune parvežtas iš Olandijos, mažos apsukos ir nori purtytis variklis, kaip ant benzo taip ant dujų, paspaudus gazą, traukia normaliai, nesipurto, per radija lyg girdisi ciksėjimas, panašu kad gali būti kuri babina parėjus, kas galėtų Vilniuje nustatyti šia priežasti, kad nereiktų visų 8 keisti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne babinose esme...

Ateina kapiecas kazkuriam cilindre vandenelis renkasi..... uzmetineja zvakeles. Juk tai V forma. ;)

Antifrizas normoje, nemažėja, ar šaltą užkūrus ar karštam vienodai, duodant gazo eina be trūkčiojimų, kas gali diagnostiką padaryti prie kokio cilindro ieškoti bėdos. Caksi per radiją dėl vandens? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radija gali cakset nuo generatoriaus taipogi..

Duodant gazo issilygina todel ir netrukcioja, issisuk zvakes bus aisku palei spalva kaip kas.

Beje padarius viena galva, gaunamas netolygus darbas, taip kad daromos abi.

Tiek ziniu, sekmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar nupirkom dar viena jeepa 4,7 Kaune parvežtas iš Olandijos, mažos apsukos ir nori purtytis variklis, kaip ant benzo taip ant dujų, paspaudus gazą, traukia normaliai, nesipurto, per radija lyg girdisi ciksėjimas, panašu kad gali būti kuri babina parėjus, kas galėtų Vilniuje nustatyti šia priežasti, kad nereiktų visų 8 keisti?

Uz tokia kaina tik babinos gedimas. Tada pasiseke tau. O jis tikrai High output ?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki broliai Forumiečiai,

 

Jeep grand cherokee WJ 4.0 L - įtariu, kad variklio ventiliatorius naudoja per daug amperų - pastoviai perdega fan relay, arba "fiškės"

Prieš dvi savaites elektrikas įdėjo papildomą relę (žr. prikabintoj foto) - tai dabar pora dienų padirba gerai, o paskui prililmpa kontaktai ir išjungus variklį - ventiliatorius toliau dirba ir sodina akumą, tol "barškyju" per relę, kol atšoka. Jau trečią įdėjau.

 

Gal turit patarimų, ką daryt :scratch: ?

post-5494-0-00145700-1501491043_thumb.jpg

Redagavo renault
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai relės turi dar ir tokį parametrą kaip kad komutuojamos srovės - jei įdėjai relę kuri laiko apkrovą 10-20A tai nedyvai kad ana ir "nukepa" .

Sujungimai gali svilt ir ne dėl perdidelės naudojamos srovės o dėl blogo kontakto (oksidas , išsimalusios fiškės ir t.t ir t.p.) .

Pats variklis pradeda "srėbt" srovę kai pradeda sunkiai suktis , jei pasakus ranka sparnuotę ji sukasi lengvai tai 9/10 atvėjų bieda bus ne variklyje . O ką variklis srebia galima pamatuot su paprasčiausiu ampermetru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai relės turi dar ir tokį parametrą kaip kad komutuojamos srovės - jei įdėjai relę kuri laiko apkrovą 10-20A tai nedyvai kad ana ir "nukepa" .

Sujungimai gali svilt ir ne dėl perdidelės naudojamos srovės o dėl blogo kontakto (oksidas , išsimalusios fiškės ir t.t ir t.p.) .

Pats variklis pradeda "srėbt" srovę kai pradeda sunkiai suktis , jei pasakus ranka sparnuotę ji sukasi lengvai tai 9/10 atvėjų bieda bus ne variklyje . O ką variklis srebia galima pamatuot su paprasčiausiu ampermetru.

Ventiliatorius sukasi lengvai. Elektrikas fiškių kontaktus perlitavo naujai  - švarūs ir laikosi tvirtai. Gal relę "stipresnę" bandyti dėt? Tik nežinau kokios ieškoti? :scratch:

Redagavo renault
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ventiliatorius sukasi lengvai. Elektrikas fiškių kontaktus perlitavo naujai  - švarūs ir laikosi tvirtai. Gal relę "stipresnę" bandyti dėt? Tik nežinau kokios ieškoti? :scratch:

Šiaip tai ant "teisingos" relės būna parašyta kokią srovę ana atlaiko .

 

Beje , ir dėl viso pikto pasimatuok kiek "srebia" ventiliatoriaus motoras - blogiau nebus , o prie bendro žinosi ir kokios relės reikia.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai ant "teisingos" relės būna parašyta kokią srovę ana atlaiko .

 

Beje , ir dėl viso pikto pasimatuok kiek "srebia" ventiliatoriaus motoras - blogiau nebus , o prie bendro žinosi ir kokios relės reikia.

Gal žinote, kas gali pamatuot? Klausiau pas kelis elektrikus - neturi tokio ampermetro :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radija gali cakset nuo generatoriaus taipogi..

Duodant gazo issilygina todel ir netrukcioja, issisuk zvakes bus aisku palei spalva kaip kas.

Beje padarius viena galva, gaunamas netolygus darbas, taip kad daromos abi.

Tiek ziniu, sekmes

Generatoriu buvau atjunges, bet pliauškėjimas per radija lieka tolygiai ties kiekvienu variklio apsisukimu, ar imanoma su diagnostika nustatyti kuris cilindras ar bandyti visas babinas su žvakėmis po viena keisti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.