Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Vožtuvų ilgis turėtų būti vienodas.

isiurbimo radau 114,1 išmetimo 115,4, pasukus velenėli lieka tarpas , idėjus žilka pavadėliui 0,12, nenukerpa lieka laisva kažkas priburta, kompensatoriai suspausti iki galo. cilindrų gilzės kaip naujos žiedų tarpelis matavau 0,18. Kitoje pusėje apie 9 atmosferas cilindruose, ten lyg viskas gerai, o ką čia pridirbo sunku pasakyti galvos koda 53020802, geros galvos 53020801 čia 164 kW, dokumentuose rašo 184kW

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

isiurbimo radau 114,1 išmetimo 115,4, pasukus velenėli lieka tarpas , idėjus žilka pavadėliui 0,12, nenukerpa lieka laisva kažkas priburta, kompensatoriai suspausti iki galo. cilindrų gilzės kaip naujos žiedų tarpelis matavau 0,18. Kitoje pusėje apie 9 atmosferas cilindruose, ten lyg viskas gerai, o ką čia pridirbo sunku pasakyti galvos koda 53020802, geros galvos 53020801 čia 164 kW, dokumentuose rašo 184kW

Kai ardėt matėsi kad jau daryta kaž kas prieš tai su variklio galva ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien pabaigiau pritrinti vožtuvus, nereikės daug trumpinti tik 0,8 mm pora vožtuvų ir tris po 0,5, kad gautusi suspaustam hidrokompensatoriui tarpelis nuo velenėlio 0,2 mm, jei butų didesnis, sugedus kompensatoriui kulokas atsidurtu motore, ar teisingai mastau ?

e94f9b94511b.jpg

Redagavo Roosas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteisingai mąstai , tarpas tarp velenėlio ir neužpumpuoto bet nuspausto kompensatoriaus turi būt minimum 0,5 mm - hidrokompensatosrius tam ir yra hidrokompensatorius kad išlaikyt pastovų tarpą tarp velenėlio ir vožtuvo kuris variklio darbo metu mažėja arba , liaudiškai sakant , "sėda". Hidrokompensatoriaus paskirtis netik laikyt optimalų šiluminį tarpelį bet ir neleist užspaust vožtuvo jam "sėdant" tai kad minimalus tarpelis čia visai ne į temą. Prie viso to padarius tokius tarpus kaip kad galvoji daryt hidrokompensatorius gali ir neveikt taip kaip jam priklauso veikt ba gali pritrūkt eigos užsipildyt tepalu .

 

Ir pabaigai leisk paklaust; jei padarysi tarpą 0,2mm tai ką ruošėsi daryt kai po kiek laiko "pasėdus" vožtuvams vėl juos užspaus - nu negi vėl galvas kelsi kad patrumpint vožtuvų galiukus nors visą tai turėtų padaryt hidrokompensatorius. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteisingai mąstai , tarpas tarp velenėlio ir neužpumpuoto bet nuspausto kompensatoriaus turi būt minimum 0,5 mm - hidrokompensatosrius tam ir yra hidrokompensatorius kad išlaikyt pastovų tarpą tarp velenėlio ir vožtuvo kuris variklio darbo metu mažėja arba , liaudiškai sakant , "sėda". Hidrokompensatoriaus paskirtis netik laikyt optimalų šiluminį tarpelį bet ir neleist užspaust vožtuvo jam "sėdant" tai kad minimalus tarpelis čia visai ne į temą. Prie viso to padarius tokius tarpus kaip kad galvoji daryt hidrokompensatorius gali ir neveikt taip kaip jam priklauso veikt ba gali pritrūkt eigos užsipildyt tepalu .

 

Ir pabaigai leisk paklaust; jei padarysi tarpą 0,2mm tai ką ruošėsi daryt kai po kiek laiko "pasėdus" vožtuvams vėl juos užspaus - nu negi vėl galvas kelsi kad patrumpint vožtuvų galiukus nors visą tai turėtų padaryt hidrokompensatorius. ;)

Dėkui, dabar aišku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Turiu problemu su wj 3.1 2000metu.

Tai dingsta tai atsiranda trauka.

Trauka dingsta kazkur nuo 1.9 apsuku ir iki 2.3 apsuku nenori traukti, kai persoka ta riba pradeda traukt kaip priklauso. Arba kai netrauka numinu pedala staigiau kad permestu i zemesne pavara tai po poroa sec pradeda taip pat traukti. Bet jei grysta ant 2 tukst apsuku vel pastringa ir vos juda. I kalna kylant vapse krenta apsukos. Kuris begis nera skirtumo. Saltas buna geriau eina kol nepasyla ir vel durniuot pradeda. Dumo atrodo nesimato jokio. Ant laisvu apsuku gaza priima normaliai kaip priklauso.

Bakas isvalytas, kuro pompos bake filtras isvalytas, kuro pompa buvo mirusi ora trauke pakeista, filtrai oro ir kuro pakeisti, purkstukai patikrinti veikia gerai, kuro sistema sandari visa patikrinta. Vedasi is puse pasukimo. Tik vieno kurio siurblo nedrisau int laukan nes manau jei jis nesukeltu spaudimo tai vapse neitu ir dumintu ar ne taip?

Mazam mieste gyvenu todel nera kur pajungt diagnostikos, kiek klausiu visi tik benzina mato o dyzelio ne, varo salin mane.

Gal kokiu minciu butu ? Baigiu prarast vilti jau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Turiu problemu su wj 3.1 2000metu.

Tai dingsta tai atsiranda trauka.

Trauka dingsta kazkur nuo 1.9 apsuku ir iki 2.3 apsuku nenori traukti, kai persoka ta riba pradeda traukt kaip priklauso. Arba kai netrauka numinu pedala staigiau kad permestu i zemesne pavara tai po poroa sec pradeda taip pat traukti. Bet jei grysta ant 2 tukst apsuku vel pastringa ir vos juda. I kalna kylant vapse krenta apsukos. Kuris begis nera skirtumo. Saltas buna geriau eina kol nepasyla ir vel durniuot pradeda. Dumo atrodo nesimato jokio. Ant laisvu apsuku gaza priima normaliai kaip priklauso.

Bakas isvalytas, kuro pompos bake filtras isvalytas, kuro pompa buvo mirusi ora trauke pakeista, filtrai oro ir kuro pakeisti, purkstukai patikrinti veikia gerai, kuro sistema sandari visa patikrinta. Vedasi is puse pasukimo. Tik vieno kurio siurblo nedrisau int laukan nes manau jei jis nesukeltu spaudimo tai vapse neitu ir dumintu ar ne taip?

Mazam mieste gyvenu todel nera kur pajungt diagnostikos, kiek klausiu visi tik benzina mato o dyzelio ne, varo salin mane.

Gal kokiu minciu butu ? Baigiu prarast vilti jau.

turba tikrinta?

Redagavo Klaustukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.