Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Islanksto tam, kad netrukdytu kitiems irenginiams, kad sarnirai stovetu tiesiai, kad pakabos vaiksciojimui netrukdomai judetu...

 

O traukes lygiagretinimas tiltui sumazina jega nuo koloneles iki rato. Kuo didesnis kampas, tuo apkrova didesne ir didesne jega reikalinga ratams

pasukti. Del to ir valdymas sunkesnis

Kaip pvz. padekite  ant zemes kazkoki sunkesni daikta. Kad isivaizduoti tegul guli ratas su ratlankiu. Su pagaliu lygiagreciai zeme isiremkite

i padanga ir stumkite. Tada su tuo pagaliu isiremkite i ratlanki virsuje ir stumkite ir didinkite kamta tarp pagalio ir zemes. Gana

greitai pasieksite kampa kai rato jau negalesite pastumti.

 

Kuo lygiagreciau, tuo geriau. Tuo mazesne apkrova kolonele gauna, soske, trauke ir visa kita :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunkiau valdosi, kartais traikia tai i viena puse tai i kita ir panasiai. Dar nuo padangu protektoriaus priklauso. Kitaip sakant kuo

tas kampas didesnis, tuo ratams lengviau pasukti kolonele kaip ir kolonelei sunkiau ratus.

Is foto neatrodo baisiai. Visai OK sakyciau. soske irgi begalo nenuleisi....

 

Gali apsukti vairo trauke. Ideti is virsaus bet reikia pazaisti nes konusas. Gal kita antgali arba yra kaip ideklas. Grezi skyle lygia, be konuso ir didesne ir idedi

idekla su konusu arba grezi atvirksciai ir didesni antgali:

 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia manau betkoks tekintojas tai padarytų ta konusą.... Bet ar verta...?

Pas mane toks kietas tas xj norėtusi minkštesnio,konfortiškesnio, bet nežinau kaip tai pataisoma,jei pataisoma... Spiruokles gal...nezinau,bet norėtusi per žvirkeli lėkti simtuką ir nebaršketi;-) ;-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia manau betkoks tekintojas tai padarytų ta konusą.... Bet ar verta...?

Pas mane toks kietas tas xj norėtusi minkštesnio,konfortiškesnio, bet nežinau kaip tai pataisoma,jei pataisoma... Spiruokles gal...nezinau,bet norėtusi per žvirkeli lėkti simtuką ir nebaršketi;-) ;-)

Verta jeigu nori mazinti vairo traukes kampa.

Pagrinde tai daro su ratu trauke, kad ja pakelti.

 

Kietuma gali pamazinti su Long arm dvieju tasku, spyruokles kitas plius amortikus :) Bet nepamirsti reikia, kad tiltinis nevaziuos taip kaip su nepriklausoma pakaba kai vieno rato smugiai tenka vienam

ratui (grubiai kalbant) :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zodziu..... Kosmosas su mano WJ. Ijungus degima pradeda zyst ASD rele, masina nesikuria. Isimi ASD rele arba saugikli, isijungia kuro siurblys bet masina vistiek nesikuria. Pakeiciau reles, nepadejo, pakeiciau kompa, nepadejo. Kontaktai visi svarus grazus. Pagal schema liko tik kuro siurbli pakeist, bet neaisku ar pades. Gal dar kam kokiu minciu kils?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip benzas 4.0 anksciau dar pagaudavau momenta kai rele nesudirba tai uzsikurdavo. Jungineji benza dujas viskas ok. Atjungus benzo siurbliuko fiske reles zyzimas nedingsta. Dabar uzradau jog isemus purkstuku saugikli dingsta reles zyzimas. Reiks ryt pasiziuret purkstuku laidus ir purkstukus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jos parametrai. Ypac variklis.... Be jokiu turbinu ar kompresoriu.

Builder: Geiser Bros
Chassis: Geiser G4 AWD
Weight: 6,305 wet
Wheel Base: 125″
Track Width: 94″
Front Suspension: Double A arm 23″ wheel travel KING 4.0 bypass, 3.0 Internal bypass, 2.5 bump stop, 300 m sway bar, 300m axles, Fortin front drive, custom CV joints
Rear Suspension: 4 link 30″ travel, 4.5 KING. Bypass, 3.0 coilover, 2.5 bypass, 300m sway bar, Tubeworks rear end
Engine: 488 CI Dougans 8 stack 903hp 798 tq
Transmission: Rancho T400, all billet , Weisman T case
Fuel Cell: Pyrotect 94 gallon fuel cell , Aeromotive fuel system
Steering: HOWE power steering
Wheels: KMC Machette forged Beadlock wheel with 39″ bfg kr2
Paneling: All carbon fiber panels
Brakes: Brembo brake package
Navigation: Lowrance GPS X 2
Wiring: Wiring by Mark @Wirefab / programming by James Lin @jlm all motec electronics, DBW , 7 dip switches for traction control
Safety: Impact safety equipment – seats, belts, nets, bags
Cooling: Ron Davis radiators and heat exchangers , Fluidyne coolers
– XRP hose and fittings
Headers and Muffler: REF custom headers, BORLA mufflers
Team: A bad ass group of guys to make it all happen at Geiserbros and a great owner Clyde Stacy And Justin Matney.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.