Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Apie šarnyrus tuos sulinkusiems tiltams jau girdėjau,skaičiau kažkur.

Gamintis,kodėlgi ne, kvadratinis vamzdis storasienis,4vnt salenblokų su korpusais chmm turbūt, ir varštai tie ten su sriegiais...jap,dariausi skersinę traukę su salenbloku vietoi obuoliuko, reguluojamą, tai ten traktoriaus kažkokio tai traukę panaudojom(ta sriegio dalį)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie šarnyrus tuos sulinkusiems tiltams jau girdėjau,skaičiau kažkur.

Gamintis,kodėlgi ne, kvadratinis vamzdis storasienis,4vnt salenblokų su korpusais chmm turbūt, ir varštai tie ten su sriegiais...jap,dariausi skersinę traukę su salenbloku vietoi obuoliuko, reguluojamą, tai ten traktoriaus kažkokio tai traukę panaudojom(ta sriegio dalį)

Taip ir norejau pasakyti, kad vaziuoji i Lytagra ir parinki mazdaug tau reikalinga traktoriaus trauke su skirtingu sriegiu is abieju pusiu ir verzlemis.

Tada antgalius pritaikai ar pakeiti i reikalingus ir turesi :) Tokiu traukiu yra visokiu variantu. Tikrai parinktum. Kazkada rasiau apie panaro trauke is jos padaryta pas mane ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai skaičiau apie panaro traukę tamstos, ji jau pas mane buvo seniau:-) o radom pritaikėm su bičiuliu knizdamasis pas ji dalių laužyne už tvarto:-) :-) :-)

Beet pas mane labai keltas nėra, labai paslinkes nesimato kad tiltas i galą būtų, bet gal koki 1-2cm pastumus i priekį ir minksčiau važuotu logiškai mastant,tik kaži ar juntamai..

Redagavo aarwiss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pala,sulas,pas tave prieki long armas ane?

Šiaip iš principo ten nieko sudėtingo jug, iš pažiuros, turėčiau ant stalo keliom dienom tokį komplektą tai manau tikrai pasigaminčiau, kaip suprantu to ir pakanka priekiui? Kaži kaip stabilumas su tokiu burtu ir t.t.?

Nea, pas mane reguliuojamos, pas Dariu ant krabo longas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pala,sulas,pas tave prieki long armas ane?

Šiaip iš principo ten nieko sudėtingo jug, iš pažiuros, turėčiau ant stalo keliom dienom tokį komplektą tai manau tikrai pasigaminčiau, kaip suprantu to ir pakanka priekiui? Kaži kaip stabilumas su tokiu burtu ir t.t.?

stabilumas nepasikeite... o va komfortas ,pasikeite... minkstas toks priekis pasidare :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Minkstesnis turetu buti del dvieju tvirtinimo tasku i korpusa o ne keturiu ir pats tiltas kitaip vaiksto. Su LA ir dvieju tasku tvirtinimu, tiltui lengviau vaiksciuoti.

Jis nesisuka aplink savo asi jeigu ziureti isilgai pusasiams. O kai yra 4 tasku tvirtinimas, tiltas vaikstant, dar sukasi aplink savo asi isilgai pusasiams. Trintis didesne.

 

Bet jeigu daryti LA dvieju tasku tada jeigu yra galimybe ir amortikus prailginti, kad nerybotu ir pakeliui visa kita. Tada gausi:

 

:cheer:

post-13042-0-19804900-1542440633_thumb.jpg

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jis nesisuka aplink savo asi jeigu ziureti isilgai pusasiams. O kai yra 4 tasku tvirtinimas, tiltas vaikstant, dar sukasi aplink savo asi isilgai pusasiams.

Neklaidink žmonių - jei būtų taip kaip sakai mašinos stabilumo neturėtum nes pastoviai kaitaliuotusi kasterio kampas kas valdomumui ne į sveikatą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neklaidink žmonių - jei būtų taip kaip sakai mašinos stabilumo neturėtum nes pastoviai kaitaliuotusi kasterio kampas kas valdomumui ne į sveikatą.

Gal negerai issireiskiau. Turiu omenyje, kad papildoma  trintis.  Jeigu dabar is sono ziureti i tilta ir keisti jo auksti, jis kitaip vaiksto negu su LA 2 tasku.

Su stabilumu viskas OK. Jeigu vaizda surasiu, prikabinsiu. Sunku paaiskinti taip ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neina rasti gero pvz.

Zodziu paimkime situacija kai tiltas prikabintas prie korpuso 4 taskais (4 link short - standartas).

Iskeliant masina (tiltas ant zemes lieka, abu ratai ant zemes), trintis atsiranda visose 8 taskuose (4 karpuso ivores ir 4 tilto ivores). Tiltas

arteja prie korpuso ir kekvienoje ivoreje sukasi. Visur trintis. Tiltas bando islikti nepakeitus kampo (beveik).

 

Situacija kai yra Long Arm 2 tasku. Keliant masina (tiltas ant zemes lieka, abu ratai ant zemes), trintis tik dvejuose taskose (dvi ivores korpuse).

Pats tiltas pasisuka kampu.

Trintis tilto ivorese Long Arm atveju atsiranta kai skirtingai skirtingai iskeliama. Tai viena tilto puse tai kita.

 

:)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras video bet tas tilto vartymasis panaikinamas statant abi traukes lygiagrečiai , ir jei galiniam tiltui traukių lygiagretumas neaktualus dalykas tai priekiniam traukės statomos taip kad nebūtų vartymosi arba tas vartymasis būtų minimalus.

Su LA pakaba kasterio kampas visada keisis vaikštant važiuoklei ir nieko nepadarysi kitaip , o ant kiek tai jaučiasi čia jau kitas klausimas.

Beej , toks dalykas kaip pakabos ir vairo traukių lygiagretumas labai įtakoja valdomumą ir nėra taip paprasta viską sustyguot teisingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras video bet tas tilto vartymasis panaikinamas statant abi traukes lygiagrečiai , ir jei galiniam tiltui traukių lygiagretumas neaktualus dalykas tai priekiniam traukės statomos taip kad nebūtų vartymosi arba tas vartymasis būtų minimalus.

Su LA pakaba kasterio kampas visada keisis vaikštant važiuoklei ir nieko nepadarysi kitaip , o ant kiek tai jaučiasi čia jau kitas klausimas.

Beej , toks dalykas kaip pakabos ir vairo traukių lygiagretumas labai įtakoja valdomumą ir nėra taip paprasta viską sustyguot teisingai.

taip, va tam ir reikalinga ilgesne-zemesne vairo soshke, kad kuo labiau paguldyt vairo trauke... netgi pati tiuningine trauke yra israityta taip kad labiau paguldyt ja... jei nieko nekeiciant liftuojamas auto, tai ir turim "kamazo efekta" vairuojant, kaip as vadinu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip, va tam ir reikalinga ilgesne-zemesne vairo soshke, kad kuo labiau paguldyt vairo trauke... netgi pati tiuningine trauke yra israityta taip kad labiau paguldyt ja... jei nieko nekeiciant liftuojamas auto, tai ir turim "kamazo efekta" vairuojant, kaip as vadinu :)

Kad traukę išlankstysi tai nieko nepakeis ba trumpiausias atstumas tarp taškų yra tiesė , jėga irgi persiduoda tiesiaja o ne taip kaip išlankstyta traukė .

Nuleista žemyn vairo kolonėlės soškė eina poroj su panaro (skersinės) traukės nuleidimu kad abi traukes kiek įmanoma padaryt lygiagrečias ba kitokiu atvėju mašina ant plevėsuos kaip gegužinis transparantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras video bet tas tilto vartymasis panaikinamas statant abi traukes lygiagrečiai , ir jei galiniam tiltui traukių lygiagretumas neaktualus dalykas tai priekiniam traukės statomos taip kad nebūtų vartymosi arba tas vartymasis būtų minimalus.

Su LA pakaba kasterio kampas visada keisis vaikštant važiuoklei ir nieko nepadarysi kitaip , o ant kiek tai jaučiasi čia jau kitas klausimas.

Beej , toks dalykas kaip pakabos ir vairo traukių lygiagretumas labai įtakoja valdomumą ir nėra taip paprasta viską sustyguot teisingai.

Taip filmuke toliau ir rodo. Lygiagreciai stato ir matosi, kad kasteris kitokoks, judant tiltui.

Bet norejau pasakyti, kad esant 4 tasku prijungimui, labiau ir smugiai jauciasi i korpusa ir kietesne pakaba (visa kita atmetus). Visur trintis susidaro ir

sunkiau tiltas vaiksto o su 2 tasku prijungimu, maziau trinties o va del kasterio tai jau nieko nepadarysi.

 

O del vairo traukiu lygiagretumo... Pats turejau gera patirti tik ne su dabartiniu WJ'tu. Buvo anksciau "pusiau gyvas" WJ'tas su bijau dabar pameluoti

gal 8" iskelimas. Is JAV toks atvaziavo. Prasiknisome ilgai su vairo traukemis kol galima buvo vaziuoti su kazkokiu komfortu asfaltu. Bekeliai tai

tiek to o asfaltu, didesniu greiciu....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu as vistik liksiu prie savo nuomones, kad trauke islankstyta ne del grozio... :)

Dažniausiai dėl to kad nekliūtų už kitų detalių , kartais vis tik dėl grožio , kartais dėl to kad traukė gavus perdidelę apkrovą sulinktų o ne ką nors sulaužytų - bet tai netrukdo tamstai pasilikt prie savo nuomonės ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va va pradedu atminti, žiogas gi darė jums Dariau ane? Ten buvo neatitikimų kažkokių,plius nemažus pinigus jis kainuoja kiek leidžia atmintis atsiminti:)

Ta pamiršti? Kaip po ilgo eksplotavimo,verta?

seip pastebejau viena minusa LA.... atsirado dar vienas zemas taskas, ant kurio jau buvau rimtai pasikabines...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.