miroslavasr Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2018 (redaguota) Islanksto tam, kad netrukdytu kitiems irenginiams, kad sarnirai stovetu tiesiai, kad pakabos vaiksciojimui netrukdomai judetu... O traukes lygiagretinimas tiltui sumazina jega nuo koloneles iki rato. Kuo didesnis kampas, tuo apkrova didesne ir didesne jega reikalinga ratamspasukti. Del to ir valdymas sunkesnisKaip pvz. padekite ant zemes kazkoki sunkesni daikta. Kad isivaizduoti tegul guli ratas su ratlankiu. Su pagaliu lygiagreciai zeme isiremkitei padanga ir stumkite. Tada su tuo pagaliu isiremkite i ratlanki virsuje ir stumkite ir didinkite kamta tarp pagalio ir zemes. Ganagreitai pasieksite kampa kai rato jau negalesite pastumti. Kuo lygiagreciau, tuo geriau. Tuo mazesne apkrova kolonele gauna, soske, trauke ir visa kita Redagavo Lapkričio 18, 2018 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Chm...tai tą soske reikia leisti žemyn??? Kokie konkretūs pasikeitimai vairavimui juntami? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Sako kad nuo tos nuleistos soskes labiau kencia kolonele.Jai nedaug kelta pas tave nesuk galvos tada. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2018 (redaguota) Sunkiau valdosi, kartais traikia tai i viena puse tai i kita ir panasiai. Dar nuo padangu protektoriaus priklauso. Kitaip sakant kuotas kampas didesnis, tuo ratams lengviau pasukti kolonele kaip ir kolonelei sunkiau ratus.Is foto neatrodo baisiai. Visai OK sakyciau. soske irgi begalo nenuleisi.... Gali apsukti vairo trauke. Ideti is virsaus bet reikia pazaisti nes konusas. Gal kita antgali arba yra kaip ideklas. Grezi skyle lygia, be konuso ir didesne ir idediidekla su konusu arba grezi atvirksciai ir didesni antgali: Redagavo Lapkričio 18, 2018 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2018 Čia manau betkoks tekintojas tai padarytų ta konusą.... Bet ar verta...?Pas mane toks kietas tas xj norėtusi minkštesnio,konfortiškesnio, bet nežinau kaip tai pataisoma,jei pataisoma... Spiruokles gal...nezinau,bet norėtusi per žvirkeli lėkti simtuką ir nebaršketi;-) ;-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 (redaguota) Čia manau betkoks tekintojas tai padarytų ta konusą.... Bet ar verta...?Pas mane toks kietas tas xj norėtusi minkštesnio,konfortiškesnio, bet nežinau kaip tai pataisoma,jei pataisoma... Spiruokles gal...nezinau,bet norėtusi per žvirkeli lėkti simtuką ir nebaršketi;-) ;-)Verta jeigu nori mazinti vairo traukes kampa.Pagrinde tai daro su ratu trauke, kad ja pakelti. Kietuma gali pamazinti su Long arm dvieju tasku, spyruokles kitas plius amortikus Bet nepamirsti reikia, kad tiltinis nevaziuos taip kaip su nepriklausoma pakaba kai vieno rato smugiai tenka vienamratui (grubiai kalbant) Redagavo Lapkričio 19, 2018 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Chm...tai tą soske reikia leisti žemyn??? Kokie konkretūs pasikeitimai vairavimui juntami?Na jei nori kad mašian pradėtų blaškytis tada keisk soškę ba dabar ir be akinių matosi kad vairo traukė yra lygiagrečiai tiesiajai tarp skersinės traukės tvirtinimo taškų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Ne ne, nenoriu aš dar didesnio blaškimosi, noriu kuo stabiliau ir kuo konfortiškiau:-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vaicius Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Zodziu..... Kosmosas su mano WJ. Ijungus degima pradeda zyst ASD rele, masina nesikuria. Isimi ASD rele arba saugikli, isijungia kuro siurblys bet masina vistiek nesikuria. Pakeiciau reles, nepadejo, pakeiciau kompa, nepadejo. Kontaktai visi svarus grazus. Pagal schema liko tik kuro siurbli pakeist, bet neaisku ar pades. Gal dar kam kokiu minciu kils? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Čia kaip suprantu benzinas? Ne paprasčiau pasimatuot spaudimą rampoi?:-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vaicius Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Taip benzas 4.0 anksciau dar pagaudavau momenta kai rele nesudirba tai uzsikurdavo. Jungineji benza dujas viskas ok. Atjungus benzo siurbliuko fiske reles zyzimas nedingsta. Dabar uzradau jog isemus purkstuku saugikli dingsta reles zyzimas. Reiks ryt pasiziuret purkstuku laidus ir purkstukus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Ne ne, nenoriu aš dar didesnio blaškimosi, noriu kuo stabiliau ir kuo konfortiškiau:-)Tai kazkas tokio: https://www.youtube.com/watch?v=JjaLzFUUHf0ypac 3:30 gerai matosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2018 Nevienas tiks peržiūrėtas, nauja svajonė, kadanors tokią pavairuoti:-) :-) :-) :-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Nevienas tiks peržiūrėtas, nauja svajonė, kadanors tokią pavairuoti:-) :-) :-) :-)Tai kokios biedos - pojektuoji , gamini ir važiuoji Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Aarwi cia tau pradziai: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Kazkiek minciu pradeti darba :D :D Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Pizdavokites pzdavokites ))))) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 (redaguota) Tik vienas nedidelis niuansais tik galas varomas va dėl to yra tokia pakaba su 4wd (ir nedalomu tiltu) neina padaryt kiek žinau kad būtų tokios eigos ir šoninius smūgius taip sugertu Redagavo Lapkričio 20, 2018 Justas81 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 20, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2018 (redaguota) Tik vienas nedidelis niuansais tik galas varomas va dėl to yra tokia pakaba su 4wd (ir nedalomu tiltu) neina padaryt kiek žinau kad būtų tokios eigos ir šoninius smūgius taip sugertuKad ne. Yra ir 4x4 (nuo 40 sekundes): Redagavo Lapkričio 20, 2018 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JUSTAS81 Atrašyta Lapkričio 23, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2018 Nuo kad taip čia priekyje reduktorius su pusasiais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Slow Motion Atrašyta Lapkričio 23, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2018 Su tokiu monstru dienos pakatuske per pusvalandi pralektum. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 23, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 23, 2018 Jos parametrai. Ypac variklis.... Be jokiu turbinu ar kompresoriu.Builder: Geiser BrosChassis: Geiser G4 AWDWeight: 6,305 wetWheel Base: 125″Track Width: 94″Front Suspension: Double A arm 23″ wheel travel KING 4.0 bypass, 3.0 Internal bypass, 2.5 bump stop, 300 m sway bar, 300m axles, Fortin front drive, custom CV jointsRear Suspension: 4 link 30″ travel, 4.5 KING. Bypass, 3.0 coilover, 2.5 bypass, 300m sway bar, Tubeworks rear endEngine: 488 CI Dougans 8 stack 903hp 798 tqTransmission: Rancho T400, all billet , Weisman T caseFuel Cell: Pyrotect 94 gallon fuel cell , Aeromotive fuel systemSteering: HOWE power steeringWheels: KMC Machette forged Beadlock wheel with 39″ bfg kr2Paneling: All carbon fiber panelsBrakes: Brembo brake packageNavigation: Lowrance GPS X 2Wiring: Wiring by Mark @Wirefab / programming by James Lin @jlm all motec electronics, DBW , 7 dip switches for traction controlSafety: Impact safety equipment – seats, belts, nets, bagsCooling: Ron Davis radiators and heat exchangers , Fluidyne coolers– XRP hose and fittingsHeaders and Muffler: REF custom headers, BORLA mufflersTeam: A bad ass group of guys to make it all happen at Geiserbros and a great owner Clyde Stacy And Justin Matney. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jovaras Atrašyta Lapkričio 25, 2018 Dalintis Atrašyta Lapkričio 25, 2018 Sveiki, kolegos, vėl grįžtu į Jeep'istu gretas Turiu klausimą, kur perkatės tepalus savo jeep'ų tiltams, razdatkėms ir greičių dėžėms? Nusipirkau WH 5.7 ir reikia tepalus visur pasikeist kokie priklauso. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar