Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Whydoes, pirma patikrink ar yra kibirkštis su eteriu. Nes dar karta peržiūrėjau, tavo klaidų kodus. 21 - blogas lamda zondas (turėtu nemažai kuro ryt Jeep'as), 42 - gali būt ne tik ASD rėlė, bet ir kuro siurblio rėlė, arba nuotekis elektros grandinėje. Jei bus kibirkštis, reiškia ASD geras, taip pat ir alkūninio daviklis, tada lieka kuro sistema, padėsiu išsiaiškint ar siurblys blogas, ar kur blogas kontaktas, ar rėlė bloga, ar PCM blokas blogas. Kadangi sakei, kad dujininkas itartinas buvo, pagalvojau, kad gali visko būt, jei kuro siurblio elektros grandinę buvo nutraukęs ir gerai neizoliavo ar dar ką....

 

21- jau keitinėjau lemdas viena nauja....kita dėvėta, katalizas išpjautas, ir ko gero kolektorius ismetimo jau nesandarus....buvo įtarimas ankščiau kad dėl jų jeep blogai dirba...bet pakeitus ecu viskas pasitaisė, ir dbr nekreipui dėmesio i jas, nes dujomis ji nieko neduoda....O DUJŲ ima iki 18 mieste, realiai 16 -17....

 

dar yra 45, 66, jos dėl automato pas mane mechanas

 

pastoviai yra 12 klaida...bet gal dėl to kad dažnai kompa atjungiu, arba akumą....

 

42 - taip Žinau kad su ASD arba kuro....ten eisiu žiūrėti, nes yra ir pakarpytų laidų dujininko, ir tikrai prie vienos rėlės yra atvesta masė nuo kėbulo. gal prie kuro rėlės.....

 

kuro sistema manau gera, nes kai važiuoja tai važiuoja gerai tiek ant benzo tiek ant dujų, na ant benzo gal kartais apsukas netolygiai laiko....

Redagavo whydoes
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Truputi daugiau optimizmo, atsimenu buvo ankščiau tema apie purkštukus, šaipeisi ir aškinai, kad nesąmones šneku ir nieko nesuprantu...  Bet pasirodo, kad buvau teisus, ir dodgo arba chryslerio purkštukai nuo 2 litru ar 2.5 tinka. Taip, tu nemažai krapštaisi, ardai Jeep'us, bet viena yra ardyt, kita yra žinot ką ir kaip reikia taisyt.

Nieko doro taip ir neparasei kas kaip.. tik buvo vis dar laukiu nera laiko ir tt..

O kad pasakymas tinka nieko nesako..

Isbandziau realius performance purkstukus ir zinau kad tikrai skirtumas 50% jegos kuro ir variklio darbe, o pilstyt is tuscio i kiaura galima belekiek...

Duok faktus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gi Kestemonas susidėjo ir važinėja.... Sakė, kad darbas variklio pagerėjo, tolygiau dirba.

Tai taip išeina, kad purkštukus pakeitei ir 400 Ag atsirado.... :D Vien tik purkštukus kažkokius performence sudėjus, arklių nepadaugėja.. Kad tas tavo pem procentu atsirastu, tokiu pat santykiu turi ir oro kiekį padidint ir išmetima palangvint.... Ai ką aš čia, tu gi kiekviena diena ardai, čiupinėji..

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat temoje nieko nebuvo, o kad sake tai kaip viena boba sake.. galejo pries tai gaidys uzmustas but ir uztektu pasikeit zvakes su laidais ir tt.. ir jau butu efektas.

purkstukus pakeitus kaip diena ir naktis , neuztenka pasakyt tolygiau dirba ;)

Mano variklis buvo su 76 k miliom dirbo idealiai be jokiu purkstuku keitaliojimu, nors keisdavau laidus zvakes dangteli skriejika kartu su tepalu kas 6k miliu

Kas liecia kuro sutaupyma, taip pat pagerejo , pravaziuodavau uzmiestyje kazkas apie 10 ltr/100km su 33" ratais ir ne 50 km/ h bet normaliai 110/120 - apsukos pries 2000 stai tokia situacija turi but.

Pries keitima uzmiestyje 13/15 ltr. tikrai tokiu pat rezimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Kitas voras

Nedristu kistis i informatyvia diskusija, bet neturiu kur detis.

Pries keleta dienu isigyjau cheroke 2005 metu 2.8 crd grizes namo pastebejau, kad meta lauk pirma begi jei persvelniai ijungi, spauna lauk ne visada, jei ijungi vyriskai viskas ok, o jei kaip lengvuskej tai ir ismeta. Gal yra kokia utele kuria galima greituoju budu pasalint, ar teks deze imt zemen. Ir dar, skaudziai bilda kazkas galinej dali per duobe pystelejus. Palindau nieko nutrukusio neradau, gal turit ideju? Beja tai pirmas mano cherokis, su wrangleriu buvo paprasciau, nes ten viskas matosi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar kvialas klausimas, cia i parasa susirasyt angliskai viska tipo lygis???

 

Rašyk lietuviškai jei nori, bet jei jau be lietuviškų raidžių rašai, tai neturėtum labai piktintis ;)

Naudinga, kai paraše yra info apie tavo auto - iš kart suteikia pirminės informacijos, taip sakant "po default'u" kontekste yra info :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai sveikas atvykęs :)

Na, tau vienam čia užkliuvo ta anglų kalba parašuose - o kas čia blogo - ten juk pora žodžių ir visokie skaičiai - modelio pavadinimas juk dažniausiai angliškas..., vietoj kokio "pakėlimas", rašai "lift", na kas jau ten dar blogai, juk lietuviškai rašom postus, tik detales kartais pavadinam angliškai, nes tiesiog taip lengviau suprasti.

Beje, kodėl tada pats rašai "sorry", o ne "atsiprašau"? :D

 

Gerai, gal nesikabinėkim labai dėl tokių dalykų, o geriau diskutuokim į temą.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok, tai gal galetum kaip nors i mano pirma posta sureaguot ?

Dėl to bėgio išspjovimo - gal čia ir ne tame bėda, bet aš turėjau panašią problemą su ankstesne mašina - irgi sunkiai kartais bejungiant išspjaudavo. Buvo bėda susidėvėjusiose plastikinėse/guminėse "kulisos" įvorėse - pakeičiau ir bėdos dingo. Jei pavarų svirtis turi nemažą laisvumą - verta šitą dalyką patikrinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat temoje nieko nebuvo, o kad sake tai kaip viena boba sake.. galejo pries tai gaidys uzmustas but ir uztektu pasikeit zvakes su laidais ir tt.. ir jau butu efektas.

purkstukus pakeitus kaip diena ir naktis , neuztenka pasakyt tolygiau dirba ;)

Mano variklis buvo su 76 k miliom dirbo idealiai be jokiu purkstuku keitaliojimu, nors keisdavau laidus zvakes dangteli skriejika kartu su tepalu kas 6k miliu

Kas liecia kuro sutaupyma, taip pat pagerejo , pravaziuodavau uzmiestyje kazkas apie 10 ltr/100km su 33" ratais ir ne 50 km/ h bet normaliai 110/120 - apsukos pries 2000 stai tokia situacija turi but.

Pries keitima uzmiestyje 13/15 ltr. tikrai tokiu pat rezimu.

Koksia pas tave JEEP,as ir variklis ?

Ir kas tas skriejikas dangtelis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koksia pas tave JEEP,as ir variklis ?

Ir kas tas skriejikas dangtelis?

Nejau nesimato : kur aprasymais apie savo auto.... tam ir yra aprasymai kad zmones matytu.

 

 

Jeep Cherokee XJ 4.0 automatas..

O kaip dar kitaip paaiskinti jei ne

Lietuviskai.. vienam uzkliuvo anglu kitam lietuviskai netinka... skriejikas- lietuviskai, rusishkai-begunokas, angliskai - distributor rotor..

Dangtelis - aukstos ytampos paskirstytojo dangtelis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nejau nesimato : kur aprasymais apie savo auto.... tam ir yra aprasymai kad zmones matytu.

 

 

Jeep Cherokee XJ 4.0 automatas..

O kaip dar kitaip paaiskinti jei ne

Lietuviskai.. vienam uzkliuvo anglu kitam lietuviskai netinka... skriejikas- lietuviskai, rusishkai-begunokas, angliskai - distributor rotor..

Dangtelis - aukstos ytampos paskirstytojo dangtelis.

Nesimato, nes rasau is telefo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, čia tik pasiūlymas į ką reiktų atkreipt dėmesį, gal ir ne tame problema. O jei ir tame - dėžes remontuoja, gal nekainuos taip brangiai. Reiktų pas dėžistus nuvažiuot pasirodyt ir pasidomėt kiek galėtų kainuot, ir pasidomėt kiek kainuoja dėžė šrote. Arba trečias variantas - tiesiog bandyt važinėt kaip yra - jei kaip sakai "vyriškai" jungiant viskas ok, tai gali sau ir važinėt taip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ai.. dabar tik įsigilinau kas ten parašyta - kaip ir pradžioj sakiau - kulisos plastmasiukai :) (bent jau jam taip dealer'is atsakė, o dealerio remonto kainos pats žinai kokios..) - pas mus manau tau nei 50 eur nekainuos... Pažiūrėk tuos plastmasiukus, jei tikrai jie, tai jie tikrai daug nekainuos, o pasikeist gal ir pats galėsi. Dėl dalių kodų - gali padėt šitas katalogas - gali susivesti savo mašinos VIN ir tau išmes detalių katalogą, ten gali susirast tikslios detalės kodą ir pagal jį pasieškot nusipirkt: http://www.cjdparts.lt

 

Dar ten rašo, kad gali būti pirmos pavaros sinchronizatorius, tada jau kainuos brangiau, reiks dėžę nuiminėt ir tvarkyt - čia jau dėžistai pasakys kiek kainuos.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Kitas voras

Nespeju paskui jus rasyt, nusiplesiu plastmases, ryt apziuresiu ar svirtis ne tiesiai is dezes iseina, kazkaip ir man itarimas, kad nedajungia, nors ir nesimaskatuoja ziauriai ricagas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nespeju paskui jus rasyt, nusiplesiu plastmases, ryt apziuresiu ar svirtis ne tiesiai is dezes iseina, kazkaip ir man itarimas, kad nedajungia, nors ir nesimaskatuoja ziauriai ricaga

 

Pabandyk ijungti pirma pavara is antros (jungi antra ir i pirma) jeigu jungiasi be problemu, tuomet pakeli pavaru svirties apsaugine oda, ten matosi obuolys, apkabintas is sonu plastmasiukais. Kazkuris is tu plasmasiuku isluzes ir turi laisvuma. Nugarineje dalyje isuki medvarzti uz isluzusio plasmasiuko, taip gaunasi ivarza, obuoliui, gali tekt ta pati padaryt ir krzmai esanciam. Paprasciausias be islaidu efektyvus remontas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Kitas voras

Generatorius skleidzia keista garsa, gali buti, kad skyvas su sankaba, guolio pabirusio garsas turetu buti kitoks, gal kas susidure? Crd 2.8l dyzelis priminsiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

21- jau keitinėjau lemdas viena nauja....kita dėvėta, katalizas išpjautas, ir ko gero kolektorius ismetimo jau nesandarus....buvo įtarimas ankščiau kad dėl jų jeep blogai dirba...bet pakeitus ecu viskas pasitaisė, ir dbr nekreipui dėmesio i jas, nes dujomis ji nieko neduoda....O DUJŲ ima iki 18 mieste, realiai 16 -17....

 

dar yra 45, 66, jos dėl automato pas mane mechanas

 

pastoviai yra 12 klaida...bet gal dėl to kad dažnai kompa atjungiu, arba akumą....

 

42 - taip Žinau kad su ASD arba kuro....ten eisiu žiūrėti, nes yra ir pakarpytų laidų dujininko, ir tikrai prie vienos rėlės yra atvesta masė nuo kėbulo. gal prie kuro rėlės.....

 

kuro sistema manau gera, nes kai važiuoja tai važiuoja gerai tiek ant benzo tiek ant dujų, na ant benzo gal kartais apsukas netolygiai laiko....

 

tai melodrama Vaidas ir nelaimingas XJ tęsiasi..... 42 klaidos kilmę suradau ir panaikinau ;) valio ;) daviklį paskirstytojo gavau, bet netokia jungtis bet pastačiau laikinai...gali būti kad neteisingai laidus pajungiau...

 

smagračio daviklis dbr stovi senas(turiu ir naują)... iki darbo davažiavau, bet dirba prastai.... išmetė 54 klaida, ji būtent apie daviklį smagračio, (o gal dėl to kad neteisingai būsiu paskirstytojo daviklio laidus pajungęs???)... na vakare vėl bandysiu keitalioti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.