Pereiti prie turinio

JGC WJ PECIUKAS


ramshius

Rekomenduojami pranešimai

O tu užkurk mašina, atsidaryk kapota- ir pažiūrėk kad kartas nuo karto suveikia elektromova siurblio kompresoriaus, labai retai, bet suveikia nesvarbu kokia temperatūra lauke ir kiek laipsnių užstatyta salone palaikymui. nemaišyk dar kondicionierius – įrenginys, šaldantis orą automobilio salone, o klimato kontrolė – tai sistema, palaikanti nustatytą mikroklimatą. Jei neužpildyta šaltnešiu sistema langai rasos žymiai stipriau.

http://autoledi.lt/pradzia/straipsnis/Svaros_palaikymas/Rasoja-automobilio-langai-is-vidaus-ka-daryti

 

http://www.sekunde.lt/automanija/saugus-eismas-aprasoje-langai-%E2%80%93-dazno-vairuotojo-kosmaras/

va, teisingas atsakymas... kondiskes sistema turi but pilna ir veikianti, nesvarbu ar lauke +20 ar -20 ir nebus jokiu rasojimu... as nevairuoju WJ, bet XJ kur ne kontrole bet paprasta kondiske ir tai tik ijungus tam tikra padeti, kai suveikia siurblys tam tikrais intervalais, langai mygom nusauseja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 99
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

O tu užkurk mašina, atsidaryk kapota- ir pažiūrėk kad kartas nuo karto suveikia elektromova siurblio kompresoriaus, labai retai, bet suveikia nesvarbu kokia temperatūra lauke ir kiek laipsnių užstatyta salone palaikymui. nemaišyk dar kondicionierius – įrenginys, šaldantis orą automobilio salone, o klimato kontrolė – tai sistema, palaikanti nustatytą mikroklimatą. Jei neužpildyta šaltnešiu sistema langai rasos žymiai stipriau.

http://autoledi.lt/pradzia/straipsnis/Svaros_palaikymas/Rasoja-automobilio-langai-is-vidaus-ka-daryti

 

http://www.sekunde.lt/automanija/saugus-eismas-aprasoje-langai-%E2%80%93-dazno-vairuotojo-kosmaras/

pas mane praeita ziema kondicionieriaus sistema aplamai buvo tuscia, vienam vamzdelyje buvo skyle ir langai nerasojo vsisikai. Automobiliuose kondicionierius nesijungia is viso kai lauke temperatura nukrenta arti nulio, kad neapledetu isgarintuvas, kituose automobiliuose buna ideta net termorele i kompresoriaus sankabos grandine, kad kai temperatura zemiau 4-6 laipsniu, net nesijungtu sankaba. Grande truputi kitaip, cia kruvos parametru imamos is kitu sistemu (variklio, borto kompo ir t.t) per duomenu magistrale. Pas save pastebejau, kad kondisino kompresorius jungiasi tik tada, kai masina buna pastovejusi siltam garaze, bet ir tai, tik prasuka ir paskui nebesijungia. O jei langai nezmoniskai rasoja, tai problema ta, kad kazkur vedinimo sistemoje buna susikaupe daug vandens. Pas mane golfe budavo, jei is vakaro prie kokiu +7 lyjant lietui panaudoju kondisina, tai is ryto, kai temperatura nukritus arti nulio, kondisinas blokuojamas pagal temperatura ir langus taip aptraukia, kad kokias 15 minuciu uzkurus varikli net vaziuoti neimanoma, nuvalai langus skuduru, juos momentaliai vel aptraukia dregme ir taip tol kol variklis nesusildavo, paskui aprasojes vos prapustom angom ant priekinio stiklo atvaziuodavau iki darbo apie 40 km. Tai pastebejau, jei nejungiant kondisino kai orai sukasi netoli nulio, tokiu bajeriu nebebudavo. Per ilga laika isitikinau, kad problema buvo pasikisusiame vedinimo sistemos korpuso drenaze. Veikiant kondisinui susikondensaves vanduo isbega nepilnai ir paskui ta dregme pucia ant langu. Ir tai buna daznai kai vazinejama be salono filtro, prinesa i deze visokiu lapu ir kitokiu siuklsiu, uzkemsa drenaza, pacios siuksles sudregsta ir kol neisdziusta, pucia dregme ant langu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane praeita ziema kondicionieriaus sistema aplamai buvo tuscia, vienam vamzdelyje buvo skyle ir langai nerasojo vsisikai. Automobiliuose kondicionierius nesijungia is viso kai lauke temperatura nukrenta arti nulio, kad neapledetu isgarintuvas, kituose automobiliuose buna ideta net termorele i kompresoriaus sankabos grandine, kad kai temperatura zemiau 4-6 laipsniu, net nesijungtu sankaba. Grande truputi kitaip, cia kruvos parametru imamos is kitu sistemu (variklio, borto kompo ir t.t) per duomenu magistrale. Pas save pastebejau, kad kondisino kompresorius jungiasi tik tada, kai masina buna pastovejusi siltam garaze, bet ir tai, tik prasuka ir paskui nebesijungia. O jei langai nezmoniskai rasoja, tai problema ta, kad kazkur vedinimo sistemoje buna susikaupe daug vandens. Pas mane golfe budavo, jei is vakaro prie kokiu +7 lyjant lietui panaudoju kondisina, tai is ryto, kai temperatura nukritus arti nulio, kondisinas blokuojamas pagal temperatura ir langus taip aptraukia, kad kokias 15 minuciu uzkurus varikli net vaziuoti neimanoma, nuvalai langus skuduru, juos momentaliai vel aptraukia dregme ir taip tol kol variklis nesusildavo, paskui aprasojes vos prapustom angom ant priekinio stiklo atvaziuodavau iki darbo apie 40 km. Tai pastebejau, jei nejungiant kondisino kai orai sukasi netoli nulio, tokiu bajeriu nebebudavo. Per ilga laika isitikinau, kad problema buvo pasikisusiame vedinimo sistemos korpuso drenaze. Veikiant kondisinui susikondensaves vanduo isbega nepilnai ir paskui ta dregme pucia ant langu. Ir tai buna daznai kai vazinejama be salono filtro, prinesa i deze visokiu lapu ir kitokiu siuklsiu, uzkemsa drenaza, pacios siuksles sudregsta ir kol neisdziusta, pucia dregme ant langu.

Mano mažas reikalas klausytis tamstos pamokslu- aš pateikiau fakta tikra o ne pamastymus, klimos kompresorius veikia ir žiema ir prie - turiu ne viena mašina su klima, su šaldytuvu neturėjau- o ten ir kita ventiliacijos sistema. Protingas pabandys- o kam noras pasiginčyti.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rasta rasojimo priežastis. Po keleivio kojomis bala. Panašu antifryzas, Nejau per metus antras pečius nuėjo. Bet kodel nerasoja važiuojant o tik palikus stoveti, kai vejelis nepucia? Mistika kazkokia.

Rasoja todėl kad kondiškės radiatorius sušyla ir susidaręs šerkšnas garuoja, drenažą reik išvalyti tokiu atveju, kad laukan išbėgtu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Rasoja todėl kad kondiškės radiatorius sušyla ir susidaręs šerkšnas garuoja, drenažą reik išvalyti tokiu atveju, kad laukan išbėgtu

Tai vat snd susiradau ta drenaza tik kaip ji is vidaus isvalyt niekaip neradau. Kazkaip viso peciaus nesinori isemineti. Gal kas ka patarsit? Is variklio puses ten gali kist nekises vielas nepadeda. Kazkoks voztuvelis stoves ten.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat snd susiradau ta drenaza tik kaip ji is vidaus isvalyt niekaip neradau. Kazkaip viso peciaus nesinori isemineti. Gal kas ka patarsit? Is variklio puses ten gali kist nekises vielas nepadeda. Kazkoks voztuvelis stoves ten.

Su oro kompresorium pūstelėk per apačią

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano mažas reikalas klausytis tamstos pamokslu- aš pateikiau fakta tikra o ne pamastymus, klimos kompresorius veikia ir žiema ir prie - turiu ne viena mašina su klima, su šaldytuvu neturėjau- o ten ir kita ventiliacijos sistema. Protingas pabandys- o kam noras pasiginčyti.....

specialiai porą kartų pažiūrėjau ir tik pasitvirtino mano teiginiai - kai lauke neigiama temperatūra, kondicionieriaus kompresorius NESIJUNGIA iš viso, net ir tada, kai nuspausta kondicionieriaus knopkė ir dega lemputė. Kai aplinkos temperatūra gerokai virš nulio, kondicionierius kompresorius kartais įsijungia net ir nejungiant kondicionieriaus... Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš tau video galiu atsiųsti ir ne iš Norgės. Kai šildomame garaže jeepas  stovi, kondcionierius pastvoviai junginėjasi, o lauke jau prie 0-2 laipsnių temperaturos nebesijungia (speciailiai net du kartus pabandžiau). Negaliu garantuoti, kaip jis pas tave veikia, bet jei mašinoje su visais davikliais viskas ok, kondicionierius teoriškai kažkur jau nuo 5 laipsnių turi nebesijungti, kad išvengti išgarintuvo apledėjimo.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su Naujais !!! kaip ir pries tai rasiau "kas laksto su GC WJ 2,7CDR  jum greit sila salonas ?  kaip ir variklio temperatura buna normaliai bet ilgokai sila salonas meginau testa atlik kaip video tai pas mane dega 0 tipo jokios klaidos" Buvau siek tiek isprendes sita beda peciuko putimo greiti sumazinau  tai siek tiek smagiau silde :) bet si savaitgali paspaudus salciui  tai teko salti jau konkreciai :) meginsiu apibudinti! Automobilio variklis  sila tikrai greitai ir tvarkingai kaip ir priklauso! "dar uzdengiau radiatoriu" pravazevus apie 80km "salono temp pakilo tiek kiek prikvepuoji pats arba nuo sildomu sediniu prisila" :) O jeigu rimciau tai ora pucia toki tikrai drumna :( peciuko visos padetis veikia tiek reguliavimas kur pusti tiek temperaturos keitimo! Padarai plius 14 jeiciasi kad saltas oras padarai HI ar plius 28 jauciasi kad siltesnis oras ateina bet tikrai ne karstas kaip pas kitus :(   

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pas mane del silimo variklio bedu nera tikrai greitai sila ir plius vaziuojant didesniu greciau kaip pvz 100 ar 120 km/h temp nekrenta viskas ciki bet kaip pucia prasta ora taip ir pucia :( tai kokie variantai gali buti ? uzsikimses pecius? ar oro kamsciai stovi ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane prie salciu variklis letai syla ir net nepakyla iki 90laipsniu.bet masinoi po 10km be pirstiniu galiu vairuoti prie -15.sedyniu syldimo nejungiu.

 

Taip ir turi būt, šituose varikliuose termostatas 87'C. Aš irgi galvojau kad mažokai, tai buvau įsidėjęs termostatą nuo šiaurinio merso varianto (berods 93'C), tai variklis įšildavo daugiau, bet šiek tiek nukrenta tepalo slėgis.. Tai pagalvojau kad geriau turėsiu didesnį tepalo slėgį nei šiltesnį variklį ir idėjau atgal 87'C kaip priklauso :) Kadangi 2.7 varikliuose yra tas frikcinis šildytuvas, tai sušyla visai greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.