Pereiti prie turinio

Kiek sveria MB 3,0 D variklis?


Rekomenduojami pranešimai

Chebra - koks skirtumas kiek sveria...

Sunkus ir tiek , bet svarbiausia neuzmusamas !

Masinos numirsta , sie varikliai vis veikia !

Pazistamas isidejo i gaz 69 . Teko vaziuoti ir isitikinti , kad jis ne ka sunkesnis uz keturiu cilindru 2,0L originala ,kuris turi 50 A.G.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar jau galima tvirtinti kad taip ir yra, kolei kas nors nepaneigs kitaip... :D

Beje reiskiasi Toyotos variklis sunkesnis nei Chevro V-8 6200 Dyzelis. Nes Chevro svere 350kg. O galios tai ryskiai daugiau pas Chevra, ant 50 procentu... 100 pries 156 arklius... :D Taigi dedu pliusa amerikonui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu parsisiuntes is Amerikos Blaizerio 6,2L.ir 6,5L. pilnai sukomplektuotus variklius.Drįstu teigti , kad jie abu svere virs300 kg. , nes sumontuotas ant bortinio sunkvezimio kranas kelia iki 350kg.Kelimo metu abu varikliai buvo ant Euro paleciu ir kranas vos sugebejo uzkelti ant platformos !!!

Neseniai su tuo paciu sunkvezimiu teko vezti Toyotos 4L. dyzeli. irgi pilnai sukomplektuota .

Kranas kur kas lengviau susitvarke !

Isvada-Toyotos variklis tikrai lengvesnis nei Blaizerio ,o kas liecia kuris geresnis , cia jau skonio reikalas :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors diskusija-apie MB, bet vis dėlto:

Svoris dyzeliui dauguma atvejų reiškia patikimumą ir nieką kitą...Ir lyginti I-6 Toyota ir V8 GM variklį iš esmės galima, bet nelabai korektiška, kadangi pati V8 konstrukcija lemia palyginti nedidelius gabaritus.Šeši cilindrai eilėje reikalauja didelio, daug didesnio, nei įprastai, variklio bloko, alkūninio veleno ir kitų detalių tvirtumo, todėl tokios komponuotės variklio svoris praktiškai visada bus didesnis, nei "aštunkės", net jei pastarosios darbinis tūris yra didesnis.

Toliau-jau minėjau, TLC 4.0D beveik išimtinai buvo agregatuojamas su mechanine dėže, taigi yra smagratis, o ne vien starterio vainikas, kaip pas 6.2D su automatu...Vėlgi svorio skirtumas :)

O ir galia-labai jau subjektyvus dalykas...Jei teko girdėti kada, amerikonai galią matuoja pagal SAE standartą, europiečiai-pagal DIN...SAE galios matavimas-be jokių papildomų devaisų(generatoriaus, vairo stiprintuvo siurblio, kondišino), todėl ir arklių ten gaunasi daugiau, nei Europoj...Tik nelabai tikri jie, jankių arkliai :D Beje, kiek šaltinių teko peržiūrėt-visur skirtingi duomenys 6.2 dyzeliui pateikiami, nuo 130 iki 150 AG... :roll:

Be to, TLC 4.0 dyzelis buvo ne tik atmosferinis, bet ir turbo, kas originalo pavidale reiškia 136 AG-DIN standarte...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal viskas ir pansiai... Bet galia pas Chevra plyginus su H tai jauciasi be jokiu matavimu... 2H praktiskai lavonas palyginus... Abejus gerai pazystu, taigi sitoje vietoje diskutuoti ner apie ka...

Apie koki patikimuma tarp ju, tai galima diskutuoti ir diskutuoti... :D Realiai paskaiciuoti butu sunku... Bet aisku 2H patikimumas abejoniu nekelia... Taigi lieka skonnio bei pritaikymo reikalas... Pav as 2H neturiu kur deti, jis per silpnas mano monstrams... Chevro ir tai ant 3000kg nekrauto Chevrolemonstr-kemperio klausimas ar uzteks smagiai lekti su 37 ratais. Del viso ko isigijau 7300D monstriuka... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.