Jump to content

velvilnius

Nariai
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    4Х4 Vilnius- Kaunas-Bjørge, Ålesund, Norge
  • Pomėgiai
    Domina praktiskai viskas kas juda varomas vidaus degimo varikliu

Kontaktai

  • Skype
    velvilnius2
  1. Naudoju ir sendien - puikiai sviecia.
  2. Reik ziuret ar islenktas skersinis balkis, arba ar pakankamai ilgi tvirtinimo kronsteinai kad atsarginis ratas nesiremtu.
  3. Panasu,kad ora kazkur pasiurbia kuro sistema arba gryzta kuras i baka. Megink imontuot kuro sistemoi atgalini voztuva, kuris neleistu kurui gryzt i baka. Dar patikrink gesinimo voztuva ar nestringa.
  4. Panasu, kad kazkur laiduose bus beda, bet kolkas neturiu laiko ir galimybiu isardyt daug masinos, tad desiu rele ir jungikli salone, kuriuo valdysiu priekinio tilto solenoidus( ar kaip jie ten vadinasi ). Po savaites laukia kelione is No i LT, tad reikia greito ir patikimo sprendimo .
  5. Aciu uz patarimus, bet siuos jau patikrinau.. Mano pajerike nesusisiekia paskirstymo dezes davikliai su vakumo solenoidais ar kaip jie ten vadinasi.. Sendi gerokai pasnigo, tad atjungiau viena solenoida ir vaziavau dviem tiltais, tik kad lempute spidometre nesviete, o mirksejo. Mirksinti parodo, kad priekinis tiltas neisjungtas.
  6. Perjungiant paskirsymo dezes padetis neisijungia priek. tiltas, net spidometre neisijungia priek. tilto indikatorius. Tikrinau laidu sujingimus prie paskirstymo dezes, viskas kaip ir svaru grazu... Meginau jungti davikliu laidus tarpusavyje "trumpint" - nieks neveikia... Atjungiant vakumus viskas veikia - tiltas isijungia, lempute mirksi... Dar klausimas - ar yra koks saugiklis siai sistemai, nes savarankiskai nieko doro neradau, tik salone kilima isterliojau
  7. Jeigu tepalas bega per pati generatoriu, tai reiktu keist rieboksli esanti genero gale, jeigu bega tarp vakumo ir genero - manzetas kaltas, kuri galima ir hermetiku patept.
  8. ...kaip ir isijungia.. O kuom pasireiskia tas isijungimas? Ta prasme lempute spidometre rodo, kad isijunge, ar pagal kokius kitus pozymius speja? Manau, kas sporte ner hub'u ant ratu, tai lieka tik vakumas prie reduktoriaus priekinio tilto, gal ten kazkas stringa?
  9. Na is nuotraukos sunku atspet, bet pagal pasakojima tai panasu, kad priekyje stovi hub'ai. Ir panasu, kad jie automatiniai. Jeigu ten tikrai hub'ai, tai pamegink ijunges prieki pavaziuot ir paklausyt ar nustos tarsket, na gal ir ant kokio slidesnio pavirsiaus pamegink prasukt ratus, na isitikint ar veikia priekis, o po to perjunges i 2H , pavaziuok atbulas pora netru ir vel megink vaziuot i prieki, nes panasu, kad hub'ai neisijungia. Beje, tas dangtelis kuri atidarinejai - uzsukamas ar uzspaudziamas?
  10. nebuna dviduriu, netako girdet ir kad varikliai 2,8 butu, bardacioku daugiau
  11. Prisijungsiu ir as prie Pajero Sport'ininku
  12. Na kokia tiksliai sistema 2002 m. nezinau, bet manau kad tas pats kaip ir 99m. Taigi, ijungt geriau priek. tilta sustojus, o isjungt galima ir riedant, bent tai as darau, nes ijungiant susmugiuoja kartais, jeigu praslysta galiniai ratai, o issijungia tai lengvai ir riedant. Lempute mirksinti rodo, kad nepilnai isjungtas priek tiltas, o siam modeliui nebutina atbulom vaziuot, nes tai skirta visureigiam su hub'ais automatiniais. Na man buvo kelis sykius, kad isjungus prieki mirksejo lempute, tada teko pakelt priekini desini rata ir palindus salia reduktoriaus lengvai pakalt per asele jungiancia vakuma su reduktorium.Stuksenant viena ranka sukioju rata ir ziuriu kada nustos kardanas sukiotis, beje ta procedura atliekant geriau negesint variklio, kad vakumas veiktu. Dar gali but kad kazkur nesandari vakumo sistema ir del to neatjungia. Mano atveju su vakumais viskas ok, tik mechaniskai kartais uzstringa reduktoriuje pusasiu sujungimas.
  13. As vaziuoju jau trecius metus su Sportu 99 m., 2,5TD. Pirkau atvaryta is Italijos, tai korozijos nebuvo visiskai jokios, per kelias ziemas remas pasidenge rusva spalva, kebulas kolkas nerudyja, nors kai pirkau vienoi vietoi kaip su viniu ibrezta iki metalo, nieko nedariau, bet kolkas nerudyja. Vaziuokle ir variklis nuo MP2, tad su detalem ner bedu. Siaip vaziuoja minkstai, tik gal prie variklio triuksmo salone reik priprast. Miske nelabai rangus, bet geresnes padangos ir gerve kompensuoja tai. Didelis privalumas tai bagazines skyriuje daug daiktadeziu ir galines sedynes sulankscius gaunasi lygios grindys nuo bagazines dangcio iki priekiniu sedyniu, o atlenkus priekine kelivio sedyne, tai iki prietaisu skydelio telpa 2,5 m ilgio daigtai.
  14. Atsiprasau visu uz klaidinga info. Aprasiau su kondicionieriumi susijusi apsuku valdymo vakuma. " Padsosas " valdosi nuo ausinimo skyscio, ta prasme tai pavadinkim cilindriukas kuris yra po "gazo" valdymu ir i ji ateina ausinimo skuscio slangute nuo variklio galvos. Problemos greiciausiai bus del uzpuvusios cilindriuko aseles.
  15. Pas pajerus su 2,5 varikliais yra prie siurblio vakuminis automatinis "padsosas" , jis yra prie pavadinkim pusmenulio ar kaip, kur kabinasi "gazo" trosas, tiksliau zemiau jo. Gali but kad kazkur vakumo vamzdelis trukes , "padsoso" membrana uzpuvus arba nekontaktuoja voztuvas atidarantis vakuma i membrana, kur jis tiksliai yra nezinau, bet manau sekant vamzdeliu galima ji surast.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.