Pereiti prie turinio

zook

Nariai
  • Pranešimai

    45
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

zook's Achievements

0

Reputacija

  1. Neteko vairuoti nė vieno iš šių automobilių.. Tik pačiupinėti GL'ą.Nu labai jau labai pontovas auto.. toki mercedesas kogero tik ir geba pasiūlyti. Kad nelabai čia jie konkurencingi vienas kitam.Koks piktesnio išpildymo ML'as yra konkurentas X6'tam .GL'as daugiau S klasės limuzinas aukštu kėbulu. Neapsiverčia liežuvis pavadinti jo visureigiu, na bet toks jis yra. X6 dar viena BMW interpretacija sukryžminant sportišką automobilį ir velnias žino ką, bet tikrai ne visureigį. Ne tik klasės skiriasi. Bet ir automobilių filosofijos. Aš manau tavo draugui reiktų kažko tokio kaip kad RANGE-ROVER, Porche cayene. Nes jis ieško kažko daugiau aplinkinių akims negu tikrai žino pac ko nori. Kitaip aš nesuprantu tokio didelio kontrasto tarp pasirinktinų automobilių. Arba tiesiog pabando vieną ir kitą ir pajautes skirtumą, supras kas jam labiau linksta prie širdies. O jeigu tai kaip sakiau "automobiliai akims", tai geresnis pasitaikes variantas tiesiog ir tiek.
  2. Teko reguliuoti turbinos slėgi ir kuro padavimą, savame darbiniame Peugeot. Variklis 1,9TD. Nuolatos važinėjant mieste šis variklis turi didelį minusą, dinamikos stygiu žemuose sūkiuose. Bukas iki 2200 o po to staigus ir aštrus turbinos "užpūtimas" iki 3500 ir vėlgi trauka pradinksta.. Galios tarsi ir užtenka pilnai, tačiau labai nepatogiam variklio darbo diapazone ji. Aktuatoriaus ašelės atsukimas 3,5 karto ir kuro siurblio kuro vožtuvo reguliavimo varžtelio atsukimas 2,5 karto efektas pasijuto labai ir labai teigiamas. Nebeliko aštraus turbinos "užpūtimo".Juntamas turbinos įsikišimas ėmė jaustis jau prie 1800 ir tolygus galios didėjimas.. Važiavimas ištiesų tapo tolygesnis ir neliko poreikio varikli sukti iki 3500. Nekalbėsiu ko vertas malonumas juntamai pakėlus galią. Tiesa po pirmo pareguliavimo sekė dar 4, neatsimenu dabar jau kiek dar ką sukau ar atleidau, tam kad variklio dinamika išliktu tolygi iki pat 5500, kuo dabar galiu pasidžiaugti, pradeda pūsti nuo pat 1800 ir be didesnių juntamų pikų iki pat 5000(na nuo 5000 jau šiek tiek ima slobti, bet nesulyginamai geriau traukia negu seniau iki 4000) O kaip tai atsistygavau tai tik su slėgio matuokliu "gage", kad neperlenkti lazdos.. ir tiesiog važinėjant eksperimentavimo būdu ir iš nuojautos. Rezultatas draugas su 2005 metu A4 6'bėgių 2,0TDI audi nepaveja seno drachlos pežo.. Taigi kalbu tik apie konkretų atvejį iš savo patirties. Tiesa po tokio pareguliavimo aš nevažinėju nuolatos lenkdamas tą variklį iki ribų, tiesiog dabar geresnė dinamika prie žemesnių sūkių, ko pasekoje važiuojant tuo pačiu tempu, jungiu pavaras prie mažesnių apsisukimų. Lygiai metai laiko praėjo, pasekmių jokių. Kuro sanaudos - Dabar jis tikrai sugeba suvalgyti daugiau kuro (lakstant!), tačiau kasdieniniu režimu suvartoja tą patį arba netgi drystu sakyti jog mažiau. Tačiau tas drachla turi gan patikimą varikli neturinti kažkokių įgimtų silpnų vietų (tą gero tik ir turi), ko nežinau apie toyotos 2,4TD.. Pusbrolis žaidė su 2,4TD BMW... ojojojoi nežinau nežinau ar 4.2 toyotos variklis galėtu pasigirti tokia standartine dinamika. (iki kol galinis tiltas nuo kėbulo pabėgo..) (bet ten jau buvo labai grubu, trečia pavara ratus nuo asfalto plėšė) Tiesa visi reguliavimai ten buvo kurkas drastiškesni, slėgiai aukštesni ir nėra prasmės kalbėti apie patikimumą, ilgaamžiškumą, o dar faktas kad silpna vieta anų variklių galvutės.. (įdomus faktas, standartinis senas BMW 2,4TD variklio siurblys teoriškai yra pajėgus užmaitinti 25kw vienam cilindrui. 6x25 Reziume, ir senieji TD dyzeliai turi neišnaudotą galios resursą.. Tačiau ar galima ir verta jį išnaudoti lemia automobilio ypatumai, automobilio savininko poreikiai ir prioritetai.
  3. Uždegantis filmukas. Tiesa, žodžiai prabėga kiek per greitai, kad būtų patogu skaityti. Tačiau toks tempas intriguoja. Man labai patiko.
  4. Kaip galima taip Lietuva nusivilti!? Už kurią lageriuose mano seneliai atbuvo.. Iš kurių lūpų girdėjau tikrus meilės žodžius Lietuvai tėvynei.. Už kurią tūkstančiai žmonių ,patriotizmo vedami, savo galvas padėjo.. Kurios istorija didinga..Kurios kalba viena gražiausių pasaulyje (ir moterys neatsilieka..) Kaip galima taip Lietuva nusivilti!? Čia tūkstančiai Lietuvių! pasirengusių tau pagelbėti.. Ir tikrai tokių yra !!! Tik aklas to nematytu ... Kaip galima taip Lietuvius NUVILTI!!! Banko sąskaitą ištuštinta valstybės.. Gi mokesčiams vėluojama sumokėti! Kokia Laimė! jog valstybinės institucijos toki neapsižiūrėjimą pamato ir patys apsitarnauja, susimoka net be mūsų pagalbos.. Na žinoma tuščia saskaita, kiek keblu pasidaro apyvartines lėšas, surinkti.. Ech.. Menkniekis! Juk tuščia sąskaita tai juokas, palyginus su baisia gėda! ir nuodėme! dėl įsiskolinimo VALSTYBEI.. Kokia laimė jog jie neleidžia tokioje gėdoje dirbantiems piliečiams gyventi, KOKS RŪPESTIS!!! Žinoma labai nesmagu ir negražu taip kalbėti, bet... banko sąskaita būtų ganėtinai neskurdi, jeigu įsiskolinusios ,(bent) valstybės išlaikomos įstaigos, teiktūsi skolas sumokėti... Na bet atsiprašau aš visų.. Verkšlenu tik dėl menkniekio.. Negalima taip šnekėti, juk jie tokie rūpestingi... Ir visgi, aš nuoširdžiai rašiau pirmąsias dvi pastraipas. O dėl materialinio būvio aš stengiuosi atskirti šiuos du dalykus: Lietuva ir Valdžios aparatas. Meilė Lietuvai man nėra tik materialus dalykas.. Bet ar Lietuvą kaip gimtinę mylėsiu ir toliau čia gyvendamas, nežinau.. Stengsiuosi.. Tačiau, atvirkščiai, Valdžios aparatas, tiesiog iš kailio neriasi jog mylimam krašte gyventi būtų vis nemaloniau. Negaliu meluoti jog gyventi neymanoma, bet...
  5. Labai pazystami vaizdai Remonto darbai istiesu atrodo puikiai. Su savuoju labai identiskai dirbau prie virinimo, kebula buvau nusikeles...Vaje vaje kiek kantrybes prireike ir laiko O dar ir kiek liko darbo.. Tavieji darbai atrodo kad juda labai sparciai! Kantrybes ir uzsidegimo linkiu.
  6. Sveiki. NE karta maciau tiek gatveje tiek nuotraukose samuraju su apsuktais ratlankiais taip kad vidine dalis apsukama i isore.. Tokiu budu padidinant ratu tarpveze. Taciau maniskiam samurajui 89m, apsukus ratlankius priekyje kliuna uz suportu.. Ratlankiai tokie kaip nuotraukoje.. Ar norint juos uzdeti apsuktus reikia deti papildomai dar ratu isnesimus "rastafkes", ko nesinoretu.. Ar tai apsukti galima tik senesniems modeliams kur priekyje bugniniai stabdziai? Ar galima kelis trugdancius mm nufrezuoti nuo suporto..is pirmo zvilgsnio truksta labai mazai..
  7. zook

    Sankaba

    Nesupratau.. 2'litrines vitaros sankaba tinka, taciau .... Ka reikia apipjauti? Ar turejote omenyje diskas tinka i originalu diskatoriu, net apipjauti nereikia?
  8. zook

    Sankaba

    Na pastaraja sankaba as tikraja to zodzio prasme isprievartavau Kalta tarpine - pripazystu. Bet istiesu nusivyliau. O jeigu dar ateities planai butu deti 1.6 varikli, tiesiog ieskau alternatyvu , kad buciau uztikrintas siuo mechanizmu. Kaip toje patarleje "atsarga gedos nedaro" Nes tikrai zinau jog buna ir geriau... Kogero jau manoji sankaba ir buvo pavargusi, nes tikrai nesielgiau taip neprotingai jog neatodairiskai sudeginciau tvarkinga sankaba. Vairuoju nemazai ir manau pakankamai neblogai "jauciu" automobilius. O va vietoje standarto pastatyti kazka tokio kas budavo 190 mersuose (pergyvena automobilius), butu fantastiska. Persasi mintis jog turetu sudraugauti vitaru sankabos, bet kolkas nei patvirtinmo nei paneigimo nerandu. Reikes kogero tiesiog pasimatuoti kiek ten yra laisvos vietos, gauti pavartyti kataloga sankabu, palyginti ismatavimus.. Kagi experimentai gerai, ju metu daug ismokstama...
  9. zook

    Sankaba

    Net neabejoju jog ji laiko , normaliu explotavimu.. Taciau noreciau jog ji nepavestu ir jungiant pavaras Sobieslovo Zasados budu Automobilius puoseleju ir priziuriu, bet kartais norisi kad jie atsilygintu esant poreikiui Tiesiog "saugus rezervas" o dedant 1.6 varikli, sankaba nuo to pacio 1.6 variklio netinka ?
  10. zook

    Sankaba

    Na stai manasis suzukis dar ne nenudazytas o jau sankaba sunegalavo Nepatiko man tokia tendencija jog siek tiek stipriau pazaidus su masina sankaba jau pradejo "slysti" Zinoma prie to dasideda ir 31 ratai ir ne itin kulturingas vairavimas.. Bet as kategoriskai atsisakau keisti vairavimo manieras siam automobiliui.. Niekada neprovokuoju Pajerro, ar bmw 7, o suzukis manau yra sportisko stiliaus automobilis. As ji taip isivaizduoju. Nesakau jog iki beprotisko pjovimo, staigiu atleidinejimu ant asfalto, bet suzukiu sankabos kiek domejausi siame forume yra silpnoji vieta. Taigi klausimas labai i offroud tema. Kaip padaryti si suzukio agregata patikimesni? Ar netinka sankaba nuo vitaru 1.6? Kadanga keisiu ir diskatoriu tai domiuosi ar nera kokiu alternatyvu, ar kitokiu sprendimu? Visuomet galima deti sportine sankaba ,bet tai velgi nera tinkamiausias sprendimas as manau. Ne mano poreikiams.
  11. Zinau is praktikos jog jeigu jau guolsi kliba tai ji reikia keisti, nebent tas klibejimas labai mazas tuomet geriau taip ir palikti. Ratu guoliai "issipjauna" savo taka ir to pasekoje atsiranda klibejimas. Jeigu guoli paversi, kad neklibetu, suversi saratus ir jie ims suktis nebe savo taku.. 90% jog toki suverzta guoli jau po savaites pasikeisi nauju
  12. 450!? Kazkas ne to Cia ne amerikanskas 1000pd spiziaus gabalas jog tokie svoriai butu.. googl'es duomenimis legendinis OM617 dyzelis sveria 244kg.
  13. Tiesiog pasvarstymas-pasiulymas. Norintys dyzelizuoti suzuki, susiduria su keblumu perkant VW dyzeli. (na kiek maciau sie varikliai dazniausiai naudojami 1.6TD, 1.9TD... ) O jie nepigus.. Siulau apsvarstyti Peugeot, citroen senesniuju modeliu 1.8TD.. Patikimi,tvirti, 66kw. O kaina siu varikliu kurkas mazesne, lyginant su VW .
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.