velvilnius Sukurta Kovo 2, 2009 Dalintis Sukurta Kovo 2, 2009 :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Kovo 2, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 2, 2009 bent nurodytum variklio tipa, cilindru sk. metus:? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Kovo 3, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2009 86 m. 5cilindru dyzelis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 3, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 3, 2009 Apie 300kg, IMHO. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Kovo 4, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2009 Apie 300kg, IMHO. Aciu, tokio tikslumo uztenka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 4, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2009 450kg speju, IMHO Taip kad spejimas spejimui nelygus... Reikia sverti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 4, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2009 450kg speju, IMHO Taip kad spejimas spejimui nelygus... Reikia sverti... Iš kur... :? TLC 4.0D, šešių cilindrų, sveria 360-370 kg.MB variklis svers tikrai mažiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Facetas Atrašyta Kovo 4, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2009 Chebra - koks skirtumas kiek sveria...Sunkus ir tiek , bet svarbiausia neuzmusamas !Masinos numirsta , sie varikliai vis veikia ! Pazistamas isidejo i gaz 69 . Teko vaziuoti ir isitikinti , kad jis ne ka sunkesnis uz keturiu cilindru 2,0L originala ,kuris turi 50 A.G. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 4, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2009 To Valdas spelioji vis dar? Ar vis del to, pasveriai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 4, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2009 SuzukiMonstr Dar nesvėriau-jei tu apie tą TLC variklį...Viskam ateis laikas :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 Tai va kai pasversi ir bus 450kg O iki tol tik baletristika Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zook Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 450!? Kazkas ne to Cia ne amerikanskas 1000pd spiziaus gabalas jog tokie svoriai butu.. googl'es duomenimis legendinis OM617 dyzelis sveria 244kg. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 Amerikanskas špižiaus gabalas I6 - 227kg :tongue: http://www.motor-info.ru/c_1-jeep-mx.html Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 Tai va kai pasversi ir bus 450kg O iki tol tik baletristika Neklaidink tautos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 As neklaidinu, as viesai sakau kad gal but, matyt ir is vis kol nesveriai viskas yra baletristika...... O va tamsta sakai kad Toyotos sveria 360kg, nors nesveriai... Tai kas klaidina : Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 Yra, kas svėrė: http://www.land-cruiser.ru/Forum/index. ... c=5006&hl=вес+двигателя Tenkina toks atsakymas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 Na jus cia pridiskutuosit apie nieka 10 puslapiu Turiu trilitri merso kartu su pavaru deze, tai juos sunkokai bet pakelia einchelio elektrinis max 300 kg keliamosios galios telferiukas. taigi apie svori spreskit patys Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 6, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 6, 2009 Dabar jau galima tvirtinti kad taip ir yra, kolei kas nors nepaneigs kitaip... Beje reiskiasi Toyotos variklis sunkesnis nei Chevro V-8 6200 Dyzelis. Nes Chevro svere 350kg. O galios tai ryskiai daugiau pas Chevra, ant 50 procentu... 100 pries 156 arklius... Taigi dedu pliusa amerikonui... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Facetas Atrašyta Kovo 8, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2009 Esu parsisiuntes is Amerikos Blaizerio 6,2L.ir 6,5L. pilnai sukomplektuotus variklius.Drįstu teigti , kad jie abu svere virs300 kg. , nes sumontuotas ant bortinio sunkvezimio kranas kelia iki 350kg.Kelimo metu abu varikliai buvo ant Euro paleciu ir kranas vos sugebejo uzkelti ant platformos !!!Neseniai su tuo paciu sunkvezimiu teko vezti Toyotos 4L. dyzeli. irgi pilnai sukomplektuota .Kranas kur kas lengviau susitvarke !Isvada-Toyotos variklis tikrai lengvesnis nei Blaizerio ,o kas liecia kuris geresnis , cia jau skonio reikalas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 8, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2009 Anksciau jau rasiau kad pats sveriau Chevrole, tai svorius 350kg tiksliai. Taigi svoris lygus, liko tik lyginti kas kam patinka... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Kovo 8, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 8, 2009 Nors diskusija-apie MB, bet vis dėlto: Svoris dyzeliui dauguma atvejų reiškia patikimumą ir nieką kitą...Ir lyginti I-6 Toyota ir V8 GM variklį iš esmės galima, bet nelabai korektiška, kadangi pati V8 konstrukcija lemia palyginti nedidelius gabaritus.Šeši cilindrai eilėje reikalauja didelio, daug didesnio, nei įprastai, variklio bloko, alkūninio veleno ir kitų detalių tvirtumo, todėl tokios komponuotės variklio svoris praktiškai visada bus didesnis, nei "aštunkės", net jei pastarosios darbinis tūris yra didesnis. Toliau-jau minėjau, TLC 4.0D beveik išimtinai buvo agregatuojamas su mechanine dėže, taigi yra smagratis, o ne vien starterio vainikas, kaip pas 6.2D su automatu...Vėlgi svorio skirtumas O ir galia-labai jau subjektyvus dalykas...Jei teko girdėti kada, amerikonai galią matuoja pagal SAE standartą, europiečiai-pagal DIN...SAE galios matavimas-be jokių papildomų devaisų(generatoriaus, vairo stiprintuvo siurblio, kondišino), todėl ir arklių ten gaunasi daugiau, nei Europoj...Tik nelabai tikri jie, jankių arkliai Beje, kiek šaltinių teko peržiūrėt-visur skirtingi duomenys 6.2 dyzeliui pateikiami, nuo 130 iki 150 AG... :roll: Be to, TLC 4.0 dyzelis buvo ne tik atmosferinis, bet ir turbo, kas originalo pavidale reiškia 136 AG-DIN standarte... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Kovo 9, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 9, 2009 Gal viskas ir pansiai... Bet galia pas Chevra plyginus su H tai jauciasi be jokiu matavimu... 2H praktiskai lavonas palyginus... Abejus gerai pazystu, taigi sitoje vietoje diskutuoti ner apie ka...Apie koki patikimuma tarp ju, tai galima diskutuoti ir diskutuoti... Realiai paskaiciuoti butu sunku... Bet aisku 2H patikimumas abejoniu nekelia... Taigi lieka skonnio bei pritaikymo reikalas... Pav as 2H neturiu kur deti, jis per silpnas mano monstrams... Chevro ir tai ant 3000kg nekrauto Chevrolemonstr-kemperio klausimas ar uzteks smagiai lekti su 37 ratais. Del viso ko isigijau 7300D monstriuka... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar