viliuxs Atrašyta Birželio 3, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 3, 2016 Na va siandien ir as pakeiciau granatos guma. Metai su +2 liftu padare savo. Dar pries menesy ziurejau tai ne itarimo nekilo kad guma jau baigia atitarnauti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viliuxs Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 (redaguota) Gal kas vazinejate priekyje tarp spuruokles ir saibos neideje tos originalios gumos? Ar negirgzda spiruokle kai tiesiai ant saibos poliuretano?Jei kam dar aktualu bus tai negirgzda. Redagavo Birželio 28, 2016 viliuxs Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edia999 Atrašyta Liepos 20, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2016 Labas.kur nusipirkti amotikus pailgintus? mano jeep WJ pakeltas ant 7 cm po spiruoklem.?gal is interneto pigiau butu? kokios geriau dieti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viliuxs Atrašyta Liepos 20, 2016 Dalintis Atrašyta Liepos 20, 2016 Pas mane standartiniai amortizatoriai.kazkokio diskomforto nepastebejau su jais vazinejant. Dalis tiuningines pas Meri perku. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zhaltas Atrašyta Rugpjūčio 12, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 12, 2016 hello, Kaip suzinoti kiek liftintas wj, speju padangu ismatavimai+atstumas nuo zemes iki kebulo kazkurioj vietoj?Galit gal pasidalint info? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugpjūčio 13, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 13, 2016 teisingai matuojama nuo ašies centro iki sparno krašto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zhaltas Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 33' ratus uzdeciau ant wj 2" liftu? Kokius max galiu uzdet kad nesiektu sparnu etc Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kuperis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Su 2" liftu max. 32". Bet ir tai greičiausiai reikės šiek tiek apipjauti keletą vietų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 31.6" ratus man jau sunkoka buvo įkišt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kuperis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Priklauso ir nuo padangų rašto. Vienokios lengviau telpa, kitokios sunkiau. Pas mane asmeniškai 2" lift'as ir 265/75/R16 simex navarkės. Reikėjo su kėbulu truputį pažaisti, bet viskas tilpo lengvai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 (redaguota) Pas mane 3" liftas, ir 265/70/R17 BF Goodrich All-Terrain KO2 padangos (tokiais gan aštriais kraštais), tai susukus vairą, trina apatinę pakabos svirtį (priekinę, keleivio pusės). Reikėjo pailginti panaro traukę (track bar), kad tiltas išsicentruotų atgal. Bet vis tiek, ir dabar trina (abejose pusėse) tik daug mažiau. Daugiau kėbulo niekur nesiekia, tik dar posparnius patraukiau kiek galėjau gilyn į priekinį bamperį. Kas deda dar didesnes padangas, sprendžia tą bamperio problemą va taip - tam visai dėkinga WJ bamperio forma, tik kad prarandi priešrūkinius žibintus : Redagavo Rugpjūčio 16, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kuperis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 (redaguota) Nuo trinimo gelbėja arba ratlankiai su išnešimu, arba rastafkės, bet kai trina minimaliai, galima gyventi ir taip. O kas liečia padangas ir kėbulo kabinimą, priklauso ir nuo lift'o, ir nuo padangų. Jeigu dėtum simex tipo padangėles, ar ką nors panašesnio, liestų kelias vietas prie arkų. Aš apipjoviau ką reikėjo, dar padailinsiu ir dėsiu arba guminius arkų praplatinimus, arba plastikinius ant arkų kabinsiu, kad būtų gražu. Grandui 31-32" padangos yra pats tas, tiek benzui, tiek 2.7CRD. 33" įkišti galima, bet pažaisti šiek tiek daugiau reikėtų, kad galėtum normaliai važiuoti, o ir asmeniškai aš nematau jokio poreikio ant Grando dėti tokių balionų (net jeigu ir dėti, tai tik ant 4.7l). Beje, Domaso, buferio apdorojimas teisingas nuotraukoje. Tik ne visada reikia tiek daug nurėžti, kiek nurėžta nuotraukoje. Redagavo Rugpjūčio 16, 2016 Kuperis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Man irgi kažkaip standartiniai 29" ratai neproporcingai maži ant WJ'o atrodo, (kaip kokio miniveno ). Tai bent 30~31", jau kažkaip proporcingiau iš šono žiūrisi Realiai, be lifto ar su minimaliu 1" liftu galima būtų uždėt 30~30.5" AT padangas, ir WJ įgautų visai gerą pravažumą be tų visų šalutinių "lietimo" problemų. Dabar jei pirkčiau stockin'į WJ'ą, taip ir daryčiau - daug mažiau galvos skausmų O buferio apdorojimas tai jo, toj foto jau nemažai išpjauta, galima tik po priešrūkinėm gabaliuką nurėžt. Na bet čia gal specialiai dėl vaizdo taip norėjo , be to kaip sakiau, tas visas priešrūkinės gabalas kai išsipjauna, tai dar pusė velnio atrodo pagal bamperio formas. Bet čia aišku daugiau "offroadiniams build'ams". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kuperis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2016 (redaguota) Žinai, priklauso nuo to, kaip nori, kad tavo Grandas važiuotų. Sakykime aš ir kasdien su juo pavažinėju, ir į miškus pataškyti balų nulekiu, ir į renginukus. Kad ir Medininkuose, prieš tai buvusios 245/75/R16 BFG KM2 padangos buvo grynai per mažos ir per siauros, ko pasekoje tiesiog lengvai smigdavo durpėse, ar pliurzoje. Nors ir su jomis ėmėm tikrai neprastus taškus, kur visokie "galiūnai" Patruliai ir Toyotos kankinosi. Na ir be visa ko, buvusioms padangoms trūko šoninio sukibimo. Dabar uždėtos simex navarkės davė didžiulį efektą, Grandas važiuoja dešimtį kartų geriau, negu iki tol ir pagal dydį tokios padangos jam yra pats tas. Aš saviškį kiek rimčiau paruošęs ir toliau paruošinėju, kad jis ir off-road'e galėtų šį tą rimtesnio parodyti. Nors, tarp mūsų Jeep'iorų kalbant, Jeep'ai ir su plikom padangom lipa pavydėtinai. Jeigu Grandas kasdienai ir tik reta pramoga nusukti nuo gero kelio, pats tas jam būtų poros colių liftas ir 30.5-31" padangos, sutinku. Gali pažiūrėti "Mano Jeep foto" skiltyje, įmečiau saviškio nuotraukas, matosi kiek priekinį buferį aprėžiau. Tikrai daug mažiau, negu nuotraukoje, ten jau nepasikuklinta. Redagavo Rugpjūčio 16, 2016 Kuperis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mielks Atrašyta Spalio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Sveiki kolegos, Šiandien teko TA praeidinėti, prisikabino prie pakėlimo šaibų. Įrašė kaip trūkūmą. Pipiec sunervino Prieš 2 metus be problemų praėjau, net neužsiminė, o šiandien sako negalimi papyldomi pakabos elementai ir nors tu ką. Užsiroviau ant kokio tai genio. Net nežinau ką daryti. Išimsiu šaibas tai čiuju ratai siekt posparnius pradės, vėl kabinėsis. Protingieji kurmiai paporinkit kokie dar variantai galimi išvairuot šią situaciją. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Spalio 16, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Aš tai prieš metus irgi su šaibom ėjau TA, tai irgi pastebėjo tuos pakėlimus, tai aš "pritryniau", kadangi pas mane Overland, tai čia gamykliškai pakeltas O kadangi pas mane tiek šaibos, tiek absoliučiai visi pakabos sailentblokai oranžiniai (poliuretaniniai), tai gal todėl ir patikėjo Šiaip, kadangi tau jau įrašė į lapą tas šaibas kaip trūkumą, tai ko gero yra tik dvi galimybės – išsiimt šaibas, arba eit už pinigus, kur "pamatys" kad šaibos išimtos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gyda Atrašyta Spalio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Va kaip tau šovė į galvą su bodyliftu važiuot na ura į tech.teks dabar išimt saibas ir vėl važiuot. Kadangi įrašą jau turi tai sunku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mielks Atrašyta Spalio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Tai kad ir šioj temoi buvo rašyta kad TA su šaibom be problemų galima praeit. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Spalio 16, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Va kaip tau šovė į galvą su bodyliftu važiuot na ura į tech.teks dabar išimt saibas ir vėl važiuot. Kadangi įrašą jau turi tai sunku Nereiktų labai stebėtis – daug kas čia važiavę su liftais (taip pat ir aš) ir sėkmingai praėjom. Gali būt kad labiau kabintis dabar pradėjo... Kadangi primą kartą man pavyko praeit, sekantį kartą bandysiu tas oranžines šaibas prieš TA nupurkšt juodai, kad nekristų į akis – vis daugiau šansų kad pagalvos kad tai pakabos dalis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gyda Atrašyta Spalio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Būtent. Reik pasiruošti. Dabar stipriai kabinasi. Bet jei pakartotinai važiuoji tai jau kontrolierius tikrins. Arba iš pirmo karto arba sunku. O kas buvo prieš 2 metus tai jau reikia pamiršt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mielks Atrašyta Spalio 16, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2017 Ir kuo mažiau trūkūmų randa, tuo didesnes nesamones irašo į lapą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynta Atrašyta Spalio 17, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2017 (redaguota) O tai ką konkrečiai parašė? Redagavo Spalio 17, 2017 gynta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mielks Atrašyta Spalio 17, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2017 va ka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
radza Atrašyta Spalio 17, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2017 Ką tik praėjau t.a. Panevėžyje su 5 cm. Pakėlimu nei žodžio nesakė kad blogai kad pakeltas. Matyt geras specas tau papuolė. Dabar reikia šaibas išimt ir vsio paskui vėl susidėsi nedaug ten to darbo arba už babkes varyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Spalio 17, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2017 <...> nedaug ten to darbo arba už babkes varyt Ne tiek jau mažai darbo viską išimt...Sakykim dabar išimu pas save šaibas > dėl to reikia nuimt amortizatorių prailginimus > taip pat 32" padangos niekaip netilps, vėlgi reikia ieškot kitų padangų... > dar vienas dalykas – pas mane prailginta panaro traukė (kadangi dėl lifto tiltas pavažiavęs į kairę lietė dešinę pakabos svirtį) > dabar jeigu nuimu šaibas, traukė gaunasi per ilga, ir tiltas pavažiuoja į priešingą pusę ir trina kairę pakabos svirtį > reikia arba trumpint panaro traukę, arba dėl TA laikinai ją keist standartine. Va tiek va "nedaug" reikalų... Pasisaičiavus visus darbus, pigiau turbūt būtų TA už pinigus praeit – tuo labiau, kad čia vizualiai tikrinamas dalykas (ne fizinė patikra ant stendo). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar