Pereiti prie turinio

WJ kėlimas "šaibomis" (budget boost)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

O, po pakelimo ir pavadinimas pasikeite grando.. dabar jis tapo EEKOREHC DNARG... tik nemoku kompu dar ir raidziu apversti :)

 

Tai cia pries pakelima buvo EEKOREHC DNARG (ale mandrai skamba :D). O jei rimtai tai dovanokit, fotkinau is skirtingu pusiu, tai paskui viena foto apverciau, kad abi i viena puse ziuretu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 222
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kas kėlėt džipą, ar nesusidūrėt su tilto pasislinkimu į šoną?

Man priekinė padanga kažkodėl liečia "šlaunį" (control arm) tik vienam šone, tai man kilo klausimų kodėl tik vienam...  :scratch:  Pasidomėjau šiek tiek pas amerikonus forumuose, tai jie sako, kad keliant 3" ir daugiau, gamyklinė skersinė traukė stumia tiltą į kairę, ir jie rekomenduoja pakeist ją reguliuojama trauke (kuri kainuoja beje apie 200eur...).

Pažiūrėjau į mašiną iš priekio, ir tikrai atrodo kad vairuotojo ratas stovi labiau išorėj, o keleivio labiau sulindęs į kėbulą.

 

Kalbu apie tą traukę kur nuotraukoj pažymėta rodyklėm (angliškai vadinasi "track bar"). Galvoju, o jei pigiau prasisukus ir tiesiog perpjaut traukės vamzdį, sureguliuot ilgį ir atgal suvirint? Arba galima tiesiog privirint sriegtą vamzdį ir padaryt tą traukę reguliuojamą...

 

trauke_track_bar.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atjung apatini sailenta traukes (beje ji vadinasi panaro trauke lt) pastatyk jeepa ant zemes, gerai patampyk rankomis prieki i sonus, auto atsistos kaip priklauso. tada pridek sailenta prie kronsteino ir paziurek kurioje vietoje varztas gaunasi...gal uzteks tik skyle pragrezt kitoje vietoje..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas kėlėt džipą, ar nesusidūrėt su tilto pasislinkimu į šoną?

Man priekinė padanga kažkodėl liečia "šlaunį" (control arm) tik vienam šone, tai man kilo klausimų kodėl tik vienam...  :scratch:  Pasidomėjau šiek tiek pas amerikonus forumuose, tai jie sako, kad keliant 3" ir daugiau, gamyklinė skersinė traukė stumia tiltą į kairę, ir jie rekomenduoja pakeist ją reguliuojama trauke (kuri kainuoja beje apie 200eur...).

Pažiūrėjau į mašiną iš priekio, ir tikrai atrodo kad vairuotojo ratas stovi labiau išorėj, o keleivio labiau sulindęs į kėbulą.

 

Kalbu apie tą traukę kur nuotraukoj pažymėta rodyklėm (angliškai vadinasi "track bar"). Galvoju, o jei pigiau prasisukus ir tiesiog perpjaut traukės vamzdį, sureguliuot ilgį ir atgal suvirint? Arba galima tiesiog privirint sriegtą vamzdį ir padaryt tą traukę reguliuojamą...

 

 

Panaro raukė pagaminta ne iš vamzdžio, o iš kieto metalo, gal liejinio. Kažin ar padarysi ką nors. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką jinai nesivirintų? O perpjaut tai manau bet ką su bulgarke perpjausi, jei raktų įrankinį plieną pjauna, manau kad ir šitą pjautų..

Bet paprastesnis sprendimas ko gero bus tiesiog patraukt kronšteiną per kelis cm, kaip Shirokas pasiūlė.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domai kokia pas tave kardano prie razdatkes granatos guma.nes man jau siandien trecia guma plyso  su trecia nuvaziavau apie3 tukst km.pas mane tik 2liftas.pas tave dar didesnis tai itariu ir kardano kampas didesnis.kaip issprendes sia problema.reikia kazka burt nes bereikaligas remontas gaunasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As mazai vazineju, gal todel man laiko... Beje, guma pas mane Overlandinė, tokia platejanti, tai net ir su 3" lifto kampu dar nesiecia ir dar atsargos yra. Pries lifta ta laredine siaura buvau uzsidejes, tai net ir be lifto vos negrauze kardanas gumos krasta. O siaip geriausias variantas butu dviguba kardanine jungtis vietoj granatos, Mive berods pasidares, prisitaike lyg nuo ZJ ar kazkokio senesnio jeep'o. Na jis pats gal pakomentuos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As mazai vazineju, gal todel man laiko... Beje, guma pas mane Overlandinė, tokia platejanti, tai net ir su 3" lifto kampu dar nesiecia ir dar atsargos yra. Pries lifta ta laredine siaura buvau uzsidejes, tai net ir be lifto vos negrauze kardanas gumos krasta. O siaip geriausias variantas butu dviguba kardanine jungtis vietoj granatos, Mive berods pasidares, prisitaike lyg nuo ZJ ar kazkokio senesnio jeep'o. Na jis pats gal pakomentuos :)

pas mane overlandine turbut buvo plysus jau nupirkus jeep pastebejau kai subirejo granata( isplove tepala)tad pirkau aisku kiniska granata su guma kuri laika buvo gerai,bet plyso tada keciau tik guma vel kiniska ir siaura.o kur tu radai pirkti overlandine(platejancia)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As mazai vazineju, gal todel man laiko... Beje, guma pas mane Overlandinė, tokia platejanti, tai net ir su 3" lifto kampu dar nesiecia ir dar atsargos yra. Pries lifta ta laredine siaura buvau uzsidejes, tai net ir be lifto vos negrauze kardanas gumos krasta. O siaip geriausias variantas butu dviguba kardanine jungtis vietoj granatos, Mive berods pasidares, prisitaike lyg nuo ZJ ar kazkokio senesnio jeep'o. Na jis pats gal pakomentuos :)

Pakėlus 2" ar daugiau visos gumos, net ir originalios, platėjančios(limited,overland)  su laiku plyš. Gal kam ilgiau laikys, o kai kam ir greit pareis. Kažkur rašiau kaip pasidaryti gumą iš nivos vidinės granatos guminės apsaugos. Ten guma yra gan geros kokybės.

Taip, geriausia yra ZJ dviguba kryžmė, bet ją gauti yra problema. Bent jau aš ilgai ieškojau. Na , o radus pamatai ,kad ji jau ne pirmos jaunystės. Aišku nekliba, niekur nesiliečia, bet  yra kitokių niuansų.

Va radau kur rašiau apie gumą :

Susitvarkiau granatos gumą  :cheer: .

Nežinau ar kam bus įdomu, bet vistiek pasidalinsiu savo eksperimentais  ;) . Sako nereik per anksti girtis, bet...

Nusipirkau Nivos vidinės granatos apsauginę gumą už 15 senų litų. Jos vidinė dalis yra viens prie vieno kaip ir originali JGC guma. Taigi, pasimatavęs pagal originalią gumą, išpjoviau tą nivos vidinę dalį,  atvalcavau savo seno dangtelio bortelius  ir sukišęs gumą vėl užvalcavau. Gavosi kaip originalas.  

post-10770-0-08578000-1422555189_thumb.j

post-10770-0-82533800-1422554987_thumb.j

post-10770-0-69501000-1422555133_thumb.j

 Va tepo va  :D .

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, čia geras pabūrimas su ta Nivos guma, pigiai gaunasi  :liux:

 

O aš tai pirkau iš eBay, va tokį komplektą (guma+granata), tik aš tada kiek pamenu mokėjau apie 60 eur:

http://www.ebay.com/itm/KARDANWELLE-REPARATUR-KIT-VORNE-REP-SATZ-CV-JOINT-99-04-JEEP-GRAND-CHEROKEE-WJ-/301446687214?fits=Make%3AJeep&hash=item462f9f69ee

 

Jei guma pareis, tai reiks daryt kaip Mive rodė, o šiaip tai galvoju net jei granata pabirs, tai 60eur jei kokius metus ar daugiau laikys, tai nėra taip jau siaubingai daug...

Beje, dabar kai liftavau džipą ir keičiausi tą gumą, tai tuo pačiu užmoviau granatą su "šalta svarke" ant kardano ašies (pas mane laisvumas šlicų buvo) - tai galiu pasakyt pritilo ūžimas, o galvojau kad ten tilras pagrinde ūžia. Dar pati granata vos vos laisvumą turi, tai dar jinai gal ūžimą duoda.

 

P.S. dėl kardano dvigubos kryžmės, yra tokia firma UAB "Kardanas", jie gamina ir remontuoja kardanus - manau galėtų padaryt tą dvigubą kryžmę WJ'ui, bet aš nesidomėjau tai nežinau kiek kainuotų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakėlus 2" ar daugiau visos gumos, net ir originalios, platėjančios(limited,overland)  su laiku plyš. Gal kam ilgiau laikys, o kai kam ir greit pareis. Kažkur rašiau kaip pasidaryti gumą iš nivos vidinės granatos guminės apsaugos. Ten guma yra gan geros kokybės.

Taip, geriausia yra ZJ dviguba kryžmė, bet ją gauti yra problema. Bent jau aš ilgai ieškojau. Na , o radus pamatai ,kad ji jau ne pirmos jaunystės. Aišku nekliba, niekur nesiliečia, bet  yra kitokių niuansų.

Va radau kur rašiau apie gumą :

Susitvarkiau granatos gumą  :cheer: .

Nežinau ar kam bus įdomu, bet vistiek pasidalinsiu savo eksperimentais  ;) . Sako nereik per anksti girtis, bet...

Nusipirkau Nivos vidinės granatos apsauginę gumą už 15 senų litų. Jos vidinė dalis yra viens prie vieno kaip ir originali JGC guma. Taigi, pasimatavęs pagal originalią gumą, išpjoviau tą nivos vidinę dalį,  atvalcavau savo seno dangtelio bortelius  ir sukišęs gumą vėl užvalcavau. Gavosi kaip originalas.  

post-10770-0-08578000-1422555189_thumb.j

post-10770-0-82533800-1422554987_thumb.j

post-10770-0-69501000-1422555133_thumb.j

 Va tepo va  :D .

o tu spejai isbandyti su nivos guma?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo , išbandžiau. Granata pabiro, o guma liko sveika. Tą kardaną su guma ir dangteliu pasiėmė smeska. Gali paliūdyt, kad gera guma. :D

 Gali pabandyt pasigamint . Gan lengva yra ir nebrangu. Berods 15 litų mokėjau.

 Domai, bandysiu pasiskambyt į "kardaną". Dėkui.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali ir replėm. Aš užspaudinėjau su apciūgais. Turėjau tokius senobinius, tai kraštus apšmirgeliavau, kad būtų siauresni.

Gali prieš užspaudžiant dar gumos klijais plonai patepti. Nors tai nebūtina.

 Beje, nereik labai stipriai spausti. Nesužnybk gumos.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na visai neblogai pavyko pasidaryt uztrukau pusvalandi gera ir pigiau nei pirkt kinietiska.

Tai va :liux:  :D . Ir guma šiaip yra geresnė netgi už originalą. Nes jie gamina kažkur meksikoj, kiek girdėjau. 

 Už idėją statai kavos  ;)  :D .

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Ai beje, čia kažkas anksčiau minėjo, kad pakėlus šaibomis, galima važinėt su standartiniais amortikais... Nu man tai per menkiausią duobę "kaldavo" per amortikus, jau net nekalbu apie "gulinčius policininkus"...
Atsisukau amortiką pažiūrėt kiek dar jis turi išsitraukimo ir pamačiau kad vos 15-20mm atsargos yra jau ant stovinčios mašinos (foto matosi), tai ką bekalbėt kai kėbulas į viršų pašoka... Tai pasidariau tokius 6cm prailginimus iš 5mm storio skardos - gal kam pravers idėja :D Nieko nekainuoja, tik paties darbas :)
 
pries_1.jpg
 
pries_2.jpg
 
prailgintas_1.jpg
 
prailgintas_2.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.