Pereiti prie turinio

Netik BMW automatas,palauk tuoj suges.


valdasamaliai

Rekomenduojami pranešimai

Na šitą " :P " gali arčiau prie savęs pasilaikyt - mažu pačiam prireiks :D

Merse keturakį jau nerasta tepalo slėgio lemputės , o apie tuos kur su CDI motorais išvis patylėsiu ba ten netik lemputę bet ir matuoklę "pamiršo" įdėt.

" :P " tik šiaip, nieko asmeniško ;)

 Girdėjau ir apie mersus, ale sako, kad anų pirkėjai didžiai pasipiktino matuoklės nebuvimu ir gamykla jas vėl pradėjo montuot...

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 69
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

keturakyje cdi tepalo lygį gali patikrinti prietaisų skydelyje,į naujus jau visuose motoruose dedamos matuoklės ,o slėgio lemputes nerasta...Matyt skaito kad tai nereikalingas aksesuaras,nes jei kas negerai su tepalo lygiu atsiras skydelyje perspėjimas "pasitikrink tepalo lygį ",o jei kas rimčiau tai kompas nuvarys važiavimą i avarinį režimą ,tai nori nenori sustosi pasitikrint.Technologijos žengia i priekį :)

Redagavo aidasdav
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o jei kas rimčiau tai kompas nuvarys važiavimą i avarinį režimą ,tai nori nenori sustosi pasitikrint.Technologijos žengia i priekį :)

Mačiau nevieną kompo nuvarytą į avarinį režimą - kai kuriems net švaistiklis per bloką pasisveikinimui išlindęs buvo . Tikrai technologijos žengia septynmyliais žingsniais į priekį :D

 

Beje , gal kai kam tai bus naujiena bet tepalo slėgis gan dažnai dingsta ne dėl lygio nukritimo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Dabar tokia tendencija - perki nauja, baigiasi garantija - po presu arba parduodi i rytus. Kas liecia naujus, garantinius auto, "Ford" jau daugeli metu turi atskira konstruktoriu-inzinieriu padalini, kuris "specializuojasi" automobiliu garantine kokybe ir resursu, bet tik garantiniu laikotarpiu (3m.), po kurio automobilis "privalo" gesti ir nesti koncernui pelna. Bet pasitaiko, kad automobilis pradeda gesti garantiniu laikotarpiu, tada lekia konstruktoriu galvos, nes kompensuoti nuostolius turi gamintojas. Ir tai kalbu ne apie mechanines dalis, o apie tas, kurios valdomos kompiuterine elektronika, jos pacios brangiausios ir neremontuojamos (kompai, davikliai, voztuvai).

Per galvas gaunama ir dar karta, jei auto negenda ilgiau nei 2 metai po garantijos, nes negrizta is anksto numatytas pelnas. 

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten jie į tuos kompus gali prikišti ir jau greičiausiai prikišę ,visokių laikmačių,kilometražo skaičiuoklių,užkūrimo kartų skaičiuoklių ir panašiai,kur po tam tikro ciklų skaičiaus kokia mikrūškė pradeda dirbti kitais parametrais,kuri ten tarkim valdo purkštukus dyzelyje.Tankiai naujuose dyzeliuose iš niekur nieko lydosi stumokliai,kažkaip mistiškai užsiliesina mišiniai vienam cilindre,gal tai sąmokslas,kas žino?

turejau epson printeri senais gudziais 2000 panasiai. spauzdinau nemazai, ir pasimaise protas, nesamones daryt pradejo, taise gal 3 kartus nieko gero nesigavo ismetem. po kokiu 10m youtubej netycia maciau filmuka lygiai apie toki pat printeri, su viens prie vieno tokiais pat simptomais. ruskelis kazkoks pasirode uzsispyres, ir ieskojo galu kol rado. pasirodo uzprograminta kiek psl turi spausdinti, o poto protas maisosi. nuresetino cikla ir vel printeris kaip naujas. gaila nebeturejau to printerio, buciau praktiskai patikrines, nes ten zmogus su visais zingsniais paaiskines kaip ilyst i source code, kurioj vietoj ka paprogramint ir kaip uzbaigt :)

tai primesk jau tais laikais paprastas sudprinteris buitinio lygio jau buvo uzprogramuotas pasenti, tai ka kalbet apie dabar ir apie visai kita pinigu svorio kategorija  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seniai girdeta dainele apie suprastejusia automobiliu kokybe. Puikiai prisimenu lygiai ta pati kabedavo pries 15 metu apie tuo metu naujai gaminamus automobilius. Pvz apie BMW sakydavo, e34 tai superinis tankas, gali vaziuoti ir vaziuoti, o nauji e39 sukonstruoti taip, kad po penkiu metu reiketu pirkti nauja. Dabar lygiai taip pat kalba lygindami e39 su e60, tipo su e39 vaziuosi ir vaziuosi, dar ilgiau nei tas naujas e60 atlaikys. Pasakos, po 15 metu ta pati apie e60 rasys, nes meistrui naujas variklis su naujom technologijom yra kosmosas, kol ji isisavina savarankiskai ir jis pasidaro nebebaisus, modelis speja pasenti. O realiai tvarkingai atliekant vokisko  automobilio prieziura ir jo nevaikant autobanuose dugnais puse milijono rida yra ne riba.

 

O tu visokiu tepalo matuokliu kad nera, tai nieko nuostabaus, daugeli funciju dabar pereme elektronika. Tai jei vaziuoji tepala keisti tada, kai parodo ant spidometro, zema tepalo lygi signalizuoja BC ekrane, kam ta mauokle is viso reikalinga?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seniai girdeta dainele apie suprastejusia automobiliu kokybe. Puikiai prisimenu lygiai ta pati kabedavo pries 15 metu apie tuo metu naujai gaminamus automobilius. Pvz apie BMW sakydavo, e34 tai superinis tankas, gali vaziuoti ir vaziuoti, o nauji e39 sukonstruoti taip, kad po penkiu metu reiketu pirkti nauja. Dabar lygiai taip pat kalba lygindami e39 su e60, tipo su e39 vaziuosi ir vaziuosi, dar ilgiau nei tas naujas e60 atlaikys. Pasakos, po 15 metu ta pati apie e60 rasys, nes meistrui naujas variklis su naujom technologijom yra kosmosas, kol ji isisavina savarankiskai ir jis pasidaro nebebaisus, modelis speja pasenti. O realiai tvarkingai atliekant vokisko  automobilio prieziura ir jo nevaikant autobanuose dugnais puse milijono rida yra ne riba.

 

O tu visokiu tepalo matuokliu kad nera, tai nieko nuostabaus, daugeli funciju dabar pereme elektronika. Tai jei vaziuoji tepala keisti tada, kai parodo ant spidometro, zema tepalo lygi signalizuoja BC ekrane, kam ta mauokle is viso reikalinga?

Čia daugiau realūs pastebėjimai, o ne pasakos vaikams prieš miegą...Detalės su ribotu resursu, neardomi mazgai, kurių remontuot neapsimoka arba neįmanoma ir t.t.Užtat yra masė visokios fignios salone, nes mašina-tai tipo didelis kompas su keturiais ratais:) Pačios tos transporto priemonės šiuolaikinių technologijų sugadintai kartai...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas dauguma diezu(mehanines) jau nedaro  nupilimo kamscio, o po kokiu 100 000 tepalai prarastu savibes,ir pareitu deze....

Šiaip tai FORD'as prieš 30 metų (jei ne dar seniau) tiek dėžėse tiek reduktoruose tepalo išleidimo probkių jau nedarė , o va agregatai laikė - tai kad šia ne sąmokslas o paprasčiausiai tepalai atlaiko pakankamai daug jei neišbėga per salnikus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai FORD'as prieš 30 metų (jei ne dar seniau) tiek dėžėse tiek reduktoruose tepalo išleidimo probkių jau nedarė , o va agregatai laikė - tai kad šia ne sąmokslas o paprasčiausiai tepalai atlaiko pakankamai daug jei neišbėga per salnikus.

ira toks ford galaxy visi sinhronai kaip sinhronai,o vat atbulinis padengtas metalakeramika(5begio toks pats tik paprastas),kuriam labai aktualu tepalu kokybe,dabar klausimas,kuris begis pareina dažniausia? :D galejo pastatit papras ir eitu 75w90 o diel to sinhrono reikia pilt Dextrona,jokio samokslo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia daugiau realūs pastebėjimai, o ne pasakos vaikams prieš miegą...Detalės su ribotu resursu, neardomi mazgai, kurių remontuot neapsimoka arba neįmanoma ir t.t.Užtat yra masė visokios fignios salone, nes mašina-tai tipo didelis kompas su keturiais ratais:) Pačios tos transporto priemonės šiuolaikinių technologijų sugadintai kartai...

jo, vios naujesnes kartos "sugadintos" tik kazkodel zmonija juda i prieki, o ne atgal. Bet tu pats pagalvok, jei is vokietijos atvaro automobili su 600 tukst rida ir jis dar visai padoriai atrodo, atsuka spidometra iki 202 tukst ir Lietuvoje su juo pravaziuoja dar virs 150 tukst. truputi paremontuodami, tai cia kazkas labai blogai? Ziguliui po 200 tukst. jau jeikedavo daryti kapitalini variklio remonta. O jei butu taip kaip cia rasote, varikliai laikytu po 150 tukst., tai Kauno turgus butu uzverstas 2-3 metu automobiliais su varikliu defektais. Aisku pasitaiko tokiu, bet tik todel, kad pvz naujo BMW 520 dyzelio max greitis 235 km/h, jo dinamika neblogesne ar dar net geresne nei benzo, tai vokietis autobane ir mina su juo 220-230 po kokius 100 km i viena puse iki darbo kiekviena diena...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, vios naujesnes kartos "sugadintos" tik kazkodel zmonija juda i prieki, o ne atgal. Bet tu pats pagalvok, jei is vokietijos atvaro automobili su 600 tukst rida ir jis dar visai padoriai atrodo, atsuka spidometra iki 202 tukst ir Lietuvoje su juo pravaziuoja dar virs 150 tukst. truputi paremontuodami, tai cia kazkas labai blogai? Ziguliui po 200 tukst. jau jeikedavo daryti kapitalini variklio remonta. O jei butu taip kaip cia rasote, varikliai laikytu po 150 tukst., tai Kauno turgus butu uzverstas 2-3 metu automobiliais su varikliu defektais. Aisku pasitaiko tokiu, bet tik todel, kad pvz naujo BMW 520 dyzelio max greitis 235 km/h, jo dinamika neblogesne ar dar net geresne nei benzo, tai vokietis autobane ir mina su juo 220-230 po kokius 100 km i viena puse iki darbo kiekviena diena...

 Aš kalbėjau ne tik apie variklius.O jei ir apie juos, tai pavyzdžių galima surast pakankamai. Va kad ir Bulksvaginų modeliai su 1.2-1.4 TSI varikliais, po 80-100 000 km(kartais nereikia nė tiek) susidėvi grandinės įtempėjai, pasekmės ganėtinai graudžios :rolleyes:  Bent pora temų apie tai  http://teknikensvarld.se/varning-kop-inte-denna-volkswagen-motor-185407/, ir dar čia http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=47128  Vat tau ir naujos teKnologijos...Grandinė anksčiau amžina būdavo, net ir išsidėvėjus įtempėjams, o dabar kas? Beje, VW minėtuose  modeliuose dabar vėl pradėjo naudot skirstymo diržą, manau, tai šį bei tą pasako :rolleyes:  Pilna tokių atvejų galima surast...Ir tai su dabartiniais ekspluataciniais skysčiais, superaukštos klasės tepalais ir t.t. 

 Šlamštą dabar gamina, su retom išimtim, ir tiek...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai FORD'as prieš 30 metų (jei ne dar seniau) tiek dėžėse tiek reduktoruose tepalo išleidimo probkių jau nedarė , o va agregatai laikė - tai kad šia ne sąmokslas o paprasčiausiai tepalai atlaiko pakankamai daug jei neišbėga per salnikus.

 

 Na bet, jei tepalą reguliariai keistum, agregatai dar ilgiau laikytų, nekauktų tiltai ir dėžės gerai junginėtųsi prie žemos temperatūros ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.