Pereiti prie turinio

Jimny 1.5 diesel - nuomones


Pelkinis

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki kolegos,

 

Gal kas bandet Jimny su 1.5 dyzeliu, kaip nuomones?

Mano pazistama nori pirkti, kazkur 5 metu senumo, detis gerve, mautis mudus ir turistauti.

 

Ar patikimas 1.5d motoras (cia kiek suprantu tas pats kur Renault Clio ir Nissan Quashquai), ar geriau traukia uz 1.3 benza? 

Kokias padangas galima mautis nekenkiant agregatams, apsieinant tik liftu?

 

Aciu uz pasisakymus.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pasakoja motoristai, tai jo riba - 150 000-200 000km, veliau istrupa indeklai is darbines puses ir variklis uzkala, daznai sulauzant alkunini velena.

Kaip sako meistrai, po 150 000km reikia pakeisti prancuziskus originalius ideklus i neoriginalius, bet itin patikimus: "Glyco", "AE", "FM", "Kolbenschmidt", "Mahle" ir tada problema baigiasi, bet tas remontas kainuoja.

Redagavo Laumkelis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pasakoja motoristai, tai jo riba - 150 000-200 000km, veliau istrupa indeklai is darbines puses ir variklis uzkala, daznai sulauzant alkunini velena.

Kaip sako meistrai, po 150 000km reikia pakeisti prancuziskus originalius ideklus i neoriginalius, bet itin patikimus: "Glyco", "AE", "FM", "Kolbenschmidt", "Mahle" ir tada problema baigiasi, bet tas remontas kainuoja.

nieko nesupratau, su valo slifavimu keist , ar seip ikist nominala, tik nauja?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek forumu perskaiciau, niekur neradau jokiu naujieno apie silpnus indeklus. Visur minimas purkstuku keitimas, del kuro kokybes, ir karati EGR, turbinos gedimai.

Cia review lenkiskai radau dar, sako tie vrikliai nuo 2001 metu jau sukasi runushkese.

http://namasce.pl/silnik-1-5-dci-problemy-awarie-historia-eksploatacja/

 

Tai sakot bus blogiau negu imti 1.3 benza?

Musu ziurimo varianto rida - 200000km. Dyzeliui tai tik gyvenimo pradzia, mano manymu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sitam dyzeliui tokia rida dazniausiai gyvenimo pabaiga. Renault tenka dazniausiai remontuoti purkstukus, kuriu kaina nemaza, turbinos susidevi greiciau nei iprasta, na ir kaip raso bedos su indeklais. Dar egr ir kitos smulkmenos. Vien skelbimuose kiek renault su variklio defektu parsiduoda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai tiek turbinos , tiek velenai "lenkiasi" dėl "laiku" keičiamų "kokybiškų" tepalų - ir tik nereikia čia "lia-lia" apie tai kaip pavyzdingai prižiūrimos mašinos vakaruose.

Nusipirkus mašiną su tokiu varikliu rekomendočiau prieš keičiant tepalus nusikelt vožtuvų dangtį , nusiimt karterį ir viską išplaut nepamirštant tepalo paėmėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.