Pereiti prie turinio

alga

Nariai
  • Pranešimai

    585
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas / Kazlų Rūdos miškas

Paskutiniai lankytojai

948 profilio peržiūros

alga's Achievements

0

Reputacija

  1. Triukšmas. Diskomfortas (padangos svoris ir kietumas). Stabdžių efektyvumas prie didesnio greičio (padangos svoris). Kuro sąnaudos t.y. didesnis pasipriešinimas riedėjimui. Ir t.t. ir pan. Be 8" ratlankių su -ET neišsisuksi. Žodžiu 285 į purvus pats tas, Keliams / light offroad geriau 255. Mano nuomonė.
  2. Toli važiuot 285 padangų nedėčiau ir pasilikčiau prie 255. Jei visgi dėčiau plačias - tai tik su teisingo išnešimo ratlankiais be jokių rasstavkių. Sėkmė ir kantrybės projekte
  3. Plikos plokštės be priedų (be vandens bako, be guminio pado): 60 kg 360,00 EUR 90 kg 420,00 EUR 125 kg reversinė 800,00 EUR 160 kg reversinė 950,00 EUR Kaunas 860612102
  4. Turiu 90kg, naujos, kitaiskos. Variklis Loncin.
  5. Per 3 vietas turbinasi. Google "300tdi fuel pump tuning" ir rasi viska su paveiksliukais
  6. Nesijaudinkim, tikrai priims. Ir su ekologija čia nieko bendro nėra. O šiaip įmonės ir taip moka taršos mokestį nuo nupirkto kuro. Plius kuro kainoj krūva mokesčių.
  7. Buvau gavęs, pas mane kablukai N1. Statistikos dep pofig ar fūra ar kablukas, jiem krovininis ir amen. Nu paskambinau paklausiau ar tikrai dėl kabluko turiu čia popierizmais užsiimt - oi ne sako, tada nereikia. Viskas.
  8. Sėkmės su projektu ir nepatingėk pasidalinti eiga
  9. Radiatoriu nuleisi, rankena kažin ar reiks ką daryt. Davirinsi strypo galą jei kas.
  10. Reiška reikėjo akis taupyt ir susimokėt Aš irgi už Fordo Workshop manual mokėjau, ten 20 pundų ar kažkas tokio.
  11. D1 šikna toli išlindus nuo ašies,aplamai ant galo daug svorio tenka. HD bamperis, sunki zapaskė, dėžė su trosais-stropais-blokais, hilift, kažkiek šmutkių. Vat ir gaunas kad reikia Heavy load. Nu nėra blogai ir su Medium, bet jei prisikrauti ir dar yra žmonių gale tai skaitau reikia Heavy. Aišku tuščias bus kietas. Ir galinėm spyruoklėm konusus iškart susidėk. Per gerą X išlipa iš vietos viršuje. Konusas nukreipia kad grįžtų atgal į vietą. Galinis stabilizatorius jei yra tai reikės arba atkelti nuo rėmo tvirtinimus, arba ilginti traukutes, arba išmesti. Po lifto jo kampas pasidaro neteisingas, pavažiavus per kokias kaldajobinas persiverčia traukės. Nelabai ten jausi jį išmetęs, kažkiek labiau "guminė" pasidaro mašina, tokia liūliuojanti labiau. Man labiau patinka su stabilizatorium.
  12. Michailai atvirkščiai. Standartas galinės eina į priekį ir priekis gausis maždaug Medium Load. Tai su standartiniu buferiu ir be gervės pasikeltų. Bet jei sukrausi visus geležius ir dar papildomą akumą tai tikrai arsi su buferiu. Aš pirma dėjau liftkitą +2 Light load. Po to tas liftuotas Light load spyruokles iš galo dėjau į priekį, o į gala +2 Medium Load. Galinės Light load = priekinės Heavy load (TF015). Panagrinėk Terrafirmos Suspension Lift kit sudėtį ir suprasi. Dabar turbūt dėčiau Heavy Load į galą.
  13. Yra lift kitai amortai + spyruoklės. Visokio kietumo. Numatai ką dėsi ir užsakai teisingą.
  14. Saulius 37 važiuoja. Poros 4,37 atrodo. Bodylift 3 ar 4" + suspension lift 2" Heavy Duty spyruoklės. Sudėsi silpnas spyruokles irgi nebus gerai. Amortikus iškart piktus nes standarto nei kietumo nei eigos nepakaks. Dėsi metalinius bamperius, gervę ir paliksi minkštas spyruokles - susės iškart. Praeiti keliai. Vien zapaskė 37 sveria dvigubai negu gimtoji, dar kokį šniūrą įsimesi, pasidaro to svorio. Nu žodžiu be pabaigos čia... Lėtinsi tik iš razdatkės - plentu ramiai važiuoti laikys.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.