Sitam dyzeliui tokia rida dazniausiai gyvenimo pabaiga. Renault tenka dazniausiai remontuoti purkstukus, kuriu kaina nemaza, turbinos susidevi greiciau nei iprasta, na ir kaip raso bedos su indeklais. Dar egr ir kitos smulkmenos. Vien skelbimuose kiek renault su variklio defektu parsiduoda.
neseniai dejau tokia galva su naujais voztuvais, kartu remontino purkstukus, dejo 2 naujus antgalius. Uzkurus kaleno(tikslaiu detonavo). Prasiknisau 2 dienas nusprendziau vel patikrint purkstukus, pasirodo tie 2 su naujais antgalais buvo kalti.
riebokslis specifinis ir coliniai ismatavimai, kai reikejo pirkom cia http://allegro.pl/simmering-uszczelniacz-mostu-tyl-opel-frontera-a-i3706396800.html , laiko jau metus.
Jei torsionais keliam daug, butina priekini tilta leist, tada maziau tiketina, kad granatos sprogs. bet pakelus iki galo prieki netenkame pakabos eigos i apacia.
Duzta fronteru stiklai gan daznai. A sport pas pazistama subirejo, pagal uzsakyma Kaune nauja padare, po savaites vel subirejo Dabar pats issipjove ir organinio stiklo.
Prie temos klausimas. Ar fronteros A gamyklini LSD galima isimesti i betkokio perdavimo difa, pakeitus reikiama pora? Ir ar skyresi patys difai su spyruokline ir lingine pakaba?
Viena rata pakelus perdavimas eis per satelitus ir skirsis, reikia kad du ratai vienodai suktusi. Jei stabdziai jokie nesitrina, visas tiltas turetu graziai suktis. Juolab 4.56 ir 4.88 skirtumas gana didelis ir tikrai pastebesi.