Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 24, 2015 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2015 Šiaip tai kai purkštukai pradeda durnavot būtent angaliai ir yra keičiami (prie bendro dar ir atidarymo slėgis reguliojamas) - čia jei norisi turėt gerai veikiančius purkštukus ba šrotiniai neaišku ką jau yra matę nors kartais pakliūna ir labai gražiai dirbantys. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 7, 2017 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2017 Savo MP 1 pakeiciau matora ir jame man nepatinka jo skleidziama vibracija. Tai vyksta visais apsuku deapazonais. Aisku didinant apsukas ji mazeja bet ir jos daznis dideja. Balansinius velenus keisdamas dirza pastaciau pagal mietkes. Kompresijos nematavau bet keisdamas ziedus apziurejau cilindrus, jie be zarubkiu, ziedai originalus, susileido 1 britvos tarpeliu. Katik toptelejo gal pagrindinis skyvas su guminiu intarpu. Vienu zodziu, technikoje toli grazu nesu zalias, bet mitsubishi 2.5 td ciupineju tik menesi. Gal ka itariat. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerijus69 Atrašyta Sausio 8, 2017 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2017 Mitsubisininkai savaitgali ilsisi☺. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FishBons Atrašyta Gegužės 2, 2019 Dalintis Atrašyta Gegužės 2, 2019 2,5 85kw šaltas variklis ant laisvu purtosi ir baltais dūmais apsipila, gaza priima gerai, tik ant laisvu taip. Kuriasi gerai,varikliui truput pasilus gerai viskas. Purkštukus tikrinti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 2, 2019 Dalintis Atrašyta Gegužės 2, 2019 Ir purkštukus tikrint , ir kompresija pasimatuot būtų neprošal . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
latras Atrašyta Gegužės 19, 2019 Dalintis Atrašyta Gegužės 19, 2019 sveiki , perinkus varykli ar keiciant dirzus aisku viska sustacius pagal zimes reikia teisingai nustatiti degimo kampa su mikrometru. Busite patis nustebinti ant kiek tai gerai. O l saltas paleidimas priklauso nuo degimo kampo sureguliavimo ir atn siurblio stovi taip vadinami padsosai kurie turetu veikt , zvakes , purkstukai , kompresija , jeigu viskas veikia vaziuosite be bedu. SEKMES Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 27, 2019 Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2019 Buvo neseniai man toks bajeris su šituo 2,5 TD varikliu darbiniam Hyundajuj, tai iš esmės tas pats variklis, kaip 4D56, tik skiriasi "aprengimas". Mašina 2005 m., rida apie 215000 km.Žiemą kažkaip pradėjo sunkiau sukt starteris, ne visada, bet kartais. Pakeičiau į reduktorinį (originaliai stovėjo paprastas), kažkiek pagerėjo, bet visvien ne taip, kaip būdavo. Ir vieną kartą po darbo sėdau važiuot, tai tik lemputės skydely prigeso, raktelį pasukus...Iš kokio trečio karto pavyko užvest, bet iškart pastebėjau, kad pasikeitė variklio garsas ir atsirado vibracija nuo maždaug 2000 aps/min. Nusiėmiau diržo viršutinį dangtelį, viskas kaip ir savo vietoj. Taip ir važinėjau kurį laiką, kol neprisiruošiau keist skirstymo diržo ir dar visokių smulkmenų. Ir, tik nuardžius variklio priekį, paaiškėjo triukšmo ir vibracijos priežastis (foto). Užsikirto viršutinis balansinis velenas (radau ant darbinio paviršiaus korozijos ir išsidėvėjimas netolygus), dėl ko trūko balansinis diržas, tik visa laimė, kad jo nepagrūdo po skirstymo diržu...Alkūninis sukosi, o diržas-ne, tai ir "grojo" gan įdomiai. Pakeičiau balansinį veleną kitu naudotubetgeru, aišku, praktiškai reikėjo keist ir veleno įdėklą, bet garažo sąlygom nelabai buvo įmanoma. Dabar viskas ok,vedasi ir važiuoja puikiai, o gedimo priežastys nelabai aiškios. Galbūt nepakankamas tepimas. Pats balansinis diržas, neskaitant plyšimo, buvo pakankamai geros būklės. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Birželio 4, 2019 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2019 prisiklauses nuomonių už ir prieš,prisižiūrėjes jutubių,vistik surizikavau savo HG atsisakyt balansyro paslaugų,nuėmiau tik diržą ir tempiką,tiesą sakant prie vidutinių sūkių jautėsi vibracija,dabar nejaučiu matyt apsipratau,nesakau kad tai gerai ir kad tai menkina mitsubišio konstruktoriu darbą,bet kažko esminio balansyrai nedaro Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Birželio 4, 2019 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2019 Tai aš irgi galvojau, gal nuimt tą diržą velniop ir važinėt, na bet, kadangi turėjau rezerve variklį su defektu, važiavusį nepilnai 140000 km, tai nusprendžiau sudėt viską "pagal knygą". Norint išimt tuos velenus visam laikui, reikia užaklint tepimo kanalus, kitaip bus problemų su tepalo slėgiu. Balansyriniai velenai buvo naudojami ir kituose Mitsubishi varikliuose, šiaip sakyčiau, kad iš jų daugiau žalos, nei naudos, juolab kad dauguma kitų gamintojų šitos sistemos nenaudojo, ir nepasakytum, kad jų varikliai triukšmingesni, labiau vibruoja ir pan. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Birželio 4, 2019 Dalintis Atrašyta Birželio 4, 2019 (redaguota) Kaip ir generatoriui matyt nebuvo nebuvo geresnes vietos kaip kuo zemiau ir prie rato. Matyt ir japonam tinka posakis ,,хотелось как лучше - получилось как всегда,, . Redagavo Birželio 4, 2019 Tadas2 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Birželio 5, 2019 Dalintis Atrašyta Birželio 5, 2019 Kaip ir generatoriui matyt nebuvo nebuvo geresnes vietos kaip kuo zemiau ir prie rato. Matyt ir japonam tinka posakis ,,хотелось как лучше - получилось как всегда,, .su generu tai jaučiu per pietus kol braižytojai ilsėjosi koks valytojas dapiese...sugalvok tu taip...stiprintuvo siurblys virsuje o generas apacioje.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar