Pereiti prie turinio

TLC80 remontas ir tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 750
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

mano ant keleivio pusės prie klėmų prisukta... pliusinis kabelis perkirptas ir srovės išjungėjas pastatytas... jungiu tik kai gervę naudoju... taip saugiau...

akumai sujungti ligegrečiai... relė valdo pakrovimą ir perjunginėja juos nuosekliai kai užvedinėji su starteriu..

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal ymanoma imti 24v gerve ir statyti papildoma rele kuri sujungtu akumus nuosekliai tik gervei, tik nesugalvoju ar cia gerai butu? Nes starteriui taip padaryta tai gal ir gervei galima butu? Dvi optimos geriau nei viena :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar pasistaciau tiuningines Nitro 4.56.

Viduli, pirkai tik poras Nitro ar visą komplektą su guoliais ir t.t.?

Amerikoj žiūriu palyginus nedidelė kaina komplekto abiems tiltams - 980$.

http://www.justdifferentials.com/GPFJ80-4-56-1-p/gpfj80-4.56-1.htm

 

GPFJ80-4.10-1-2.jpg

 

Kokiu būdu atvežei? Kaip su muitais?

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grystu prie variklio traukos problemos. Perskaiciau daug uzsienio forumu, susideliojau darbus kuriuos reiketu padaryti.

Pradziai pasikeiciau visus filtrus, variklio tepala, dar reiketu paziureti kokia sietelio bukle ant kuro paemimo bake, jei ten svaru, vadinasi su kuro padavimu viskas ok.

Toliau noreciau patikrinti degima ant siurblio, pagal mane jis siektiek velyvas, cia prolema man, nes as ne varikliu meistras. Skaitant 1HD-T service manuala tai atrodo neturetu buti sudetinga operacija kazkiek suprantanciam.

Sekantis veiksmas, reikia patikrinti turbinos slegy, gamykliskai turetu buti 7,1-9PSI, Su intercooleriu zmones kelia iki 14PSI su standartine turbina.

Uzsisakiau turbo slegio matuokly (gauge), ateiciai pravers.

Toliau bandysiu pariebinti kura pagrindiniu varztu is siurblio galo, gad bent koky dumely juoda pamatyciau, nes dabar tai kaip pas benzinine, jokiu dumu.

Toliau off boost kuro kompensavima reiketu paziureti,nes ant mazu apsuku isvis saves nepaveza, irgi nera dumu.

Nu o toliau jau galo nera, intercooleris, EGT matuoklis ir tt.

Tikiuosi viska is eiles darant atgausiu koky viena kita arkly...

Papasakokit kas kokiu modifikaciju dare 1HD-T varikliams

 

Dar siandien paziurejau apsukas prie 110Kph buvo apie 2500rpm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar keleta klausimu

Kaip pas toyta su t-belt lempute, kaip ji issijungia?

Problema su obuoliu salnykais, ka tai kainuoja ir ka dar reikia pasikeisti perinkinejant priekiny tilta?

Skverbiasi tepalas tarp dezes ir zazdatkes, ant zemes dar nelasa, ar didele tai problema?

 

Prieš kelias dienas užsakinėjom šituos posūkio kumščio (obuolio) riebokšlius, vienai pusei kainuoja 80lt. Galim užsakyt. 8698 23630

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar nemazai ka padarem, perinkom abi blokiruotes, buvo atsoke magnetai, isardem priekiny tilta, obuoliu bukle nekokia, kaip ja pagerinti? Granatos neorginalios, ar nebus koks piguminas. Kaip baigesi remontas neatsimenu :girtas:

post-4483-1391418241569_thumb.jpg

post-4483-13914182779011_thumb.jpg

post-4483-13914183173193_thumb.jpg

post-4483-13914183490452_thumb.jpg

post-4483-13914183866753_thumb.jpg

post-4483-13914184252468_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.