Pereiti prie turinio

TLC80 remontas ir tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

Pagaliau ir as ysigijau 80ke, ka patarsit pakabos klausimu, Planuoju 35" MT ratus, abu geleziniai bamperiai, 2 gerves, atsarginis ratas, 4 ekipazo nariai, pilna bagazine. Manau neatsisakysiu ekspediciju bei varzybu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 750
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Priekis galas Lovells progresyvinės Heavy Duty +5cm ... 5 m garantijos... o Amortikai man labiau patiko Profender... ir kėbulą pakelt 5cm... arba po spyruoklėm tarpines.... man toks būdas priimtinesnis būtų... bet jei gyliai nelandžiosi su ja, tai ir 35" ratų geriau nekišti... ba nuolat bus remontai... ilgoms kelionėms ir bekelei pilnai užtenka 33" ratų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saunuolis.

35 ratai ir prie 2 coliu lifto telpa, bet karjere kliuna ant ikalnes ir posukio.

As pradejau saviske nuo 2 coliu ir 33 ratu, tada 4 coliai ir 33 ratai, tada 4 coliai ir 35 ratai, o dabar 5 coliai ir 35 ratai.

Apie reduktoriu perdavimus (poros):

Pas tave dabar 4.10 stovi, prie sito perdavimo 33 ratus suka puikiai, bet 35 ratus jau sunkiau - reik startuojant daugiau gazo duot.

Slapioj ir stacioj ikalnej(kalbu apie ekspedicijas kalnuose) truksta dinamikos ir gaunasi taip, kad kazkur pries pat pabaiga reik persijungti begi ar automatas perjungia i zemesne ir prasukus ratus pradeda buksuoti ratai ko pasekoje prarandi sukibima su danga.

4.30 irgi turejau. Dinamika pasikeite 35 ratus sukant, spidometras rode ka ir GPS, bet vargas tame, kad as jas pirkau nuo 105 Toyotos, o 105 Toyotos reduktoriai visai nelaiko ir po 3 men eksplotacijos priekinis tiltas pabiro.

Dabar pasistaciau tiuningines Nitro 4.56. Patenkintas viskuom, bet prie tolimu kelioniu kai prie 4.3 poru ant 130 km/h tahometras rode 2300 aps, o dabar prie tokio greicio 2600 aps. Teko atsisakyti greicio (taupau motora) 30 km/h ir apsistoti ties 100 - 110 km/h ( tahometras rodo apie 2200 aps)

Pranasumas 35 ratu prie 33 labai pasijaute - masina sunki ir 33 ratai iseina pravazumo palyginimui kaip Cherokiui 31, o 35 jau galim prilyginti cherokio 33, bet komforto, saugumo, automobilio patvarumo tolimose kelionese - cherokiui iki 80 labai toli.

Pas mane siuo metu OME spyruokles, kasteris ir amortikai. Turejau Iron menus, bet negalejau palyginti su OME, o dabar drasiai galiu teigti, kad OME 100% geriau.

Patarciau is sykio pradet nuo 4 coliu, bet biudzetas skausmingas.

Reik kasteri statyt, panaro traukes reguliuojamas daryt, amortikus su ilgesne eiga statyt, o prie 2 coliu sito nereik (tik spyruokliu uztenka)

Pameginsiu sudeliot nuotraukas nuo standarto, plius 2 ir 33 ratai, 33 ratai ir plius 4 ir galiausiai 35 ir liftas plius 5. ( nuotrauku eiliskumas susimaise)

Matau, kad Meris kazka siuo metu daro sitoj skilty, gal nesusidubliuosim :)/>/>/>

post-59-13888722210915_thumb.jpg

post-59-13888723275131_thumb.jpg

post-59-13888724056203_thumb.jpg

post-59-1388872470186_thumb.jpg

post-59-1388872543253_thumb.jpg

post-59-13888729339358_thumb.jpg

post-59-13888729476222_thumb.jpg

Redagavo vidulis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

planavau ir aš iki 35"ų augti, bet pavažinėjęs su 33" supratau, kad to per akis.... o kad ir Karpatuose kartais gervykę užkabinti tai tik malonumas :) už tat paprastesnė ir pigesnė eksplotacija, patikimumas didesnis... dar Denis gali daug papasakoti, jis irgi daug perdarinėjo, kad 36"ais Simeksais važiuotų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz info, Pasistengsiu neskubeti su perdarymais, nors ir sunku iskesti, gerai kad dar finansai kazkiek pristabdo. Pavazinesiu koky menesiuka su 33 AT, pasitvarkysiu technine bukle, pereisiu mazgus. Daug visokiu smulkmenu reikia sutvarkyti.

Labai sunkiai veikia vairuotojo duru stiklo pakelejas.

Peciuko ventiliatoriaus veikia tik 4 padeties ir turi pasaliniu garsu.

Priekine blokiruote be gyvybes, galine stringa.

Tokie pastebejimai po keliones is Vilniaus namo.

Ai jau pasikeiciau valytuvu sluoteles :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki , pernai pavasarį įsigijau TLC 80 . Iki metų galo tikrai nemažai nuveikiau : spyruoklės ir amortizatoriai OME , poliuretano įvorės , kasterio įvorės (OME) , priekinis ARB bamperis su Warn gerve , 5 BF Goodrich 285/75R16 MT padangos , CB antena su racija . Visa tai neskaitant pačio automobilio tech priežiūros : pilnai pakeisti galiniai stabdžiai , perinktas priekinis tiltas( riebokšliai , tarpinės , atraminiai ir ratų guoliai )visi tepalai ir filtrai - net ir minėti nereikia . Pakeistas radiatorius , kardanai ir kryžmės .

Šiems metams liko ne ką trumpesnis sąrašas :) Galinis bamperis su laikikliu atsarginiam ratui ir gerve , jėgos slenksčiai , įsirengti miegamą vietą , stogo bagažinė su tentu . Pernai pabuvojau Karpatuose ir keliuose renginiuose LT

Visu 150% pritariu Vidulio nuomonei - šis modelis netinka dideliam purvui (mano automobilio masė šiai dienai yra 2520kg - pasvėriau ) , greičio ruožams ir tramplynams karjeruose . Idealus ekspedicijoms - varikio galia ir sukimo momentas kalnuose tikrai labai stebina . Labai taikliai apibūdina rusai - ji važiuoja visur , kur yra sausas gruntas .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

važiuoja ir kur šlapia :) svarbu dugnas būtų ir tiltai nesikabintų :)

Saulėnai, atskirsiu tą temą joj ir rašyk kas domina ir kaip darai...

 

Blokiruotes abi nusiimk, viduj pavadėliu prikabink šakutę, kad netyčiom nesusiblokuotų, uždenk skardele su hermetiku angą ir galima neskubant blokiruotes paremontuoti... atsiusk manualą, ten rasi apie blokiruotės konstrukciją... jei korpusas neištrupėjo labai ir apvijos nesudegė, tai galima prikelti antram gyvenimui varikliukus...

Stiklo pakelėjai tai senatvės liga... reik ardyti, kai kur praplėsti stiklo kanalą (prie veidrodžio kur stiklo rėmas jungiasi su durimis)... padeda, stiklai lengviau važinėja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien nuveikiau nedaug, pasikeiciau akumuliatoriaus gnybta, gilinuosi kas ir kaip veikia.

Labai nervuoja peciukas, lietingos dienos, nepajegia nupusti langu, ir veikia tik ant didziausios padieties. Ar yra ten ka remontuoti ar ieskoti kito ventiliatoriaus? Kur stovi varzos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del variklio, pagal mane trauka mazoka, greitis max 120-130, bet jau reikia papieluoti kad tiek pasiekti. Ka ir kur patikrinti variklyje kad suzinoti ar viskas su juo tvarkoje?

 

 

Jeigu 12 vožtuvų , tai turbinos valdymo žarneles patikrink , jeigu naujesnė - gali ir EGR vožtuvai užstrigę būti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del variklio, pagal mane trauka mazoka, greitis max 120-130, bet jau reikia papieluoti kad tiek pasiekti. Ka ir kur patikrinti variklyje kad suzinoti ar viskas su juo tvarkoje?

Mažokai, buvusi maniškė (čia ta pati, kur Krakatuko :) ) traukė tikrai smagiai, net ir su 33 ratais (variklis 4.2TD 12V, automatas).O nelabai seniai čiupinėjau naujesnę, su 24V motoru, mechanine dėže ir standartiniais ratais-ką aš žinau, tūpoka pasirodė, tikėjausi daug geresnės traukos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mažokai, buvusi maniškė (čia ta pati, kur Krakatuko :)/> ) traukė tikrai smagiai, net ir su 33 ratais (variklis 4.2TD 12V, automatas).O nelabai seniai čiupinėjau naujesnę, su 24V motoru, mechanine dėže ir standartiniais ratais-ką aš žinau, tūpoka pasirodė, tikėjausi daug geresnės traukos...

....teisingai, kiek man teko pačiupinėti TLC 80 su 24V , "tupos" buvo visos, kol nebuvo sutvarkyti vakuumai, kalnas el. vožtuveliu ir t.t. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas Saulena kitas variantas - kiek man sake buves savininkas - permestas visas variklis su deze - nuo anglo.

 

Be to trauka ten gera (bent jau pirmom pavarom) - kiek suprantu klausiama kodel max greitis tik 130.

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas Saulena kitas variantas - kiek man sake buves savininkas - permestas visas variklis su deze - nuo anglo.

 

Be to trauka ten gera (bent jau pirmom pavarom) - kiek suprantu klausiama kodel max greitis tik 130.

Matyt kolega lygini trauka su savo Patruliu, pagal jy tai cia RAKETA :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del ventiliatoriaus:

Pas mane buvo taip, kad nevaiksciodavo silumos reguliavimo troselis.

Ardziau visa ta valdymo bloka, jis elektroniniu budu signala duoda i varikliuka, o tas atidaro troselio pagalba sklende.

Buvo nuo senumo ar dazno vartojimo atsokes lydmetalis nuo kontaktu.

Manau, kad tau irgi ji reik paskersti ir pratestuot ar veikia visos knopkes.

24v ir man pasirode, kad buka, bet jos variklio darbas man daugiau patiko.

Gal ji pas tave benzinine buvo ir reduktoriu perdavimai prie dyz neatitinka? Idomu issifruoti tavo lentele po kapotu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.