Pereiti prie turinio

Jeep Gr Ch ZJ 95m galvos tarpines keitimas


Audrius J

Rekomenduojami pranešimai

Audriuk , mano aliono nr paraše - nesikuklink ir paskambėk. Išaiškinsiu nuo A iki Z viską kaip daryt ba kai pridalins "motoristai" patarimų tai gal ir važiuosi bet ašarą brauksi :rolleyes:

A, nu jo, primiršau bisky, ačiu Klevai, esant reikalui bandysiu paskambėt :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 197
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Filmuotoj medziagoj maciau, kad nuemus galva, kol ja slifuoja, cilindrai uzdengti plevele ir dar folija :scratch:/>

Cia kam to reikia? Kad cilindrai neaprudytu, ar tiesiog, kad dulkiu nepribyretu?

Dar galvos varztai tepami kazkokiu specialiu tepaliuku pries juos priverziant, kas tai?

Taip, varžtai tepami, savo comanche nukelinėjau galvą tai taip pat sutepti, čia tam kad neatsisuktu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir tikriausiai patys stipriausi :lol:/>

Vakeli , a pablūdai - nuo kada galvos varžtai klijuojami :D/>

 

Zmogus paklause, as atsakiau. Kas nori klijuoja, kas nenori - neklijuoja. As neklijuoju nei vieno varzto. Yra masinu, kurioms geriau galvos varztus klijuoti, pvz.: VM 2.5;

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogus paklause, as atsakiau. Kas nori klijuoja, kas nenori - neklijuoja. As neklijuoju nei vieno varzto. Yra masinu, kurioms geriau galvos varztus klijuoti, pvz.: VM 2.5;

Nekalbėk vėjų ba tų VM esu matęs nevieną ir nei vienam galvos varžtų neklijavau bet anie kažkodėl važiuoja ir varžtai neatsisuka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pavarot jus cia. :blink: :blink: Mano manymu jeigu niekad nieko panasaus nedares(o is temos taip atrodo)varyk pas kleva su tuo varikliu ir prie butelio besikonsultodamas susirinksi.Seip tai cia ne stebuklas bet zinoti dauk ka reikia,ir irankiai reikalingi ir zimeimai ,plius dar vostuvai,patikek cia ne vien varztus sukti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzsukau pas Chrysleristus (servisiukan). Senokai draugaujam, sakau forume patarimu ir pasiulymu "N", reik atsirinkt, kas reikalinga :D Sesk, sako, pasakok...

Si varikli sako pazysta skersai-isilgai. Kokia info gavau is ju: nauju varztu reik - ne, sitie nesitampo, klijuot varztus reikia - ne, reikia tik sutept grafitke sregius ir galvutes, ta vieta kur remiasi. Galvos tarpine eina su verzimo instrukcija Nm ir eiliskumu. Galva jau pridaviau slifavimui. Slifuotojai patikrins voztuvu sandaruma ir kaip minejo Chrysleristai, jei normalus voztuvu sandarumas (o vizuoaliai taip ir atrode), tai niefig ten prie ju ir lysti.

Varztus susideliojes ir susizymejes, taip kaip filmuotoj medziagoj, kekvienas varztelis ir vamzdelis grys tik i savo vieta :D

Aisku dar ne pabaiga, bet preliminari samatele tokia:

Tarpines 3vnt 220lt.

Galvos slifavimas 40Lt + jos valymas 30Lt.

Tepaliuko ne lasas nenuvarvejo...

Ausinimo skystis +/- 10ltr ~60 Lt.

Smulkmenos: grafit.tepaliukas, valiklis, pora rakto galvuciu ~50lt.

Taigi viso: 400 Lt. savom jegom. Tikiuosi taip ir bus :D

P.S. nu dar dinamometro pasiskolinimas - bonkele :D

Redagavo Audrius J
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi vienintelis zinantis TIKRA teisybe ir neklystantis?

Ir klystantis , ir nevienintelis žinantis visas tiesas bet yra vienas mažas niuansėlis - darbas mano toks kad apie apie variklių remonto technologijas priverstas žinot žymiai daugiau nei tas kuris kapotą mašinos atsidaro retkarčiais vardan smalsumo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Slifuotojai patikrins voztuvu sandaruma ir kaip minejo Chrysleristai, jei normalus voztuvu sandarumas (o vizuoaliai taip ir atrode), tai niefig ten prie ju ir lysti.

 

Šiaip tai aš tavo vietoj traukčiau lauk vožtuvus ir gražiai nusišveitęs prisitrinčiau per naują (ypač išmetiminius) nežiūrint į tai leidžia jie ar ne , prie bendro dar ir vožtuvines gumeles pasikeisčiau - variklis tai ne pirmos jaunystės ir vožtuvai darbo matę daug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokie simtomai ar pasekmes, jei voztuvu nepritrinsiu ir gumeliu nepakeisiu?

Nu del gumeliu, tai kad gali tepaliukas dinginet, ane?

O del voztuvu, jei jie sandarus???

degins tepaliuka, dumins, pabegs kompresija,arkliai ir t.t. ir pan.

siaip, tiek prasiardzius ir nesutvarkyti ir galvos (tuo labiau darant sau o ne i "turgu") tai tikrai butu nuodeme.

tuo labiau kad laiko yra kol daliu lauki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...tuo labiau kad laiko yra kol daliu lauki.

Ka tik atsiemiau galva ir tarpine jau parvaziavo :D

O del laiko, tai nelabai jo yra: "White off-road 2014" Pirmas etapas - Sausio 11d. :D

P.S. galva patikrinta, voztuvai sandarus...

Sekmes man surenkant atgal. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kam bus aktuali informacija, kaip suverziami galvos varztai dinamometru (nes mano tarpine parvaziavo be jokiu instrukciju):

 

1.zingsnis: Visus varztus 1-14 suverzt 30Nm (22ft.lbs)

2.zingsnis: Visus varztus 1-14 suverzt 61Nm (45ft.lbs)

3.zingsnis: Visus varztus 1-14 patikrint perverziant tuo paciu 61Nm (45ft.lbs)

4.zingsnis: Varztus 1-10 suverzt 149Nm (110ft.lbs)

5.zingsnis: Varzta 11 suverzt 136Nm (100ft.lbs)

6.zingsnis: Varztus 12-14 suverzt 149Nm (110ft.lbs)

 

Varztu suverzimo eiliskumas:

 

12-8-4-1-5 -9-13

<-priekis

11-7-3-2-6-10-14

Redagavo Audrius J
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kam bus aktuali informacija, kaip suverziami galvos varztai dinamometru (nes mano tarpine parvaziavo be jokiu instrukciju):

 

1.zingsnis: Visus varztus 1-14 suverzt 30Nm (22ft.lbs)

2.zingsnis: Visus varztus 1-14 suverzt 61Nm (45ft.lbs)

3.zingsnis: Visus varztus 1-14 patikrint perverziant tuo paciu 61Nm (45ft.lbs)

4.zingsnis: Varztus 1-10 suverzt 149Nm (110ft.lbs)

5.zingsnis: Varzta 11 suverzt 136Nm (100ft.lbs)

6.zingsnis: Varztus 12-13 suverzt 149Nm (110ft.lbs)

 

Varztu suverzimo eiliskumas:

 

12-8-4-1-5 -9-13

<-priekis

11-7-3-2-6-10-
14

Va jisai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi viso: 400 Lt. savom jegom. Tikiuosi taip ir bus :D/>

P.S. nu dar dinamometro pasiskolinimas - bonkele :D/>

Audriau,

teisybės dėlei dar reiktų priskaičiuoti garažo nuomos kainą, nes mano žiniomis garažą žadėjai nuomotis būtent šiam projektui.

Na o svarbiausia, kad suskaičiuotum tiksliai kiek valandų praleidai garaže nuo projekto pradžios iki projekto galo. Tada, kai pabaigoje jau turėsi visas papildomas išlaidas suskaičiavęs, pagal "sutaupytą" sumą galėsim paskaičiuoti kiek verta buvo tavo darbo valanda :)

 

Tačiau šiuo 4x4 hobiu sergam juk ne todėl, kad visada ieškome lengvesnių kelių, dažniau atvirkščiai :) O palaikymo komanda dažniausiai rėkia "varyk varyk! dugnas!" Tai taip ir šitoj temoj, varyk, kad jau užsimojai, niekas nepasmerks, koks bebūtų rezultatas. Jei pulsi į neviltį - pasikviesk mane, išlazdavosiu ir suprasi, kad ne taip jau buvo blogai, kol aš neatvažiavau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.