Pereiti prie turinio

Jeep Gr Ch ZJ 95m galvos tarpines keitimas


Audrius J

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 197
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 2 savaičių...

Temos uždarymui nedidelis reziume:

Taigi pakeitus antrą kartą tarpinę ir išvažiavus vietiniam testdraivui, teko nusivilti, kai temperatūra perlipo 100'C ir kilo toliau, o tasolas po spaudimu prunkštė lauk. Nusprendžiau keist variklį, nes daugiau niekame kitame bėdų nemačiau, kaip bloke.

Susipažinau su šauniu biču Rafal, kuris turėjo varklį ir sutarėm bendrom jėgom jį pakeisti. Bet atsitiko nenumatytas dalykas: prieš mudviem susitinkant, nusprendžiau nulekt užsipilt kuro ir gryžt atgal. Nulėkiau-parlėkiau ir pastebėjau, kad temperatūra aukščiau 100'C nebekyla :blink: patikrinau šlangas-minkštos :blink:

Užlėkiau staigiai į artimiausią autoservisą, kad patikrintų ar CO patenka į sistemą, sumokėjau 40Lt. chemija pakeitė spalvą :( reškia patenka.

Prilėkė ir Rafal'as ,pasipasakojau, tačiau nusprendėm vis tiek važiuoti pas jį, sakau vis tiek negerai... Nulėkėm iki jo, o temperatūra nebekyla, šlangos minkštos. Tada nusprendėm duoti daugiau apsukų ir pasidraskyti po vietines balas. Ir nieko :blink: viskas tvarkoj...

Kodėl chemija rodė CO aušinimo sistemoje? Xraidas buvo minėjęs, kad CO gali rodyti del to, kad senas tasolas gali buti prisiotinęs CO dalelių, o temperatūra kilo del to, kad buvo oro kamštis, o šis variklis neturi nuorinimo sistemos, taigi davęs gerai anglų, nuorinau sistemą :D

 

Labai tikiuosi, kad tai laiminga pabaiga !!! :D

 

Tos dienos vaizdelis:

http://www.youtube.com/watch?v=gZCrTM6bvek&feature=youtu.be

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

truputi nusisnekesiu, bet tikrai pabandyk pakeisti ausinimo skysti i nauja (koks priklauso) ir negali buti kad nera nuorinimo ....bent jau su peciuko slangomis bandyk.

kitas dalykas, kad nusiorina daznai tik tada kai termostatas paleidzia didziuoju ratu ausinimo skysti.

p.s. o jeigyu slangos minkstos, kazkur "iseina" spaudimas per pvz. kamsti. nes jeigu dujos is cilindro patektu i ausinimo kontura...butu ne minkstos o kietos gumos...mazdaug 10 atmosferu :D

ar geras radiatoriaus kamstis ?(jeigu toks yra)

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aušinimo skystį tai beabejo keisiu !!! O dėl šlangų minkštumo, tai nereikia suprasti tiesiogiai, kad jos visai skystos ir suglebe :lol: , ne, jos tiesiog normalaus spaudimo, kaip ir visose masinose, as tiesiog lygini su tuo kas buvo :D

Termostatą aš visai išmetęs lauk... Radiatoriaus kamšis superinis, jo veiksmingumu jau įsitikinau :D

Jei kas žino kaip nusiorina sistema, rašykite (nes reikia keisti tasolą)

Ačiū ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuorinimui gal ir nera tasku, bet labia veiksmingai nuriorina pastacius masina ant kokio uzvaziavimo, ar kalniuko statesnio priekiu aukstyn ir sunkios tapkes pagalba pasukus vandens pompa nasumu artimu projektiniam :) Issivaiksto visi burbulai link radiatoriaus kamscio, tada belieka nuvaziuoti iki horizontalaus pavirsiaus ir papildyti antifrizu sistema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik is karto perspeju - apie jeep nezinau :D/>

dazniausia termostatas kol uzsidares paleidzia skysti nuo pompos mazuoju ratu, jam atsidarant mazasis ratas uzsidaro ir pompa pradeda varyti skysti dideliu ratu.

isemus temostata "trisakyje" susidaro kamstis ar kaip cia pasakius..todel skystis nezino kur begti mazuoju / didziuoju :rolleyes:/> ir "susigadina" apytaka...

p.s. mazuoju ratu dar kabina ir salono peciuko radiatoriu todel sunkiai nusiorina. :rolleyes:/>

 

edit: ikeliu pora termostatu foto - matosi kad turi ir darbine erdve ir lopetele ar kaip cia pasakius..kai atsidaro slingdami zemyn uzspaudzia mazaji rata.

post-7533-13938700935268_thumb.jpg

Redagavo Suomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik is karto perspeju - apie jeep nezinau :D/>/>

dazniausia termostatas kol uzsidares paleidzia skysti nuo pompos mazuoju ratu, jam atsidarant mazasis ratas uzsidaro ir pompa pradeda varyti skysti dideliu ratu.

Nu nepirmi metai turiu reikalų su tais termostatais bet čia ir man naujiena - pasirodo termostatas sudirba smūginiu būdu staigiai uždarydamas vieną kanalą ir atidarydamas kitą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nepirmi metai turiu reikalų su tais termostatais bet čia ir man naujiena - pasirodo termostatas sudirba smūginiu būdu staigiai uždarydamas vieną kanalą ir atidarydamas kitą :D/>

nu baikit baikit :D ne smuginiu..niekur gi nerasiau kad smuginiu, jis atsidaro svelniai tuo pat metu atidarydamas viena rata ir uzdarydamas kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik is karto perspeju - apie jeep nezinau :D/>/>

dazniausia termostatas kol uzsidares paleidzia skysti nuo pompos mazuoju ratu, jam atsidarant mazasis ratas uzsidaro ir pompa pradeda varyti skysti dideliu ratu.

isemus temostata "trisakyje" susidaro kamstis ar kaip cia pasakius..todel skystis nezino kur begti mazuoju / didziuoju :rolleyes:/>/> ir "susigadina" apytaka...

p.s. mazuoju ratu dar kabina ir salono peciuko radiatoriu todel sunkiai nusiorina. :rolleyes:/>/>

 

edit: ikeliu pora termostatu foto - matosi kad turi ir darbine erdve ir lopetele ar kaip cia pasakius..kai atsidaro slingdami zemyn uzspaudzia mazaji rata.

 

Mazuoju ratu cirkuliuoja nuolat, pagal poreiki (ausinimo skyscio temperatura) atidaromas ir didysis ratas,labai salta ziema gali net ir neatsidaryti didysis ratas, jei salono sildymo peciukas isnaudojamas maksimaliai.

Kai prasidaro termostatas i didiji rata, tai irgi tik palaipsniui, pagal poreiki. Gali pilnai net ir neatsidaryti, jei salta lauke. Tad isemus termostata jokiu kamsciu nesusidaro, tiesiog varikliui reikia susildyti didele mase ausinimo skyscio, tad prie zemu temperaturu variklis gali nesusilti net iki darbines temperaturos, tad termostato nebuvimas yra tik diskomfortas, nes salone bus salta, bei kuro valgys daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kad termostato nebuvimas kazkiek itakoja cirkuliacija-kazkiek racijos yra tame.Pvz kai pirkau savo WJ'a 4.7 tai jame termostato nebuvo ir slangos kazkiek pokietes buvo.Idejus termostata slangu kietumas akivaizdziai sumazejo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nu kaip variklis?Ir dar klausymas,kaip tu atrusiuoji visokias fantazijas nuo realiu daliku?

Jei kalusimas man, tai su varikliu viskas pavyko super, misija įvygdyta (iš antro karto) :D

O kas liečia "atsirūšiavimą", išgirsti čia, begi konsultuotis su tą darbą dariusiais, gauni atsakymą "tikrai taip" - darai :D

Ir tikrai nesakyčiau, kad buvo kažkas sudetingo. Gal svarbiausia tik, kad būtų noras... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.