Pereiti prie turinio

Jeep Gr Ch ZJ 95m galvos tarpines keitimas


Audrius J

Rekomenduojami pranešimai

Sita as jau mintinai ismokau :lol:/> ,vis tiek aciu salmonai!

 

"Lamat, ne stroit", o kai surinkinesiu, pasinaudosiu visais cia esanciais kontaktais :D/>

Projektas neisvengiamai startuos !!! Is anksto dekui visiems palaikantiems ;)/>

Virinti jau ismokai, tai jeigu kur nors ko nors nesugebesi prisukti ar siaip reikes pritvirtinti, tai galesi privirinti ir ne bet kaip, o graziai, kaip kad ismokai :lol: :lol: :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 197
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Negąsdink Klevai :)/> Jokių stebuklų jis ten nesuras išardęs . Ne tokius darbus padaro žmonės . Manau puikiai pats susitvarkys

Tik nustatyk priežastį - šiaip sau tarpinių iš po špižinių galvų neprapučia :?:/>

Nu negąsdinu , paprasčiausiai žinau kaip būna kai pirmą kartą darai belekokį darbą - atrodo paprasta , o iš tikro kiekvienas darbas turi savų niuansų kurie gali būt lemiami.

Beje , stebūklai prasideda ne ardant o paruošiant surinkimui ir surinkinėjant - tas iš mechanikas iš filmuko pas mane garaže pirmai pradžiai porą mėnesių mokintusi šveist varžtus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Filmuotoj medziagoj maciau, kad nuemus galva, kol ja slifuoja, cilindrai uzdengti plevele ir dar folija :scratch:

Cia kam to reikia? Kad cilindrai neaprudytu, ar tiesiog, kad dulkiu nepribyretu?

Dar galvos varztai tepami kazkokiu specialiu tepaliuku pries juos priverziant, kas tai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesupratau... :lol:/>/>/> Kas cia per fokusas...

Jeigu nesunku, konkreciau. Kokie? Ir kam to reikia? Galvutem ar sregiam klijuot?

Klijai naudojami varžtų sriegiams klijuot, kad nuo vibracijos neatsilaisvintų. Nueini į bet kokia atsarginiu dalių parduotuve ir prašai, klijų varžtų sriegiams klijuot :)/>/> .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsisuks, sunkiau zinoma - reiks "smuginio" rezimo, bet atsisuks. nors kiek girdejau - nepataria teplioti tokius varztus.

kaip klevas rase - isvalyti varztus, sriegius ir kaip praso tiek ir duoti NM'u uzsukant.

p.s. temos autoriui - gerai parink tarpine ir jos auksti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klijai gali buti naudojami sutepti tarpiniai o ne varztams,siuo konreciu atveju neriaikia jokiu kliju.

Del tarpiniu storiu yra taip:spec yrenginiu matuojama kiek stumoklis islenda i virsu is bloko ir pagal tai parenkamas tarpines storis,taigi gali buti kad nei karto neardytam motorui gali stoveti tarpine su trimis skilutemis IR TASKAS....joie ten remontai ir tralialia.CIA DYZELIAMS.Kas netikit paimkit rimto gamintojo tarpine ir pasaitykit prideta instrukcija.

Benzinams yra viena tarpine be jokiu "remontu"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Filmuotoj medziagoj maciau, kad nuemus galva, kol ja slifuoja, cilindrai uzdengti plevele ir dar folija :scratch:/>

Cia kam to reikia? Kad cilindrai neaprudytu, ar tiesiog, kad dulkiu nepribyretu?

Dar galvos varztai tepami kazkokiu specialiu tepaliuku pries juos priverziant, kas tai?

Audriuk , mano aliono nr paraše - nesikuklink ir paskambėk. Išaiškinsiu nuo A iki Z viską kaip daryt ba kai pridalins "motoristai" patarimų tai gal ir važiuosi bet ašarą brauksi :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.