arunas469 Atrašyta Gegužės 25, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 25, 2014 Škic nelaime , škic ... :D/>ka cia tura i tanku biatlona iskart Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Gegužės 25, 2014 Dalintis Atrašyta Gegužės 25, 2014 BLIAMBA, Mikai123, kaip gražu!Net gaila tokią į mišką kišt O PABRADE sudalyvauk, jei galimybę turi, tikrai patariu! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 30, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 30, 2014 Galiu pasiulyti isbandyti ir svetur. Cia pabuksavimai is ukrainieciu ir mano organizuojamo turo s.m. Rumunijoje Siais metais dar bus organizuojama keliata turu Ukrainoje arba Rumunijoje. Labai intriguoja, tik iki taškų tavo apie 1000 km Nivai tai jau ne įšukis o avantiūra būtų nebent ant ratukų temtis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Gegužės 30, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 30, 2014 BLIAMBA, Mikai123, kaip gražu!Net gaila tokią į mišką kišt :)/> O PABRADE sudalyvauk, jei galimybę turi, tikrai patariu! Dėkui dėkui Miškas Nivos stichija neišvengiamai ji ten bus murgdoma, o dėl pabrado susilaikau, reik traukes galinio tilto kvadratiniais vamzdžiais aprengti, nes jos prie apkrovų lūžinėja, ir šiuo metu razdatkę lėtinu 1/3 ir diskinius galinius stabdžius įdieginėju galiausiai liks tik prižiūrėti eilinius remontus ir mėgautis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 21, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 21, 2014 (redaguota) Papimpinta Niva Šiuo metu baigta perinkti naujai 4 bėgių pavarų dėžė (perdavimas geresnis, ir resursas didesnis), sulėtinta razdatkė 1/3, dar pritaikomas razdatkėj sinhronizatorius (kad galima būtų nesustojus jungti palėtintoją, paaukštinimą, ir blokiruotę), gaminamas stiprintas galinis tiltas plius pritaikomi diskiniai stabdžiai galiniam tiltui. Supirkta Chevi Niva sankaba (diskas, smagratis, išminamasis guolis, sankabos cilindrukas) chevi Nivos sankabos diskas didesnis tad ir sankaba bus rimtesnė. Darbų daug, bet judu į priekį. Redagavo Birželio 21, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Birželio 22, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2014 Joooooo, SUPEEEEEEERRRR mašiniukas atrodo :liux:/> KLAUSIMAS: nuo ko tokius gražius veidrodėlius dėjai ir ar jie lankstosi? PASTABOS:1) ar ne per sunki Niva gausis su visais sustiprinimais? Iš lengvo sportinio aytomobilio nori traktorių padaryt :lol:/> 2) Didelė klaida uždengti oro paėmimo į saloną groteles ta plastmaske: stipriai sumažės oro padavimas į saloną, rasos langai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 22, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2014 Joooooo, SUPEEEEEEERRRR mašiniukas atrodo :liux:/> KLAUSIMAS: nuo ko tokius gražius veidrodėlius dėjai ir ar jie lankstosi? PASTABOS:1) ar ne per sunki Niva gausis su visais sustiprinimais? Iš lengvo sportinio aytomobilio nori traktorių padaryt :lol:/> 2) Didelė klaida uždengti oro paėmimo į saloną groteles ta plastmaske: stipriai sumažės oro padavimas į saloną, rasos labgai. Sveikas kolega. Dėkui už gerą žodį Veidrodėliai lankstosi, nuo ko patikslinsiu vėliau. Dėl sunkumo, na tiltą reik tvirtinti nes prisiskaičiau kad anas silpnas su dideliais ratais, plius blokiruote, plius kelmai miške ar rastai. Sutinku kad sunkoka gausis nes jau galinis buferis stiprintas kas gavosi + 30 kg. tačiau Azotas mane tampė už galo (Niva buvo pilnai ant dugno atsigulusi) taip pat aš tempiau jo terano, buferis puikiai laiko (dėkui Klevui už techninius sprendimus) na o tiltas gausis dar + 20 kg. tačiau tas svoris kompensuos tilto patikimumu. Finale turėtų gautis taip: Dėl oro paėmimo kanalo uždengimo, tu esi teisus, langai rasoja po geros balos, bet tik stovint, važiuojant viskas gerai, nupučia, manau ateičiai reiks tavo patarimo paklausyti ir jį nuimti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Drauguziz Atrašyta Birželio 23, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2014 Mikai o kokiu budu "papimpinai" Nivos isore? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 23, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2014 Mikai o kokiu budu "papimpinai" Nivos isore? Padarysiu pačiu artimiausiu metu video ir įdėsiu nuorodą, ne vieną užklausą gavau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 27, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2014 (redaguota) Pagaminta Nivazui razdatkė:Pakeisti visi nauji guoliai, salnikai. Razdatkė sulėtinta iš orginalios 1/2 į 1/2,9. Pagaminta pagal šias nuorodas, ačiu forumiečiui pompius už nuorodas http://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=related Razdatkei pritaikytas sinchranizatoriiai su mova (iš žigulio pavarų dėžės) kad būtų galima jungti palėtintą ar paaukštintą pavarą automobiliui nesustojus. Gamybos procesas: Reikalyngos detalės:2 vnt. sinhronizatorių2 vnt. Sinchronizatorių spyruoklių2 vnt. Spyruoklių žiedų2 vnt. Fiksuojančių žiedų. 1 vnt. 1-2 ar 3-4 pavaros mova. Movą reik iš abiejų pusių po 1 mm nušlifuoti (nutorcuoti), movos vidinį takelį iš 81 mm pagilinti iki 75 mm tiek būtent reikia norint naudoti orginalia šakutę, sinchronizatorius iš didžiosios radiuso pusės taip pat po 1 mm nušlifuoti (nutorzuoti) Būtina ant didžiojo dantračio padaryti griovelį 1 mm gylio ir 1 mm pločio kad būtų galima uždėti fiksacinį žiedą sinchronizatoriui. Tą patį dantratį būtina nušlifuoti pakilimą, dar laimėtas 1 mm ( to nepadarius nesifiksuos paaukštinta pavara). Vietą kurią reik nušlifuoti pažymėjau baltu markeriu. Finale atrodo taip:Kadangi pas mane lėtinta razdatkė tai kitas palėtintos pavaros dantratis yra paimtas iš žigulio pavarų dėžės 3 pavaros dantratis, jam daryti jau nieko papildomai nereikia. Sudedam sinchronizatorius. Atrodo taip. Surenkam viską ant razdatkės ašies. Surenkam razdatkę, vaizdas toks. Po viso šio veiksmo reikalynga razdatkės "apkatkė" važiuoti lėtai ir po kokių 500 km pakeisti naujai tepalus. Noriu pastebėti kad GL5 tepalai į razdatkę jau netinka, nes yra bronziniai sinchronizatoriai, tad naudojam tepalus kaip ir pavarų dėžei GL4. Tiek žinių Kas dėl razdatkės lėtinimo, minusas vienas, labai lėtas atbulinis bėgis, o į priekį galima važiuoti antra pavara iš vietos, ta prasme antra pavara gaunasi panaši kaip kad nelėtintoj būtų 1 pavara palėtinta. Jei kam kils klausimų klauskite, detaliau paaiškinsiu P.s. Be tekintojo paslaugų neapsieisite, mova labai iš kieto metalo, ne bet kas apsiims tai padaryti. Redagavo Birželio 27, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darėns Atrašyta Birželio 27, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2014 (redaguota) Šauniai padaryta. O Tu oro paėmino angos Tas trečias groteles užtaisei?Nes pro ją ir eina garai pervažiavus balą. Redagavo Birželio 27, 2014 Darėns Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 27, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2014 Šauniai padaryta. O Tu oro paėmino angos Tas trečias groteles užtaisei?Nes pro ją ir eina garai pervažiavus balą. Pakonkretizuok kolega apie kokia groteles kalbi? Labai smalsu pasidarė Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justas320i Atrašyta Birželio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2014 Sauliau, grazu ziureti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Drauguziz Atrašyta Birželio 28, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2014 SAUNUOLIS! VISIEMS kolegoms mokytis reiketu dalintis taip informacija.. Spaudziu desine! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 28, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2014 (redaguota) Dėkui kolegos, viliuosi kažkam ši info bus naudinga Redagavo Birželio 28, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvard Atrašyta Birželio 29, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 29, 2014 (redaguota) Pagaminta Nivazui razdatkė:Pakeisti visi nauji guoliai, salnikai. Razdatkė sulėtinta iš orginalios 1/2 į 1/2,9. Pagaminta pagal šias nuorodas, ačiu forumiečiui pompius už nuorodas :)/>/>http://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=relatedhttp://www.youtube.c...feature=related Razdatkei pritaikytas sinchranizatoriiai su mova (iš žigulio pavarų dėžės) kad būtų galima jungti palėtintą ar paaukštintą pavarą automobiliui nesustojus. Gamybos procesas: Reikalyngos detalės:2 vnt. sinhronizatorių2 vnt. Sinchronizatorių spyruoklių2 vnt. Spyruoklių žiedų2 vnt. Fiksuojančių žiedų. 1 vnt. 1-2 ar 3-4 pavaros mova. Movą reik iš abiejų pusių po 1 mm nušlifuoti (nutorcuoti), movos vidinį takelį iš 81 mm pagilinti iki 75 mm tiek būtent reikia norint naudoti orginalia šakutę, sinchronizatorius iš didžiosios radiuso pusės taip pat po 1 mm nušlifuoti (nutorzuoti) Būtina ant didžiojo dantračio padaryti griovelį 1 mm gylio ir 1 mm pločio kad būtų galima uždėti fiksacinį žiedą sinchronizatoriui. Tą patį dantratį būtina nušlifuoti pakilimą, dar laimėtas 1 mm ( to nepadarius nesifiksuos paaukštinta pavara). Vietą kurią reik nušlifuoti pažymėjau baltu markeriu. Finale atrodo taip:Kadangi pas mane lėtinta razdatkė tai kitas palėtintos pavaros dantratis yra paimtas iš žigulio pavarų dėžės 3 pavaros dantratis, jam daryti jau nieko papildomai nereikia. Sudedam sinchronizatorius. Atrodo taip. Surenkam viską ant razdatkės ašies. Surenkam razdatkę, vaizdas toks. Po viso šio veiksmo reikalynga razdatkės "apkatkė" važiuoti lėtai ir po kokių 500 km pakeisti naujai tepalus. Noriu pastebėti kad GL5 tepalai į razdatkę jau netinka, nes yra bronziniai sinchronizatoriai, tad naudojam tepalus kaip ir pavarų dėžei GL4. Tiek žinių :)/>/>Kas dėl razdatkės lėtinimo, minusas vienas, labai lėtas atbulinis bėgis, o į priekį galima važiuoti antra pavara iš vietos, ta prasme antra pavara gaunasi panaši kaip kad nelėtintoj būtų 1 pavara palėtinta. Jei kam kils klausimų klauskite, detaliau paaiškinsiu :)/>/>P.s. Be tekintojo paslaugų neapsieisite, mova labai iš kieto metalo, ne bet kas apsiims tai padaryti.Tai kiek supratau paletinimuj paemej dantracius nuo zigulio dezes,ta maza ir dideli?ir tos visos detales irgi? Redagavo Birželio 29, 2014 Edvard Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 29, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 29, 2014 Didysis dantratis yra orginalus razdatkės paukštintos pavaros, tik jį apdibti reikia. Visos kitos dalys sinchronai, spyruoklės, spyruoklių lėkštutės, sinchronų fiksavimo žiedai, mova ir trečio bėgio dantratis iš žigulio pavarų dėžės. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvard Atrašyta Birželio 29, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 29, 2014 Tai tas didysis dantratis lieka nuo tos pacios razdatkes ar reikia turet kita? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Birželio 29, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 29, 2014 Lieka tos pačios razdatkės. Tu nori lėtinti razdatkę, ar tiesiog galvoji sinchronus susidėti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvard Atrašyta Birželio 29, 2014 Dalintis Atrašyta Birželio 29, 2014 Noreciau paletint,nes tas originalus paletintojas man per greitas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Darėns Atrašyta Liepos 1, 2014 Dalintis Atrašyta Liepos 1, 2014 Štai tas groteles. Nes pro jas garai iš varikliaus skyriaus patenka į salono pečiuką. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Liepos 1, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 1, 2014 (redaguota) Gal turi idėjų kaip jas efektyviai užtaisyti? Jei tai išties sprendimo būdas, tada išties domina pats sprendimo būdas. Tavo niva? Gerulė tokia matau gale kopetėlės, idomu kaip anos įrengtos ? Redagavo Liepos 1, 2014 Mikas123 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Liepos 2, 2014 Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2014 Mieli kolegos. Leiskite pasakyti mano kuklią nuomonę dėl tų grotelių:1) Ant jų nereikia dėti jokių "oro paėmimo difuzorių": važiuojant oro srautas pakyla nuo kapoto, darosi sūkurys, ir oras VERTIKALIAI, iš viršaus papuola į tas groteles. Tokia Nivos konstrukcija. Tad tie visi "zabornikai" tik blokuoja oro pritekėjimą.2) Grotelių užtaisyt nereikia, reikia sekti, kad vandens nubėgimo kanalas būtų neužsikišęs ir GUMA priglustų prie kapoto. Tada jokie garai iš variklio nepateks į saloną (sąlyginai, atsižvelgiant į Nivos "sandarumą" ). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mikas123 Atrašyta Liepos 2, 2014 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2014 Bandysiu surasti tą vandens nubėgimo kanalą, neanalizavau iki šiol šios dalies Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bildukas Atrašyta Liepos 3, 2014 Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2014 Bandysiu surasti tą vandens nubėgimo kanalą, neanalizavau iki šiol šios dalies :)/> Atidarai kapotą,išimi atsarinį ratą (jei jis po kapotu),žiūri į plastmasinę dėžutę su grotelėmis 1) iš jos išvalai visus lpus ir žoles (grotelės stovi kampu, jų apačioje plastmasinis lovelis);2) iš lovelio į variklio skyrių (vairuotojo pusėje) yra kvadratinis vamzdelis vandeniui išbėgti. Pravalai ir jį.Va čia truputį matosi:http://vazclub.com/images/niva/remont/kuzov/konstrukciya-otopitelya.jpg Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar